/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Stefan 249277 2006. november 14. 12:00
Válasz erre
pic02510.jpg méret: 53.6 KB
pic02600.jpg méret: 43.5 KB
pic05075.jpg méret: 38.4 KB
pic09789.jpg méret: 45.6 KB
pic10712.jpg méret: 35.7 KB
pic13401.jpg méret: 38.4 KB
pic14688.jpg méret: 38.9 KB
pic17861.jpg méret: 41 KB
pic21003.jpg méret: 35.9 KB
pic24182.jpg méret: 34 KB
pic24389.jpg méret: 63.9 KB
pic26869.jpg méret: 50.1 KB
Makettező mentalitás, avagy a határtalan kreativitás:
Bendeguz 249275 2006. november 13. 23:37
Válasz erre
Elektrolakatos 249274 2006. november 13. 22:44
Válasz erre
Kalóz 249273 2006. november 9. 20:34
Válasz erre
Elekltro!
Nincs bekapcsolva a hangszóró (a tv-től amúgy sem hallanám :) ). És hallomásból különben is nehéz fordítani :(
Na, jó, majd esetleg megpróbálom ...
Kalóz
Elektrolakatos 249272 2006. november 9. 20:04
Válasz erre
Kalóz4
A videót is lehallgattad?
Kalóz 249271 2006. november 9. 19:54
Válasz erre
Elektro!
Honnan veszed, hogy tudok angolul? Merthogy itt minden a ködös Albion nyelvén van ...
Kalóz
Elektrolakatos 249269 2006. november 9. 18:08
Válasz erre
www.armoringgroup.com/modules.php

Itt lehet többet megtudni róla...ha Kalóz Elvtársat megkérjük talán le is fordítja a szöveget, én már majdnem mindent elfelejtettem! :D:D
Cébés 249268 2006. november 9. 17:48
Válasz erre
1134244.jpg méret: 42.8 KB
Azt hiszem nem örülnék,ha ezt az utastérből kéne végignéznem.

Cébés
Amon 249267 2006. november 7. 16:33
Válasz erre
Ez valószínű, hogy a vastag nyakláncos úriembereknek szánják.
Bundesign 249256 2006. november 7. 12:10
Válasz erre
azta ... ezt az üveget nem szeretném lefejelni! :) ha dr. Grantéknak lett volna ilyen a jurassic parkba elcsaphatták volna a t rexet :)
Stefan 249254 2006. november 7. 12:03
Válasz erre
01_big.jpg méret: 68.5 KB
02_big.jpg méret: 54.5 KB
04_big.jpg méret: 36 KB
07_big.jpg méret: 40.2 KB
10_big.jpg méret: 45.2 KB
12_big.jpg méret: 45.1 KB
14_big.jpg méret: 41.7 KB
15_big.jpg méret: 54.1 KB
17_big.jpg méret: 82.9 KB
Egy barátom küldte, valami új orosz terepjáró. Érdemes megnézni a félig lehúzott ablakról a képeket :)
gluer 249253 2006. november 6. 20:40
Válasz erre
IFL-Schalldampfer.jpg méret: 46.6 KB
itt egy másik változat leoparddal
antarktika 249251 2006. november 6. 20:33
Válasz erre
Egy PZH-2000-essel láttam már ezt a szerkezetet képen. Akkor is nagy nehezen sikerült megfejteni valami angol szöveg alapján.

Sportszelet?:-)))
pipper 249250 2006. november 6. 20:29
Válasz erre
Honét tudtad antarktika lógok egy csokival
igen ez egy hangtompító hidrogén és valamilyen gáz
(titkos) működő szerkezet egy készült belőle
de álcázása nem igazán jó !
gluer 249249 2006. november 6. 20:28
Válasz erre
Emerick 249248 2006. november 6. 20:27
Válasz erre
Ne csigázz minket! Na mi ez az izé?
antarktika 249247 2006. november 6. 20:24
Válasz erre
pipper 249246 2006. november 6. 20:23
Válasz erre
Nagyon mesze !!!
Nekem sikerült meg fejteni egy német tartalékos tiszt segítségével
antarktika 249245 2006. november 6. 20:21
Válasz erre
Igen, "Attila" egyéni jelzéssel fut(ott) ez a Chieftain.

A pipper által csatolt képen szerintem ágyúk próba-, illetve belövéseit tesztelhetik. Azt sem tartom kizártnak, hogy a zajártalom megelőzése érdekében ez egy hatalmas hangtompító.
Emerick 249244 2006. november 6. 20:18
Válasz erre
Vmi ballisztikus mérőkütyü? Lövedéksebbességet mérhet és lőpályát meg lőtávot számíthat ki... Messze járok vagy enyém a csoki? :D
pipper 249243 2006. november 6. 20:11
Válasz erre
2471.jpg méret: 8 KB
Ha meg mondod mi ez adok egy csokit !!!
boriszjelszint 249242 2006. november 6. 17:49
Válasz erre
antarktika 249241 2006. november 5. 18:11
Válasz erre
Nézzétek az egyéni jelzését a tárolódoboz oldalán.
MrChef 249240 2006. november 5. 17:03
Válasz erre
Ez jó kis Photoshop munka, de olyan 60-80-100 év múlva nem elképzelhetetlen, hogy lesz ilyen. Lásd Battlefield 2142...:-)
Bendeguz 249237 2006. november 5. 15:31
Válasz erre
tudod, erre mondják: ép ember ép gépből ép ésszel nem ugrik ki, a gép meg egészen addig ép volt, amíg oda nem dörgölték a talajhoz, akkor meg már minek katapultálni?:PPP
Archy 249236 2006. november 5. 15:07
Válasz erre
én rántottam volna a kart, az tuti. Elismerésem, ezt végigcsinálni nem lehettet semmi.

WSO= weapon system operator (aszem) = fegyver-rendszer kezelő
Áron
gyurmakoma 249235 2006. november 5. 14:10
Válasz erre
00030693.jpg méret: 89.8 KB
érdekes...
Cébés 249234 2006. november 5. 13:21
Válasz erre
Valahol láttam egy videót is erről,nem biztos hogy ez volt az de ott is F-15-ös szállt le bal futóhibával.
Végül a pályáról lecsúszva a füvön állt meg.
RaPe 249233 2006. november 5. 13:07
Válasz erre
Fodi 249232 2006. november 5. 12:49
Válasz erre
A baloldali főfutóval volt gáz leszálláskor.
zsury 249231 2006. november 5. 11:51
Válasz erre
Lezuhant, vagy túlfutott a pályán?
Cébés 249230 2006. november 5. 11:39
Válasz erre
Sonka_papa 249229 2006. november 5. 11:30
Válasz erre
Ez milyen gép?csak mert nem tudom eldönteni.
Fodi 249227 2006. november 5. 10:42
Válasz erre
close4.jpg méret: 94.9 KB
close2.jpg méret: 61.2 KB
close3.jpg méret: 47.6 KB
close1.jpg méret: 74.8 KB
Hihetetlen, de megúszták... A WSO elég csúnyán elvágta az egyik vállát és összetörte a másik oldali karját, de a pilóta csak horzsolásokat szerzett.
Sonka_papa 249226 2006. november 5. 08:38
Válasz erre
Én tuti, hogy fel nem szállnék arra a gépre.
Zebi 249225 2006. november 4. 21:56
Válasz erre
Ez már túl van azon. Elég alacsony lehet az elhatározási sebesség, ráadásul mi a túrót csinál, ha felszállás közben nem adja le az egyik hajtómű a teljesítményt?
Cébés 249224 2006. november 4. 21:46
Válasz erre
Ezeket elnézve,főleg az első képet,elég bátrak az orosz pilóták.
Fodi 249223 2006. november 4. 21:37
Válasz erre
Sam Chui csinált még pár képet Iljusin felszállásokról, a kommentjei alapján néha ő maga sem hitte el, hogy ilyen rövid pályáról felszálltak velük...
www.airliners.net/open.file/0995911/L/ www.airliners.net/open.file/0996987/L/
www.airliners.net/open.file/0321482/L/
Cébés 249222 2006. november 4. 18:56
Válasz erre
0312682.jpg méret: 105.3 KB
Nem tudom hogy a kifutó volt e ilyen rövid vagy a gép volt dugig megpakolva.
Vagy lehet hogy leszáll? Ha igen az pech.
Fodi 249220 2006. november 4. 13:44
Válasz erre
Nekem lenne elsőbbségem, jobbkézszabály. :D
zsury 249219 2006. november 4. 13:35
Válasz erre
Felsz?ll?s-2.jpg méret: 122.7 KB
Na,itt ne adja meg valaki az elsőbbséget...
Zoli 249215 2006. november 3. 11:40
Válasz erre
Ők is újra a régi felségjel mellett döntöttek.
z
agaba 249213 2006. november 3. 03:32
Válasz erre
Sziasztok!
Érdekes képek...
T-34 in action on the streets of Budapest...
www.com-central.net/index.php
boriszjelszint 249212 2006. november 2. 16:40
Válasz erre
Apaka 249211 2006. november 2. 15:02
Válasz erre
Az utolsó képen az összes kétüléses. :) Melyikre gondoltál?
Tibcsi 249210 2006. november 2. 14:48
Válasz erre
Fodi 249209 2006. november 2. 14:47
Válasz erre
boriszjelszint 249208 2006. november 2. 14:39
Válasz erre
7.jpg méret: 50.1 KB
webshots.jpg méret: 145.8 KB
formation.jpg méret: 80.5 KB
A-7esről képek az utlsón ami az a kétűléses valami?
nagykövet 249204 2006. november 1. 19:41
Válasz erre
ALCATRAZ AND FRISCO BAY.jpg méret: 153.6 KB
BigBird.jpg méret: 198 KB
Blue Angels.jpg méret: 110.1 KB
Blue Angels01.jpg méret: 161 KB
DISNEY WORLD.jpg méret: 148.7 KB
Down.jpg méret: 221.9 KB
FANTASTIC PICTURE.jpg méret: 193.4 KB
IMPRESSIVE.jpg méret: 126.7 KB
JATO TAKE OFF.jpg méret: 126.8 KB
Niagara Falls.jpg méret: 111.1 KB
over San Francisco Bay.jpg méret: 68.8 KB
Patriot.jpg méret: 145.4 KB
SHORT ROLL TAKE-OFF.jpg méret: 160.7 KB
zoom...zoom.jpg méret: 61.7 KB
És akkor... bemutatkozik... a...

BLUE ANGELS!!

Nagykövet
Stefan 249203 2006. október 24. 16:32
Válasz erre
Vrauko!
Szerintem ezt matricában nem is lehetne ugyanilyenre megcsinálni (meg lehetne, de akkor nem olvadna bele ilyen szépen a kamuflázsba), csak fújással, sablonnal.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.