/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
SIG 250583 2008. február 27. 12:17
Válasz erre
Ott állsz fent a 13-nál a kerités mellett vagy bent dolgozol ?
Cébés 250582 2008. február 27. 12:14
Válasz erre
A hófehér Jumbo pedig az ELAL cargo bocis járata volt...
SIG 250581 2008. február 27. 12:00
Válasz erre
Ja és tegnap ment is egy hófehér Jumbo úgy 16 óra körül, de nem láttam belőle semmit, mert a hátsóról szállt fel.
SIG 250580 2008. február 27. 11:57
Válasz erre
A tegnapi nap, az agyhalál volt a részemről :( Először lecsúsztam a Jumbo-ról úgy, hogy az orrom előtt szállt le, majd csináltam róla egy pár képet a lehető legrosszab helyről és mire este, 10 pontos fények közepette gurult ki az ATA-Dc-10-es, álltam a lemerült aksikkal a kezembe... Mint valami full kopasz :( Mellettem szóljon, hogy nem ezért mentem ki a reptérre, de azért a fejemet a falba tudtam volna verni.
Szóval tudomásom szerint ilyen szempontból tényleg kinyírják Ferihegyet, de gagyi szempontból éppen felpörgetik. A cél, a totális fapadozás. Megszüntették a nagy járatokat, mint pölö a New York-i, hogy majd a kelet-európai közönség ferihegyről fog elrepülni fapaddal Bécsig, ahonnan a nagyfiúk indulnak messzire. Eredmény ? Minden román, ukrán, stb. elautókázik Bécsig és onnan repül tovább, úgyhogy ez nem jött be... Tehát reptér marad, repülő több lesz, de az Unicumok eltünnek :((( Lesz sok Airbus, 737 meg Fokker. Én legalábbis ezt hallottam a reptéri vámosoktól...
Cébés 250579 2008. február 27. 10:57
Válasz erre
Igen,ő a Cargolux 747-400-as Jumbó. De lehet hogy már nem sokáig láthatjuk őt Ferihegyen.Nem tudom mi lehet a reptér vezetésének üzletpolitikája,valószínű hogy teljesen kinyírják ezt a repteret hamarosan.Sajnos márciustól az American Trans Air (ATA) is itt hagyja szerény kis bázisunkat.Pedig ők hoztak egy kis színt a reptér életébe...DC-10,L-1011 Tristar,B-757-300 rendszeres vendégek voltak.Többet nem láthatjuk őket Ferihegyen.Most pénteken lesz az utolsó DC-10.
lucky 250578 2008. február 27. 10:32
Válasz erre
A Keleti Pu-ról 14:59-kor volt látható sztem ez még belefér..
Ez egy teher Jumbo?
Cébés 250577 2008. február 27. 08:43
Válasz erre
CLX744
CLX744

15:15 érkező CLX 744
Ezt láthattad...
lucky 250576 2008. február 26. 20:42
Válasz erre
Urak!
Kis segítséget kérek:
Ma 15 óra táján jött vmi nagyvas Ferihegyre. Jóval nagyobb volt mint a megszokott gépek, wingletek voltak a szárnya végén.
Mi lehett ez?
Cébés 250575 2008. február 26. 14:46
Válasz erre
www.flightlevel.hu/

Tegnapi IL-96 érkező Ferihegyen
fatum 250574 2008. február 25. 19:21
Válasz erre
fatum 250573 2008. február 25. 19:18
Válasz erre
www.skyfi.org.ru/trips
fatum 250572 2008. február 25. 19:16
Válasz erre
Hello molnibalage! Ez lesz az.

www.skyfi.org.ru/trips
molnibalage 250571 2008. február 25. 11:31
Válasz erre
Valaki egyszer régen belinkelt (nem'tom, hogy ide vagy máshova) egy elhagyott szovjet gyár (?), katoniai telepet és mellette voltak elhagyott repcsik és harcjáművek is és egy hatalmas parabolaantenna. Nem emélkszik valaki a linkre?
Mpower 250570 2008. február 20. 13:26
Válasz erre
lucky 250569 2008. február 20. 12:14
Válasz erre
A fehér nyál célja valóban a por meg a vízpára ( hiába sivatag, víz az van ott is) kizárása. A kabin borítás a kabint+a plexit védi.
A gépek rendszerei egyébként üresek, semleges gázzal töltöttek.
Ezekből a gépekből fedezik a szükséges alkatrészeket amit már nem gyártanak,esetleges "adomány" esetén a használt jelzésű gépek is ezekből kerülnek ki.
A rendszerben lévő tipusok esetén a balesetben sérült gépek ill részegységek is innen pótlódnak.
Szóval több feladata is van a bázisnak.
Vmelyik TG v Aranysasban volt róla egy cikk régebben.
SIG 250568 2008. február 20. 12:03
Válasz erre
Hello !

Megnéztem a képeket, lefényképeztem egy pár tonna vasat, de sajna azok között nem volt lánctalpas, úgyhogy lemaradtam róla :( Bocsi, ez inkább egy családi kirándulás volt és gondoltam, hátha tudok segíteni, de nem...
SIG 250567 2008. február 20. 12:00
Válasz erre
Hello !

Nem vagyok okosabb, csak én úgy tudom, hogy ezek olyan gépek, amik "konzerválva" vannak, azaz kicsit amolyan "M készlet" szaga van és háború esetén még repülőképes állapotba tudják hozni őket. Tudomásom szerint, kicsit gumiszerű anyag, ami meggátolja a gépekbe a homok vagy a por bejutását. A kabintetők pedig azért vannak teljesen bevonva, mert a nap elég komoly károkat okozna a pilótafülkébe. De ha valami hülyeséget írtam volna, akkor jöjjön a javítófesték :)
Mpower 250566 2008. február 20. 11:33
Válasz erre
Bambulgattam az arizona-i képeket az airliners.net-en. Kérdezném a tőlem okosabbaktól, hogy miért kenik be néhol(panelvonalaknál, és átlátszó alkatrészeknél) a gépeket azzal a fehér nyállal?
Csabi_RS 250565 2008. február 18. 15:57
Válasz erre
Szia! igen tényleg lánctalpas. Ha jól emléxem :D. Tudnál róla képet küldeni? kettingercsabi90@freemail.hu
Kferro 250564 2008. február 18. 09:42
Válasz erre
Figaro 250563 2008. február 17. 18:28
Válasz erre
Nimitz
Nimitz

A Parlament védelme! :-)
Gyurma 250562 2008. február 16. 21:22
Válasz erre
ez klassz!
Szerintem jól őrizd meg, mert eléggé ritkaságszámba mehet...
Nekem szerintem a falon lógna, üveges keretben :)
SIG 250561 2008. február 16. 18:28
Válasz erre
Hello !

Nekem van egy pár képem onnan, de szerintem pont az nincsen közte. Tényleg lánctalpas ? Azért kérdem, mert én csináltam ott pár képet ezekről a vasakról, de nem értek hozzájuk és csak ez alapján tudom tényleg belőnni.
Csabi_RS 250560 2008. február 16. 13:42
Válasz erre
Sziasztok! Szűkségem lenne 1-2 képre az Ópusztaszeren kiállított lánctalpas orosz kombájnról! ha valakinek van róla, pls tegye már fel...előre is köszönöm!
Amon 250559 2008. február 16. 12:28
Válasz erre
bpénz
bpénz
pénz2
pénz2

Az ember miket nem talál a nagyszülők padlásán.
Érdekes legalábbis számomra.
PapaDocc 250558 2008. február 16. 07:20
Válasz erre
PapaDocc 250557 2008. február 16. 06:58
Válasz erre
Csillagvadász 250556 2008. február 15. 19:35
Válasz erre
HInd,
megnéztem, és valóban szinte ugyanez! Mindkettőtöknek jár a sör:) De akkor szigorúan kérem behajtan!!!:)
Salou! Azóta is megbecsült darabja a felszerelésemnek:) Vannak festések, amihez kifejezetten az Aerographot kedvelem.
Üdv:CSV
Hind 250555 2008. február 15. 19:29
Válasz erre
Az XB-70 nek is hasonló ,ha nem pont ugyan ez az ülése volt.Most néztem meg.
De nem is szeretem a sört.
Duzzogok.
Zebi 250554 2008. február 15. 19:21
Válasz erre
B-58, hol a söröm? :-)
Hind 250553 2008. február 15. 19:17
Válasz erre
Salou!
A skafander nem véd a sebesség okozta torlónyomástól,azért gondoltam az SR-71 re is
salou 250552 2008. február 15. 18:52
Válasz erre
Ha jól emlékszem te voltál akinek az Aerograph pisztolyt annó elajándékoztam.
Persze ha átvetted a megbeszélt helyen.
salou 250551 2008. február 15. 18:48
Válasz erre
Ezt a két típust eleve szkafanderben repülték.
Csillagvadász 250550 2008. február 15. 18:38
Válasz erre
Salou vendégem a sörre:) Ne feledd el behajtani!:)))
Bocs a játékot, anyagot gyűjtök a 1:144-es Academyhez, közben találtam:D
Hind 250549 2008. február 15. 18:36
Válasz erre
SR-71,vagy U-2???
salou 250548 2008. február 15. 18:36
Válasz erre
Hind 250547 2008. február 15. 18:35
Válasz erre
A géptipus nem stimmel?

Abban is hasonló,sőt majdnem hogy így néz ki.
Csillagvadász 250546 2008. február 15. 18:34
Válasz erre
Az simmt:D Na de kérem, melyik gépé?:D:D:D
Drága a sör;)
Hind 250545 2008. február 15. 18:34
Válasz erre
De biztosan mentőkapszula,mert a bentlévők mentési lehetőségének felirata szaggatott vonal mentén olvasható a felső lenyíló takaróíven.
Csillagvadász 250544 2008. február 15. 18:33
Válasz erre
De majdnem;)
Csillagvadász 250543 2008. február 15. 18:29
Válasz erre
Nem nyert;)
Hind 250542 2008. február 15. 18:25
Válasz erre
Az XB-70 katapultálható mentőkapszulája!!!
Csillagvadász 250541 2008. február 15. 18:23
Válasz erre
DSC10233

NAmiez?:D
DSC10233

Találós kérdés:D
Első megfejtő egy sör nyertese majdan Szolnokon:D
Üdv:CSV
Atesz24 250540 2008. február 14. 17:14
Válasz erre
air force
air force

Üdv.
bavida 250539 2008. február 14. 17:02
Válasz erre
kékfény 250538 2008. február 14. 14:11
Válasz erre
Igen, nekem is rémlik valami! :)
lucky 250537 2008. február 14. 13:59
Válasz erre
Vmelyik Repülésben láttam hasonló fotót, csak 747-tel( ha jól emléxem).Igaz ott a farka lógott ki mert rövid volt a hangár.
kékfény 250536 2008. február 14. 13:54
Válasz erre
Szia Momi!
Köszönöm az infót. Sajna ez nálunk mán csak igy megy, SAJNOS ELÉG SZOMORÚ DOLOG. :( Akkor nem is olyan sokat tévedtem, hogy "rájuk építették az épületet" :))
Kékfény.
Momi 250535 2008. február 14. 13:05
Válasz erre
szia Kékfény!

ezek az IBERIA DC-9-32-esi voltak. A fotó MADRID-ban Cuatro-Vientos-ben készült 2007-ben.(Museo del Aire "Museo de Aeronáutica y Astronáutica")
Múzeumi kiállítási példányok. Egyszerűen befalazták őket. Máshol megőrzik a gépeket,csak nálunk dobnak ki minden régi holmit.
www.ruudleeuw.com/cuatro_vientos04.htm
Momi
Blake 250534 2008. február 14. 12:01
Válasz erre
Borijuk fel a tankot,de nem tudom minek szerkezet.Na hát kell egy ilyen is.
Vagy csak egy poén a németek részéről.Vagy esetleg csapda?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.