/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Bendeguz 248690 2006. március 1. 18:33
Válasz erre
Ok majd megfűzöm, hogy hozza be mégegyszer, de ne számíts ilyen színvonalú makettre, mint, amiket belinkeltek(neki nem volt türelme bíbelődnia matricával és inkább rajzlapra nyomott egy csillagot aszt nesze neki), mert ő nem éppen harcjárműves, hanem hajómakettes, de azt is csinál üvegbe. Ő amúgy nem borosüvegbe hanem egy kb Kubu-s üvegbe csinálta
tray 248689 2006. március 1. 18:24
Válasz erre
Akos!
Úgy meg mi értelme...?
Azt a hülye is meg tudja csinálni. Szvsz egy 1/72-es Shermant egy (igazi) borosüvegbe berakni, az már igazi kihívás, és ha ezt megcsinálja valaki, akkor az már télleg ügyes.
tray 248688 2006. március 1. 18:21
Válasz erre
Bendeguz!
KÉPET!!!
Kíváncsi vagyok arra a Shermanra...
Akos 248687 2006. március 1. 16:05
Válasz erre
Én láttam korábban egy érdekeset ebből a témából:
Külföldön lehetett kapni olyan palackokat, aminek a talprésze külön volt:)
Adtak hozzá spéci ragasztót is, amivel ráragasztva a talpát, szinte teljesen eltüntette az illesztést, csak üvegöntési vonalnak látszott.
Ebbe raktak aztán nem kis hajókat.
Bendeguz 248686 2006. március 1. 15:52
Válasz erre
MrChef
Nemrégiben mutatott egyik kollégám egy 1:72-es Shermant üvegbezárva, mait ő csinált. A technika a következő: összerakod szépen a makettet, lefested, majd amikor megvagy megnézed, hogy mekkora az üveg szája. Ezután felmelegíted a rezsót, majd ráhelyezel egy tapétavágó kést. Az jól átmelegszik, így könnyedén fel tudod vele szabdalni a makettet olyan darabokra, hogy beférjen az üvegbe(lehetőleg minnél kevesebb vágásból). ezután szépen bele az üvegbe a darabokat, majd fogsz egy ragaszttót, ami nem fél perc alatt köt(lehetőleg minimum fél óra száradási iddő kell), mert ekéggé piszmogós, mire sikerül az üveg száján keresztül belőni a megfelelő helyre. ezután jöhet a ragasztási helyek eltüntetése, majd a matricázás. A matricáknál vigyázz, mert hajlamosak az üveg falára tapadni, mintsem a makettre. De ha ehhez nincs türelmed, akkor tudom figyelmedbe ajánlani az 5 literes befőttesüveget :DDD, annak a száján talán még egy 1:35-ös tigris is befér egészben
tray 248685 2006. március 1. 15:43
Válasz erre
MrChef!
Nem egyszerű feladat valamilyen kis tárgy köré üveget fújni. Elvileg egy buborékot fújnak fel, amit ha még folyékony állapotban kettévágsz (hogy beletedd a makettet) akkor hamar összeugrik - fújás alatt is csak a buborék nyomása feszíti szét, anélkül összehuppana. De lehet, hogy elvileg meg lehet csinálni, viszont a makett kissebb változáson menne át a néhány száz/ezer fokos hőmérséklet hatására.
Ha meg is lehet így csinálni, valószínűleg bonyolultabb lenne annál, minthogy a hajókhoz hasonló módszerrel építed be a tankodat.
MrChef 248684 2006. március 1. 14:57
Válasz erre
Elvileg megoldható, hogy egy fullos - tehát nem ilyen 10 darabból álló - makett köré üveget fújjanak nekem, nem? (gondolom előtte be kell borkolni a makettet) Vicces lehet például egy Sherman tank az üvegben, vagy akármi.
Bombraider 248683 2006. március 1. 14:53
Válasz erre
Hát szerintem ez már nem normális...
Azonban van egy előnye,nem porosodnak a makettek:)

üdv:bomb
Macal 248682 2006. március 1. 14:37
Válasz erre
a320150.jpg méret: 31.5 KB
belem150.jpg méret: 71.6 KB
beneteau150.jpg méret: 89.6 KB
passage150.jpg méret: 34.2 KB
queen001.jpg méret: 75.1 KB
queen035.jpg méret: 61.6 KB
queen037.jpg méret: 65.9 KB
queen042.jpg méret: 60.3 KB
rdr1982151.jpg méret: 28.7 KB
recouv150.jpg méret: 42.5 KB
troismats150.jpg méret: 43.5 KB
tugdual150.jpg méret: 56.2 KB
Üveges türelemjáték...
Solo 248681 2006. február 28. 20:40
Válasz erre
OFF
Vadasz

En nem nagyon kotnem ossze a nyelv es az antropologia kerdeset.
Pelda: Meg tudnad nekem mutatni, hogy Afrikaban mely szelessegi foktol kezd el feheredni az emberek bore? A nyelv sem atmenet nelkuli. Az, hogy antropologiailag nem egy torol erdnek meg a nyelvuk igenis lehet rokon. De ha ranezek egy Eszt emberre (mostanaban eleg sok alkalmam van ra) nem latok semmi kulonbseget. Akar magyar is lehetne. Habar antropologiailag tekinteni a mai magyarokra szerintem jo nagy okorseg :).

OFF vege :)
Vadász 248680 2006. február 28. 20:28
Válasz erre
Solo!
A másik vélemény szerint meg egy-két antropologiai.
Vadász
Vadász 248679 2006. február 28. 20:28
Válasz erre
Solo!
A másik vélemény szerint meg egy-két antropologiai.
Vadász
RaPe 248678 2006. február 28. 20:09
Válasz erre
funpic.hu/hu.picview.php Itt egy repcsi :)
Gabi 248677 2006. február 28. 19:11
Válasz erre
CsabiTGA 248676 2006. február 28. 17:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudtok valami olyan képeket amin repülőket vontatnak??

Üdv.:Csabi TGA
Csabi 248675 2006. február 28. 14:22
Válasz erre
Solo 248674 2006. február 28. 07:54
Válasz erre
Vadasz

Van egy ket nyelvi bizonyitek.
Vadász 248673 2006. február 28. 05:55
Válasz erre
tray!
Már, ha egyáltalán igaz a finugor rokonság.
Vadász
tray 248672 2006. február 27. 21:48
Válasz erre
Vadász!
Nem tudtam, de ez megmagyarázza a finnek vonzódását a horogkereszthez :)
Mi, magyarok már túlléptünk rajta, szerintem vállalható ez a kis áldozat.
Vadász 248671 2006. február 27. 19:49
Válasz erre
tray!
Nem árt tudni, hogy a horogkereszt szinbóluma a finugor népeknél a négy fő elemet jelképezi: viz, tűz,föld, levegő.
Vadász
kezdo 248670 2006. február 27. 19:32
Válasz erre
Persze aztán bevonták. Vajon miért?:-)
kezdo 248669 2006. február 27. 19:31
Válasz erre
Régi szovjet pénzen is ott a szimbólum.
tray 248668 2006. február 27. 19:28
Válasz erre
warbirds, vallási jelképként jobbra- és balra forgó változata egyaránt létezik, általában egymás mellett is :) Sőt, a náci tengerészeti zászlók is átfestett szövetűek voltak (a szárazföldiek nem), vagyis egyik oldalról ilyen, a másikról ellentétes forgású volt a horogkereszt!
Minden bizonnyal ez a legáltalánosabb vallási jelkép. A kereszténységben is mélyen gyökerezik a szvasztika szimbóluma használata, Jézus idejében még kb. annyira volt gyakori, mint a jól ismert kereszt. A Vatikán több száz éves épületeinek homlokzatán is gyakori díszítő szimbólum. A szvasztika szó egyébként szanszkrit eredetű ("szerencsés tárgy") :)
Az ősi amerikai kultúrákban is megtalálható, ami felveti a kérdést, hogy hogyan került át oda és terjedt el az akkori ázsiai területekről? A legvalószínűbb, hogy párhuzamosan alakult ki a használatuk...
Hitler óta a horogkereszt és a nácizmus egyet jelent a nyugati gondolkodásban, ami ugye nem a legszerencsésebb dolog. Németországban minden horogkereszt-ábrázolás tilos, kivéve történelmi és oktatási célzattal, és ezt olyan komolyan veszik, hogy pl. ez alapján egy buddhista közösséget is bíróság elé állítottak, aztán végül engedélyezték nekik a horogkereszt használatát a zászlóikon.
A panamai Kuna Yala autonóm köztársaság zászlajának is központi eleme a horogkereszt.
A finnek már az első világháborúban is használták, többek közt a Medal of Honor kitüntetésük is erre épült, a második világháború után persze változott a helyzet, ma már csak néhány katonai egység használja.
A Microsoft a 2003-as Office-hoz javítócsomagot adott ki, amivel az egyik fontkészletből eltávolítható a horogkereszt szimbóluma.

És hogy ne legyen teljesen off: Németországban a makett készletekből is teljesen cenzúrázták a horogkereszteket...
(forrás:wiki)
warbirds 248667 2006. február 27. 09:57
Válasz erre
Igen, ha jól tudom a vallási jelkép épp az ellenkező irányba "forog".
Macal 248666 2006. február 27. 09:26
Válasz erre
A svasztika lényegében ősi indiai szimbólum. Számos filozófiában és vallásban megtalálható, pl Buddha ábrázolásokon is gyakran látni (mint a tökéletesség jelképe). Szamuráj páncélokon, tibeti kolostorokban, stb látható. Ha netán japánba megy valamelyikőtök és térképet vesz a kezébe, ne lepődjön meg azon, hogy a buddhista kolostorokat svasztikával jelölik.
Lényegében dinamikus nap ábrázolásként szokták magyarázni (gyakran lekerekítve jelenik meg); értsd : forog. Tulajdonképpen egy forgó kereszt... Iránya tényleg nem mindegy viszont.
lucky 248665 2006. február 27. 08:02
Válasz erre
Nem tudom mi bajotok van a svasztikával?:)
A finneknél, a navaho indiánoknál,a hindu mitológiában is szerepel(és nem negatív előjellel ebben biztos vagyok).Kár h egy félresikerült festő nevével fémjelzett társaság lerontotta a jelentését.Ezért ugrik be mindenkinek ez az egy dolog róla.
gerezit 248664 2006. február 26. 21:36
Válasz erre
Pearl harbor.JPG méret: 46.7 KB
P2.JPG méret: 71.9 KB
p3.JPG méret: 58.5 KB
p4.JPG méret: 71.2 KB
p5.JPG méret: 72 KB
p6.JPG méret: 75.6 KB
Jó ötletet adtál wellesley!!!

Most már én is!!:D:D:D
wellesley 248663 2006. február 26. 21:23
Válasz erre
portsmouth1.JPG méret: 85.2 KB
portsmouth2.JPG méret: 86.1 KB
san diego1.JPG méret: 139.1 KB
san diego2.JPG méret: 134.8 KB
san diego4.JPG méret: 61.3 KB
újabbak...
wellesley 248662 2006. február 26. 20:28
Válasz erre
norfolk1.JPG méret: 64.5 KB
norfolk2.JPG méret: 57.1 KB
norfolk3.JPG méret: 52.6 KB
norfolk4.JPG méret: 41.2 KB
norfolk5.JPG méret: 51.7 KB
norfolk6.JPG méret: 51 KB
Sziasztok!

Google Earth-ből (sajnálom szakmai ártalom:térképészet) a norfolki kikötő
sainz 248661 2006. február 25. 03:57
Válasz erre
RAS_800_30.jpg méret: 95.2 KB
RAS_800_31.jpg méret: 99.6 KB
A MiG-15 gépágyúja által okozott sérülések(Korea).
sainz 248660 2006. február 24. 22:38
Válasz erre
55.jpg méret: 231.4 KB
MiG-15-17_01.jpg méret: 153.7 KB
MiG-17F 18 yellow.jpg méret: 63.1 KB
MiG-17F US 002.jpg méret: 40.6 KB
MiG-17F US.jpg méret: 39.4 KB
MiG-17PF DDR 428.jpg méret: 100.3 KB
87.jpg méret: 248.3 KB
MiG-17
Lompi 248659 2006. február 24. 18:44
Válasz erre
Igen, az alapító Wilhelm Maybach, aki a Mercinél dolgozott, aztán elkezdte a saját fejlesztését.
Lompi
flamman 248658 2006. február 24. 18:16
Válasz erre
Én úgy tudom, a Mercinek van valami köze a Maybach-hoz...

Másik dolog, hogy ha valakit érdekel, ez egy szándékos rongálás következménye... Nem a tulaj volt. S Németo.-ba küldik javításra.

(mutattam egy munkatársamnak, Erdélyből jött, ő fordította le)

web.syr.edu/~geriley/maypage2.html
flamerPUG 248657 2006. február 24. 16:01
Válasz erre
talán mert vésövel és kalapáccsal nem lehet finomgittelni :DDD
Lompi 248656 2006. február 24. 15:56
Válasz erre
Te mondtad ki! :o) Talán egy kicsit el akarták tüntetni a sérülést, és hát az ajtót kinyitni. De ahogy kiszállt belőle az egyszerű ember, úgy vissza is tudott volna szállni, Aztán irány Germániába a szervízbe, mert az Eunak ezen a részén, így Romániában sincs szervíz hálózat. Vajh miért? :o)
Lompi
flamerPUG 248655 2006. február 24. 15:37
Válasz erre
de mi unatkoztak?:S:S
azért akármenyure is gazdag, meg akármenyire is hülye valaki, de egy autonak {legyen az bármilyen} csak nem támadna feszitövassal indok nélkül...
bár lehet hogy most normális ember agyával gondolkodtam :DD
Lompi 248654 2006. február 24. 15:21
Válasz erre
Hát az, hogy kilyukasztotta és behorpsztotta 2-3 helyen az autó bal oldalát. 2 lyuk az ajtón, az egyik a zsanérok vonalában és emiatt nem lehetett teljesen kinyitni.
Szal szörnyű amit ott elkövettek. Látszott, hogy pénz az van, de ...
Lompi
flamerPUG 248653 2006. február 24. 15:13
Válasz erre
amugy mi volt vele a gáz? az nekem nem esett le se a képekröl se a filmböl...
Lompi 248652 2006. február 24. 15:08
Válasz erre
Flamman!
Az nem Merci, Hanem egy Maybach a világ egyik legdrágább luxus autója. Már a 30-as években is az volt. Egy olyan régi példány ma több millió dollárt ér. Ez a mai meg 500,000 eur, azaz 125 millió Ft. Az a nagyon lökött aki neki állt pájszerolni egy ilyen autót az a Románia legismertebb focicsapatának a tulaja (a'szem). A lényege az, hogy mit csinál az a két minősíthetetlenül egyszerű ember egy ilyen klaszikus autóval. Mert ha volt pénze megvenni akkor talán nem ilyen barbár módon kéne javítgatni.
Itt megnézheted(hetitek) a Maybach honlapját: www.maybach.com
Lompi
flamman 248651 2006. február 24. 13:05
Válasz erre
Hihetetlen ez a Merci-szerelés!!
De vajon mi a lényege? Sajnos nem értek belőle semmit.
lucky 248650 2006. február 24. 12:27
Válasz erre
Én meg találtam olyan képet ahol német katonák tevéket ( nem Tv-t)vagoníroznak be...
wellesley 248649 2006. február 24. 11:58
Válasz erre
Me323.jpg méret: 27.3 KB
Dioráma téma?

Egyébként egy viccoldalon találtam, ki röhög ezen?
Gavallér 248648 2006. február 22. 21:18
Válasz erre
pz45_1.jpg méret: 15.7 KB
Itt egy kép a PzIV H tooronnyal felszerelt Párducról.
Macal 248647 2006. február 22. 17:30
Válasz erre
Igen, a tigris sem egyszerű. Eredetileg a Porsche féle Tigris harckocsi amit láthatunk a képen. Nem futott be nagy karriert, bonyolult volt nehéz stb. A már elkészült alvázakból Ferdinand, majd később Elephant nevű 88as löveggel szerelt fix felépítményű páncélvadászok készültek...
Hooligan 248646 2006. február 22. 17:27
Válasz erre
De a tigris sem egy mindennapi darab!
tray 248645 2006. február 22. 17:22
Válasz erre
Szerintem voltak, a háború vége felé elég érdekes dolgok is születtek. Rémlik, az egyik könyvemben mintha festési minták is lettek volna pontosan ezekről a tankokról, este utánanézek...
Macal 248644 2006. február 22. 17:22
Válasz erre
Én is találkoztam a típussal egy könyvben, amikor a párdus alvázára panzer IV tornyot tettek. Nagyon hitetlenkedve fogadtam én is, de könyv tanúlsága szerint létezett...
Hooligan 248643 2006. február 22. 17:00
Válasz erre
hj.jpg méret: 55.3 KB
És ez!
Hooligan 248642 2006. február 22. 16:59
Válasz erre
n?vtelen.jpg méret: 20.9 KB
Ilyen vóóót, vagy csak kam a kép!?
Stefan 248641 2006. február 22. 16:42
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.