/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Fodi 248886 2006. május 28. 14:13
Válasz erre
An-2 "Special Edition" :)))
www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_12.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_25.jpg
www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_43.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/riss/Lala-1_04.jpg
"Arguably the most drastic variant of all was the Polish "Lala-1" testbed for the turbofan-powered PZL M-15 agricultural plane. An An-2 was modified by chopping off most of the fuselage aft of the wing; installing an extended tailwheel under the end of the fuselage; fitting a tube frame with a twin-fin tail to the end of the aircraft; and putting the turbofan in the end of the fuselage, with an oversized intake on the right side."
Fodi 248885 2006. május 28. 14:09
Válasz erre
Ez volt az első Kánya, az R-18a.
A lengyelországi Zar melletti repülőtéren vitorlázórepülő verseny volt a negyvenes évek végén. A magyarok a Kányát itt mutatták be (meglepően nagy sikerrel) a külföldieknek. Egy terepről történt felszállás után lecsúszott a fordulóból és összetört. Ha jól tudom, akkor az eset után már nem repült többet.
Mekett 248884 2006. május 28. 13:31
Válasz erre
Fodi!

Ez mikor és hol történt?
Fodi 248883 2006. május 28. 12:52
Válasz erre
HA-RUA Rubik R-18 Kánya összetörve.
kajetan.mastela.com/glidezar/_admin/_data/galeria/big/241145072228.jpg
Érdekes, hogy a képet egy lengyel honlapon találtam...
Mekett 248882 2006. május 27. 19:05
Válasz erre
Kalóz 248881 2006. május 27. 18:13
Válasz erre
Levi!
Igazad van, hogy nem volt opcionális (azaz üzemszerűen előidézhető) a szárnyak ilyetén felemás helyzete, viszont tudott ilyen állásban is repülni, azaz nem zuhant le. Vagyis a szárnyállító mechanizmus hibája nem feltétlen vezetett katasztrófához. Vajon a MiG-23-as esetében mi lehetett a helyzet ilyen esetben?
Archy 248880 2006. május 25. 18:08
Válasz erre
A déli részen a többi közé még bepakoltak pár sor tomcatet ide-oda. Van legaláb mégegyszer enyi. Állítólag még B-29-esük is van jónéhány, de én nem találtam. Viszont rengeteg F-111-es van, ha ezeket visszahoznák, meg a phantomokat, akkor szerintem nem nagyon volna ellenség :-) Nem mint ha most olyan sokan lennének :-) Egyet adhatnának. Jól mutatna egy Phantom a kocsibejárón :-)
Áron
gluer 248879 2006. május 25. 18:06
Válasz erre
ennél sokkal több Tomcat van
még két másik helyen is van nagyobb adag belőlük a telepen
Skyline_SG 248878 2006. május 25. 16:41
Válasz erre
tomcat_google.jpg méret: 149 KB
Megtaláltam a Tomcateket! Azt hittem több van,nincs is olyan sok! A-6-ból,meg F-16-ból sokkal több van!
Elektrolakatos 248877 2006. május 25. 16:28
Válasz erre
google.JPG méret: 142.4 KB
?rdekesek.JPG méret: 81.5 KB
Így se rossz ! :D:D:D:D
Skyline_SG 248876 2006. május 25. 16:17
Válasz erre
Én a maps.google.com-on néztem meg!
Íme:
maps.google.com/maps
Satellitre váltsatok,és a csúszkával zoomoljatok!
gluer 248875 2006. május 25. 15:24
Válasz erre
érdemes a google earthben megnézni.
Zoli 248874 2006. május 24. 22:28
Válasz erre
És a kényes részeket le is takarják, gondolom a por miatt is.
z
Skyline_SG 248873 2006. május 24. 22:25
Válasz erre
Keri 248872 2006. május 24. 21:43
Válasz erre
Hali!

A lekonzervált gépeket itt Davis Monthan-ban tárolják.Gyakorlatilag 0 %-os a páratartalom,ergo nem rozsdásodnak a gépek.
www.dm.af.mil/ www.dm.af.mil/amarc/gallery.html
KossuthLajos 248871 2006. május 24. 21:29
Válasz erre
PZ5DEB.jpg méret: 267.1 KB
Egy érdekes kép. Nem tudom ki mennyire ismerős arra. Ez Debrecen főutcája, a Piac utca (mostani nevén. az ahol a villamos megy) gondolom eza jószág nem apiacra siet. Balra a Csonka Templom látszik.
KossuthLajos 248870 2006. május 24. 21:09
Válasz erre
Hát igen, a "Temető" nem teljesen fedi a valóságot. Gondolom ez a hadsereg egy olyan telepe, ahol a lekonzervált gépeket tárolják.
KossuthLajos 248869 2006. május 24. 21:07
Válasz erre
Én egyszer egy olyan képet láttam, hogy egy Intruder állt a hangárban bevetés után, egy emberke pdig benne állt a szárnyában. Magyarul akkora lyuk volt a szárnyon, hogy az ember átfért rajta simán. Ha valakinek megvan ez a kép, tegye már közkincsé.
Joce 248868 2006. május 24. 20:56
Válasz erre
A festését elnézve valami teszt lehet a csálé szárny...
Mekett 248867 2006. május 24. 19:54
Válasz erre
A régi TG-cikkben is volt egy ilyen kép róla, ott a berepülés során előidézett szándékos esetről volt szó, ha jól emlékszem.
Levi 248866 2006. május 24. 15:52
Válasz erre
Az asszimetrikus szárnyállás hiba volt az F-14 esetén, nem lehetőség!
Kalóz 248865 2006. május 23. 20:29
Válasz erre
A hír igaz! A Tomcat valóban tudott aszimetrikus szárnyállással repülni, ráadásul elég sok sérülést kibírt. Mint az F15 és az F18-asok is.
Skyline_SG 248864 2006. május 23. 17:32
Válasz erre
Kalóz 248863 2006. május 23. 15:35
Válasz erre
Mér? a pinkeknek nem lehet T-34-esük??? Azok is csak emberek ...
Zümi 248862 2006. május 23. 15:09
Válasz erre
HW05_Ju52_Lufthansa.jpg méret: 93.6 KB
Sziasztok!

számomra egy érdekes látvány. 3 ágú légcsavarok a Ju-52-esen!!
zsury 248861 2006. május 23. 13:41
Válasz erre
Akkor nem véletlenül mondta a fiam, hogy olyan szar az ize mostanában a kólának...
Cébés 248860 2006. május 23. 12:41
Válasz erre
n_1124965406.jpg méret: 75.1 KB
Kiderült a féltve őrzött titkos recept
flamman 248859 2006. május 23. 11:09
Válasz erre
0001.JPG méret: 36.3 KB
0006.JPG méret: 56.6 KB
Talán nem innen szedtem, remélem.
zsury 248858 2006. május 23. 10:39
Válasz erre
Bendeguz 248857 2006. május 23. 10:29
Válasz erre
a rózsaszin kamó miatt nem, de a graffitik-ért falhoz tudnám állítani őket aztán egy sor graffitis, egysor...tűz
zsury 248856 2006. május 23. 10:14
Válasz erre
pink T-34.jpg méret: 60.4 KB
Törném el a kezét a piktornak...
Zümi 248855 2006. május 22. 17:26
Válasz erre
Alconbury 3.jpg méret: 52.3 KB
Kicsit szét kapott a bombi...
ati27 248854 2006. május 16. 22:44
Válasz erre
Kísértet járja be európát.. A kaméleon kísértete!:D
MrChef 248853 2006. május 16. 13:50
Válasz erre
Zoli 248852 2006. május 15. 20:41
Válasz erre
A kép eredetinek tűnt, bár azt nem lehetett megállapítani, hogy makett vagy működő gép volt rajta. A korabeli újságról készült kép is hitelesnek tűnt, bár a gép formája eleve kétséget ébresztett bennem.
z
Akos 248851 2006. május 15. 19:22
Válasz erre
Punka Görgy tréfája az egész, de sokan bevették. A lelövés dátuma 1945 április 1.
A fotókat meg a makettről csinálták...
Nekem már készül egy XNI-02B:)
www.tar.hu/zsoltmilitary/kameleon.htm
Kalóz 248850 2006. május 15. 19:18
Válasz erre
A fabulison balaton (Kerek Gábor, aki nem ismerné) foglalkozott a témával, ill. a magyar kísérleti repülőgépekkel. Talán ő többet tud erről.
Zoli 248849 2006. május 15. 18:01
Válasz erre
Nemrég láttam egy külföldi oldalon, egy cikk két oldaláról is volt kép (olvashatóan, magyarul). Asszem a gép fényképe is ott volt. Ha jól emlékszem, egy amerikai pilóta lőtte le, de azonosítani nem tudta...
z
Bombraider 248848 2006. május 15. 17:33
Válasz erre
migfun!
:) Fabulison van egy ilyen topic! Bár az elején még a kaméleonról volt szó,de utánna már másra terelődtek a gondolatok...

üdv:bomb
migfun 248847 2006. május 15. 17:29
Válasz erre
Valaki látta már máshol is? A szöveg szerint magyar gyártmány a II.VH végéről...www.geocities.com/unicraftmodels/on/kameleon/kameleon.htm
Emerick 248846 2006. május 15. 15:39
Válasz erre
Hi emberek!
Sajna kép nincs róla; csúnya vége se lett, de azért élőben érdekes lehetett:
Apu Fehérváron volt katona '78-'79-ben, őrmesterként egy rádiós ZIL parancsnoka volt. Terepgyakorlataik több esetben is voltak, ilyenkor mindig a betonlapos M7-esen döngettek a helyszínre. A konvolyban egyedi játékuk volt a sofőröknek: a menetoszlop közepén, ami csak ZIlekből állt (méreteket nem kell szerintem magyarázni); 30m-es térközök, max sebesség (ca 90km/h); kéziszivató be; ajtó kinyit majd kiabálás a többieknek a lépcsőről perceken keresztül. Durva látvány lehetett a civil autósoknak (is). A tisztek meg nem foglalkoztak vele. (igaz valamilyen csoda folytán baleset sem történt)Jó volt az a bizonyos szocialista hadsereg, nem igaz? Ma inkább látni cifradolgokat az utakon, mint akkor!
Emerick
Cébés 248845 2006. május 12. 12:19
Válasz erre
Így jár aki belehajt a pirosba
flamman 248844 2006. május 12. 11:56
Válasz erre
bird1.jpg méret: 53.4 KB
bird2.jpg méret: 66.3 KB
bird3.jpg méret: 67.1 KB
bird4.jpg méret: 47.9 KB
Itt is a madár repült 270-nel...:-))
flamman 248843 2006. május 12. 11:00
Válasz erre
ATT382249.JPG méret: 85.6 KB
ATT382250.JPG méret: 94.6 KB
ATT382251.JPG méret: 109.8 KB
ATT382252.JPG méret: 91.5 KB
ATT382253.JPG méret: 70.9 KB
Szép autó, jó autó...:-)
Mekett 248842 2006. május 11. 20:00
Válasz erre
Én is nagyon várom a képeket és a további fejleményeket!
Csak arra vigyázz, hogy ne árulj el olyan konkrétumokat, aminek alapján az összes kincsvadász másnap a kertben ásna :)
Mekett 248841 2006. május 11. 19:54
Válasz erre
Ez valóban megtörtént, legalábbis én is olvastam azt a TG-cikket.
Gyakorlaton ütközött egy másik géppel, akkor vesztette el az egyik szárny nagy részét. Csak az a kép elég hihetetlen számomra, amelyiken épp száll le.

Hasonló ütközés történt már F-18-cal, bár az csak az orr-részét vesztette el a fülke elől, vagy az egyszeri Szu-27-tel, aminek egy ijesztgetett felderítőgép légcsavarja ledarálta az egyik (mindkét?) függőleges és az egyik vízszintes vezérsíkját.
Mindkettő épségben visszatért állítólag.
Lompi 248840 2006. május 11. 19:36
Válasz erre
Nagyon jó! Az esemény után, lefokozták a tanulót mert felülbírálta az oktatóját, vagyis parancsmegtagadás miatt, aztán előléptették a gép megmentéséért.
Lompi
Farkaskoma 248839 2006. május 11. 17:40
Válasz erre
Bocsesz de az alsók nem editált képek. Az az f15 tényleg úgy jött vissza bevetésről. Ebből azt hiszem látszik a konstrukció életképessége... Volt is erről cikk valemelyik Top-Gunban ha jól emlékszen. A ráadás: a gép javítható volt, és repült tovább.
tray 248838 2006. május 11. 17:34
Válasz erre
Ami előtte van, az sem rossz!
www.rcgroups.com/forums/showthread.php
flamman 248837 2006. május 11. 16:34
Válasz erre
Jaja, igaz, főleg az alsókat kell nézni:-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.