<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 251236 | 2009. február 3. 23:15 | ||
Fary | Adatlap | 251235 | 2009. január 31. 11:16 | ||
Csabi | Adatlap | 251233 | 2009. január 15. 13:59 | ||
Ronin | Adatlap | 251232 | 2009. január 14. 23:57 | ||
Érdekes kis videó...:) www.youtube.com/watch | |||||
Kockabob | Adatlap | 251231 | 2009. január 11. 10:33 | ||
Levix | Adatlap | 251230 | 2009. január 10. 22:35 | ||
Vagy tisztelgés a tervező előtt? www.superbox.at/kiserleti-fighter-project-p-3266.html www.airwar.ru/enc/fww2/marton.html | |||||
Levix | Adatlap | 251229 | 2009. január 10. 22:28 | ||
Egyébként a házfalon van egy Márton felirat szép modern betűkkel :). Esetleg a készítő neve? | |||||
Levix | Adatlap | 251228 | 2009. január 10. 22:27 | ||
Levix | Adatlap | 251227 | 2009. január 10. 22:17 | ||
Levix | Adatlap | 251226 | 2009. január 10. 22:15 | ||
Levix | Adatlap | 251225 | 2009. január 10. 22:12 | ||
Hé hé! Hát senki nem ismeri fel? RMI-8! balaton-modell.gportal.hu/gindex.php A Balaton Modell gyártja! | |||||
páncélos | Adatlap | 251224 | 2009. január 10. 21:32 | ||
T-72AV! A jelzések nagyon szépek, csak az évszámok nem teljesen helytállóak. | |||||
T-72AV | Adatlap | 251223 | 2009. január 10. 19:24 | ||
tamas.nemeth | Adatlap | 251222 | 2009. január 10. 16:22 | ||
A tetőn lévő középső hosszanti osztásra gondolsz? Ez nekem is feltűnt, viszont a többi dolog az jónak néz ki. Esetleg valami proto verzió lehet? Végignyálaztam a luftarchiv.de-t, de nem találtam mást, ami farokfutós lenne és egyben nyílna a teljes kabintető. Kíváncsi leszek, hogy mi ez a gép. Remélem valaki hamarosan kitalálja :) | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 251221 | 2009. január 10. 16:11 | ||
tamas.nemeth | Adatlap | 251220 | 2009. január 10. 16:05 | ||
Az Ar 396 esetében mi nem stimmel? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 251219 | 2009. január 10. 16:05 | ||
Szerintem sem a Bü 180, sem az Ar 396, sem a Do 335 nem stimmel. | |||||
decente | Adatlap | 251218 | 2009. január 10. 16:04 | ||
Tévedtem, tovább keresek! Bocs, hülyét csináltam magamból, de legalább remélem jót nevettetek! A káröröm is öröm! Ebben most semmi negatív zöngét ne keressetek, vagy halljatok bele! Amúgy biztos, hogy német? | |||||
decente | Adatlap | 251217 | 2009. január 10. 15:47 | ||
Dornier 335 Pfeil Nézzétek a dornieres szarvkormányt! Valószínűleg a púpos kétüléses hátsó kabinja, mert az első deklije olyan lapos rennkabine-szerű, nincs ilyen magas szélvédője. A fényképezés helyzetéből is arra tippelnék, mert az első kabin túl alacsonyan van, hogy a szárnyon állva így belefényképezzen valaki, aki nem gyerekméretű. Szerintem. | |||||
tamas.nemeth | Adatlap | 251216 | 2009. január 10. 10:39 | ||
Egyetértek azzal, amit írtál, de ebben az esetben önmagában az nem adhat okot gyanúra, ha a kép EXIF adatai PS-re utalnak. Ha a kép valós lenne,akkor sem szerepelhente benne más, mivel digit. fényképezőgép akkor még nem volt :) Nekem is vannak eredeti II. vh-s fényképeim és PS-sel szoktan őket beszkennelni. | |||||
Mekett | Adatlap | 251215 | 2009. január 10. 10:28 | ||
Nem mentegetni akarom a készítőt, de tőlünk nyugatabbra nagy hagyománya van a sosemrepült, vagy akár fantáziaszülte gépek "megrajzolásának". Ők is fantasy-makettezők, csak grafikában :) | |||||
Vermate | Adatlap | 251214 | 2009. január 10. 10:14 | ||
Sziasztok! Nem gondoltam, hogy ilyen sok ember fog foglalkozni a képpel, örülök, hogy felkeltette érdeklődéseteket. A két keréken egyensúlyozás nekem is gyanús volt, de a "tervrajzokat" nézve úgy gondoltam, hogy pont takarásban lehet a harmadik kerék. Az egyenruhákhoz nem értek, de mivel ez egy prototípus, akár még szerelők is lehetnek körülötte (gondoltam én). Mindig így járok, hogy amikor találok egy képet: szeretném elhinni, hogy eredeti. Így már teljesen egyértelmű, hogy nem az. Vermate | |||||
Miggyuri | Adatlap | 251213 | 2009. január 10. 09:03 | ||
Ahogy nézem leginkább a spanyol egyenruha ugrik be nekem a szárnyon ácsorgó alakokról. Miggyuri | |||||
Vadász | Adatlap | 251212 | 2009. január 10. 08:39 | ||
Lajos! Szerinted milyen egyenruhában vannak? Nem magyar, nem német, nem amerikai,de nem is orosz. Találd ki. Hogy kerülhetett volna egyálalán oda egy ilyen gép? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 251210 | 2009. január 9. 23:53 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 251209 | 2009. január 9. 23:49 | ||
Bár ne kérdeztem volna semmit. Még a szöveges rész ment is, de amikor az adatfolyam elindult, én levéglegeltem. De nagyjából értem, hogy miről van szó. Köszönöm. Nagyjából szólva, meghamisította, csak a nyomokat nem tüntette el. | |||||
Ákos | Adatlap | 251208 | 2009. január 9. 23:43 | ||
A normálisabb képnézegetők meg tudnak jeleníteni egy EXIF adatok nevű szöveges állományt, ez a kép készítésekor van belekódolva. A képszerkesztő programok általában átírják az állományt. Ha tényleg profi hamisító lenne a készítő, akkor egy szkenner EXIF adatát írta volna a képbe. Így néz ki az RMI-8 kép EXIF adata: Orientation - Top left XResolution - 72.00 YResolution - 72.00 ResolutionUnit - Inch Software - Adobe Photoshop CS3 (10.0x20061208 [20061208.beta.1251 02:00:00 cutoff; m branch]) Windows DateTime - 2009:01:08 20:49:15 Copyright - Makettinfo 2009 ImageDescription - ExifOffset - 266 ColorSpace - Uncalibrated (-1) ExifImageWidth - 700 ExifImageHeight - 369 Így néz ki egy fényképezőgéppel, vagy mobiltelefonnal készített kép EXIF adata (csak az eleje, túl hosszú). Make - FUJIFILM Model - FinePix S3500 Orientation - Top left XResolution - 72 YResolution - 72 ResolutionUnit - Inch Software - Digital Camera FinePix S3500 Ver1.00 DateTime - 2007:02:22 22:06:47 YCbCrPositioning - Co-Sited Copyright - ExifOffset - 294 ExposureTime - 1/220 seconds FNumber - 2.80 ExposureProgram - Normal program ISOSpeedRatings - 100 ExifVersion - 0220 DateTimeOriginal - 2007:02:22 22:06:47 DateTimeDigitized - 2007:02:22 22:06:47 ComponentsConfiguration - YCbCr CompressedBitsPerPixel - 2.00 (bits/pixel) ShutterSpeedValue - 1/223 seconds ApertureValue - F 2.83 BrightnessValue - 5.72 ExposureBiasValue - 0.00 MaxApertureValue - F 2.83 MeteringMode - Multi-segment LightSource - Tungsten Flash - Flash not fired, compulsory flash mode FocalLength - 6.00 mm FlashPixVersion - 0100 ColorSpace - sRGB ExifImageWidth - 220 ExifImageHeight - 141 InteroperabilityOffset - 1146 FocalPlaneXResolution - 4255 FocalPlaneYResolution - 4255 FocalPlaneResolutionUnit - Centimeter SensingMethod - One-chip color area sensor FileSource - Other SceneType - Other CustomRendered - Normal process ExposureMode - Auto White Balance - Manual SceneCaptureType - Standard Sharpness - Normal SubjectDistanceRange - Unknown | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 251207 | 2009. január 9. 23:33 | ||
A gép törzse elvileg egy FW-189 Bel Ami-é. Milyen információs adatokról van szó? | |||||
T.Csaba | Adatlap | 251206 | 2009. január 9. 23:28 | ||
Nekem meg egy kerék hiányzik róla!Két keréken egyensúlyoz? :) Én akárhogy nézem nem találok első kereket még takarásban sem. | |||||
Vermate | Adatlap | 251205 | 2009. január 8. 23:58 | ||
hofi, Ákos! Köszönöm szépen a válaszokat! (Eszembe sem jutott, hogy megnézzem az információs adatokat...) | |||||
Ákos | Adatlap | 251204 | 2009. január 8. 22:13 | ||
A kép információs adatai szerint Photoshop CS3-ban készült. Mint grafika szép, jól eltalálta az összhatást. | |||||
hofi | Adatlap | 251203 | 2009. január 8. 22:01 | ||
A katonáknak nincs árnyéka. | |||||
Vermate | Adatlap | 251202 | 2009. január 8. 21:54 | ||
Szervusztok! Első kérdés a WM-123-ról készült kép szerintetek a modern kor szüleménye (pl:Photoshop), vagy előfordulhat, hogy elkészült egy prototípus, és valódi a kép? Második: Ilyen festésű Humvee-ről a (lengyel WZU cég elektronikai fejlesztései vannak benne) keresnék további képeket, ha valakinek van, kérem tegye föl! | |||||
tamas.nemeth | Adatlap | 251201 | 2009. január 8. 11:27 | ||
hofi | Adatlap | 251200 | 2009. január 8. 10:03 | ||
romeo | Adatlap | 251199 | 2009. január 8. 09:22 | ||
Lehet valami kísérleti típus is. | |||||
Mekett | Adatlap | 251198 | 2009. január 8. 09:16 | ||
Minek volt két egymás mögötti ülése, jobbra nyíló kabintetővel? Me-109, esetleg valamelyik Arado? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 251197 | 2009. január 6. 23:08 | ||
harold | Adatlap | 251196 | 2009. január 6. 19:46 | ||
És még röhögnek is rajta hogy beszaratják a szerencsétlen söfőrt...:) | |||||
sanyi | Adatlap | 251195 | 2009. január 6. 18:58 | ||
Köszi a videót! Az ilyen pillanatokért "szívesen" lennék pilóta - az már más hogy egy hétig hánynék, de megérné:) Lehet hogy trafipax fotó is van róla... Nekem volt egy An-2-ről. Nagyon jó filmecske! Üdv Sanyi | |||||
borisz | Adatlap | 251194 | 2009. január 6. 17:44 | ||
10 és 50 méter közé saccolom | |||||
halaci | Adatlap | 251193 | 2009. január 6. 13:46 | ||
A hozzáértőktől becslést kérek: a videon 1:58-nál kb. milyen magasan ment el a kamion fölött? www.youtube.com/watch | |||||
HUJBI | Adatlap | 251192 | 2009. január 4. 11:08 | ||
HUJBI | Adatlap | 251191 | 2009. január 4. 11:02 | ||
borisz | Adatlap | 251190 | 2009. január 4. 10:32 | ||
Rajta is van az L betű | |||||
Podva | Adatlap | 251189 | 2009. január 4. 09:08 | ||
Szia Ez egy levente jelvény talán sapkán hordták... Üdv Podva | |||||
Ronin | Adatlap | 251188 | 2009. január 4. 08:45 | ||
Hamár Hummer, szerintem lengyel barátaink igazán mázlisták voltak. Bár pont lengyelek gépén látni ilyen hagyományőrző motívumokat tényleg meglepő. Talán ennél nagyobbat csak egy kettős villámmal, és halálfejes pajzsal ellátott Merkaván néznék...:) Üdv: Ronin | |||||
Amon | Adatlap | 251187 | 2009. január 3. 23:31 | ||
hoekloos | Adatlap | 251186 | 2009. január 3. 22:54 | ||
páncélos | Adatlap | 251185 | 2009. január 3. 21:28 | ||
T-72AV! Milyen technikák vannak még kiállítva Magyargencsen? Főleg láncosok érdekelnének, esetleg a Szovjet/orosz harcjárműveknél berakhatnál párat. Előre is köszönöm. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Amcsiban komolyan veszik a légi bemutatókat, még egy katapultálást is bemutatnak.:-)