/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Fodi 248888 2006. május 28. 15:08
Válasz erre
Igen, arra használták, hogy kipróbáljanak pár lehetőséget.
A Belphegort valóban elvitték a múzeumból, ha jól tudom, akkor szolnoki sportrepülőtérre került. Elég "magyaros" módon, egy nagy állvány tetejére rakták az egyetlen magyarországi Belphegort (!), mondván, hogy így messziről látható. Már akkor is többen azt mondták, hogy jobb helye lenne a múzeumban, mert ha az állványról leesik, akkor biztosan a roncstelepre kerül ócskavasként. Elég ha pár éven keresztül elhanyagolják az állványzatot és jön nagyobb szélvihar... Jobb ha nem is gondolunk erre...
www.airliners.net/open.file/0680285/L/
zsury 248887 2006. május 28. 14:38
Válasz erre
Fodi! Ezzel a géppel tesztelték a belphegor hajtóművét?
Tudja valaki, hová tünt a szolnoki múzeumból a belphegor?
Fodi 248886 2006. május 28. 14:13
Válasz erre
An-2 "Special Edition" :)))
www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_12.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_25.jpg
www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_43.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/riss/Lala-1_04.jpg
"Arguably the most drastic variant of all was the Polish "Lala-1" testbed for the turbofan-powered PZL M-15 agricultural plane. An An-2 was modified by chopping off most of the fuselage aft of the wing; installing an extended tailwheel under the end of the fuselage; fitting a tube frame with a twin-fin tail to the end of the aircraft; and putting the turbofan in the end of the fuselage, with an oversized intake on the right side."
Fodi 248885 2006. május 28. 14:09
Válasz erre
Ez volt az első Kánya, az R-18a.
A lengyelországi Zar melletti repülőtéren vitorlázórepülő verseny volt a negyvenes évek végén. A magyarok a Kányát itt mutatták be (meglepően nagy sikerrel) a külföldieknek. Egy terepről történt felszállás után lecsúszott a fordulóból és összetört. Ha jól tudom, akkor az eset után már nem repült többet.
Mekett 248884 2006. május 28. 13:31
Válasz erre
Fodi!

Ez mikor és hol történt?
Fodi 248883 2006. május 28. 12:52
Válasz erre
HA-RUA Rubik R-18 Kánya összetörve.
kajetan.mastela.com/glidezar/_admin/_data/galeria/big/241145072228.jpg
Érdekes, hogy a képet egy lengyel honlapon találtam...
Mekett 248882 2006. május 27. 19:05
Válasz erre
Kalóz 248881 2006. május 27. 18:13
Válasz erre
Levi!
Igazad van, hogy nem volt opcionális (azaz üzemszerűen előidézhető) a szárnyak ilyetén felemás helyzete, viszont tudott ilyen állásban is repülni, azaz nem zuhant le. Vagyis a szárnyállító mechanizmus hibája nem feltétlen vezetett katasztrófához. Vajon a MiG-23-as esetében mi lehetett a helyzet ilyen esetben?
Archy 248880 2006. május 25. 18:08
Válasz erre
A déli részen a többi közé még bepakoltak pár sor tomcatet ide-oda. Van legaláb mégegyszer enyi. Állítólag még B-29-esük is van jónéhány, de én nem találtam. Viszont rengeteg F-111-es van, ha ezeket visszahoznák, meg a phantomokat, akkor szerintem nem nagyon volna ellenség :-) Nem mint ha most olyan sokan lennének :-) Egyet adhatnának. Jól mutatna egy Phantom a kocsibejárón :-)
Áron
gluer 248879 2006. május 25. 18:06
Válasz erre
ennél sokkal több Tomcat van
még két másik helyen is van nagyobb adag belőlük a telepen
Skyline_SG 248878 2006. május 25. 16:41
Válasz erre
tomcat_google.jpg méret: 149 KB
Megtaláltam a Tomcateket! Azt hittem több van,nincs is olyan sok! A-6-ból,meg F-16-ból sokkal több van!
Elektrolakatos 248877 2006. május 25. 16:28
Válasz erre
google.JPG méret: 142.4 KB
?rdekesek.JPG méret: 81.5 KB
Így se rossz ! :D:D:D:D
Skyline_SG 248876 2006. május 25. 16:17
Válasz erre
Én a maps.google.com-on néztem meg!
Íme:
maps.google.com/maps
Satellitre váltsatok,és a csúszkával zoomoljatok!
gluer 248875 2006. május 25. 15:24
Válasz erre
érdemes a google earthben megnézni.
Zoli 248874 2006. május 24. 22:28
Válasz erre
És a kényes részeket le is takarják, gondolom a por miatt is.
z
Skyline_SG 248873 2006. május 24. 22:25
Válasz erre
Keri 248872 2006. május 24. 21:43
Válasz erre
Hali!

A lekonzervált gépeket itt Davis Monthan-ban tárolják.Gyakorlatilag 0 %-os a páratartalom,ergo nem rozsdásodnak a gépek.
www.dm.af.mil/ www.dm.af.mil/amarc/gallery.html
KossuthLajos 248871 2006. május 24. 21:29
Válasz erre
PZ5DEB.jpg méret: 267.1 KB
Egy érdekes kép. Nem tudom ki mennyire ismerős arra. Ez Debrecen főutcája, a Piac utca (mostani nevén. az ahol a villamos megy) gondolom eza jószág nem apiacra siet. Balra a Csonka Templom látszik.
KossuthLajos 248870 2006. május 24. 21:09
Válasz erre
Hát igen, a "Temető" nem teljesen fedi a valóságot. Gondolom ez a hadsereg egy olyan telepe, ahol a lekonzervált gépeket tárolják.
KossuthLajos 248869 2006. május 24. 21:07
Válasz erre
Én egyszer egy olyan képet láttam, hogy egy Intruder állt a hangárban bevetés után, egy emberke pdig benne állt a szárnyában. Magyarul akkora lyuk volt a szárnyon, hogy az ember átfért rajta simán. Ha valakinek megvan ez a kép, tegye már közkincsé.
Joce 248868 2006. május 24. 20:56
Válasz erre
A festését elnézve valami teszt lehet a csálé szárny...
Mekett 248867 2006. május 24. 19:54
Válasz erre
A régi TG-cikkben is volt egy ilyen kép róla, ott a berepülés során előidézett szándékos esetről volt szó, ha jól emlékszem.
Levi 248866 2006. május 24. 15:52
Válasz erre
Az asszimetrikus szárnyállás hiba volt az F-14 esetén, nem lehetőség!
Kalóz 248865 2006. május 23. 20:29
Válasz erre
A hír igaz! A Tomcat valóban tudott aszimetrikus szárnyállással repülni, ráadásul elég sok sérülést kibírt. Mint az F15 és az F18-asok is.
Skyline_SG 248864 2006. május 23. 17:32
Válasz erre
Kalóz 248863 2006. május 23. 15:35
Válasz erre
Mér? a pinkeknek nem lehet T-34-esük??? Azok is csak emberek ...
Zümi 248862 2006. május 23. 15:09
Válasz erre
HW05_Ju52_Lufthansa.jpg méret: 93.6 KB
Sziasztok!

számomra egy érdekes látvány. 3 ágú légcsavarok a Ju-52-esen!!
zsury 248861 2006. május 23. 13:41
Válasz erre
Akkor nem véletlenül mondta a fiam, hogy olyan szar az ize mostanában a kólának...
Cébés 248860 2006. május 23. 12:41
Válasz erre
n_1124965406.jpg méret: 75.1 KB
Kiderült a féltve őrzött titkos recept
flamman 248859 2006. május 23. 11:09
Válasz erre
0001.JPG méret: 36.3 KB
0006.JPG méret: 56.6 KB
Talán nem innen szedtem, remélem.
zsury 248858 2006. május 23. 10:39
Válasz erre
Bendeguz 248857 2006. május 23. 10:29
Válasz erre
a rózsaszin kamó miatt nem, de a graffitik-ért falhoz tudnám állítani őket aztán egy sor graffitis, egysor...tűz
zsury 248856 2006. május 23. 10:14
Válasz erre
pink T-34.jpg méret: 60.4 KB
Törném el a kezét a piktornak...
Zümi 248855 2006. május 22. 17:26
Válasz erre
Alconbury 3.jpg méret: 52.3 KB
Kicsit szét kapott a bombi...
ati27 248854 2006. május 16. 22:44
Válasz erre
Kísértet járja be európát.. A kaméleon kísértete!:D
MrChef 248853 2006. május 16. 13:50
Válasz erre
Zoli 248852 2006. május 15. 20:41
Válasz erre
A kép eredetinek tűnt, bár azt nem lehetett megállapítani, hogy makett vagy működő gép volt rajta. A korabeli újságról készült kép is hitelesnek tűnt, bár a gép formája eleve kétséget ébresztett bennem.
z
Akos 248851 2006. május 15. 19:22
Válasz erre
Punka Görgy tréfája az egész, de sokan bevették. A lelövés dátuma 1945 április 1.
A fotókat meg a makettről csinálták...
Nekem már készül egy XNI-02B:)
www.tar.hu/zsoltmilitary/kameleon.htm
Kalóz 248850 2006. május 15. 19:18
Válasz erre
A fabulison balaton (Kerek Gábor, aki nem ismerné) foglalkozott a témával, ill. a magyar kísérleti repülőgépekkel. Talán ő többet tud erről.
Zoli 248849 2006. május 15. 18:01
Válasz erre
Nemrég láttam egy külföldi oldalon, egy cikk két oldaláról is volt kép (olvashatóan, magyarul). Asszem a gép fényképe is ott volt. Ha jól emlékszem, egy amerikai pilóta lőtte le, de azonosítani nem tudta...
z
Bombraider 248848 2006. május 15. 17:33
Válasz erre
migfun!
:) Fabulison van egy ilyen topic! Bár az elején még a kaméleonról volt szó,de utánna már másra terelődtek a gondolatok...

üdv:bomb
migfun 248847 2006. május 15. 17:29
Válasz erre
Valaki látta már máshol is? A szöveg szerint magyar gyártmány a II.VH végéről...www.geocities.com/unicraftmodels/on/kameleon/kameleon.htm
Emerick 248846 2006. május 15. 15:39
Válasz erre
Hi emberek!
Sajna kép nincs róla; csúnya vége se lett, de azért élőben érdekes lehetett:
Apu Fehérváron volt katona '78-'79-ben, őrmesterként egy rádiós ZIL parancsnoka volt. Terepgyakorlataik több esetben is voltak, ilyenkor mindig a betonlapos M7-esen döngettek a helyszínre. A konvolyban egyedi játékuk volt a sofőröknek: a menetoszlop közepén, ami csak ZIlekből állt (méreteket nem kell szerintem magyarázni); 30m-es térközök, max sebesség (ca 90km/h); kéziszivató be; ajtó kinyit majd kiabálás a többieknek a lépcsőről perceken keresztül. Durva látvány lehetett a civil autósoknak (is). A tisztek meg nem foglalkoztak vele. (igaz valamilyen csoda folytán baleset sem történt)Jó volt az a bizonyos szocialista hadsereg, nem igaz? Ma inkább látni cifradolgokat az utakon, mint akkor!
Emerick
Cébés 248845 2006. május 12. 12:19
Válasz erre
Így jár aki belehajt a pirosba
flamman 248844 2006. május 12. 11:56
Válasz erre
bird1.jpg méret: 53.4 KB
bird2.jpg méret: 66.3 KB
bird3.jpg méret: 67.1 KB
bird4.jpg méret: 47.9 KB
Itt is a madár repült 270-nel...:-))
flamman 248843 2006. május 12. 11:00
Válasz erre
ATT382249.JPG méret: 85.6 KB
ATT382250.JPG méret: 94.6 KB
ATT382251.JPG méret: 109.8 KB
ATT382252.JPG méret: 91.5 KB
ATT382253.JPG méret: 70.9 KB
Szép autó, jó autó...:-)
Mekett 248842 2006. május 11. 20:00
Válasz erre
Én is nagyon várom a képeket és a további fejleményeket!
Csak arra vigyázz, hogy ne árulj el olyan konkrétumokat, aminek alapján az összes kincsvadász másnap a kertben ásna :)
Mekett 248841 2006. május 11. 19:54
Válasz erre
Ez valóban megtörtént, legalábbis én is olvastam azt a TG-cikket.
Gyakorlaton ütközött egy másik géppel, akkor vesztette el az egyik szárny nagy részét. Csak az a kép elég hihetetlen számomra, amelyiken épp száll le.

Hasonló ütközés történt már F-18-cal, bár az csak az orr-részét vesztette el a fülke elől, vagy az egyszeri Szu-27-tel, aminek egy ijesztgetett felderítőgép légcsavarja ledarálta az egyik (mindkét?) függőleges és az egyik vízszintes vezérsíkját.
Mindkettő épségben visszatért állítólag.
Lompi 248840 2006. május 11. 19:36
Válasz erre
Nagyon jó! Az esemény után, lefokozták a tanulót mert felülbírálta az oktatóját, vagyis parancsmegtagadás miatt, aztán előléptették a gép megmentéséért.
Lompi
Farkaskoma 248839 2006. május 11. 17:40
Válasz erre
Bocsesz de az alsók nem editált képek. Az az f15 tényleg úgy jött vissza bevetésről. Ebből azt hiszem látszik a konstrukció életképessége... Volt is erről cikk valemelyik Top-Gunban ha jól emlékszen. A ráadás: a gép javítható volt, és repült tovább.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.