/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
boci 250737 2008. július 7. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

A rendszeresités a Fejlesztési és Logisztikai Ügynökség /Technológiai Hivatal/ közreműködésével fog eldőlni.
Jó lenne ott valakit megkérdezni.

Üdv.
pmgabi 250736 2008. július 7. 17:38
Válasz erre
Sziasztok!
Balaton!
"Kíváncsi vagyok, hogy lehet olcsóbb egy kis országban kifejlesztett vadiúj sisak, amit valószínűleg sokkal kisebb darabszámban gyártanak, mint az amerikai. Utóbbiból több készül, így olcsóbb is kéne, hogy legyen, de legalábbis nem drágább, mint ez. A nagy számok törvénye."
Vő.! F-16 vs. Gruppen...
Olyan ez a bu.ksi.(bukó sisak) , mint a régi román rohamsisak. Béna.
Remélem nem lesz rendszeresítve!
Sziasztok!
balaton 250735 2008. július 7. 16:50
Válasz erre
Atyaúristen!
Szörnyen néz ki. Mondjuk biztosan jobb lesz, mint a jelenlegi acélbili.
De pár évvel ezelőtt még a régi típusú acélsisakot rendszeresítették az új málhafelszereléshez.
Kíváncsi vagyok, hogy lehet olcsóbb egy kis országban kifejlesztett vadiúj sisak, amit valószínűleg sokkal kisebb darabszámban gyártanak, mint az amerikai. Utóbbiból több készül, így olcsóbb is kéne, hogy legyen, de legalábbis nem drágább, mint ez. A nagy számok törvénye. (Csak zárójelben: amit a magyar kormány vásárol, sosem szokott a legolcsóbb lenni.)
Hát, ha húznak rá valami terepszínű rongyot, talán szebb lesz...
boci 250734 2008. július 7. 15:15
Válasz erre
Szia!

Szerintem nem lenne jó döntés! Pár évvel ezelőtt a szolnoki különleges műveleti zászlóaljnál pl. izraeli típust rendszeresítettek, szerintem az jobban ki lett próbálva - harcban is. A lengyelhez talán még annyit, hogy kevlár alapanyagú.
Jelenleg sajnos a pénz beszél, mint említettem ez az egyik legolcsóbb megoldás.

Üdv.
szezsolt 250733 2008. július 7. 14:16
Válasz erre
Érdekes...
Biztos hogy jó döntés volt? :D
boci 250732 2008. július 7. 13:45
Válasz erre
Az igazság az, hogy nekem sem tetszik!
Szóbeszédből annyit tudok, hogy lengyel fejlesztés, és jelenleg ez az egyik legolcsóbb.
boci 250731 2008. július 7. 13:40
Válasz erre
HIÚZ + rohamsisak
HIÚZ + rohamsisak
HIÚZ + rohamsisak.
HIÚZ + rohamsisak
HIÚZ + új rohamsisak
HIÚZ + új...

Sziasztok!

Néhány további kép a Hiúzról, és az új magyar rohamsisakról - rendszeresítése 2009-tőlvárható, jelenleg csapatpróbán van.
boci 250730 2008. július 7. 13:33
Válasz erre
Sziasztok!

Uraim! Ez itt a jövendőbeli magyar rohamsisak.
Rendszresítése 2009-től várható.
balaton 250729 2008. július 7. 13:24
Válasz erre
Vagy az amerikai kevlársisak kínai (kelvár) másolata :)
Kockabob 250728 2008. július 7. 12:19
Válasz erre
Ilyet még nem láttam, ez valami 2008LEGO mintájú majrékupak.:-))
balaton 250727 2008. július 7. 12:13
Válasz erre
Sejtettem, hogy ebbe beleköt valaki. Nem pózoltam vele, csak a repnapi kiállítóstandon kezembe vettem és belenéztem a távcsőbe. Közben haverom lefotózott.
Természetesen tudom, hogy ha így sütném el, egyszerűen átrepülne a vállam fölött :)
szezsolt 250726 2008. július 7. 11:38
Válasz erre
Balaton!

Ha így sütnéd el a fegyvert, lehet, hogy picit fájna a jobb szemet! =D
Hátrasiklásos, de azért rug egyet elsütésnél.
balaton 250725 2008. július 6. 23:28
Válasz erre
1
1
2
2
5
5
10
10

Még találtam párat a gyártó honlapján.
Valaki tudja, milyen rohambili van a katona fején?
balaton 250724 2008. július 6. 23:21
Válasz erre
gm6127
gm6127
sniper 02
sniper 02

Itt van két kép. Bocs, de az egyiken én is rajta vagyok :)
Nem kell megijedni, csak lecseréltem a hátteret (Kecskemét 2008 pavilon), sajna nincs GM-6-osom itthon :)))
A kis kamera kvajó az oldalán. Van hozzá szemüveg, így csípőből is lehet célzott lövést adni.
Kockabob 250723 2008. július 6. 23:12
Válasz erre
balaton 250722 2008. július 6. 23:10
Válasz erre
"* Gepárd GM6 Hiúz csõhátrasiklásos öntöltõ romboló puska.

Használó ország:
Magyarország
USA
Törökország
Horvátország
Különbözõ szovjet utódállamok, és jópár ország érdeklõdik a fegyver iránt. Némelyik használó országok között pedig nagyobb vétel mennyiségen gondolkoznak. Például Törökország, és Usa! Újabban az Oroszok is eléggé érdeklõdnek a gepárd íránt."

Ezek valós infók? Egy másik helyen még a francia idegenlégiót is említik, mint Geprd-használót.
balaton 250721 2008. július 6. 22:44
Válasz erre
M-6 Gepárd bemutatófilm, nézzétek meg!
www.youtube.com/watch
mig23papa 250720 2008. július 6. 19:10
Válasz erre
xcraft

ja, annyira ronda hogy már szép :-))
lucky 250719 2008. július 6. 17:45
Válasz erre
Tévedsz.Van több is.Igaz nem 1:1-ben...
xcraft 250718 2008. július 6. 16:32
Válasz erre
Annyira, hogy tudtommal egy példánya létezik. Elég régi kép lehet, mert jelenleg kibelezve áll valami roncsfarmon, lehet, hogy a Davis-Monthan-on.
Ha lehet, még az együlésesnál is rondább. :)
mig23papa 250717 2008. július 6. 12:42
Válasz erre
normal_ya10a
normal_ya10a

A 10 kétüléses, elég ritka
Emerick 250716 2008. június 28. 21:46
Válasz erre
Hát nem. És már milyen sokat szétbontottak a foltok alapján. Mennyi szépséges gépmadár. Nálunk se jobb a helyzet.
migi 250715 2008. június 28. 18:27
Válasz erre
1312536
1312536

Gondolom ők már nem fognak repülni többet
mig23papa 250714 2008. június 28. 17:37
Válasz erre
Némo

A valószínűsége nem kicsi, a közelmúltban láttam egy dokfilmet hasonló modellekről,asszem ápp egy F-18 repült .
Olyan is volt a modellek között, melyben egy kamera volt beépítve, és egy spéci szemüvegben úgy távirányíthatta a modellező, mintha bent ült volna a gépben.

nagyon érdekes voltt, olyan mint egy háromdimenziós szimulátor aminek a segítségével akár a saját házadat is körberepülhetted a kis géppel.
Máté 250713 2008. június 28. 15:34
Válasz erre
azokat a tankokat a föld alatt a németek lezsírozták a III világháborúra.XD
Némo 250712 2008. június 28. 12:54
Válasz erre
Az egy dolog hogy szép nagy,de ez még repülni is tud!:)
balaton 250711 2008. június 28. 11:40
Válasz erre
c17[1]
c17[1

no comment
lucky 250710 2008. június 23. 19:09
Válasz erre
Mire képes a sav ha elfelejtik időben lemosni.
kep.tar.hu/llucky/50586285
Kockabob 250709 2008. június 23. 17:53
Válasz erre
A többi se semmi,ezek közül is érdemes csemegézni.reibert.info/gallery/v/foto_album/
Némo 250708 2008. június 23. 15:25
Válasz erre
Iraki járművek(és maradványaik) képei:
www.howitzer.dk/vehicles/iraq.htm
migi 250707 2008. június 22. 10:39
Válasz erre
Szia
Köszi a választ , öröm hogy valami azért megmaradt és megbecsülésnek örvend .
üdv: migi
lucky 250706 2008. június 22. 10:32
Válasz erre
A-3!
Ha az előzmény sorba beírod a Hsz számát akkor azt hozza ki.Így meg tudod oldani,h melyik hsz-ra válaszoltál.
Egyébként a 2292-t hozta ki előzménynek.
A-3 250705 2008. június 22. 06:55
Válasz erre
Elnézést a gyakorlatlanságomért, a megjegyzésem migi 2292-jére vonatkozik!
A-3 250704 2008. június 22. 00:21
Válasz erre
Ellentétben a híresztelésekkel a masina jelenleg Szolnokon a kőolajkutatók telephelyén tartózkodik és a személyzet kéthavonta beindítja illetve átkonzerválja.
doky3 250703 2008. június 21. 15:59
Válasz erre
Eszméletlen jó képsorozat! Az ember szinte menne segíteni nekik akárhol is van!
Némo 250702 2008. június 21. 10:34
Válasz erre
Sziasztok! Hamár roncsok,elásott tankok akkor ez érdekes lehet :reibert.info/gallery/v/Archeology/Technics/T-34/Rise/ Egy újabb egész jó állapotú T-34-es került felszinre.
Emerick 250701 2008. június 16. 21:20
Válasz erre
Menj le a Dráva alsó folyására Pécstől délre. A mai napig kilógnak állítólag a roncsok. (volt egyszer hír) Az meg, hogy Budapesten mi lehet még a földben, bérházak pincéjében, falában, padlásán, illetve a teljes Duna (magyarországi) szakasz medrében, ne akard tudni! Van ott minden. Az 1tonnás bombától a rohambilin át ajajjj... Legjobb a Vérmező: aki kitalálta annó (nem politizálok, így nem mondom ki, kik), hogy oda mélygarázs kerüljön. Gratulálok. Még jó, hogy egynlőre elvetették. Potom 2-3 méter törmelék, alatta újabb 2-3 fémroncs (a Büssingtől a Panzerfaustokon át a Tante Ju szárnyáig minden) semlegesítése örökké tarthatna.
Em.
lucky 250697 2008. június 11. 09:01
Válasz erre
Amikor szóba került, a cikk feltevése, erősen gondolkodtunk Nowy-val, h melyik topicba kerüljön fel.Szóba került a vicc topic is...Na meg a Batyk név is felmerül ilyenkor.
Sajna a Gyűjtsd a vasat, fémet, ezzel is a békét véded! szellemében nagyon sok dolog beolvasztásra került.
Gabusch 250696 2008. június 10. 23:41
Válasz erre
Ezzel az a baj, hogy senki nem fogja megtéríteni a nem kis költségeiket. Még az lett volna szép, ha a tűzszerészeket is rángatják kicsinység, holott azoknak valóban van dolguk. Basszus, csak az elmúlt bő egy hónap eseményei alapján aki beszari, ne menjen ki az utcára, mert jó eséllyel futkározhat többmázsás bombák fölött. Nem ez volt az első kettő, én emlékszem rá, hogy volt a 61-es villamos pályája alatt is valami bomba, meg egy 400 kilós a Margit-híd mellett a mederben.

Bár megjegyzem, én nagyon, nagyon tudnék örülni egya kiégett kübelroncsnak. :)
Nowotny 250695 2008. június 10. 23:27
Válasz erre
Gondolom nekik azért lehet hinni,jobban mint a Blikk-nek meg az öreg Jakabnak a lovaskocsival.:)))
Elektrolakatos 250694 2008. június 10. 22:29
Válasz erre
A roncsos lapról!

"Csak azért regeltem be ismét, hogy megköszönjem a Wiking Kutatócsoport egyes tagjainak "áldásos" tevékenységét.

Tegnap ugyanis elkísértem kollégáimat, akiknek a légből kapott, teljesen dilettáns B..k-cikk és a Wikinghez köthető tippadó "jószándéka" miatt ("közvetlen életveszély", éleslőszer, mifene) ki kellett szállniuk Szápárra.
Nos, egy cég is jött velünk mindenféle műszerrel (nagy teljesítményű talajradar és fémkereső). A három "tuti-tank" helyszín közül egyiken talán(!) egy kiégett Kübelwagen roncsa lehet az úttest alatt, de ez sem biztos. A másik helyen semmit, de semmit nem jelzett a fémkereső, a talajradar pedig sikeresen megtalált egy gázvezeték-kikötést. A harmadik helyszínről kiderült, hogy szintén erős tévedés volt.
A helyiek szerint sincs elásott harckocsi Szápáron! Egy árva harckocsitoronyról beszéltek ugyan, de az is kacsának bizonyult.

A távolabbról idehordott, szórvány páncélos-alkatrészeket talán nem kellene egyből "egész" harckocsiknak nézni...

Üdv:
Számvéber Norbert"
Cébés 250693 2008. június 10. 21:52
Válasz erre
Gabusch 250692 2008. június 10. 20:33
Válasz erre
Hozé 250691 2008. június 10. 19:40
Válasz erre
Én ott lakok Szápártól nem messze, de még nem hallottam erről. Van ennek igazságalapja, vagy csak Blikk?
bigboy 250690 2008. június 10. 18:08
Válasz erre
landser.extra.hu/ balodalt kell a aláfestö zenék közül választani. üdv bigboy
Farkaskoma 250689 2008. június 10. 09:04
Válasz erre
EZ a hátszélben leszállós, megfúvás miatt farokrotor átesős klasszikus esete... Állítólag a magyar Mi-8 is e miatt esett le annó.
Nowotny 250688 2008. június 7. 19:05
Válasz erre
Egy érdekes cikk a blikk junius.4 számából
Egy érdekes cikk a...

Üdv. Véleményem szerint a Német haderő örült volna az "öreg Jakab" megtáltosodott lovainak,amik csak úgy lehúztak a hídról egy ott lekotlott Tigrist.Azt hiszem jó pár ezer liter benzint megspóroltak volna a Németeknek a háború alatt ezek a csodaszámba menő mének.:-):-)
lucky 250687 2008. június 7. 13:46
Válasz erre
Ez a gép is a DHMO áldozata..
Zebi 250686 2008. június 7. 11:13
Válasz erre
Itt meg megnézhetjük, hogy hogyan kell lenullázni a legdrágább haditechnikát:
http://www.patricksaviation.com/videos/checksixx/3289/

Egy kis nedvesség került az elektromos kütyükbe, és a számítógép hibás emelkedési szöget számolt ki.
Zebi 250685 2008. június 7. 11:11
Válasz erre
A helikopterek közismerten nem tudnak repülni, csak a föld taszítja el őket magától. Itt a taszítás nem volt olyan erős :-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.