/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
f2d 251236 2009. február 3. 23:15
Válasz erre
Crash.arp.600pix
Crash.arp.600pix

Amcsiban komolyan veszik a légi bemutatókat, még egy katapultálást is bemutatnak.:-)
Fary 251235 2009. január 31. 11:16
Válasz erre
Ju-87G2
Ju-87G2

Egy érdekes festésű Kanonevogel!
Csabi 251233 2009. január 15. 13:59
Válasz erre
Sziasztok!

Most találtam:

totalcar.hu/tesztek/sugga!1
Ronin 251232 2009. január 14. 23:57
Válasz erre
Érdekes kis videó...:)
www.youtube.com/watch
Kockabob 251231 2009. január 11. 10:33
Válasz erre
can you hear us_2
can you hear us_2

Az igaz 5.1 THX:-)
Levix 251230 2009. január 10. 22:35
Válasz erre
Levix 251229 2009. január 10. 22:28
Válasz erre
Egyébként a házfalon van egy Márton felirat szép modern betűkkel :). Esetleg a készítő neve?
Levix 251228 2009. január 10. 22:27
Válasz erre
tn_800x600_131051_47755_marton1
tn_800x600_131051_47...

Biztosan hamis az a kép, mert ezen a képen ketten néznek valamit.
Levix 251227 2009. január 10. 22:17
Válasz erre
Levix 251226 2009. január 10. 22:15
Válasz erre
Levix 251225 2009. január 10. 22:12
Válasz erre
Hé hé! Hát senki nem ismeri fel? RMI-8! balaton-modell.gportal.hu/gindex.php
A Balaton Modell gyártja!
páncélos 251224 2009. január 10. 21:32
Válasz erre
T-72AV!

A jelzések nagyon szépek, csak az évszámok nem teljesen helytállóak.
T-72AV 251223 2009. január 10. 19:24
Válasz erre
1948-1949 ÉV
1948-1949 ÉV
1949-1951 ÉV
1949-1951 ÉV
1951-1990 ÉV
1951-1990 ÉV
A MAGYAR HONVÉDSÉG SAJNA AZ ÉV SZÁMOT NEM TUDOM
A MAGYAR HONVÉDSÉG...
MAGYAR HONVÉDSÉG ENEK SEM TUDOM AZ ÉV SZÁMÁT
MAGYAR HONVÉDSÉG...

heló

a magyar honvédség volt jele is és a jelenlegi évszámokkal

üdv t-72av
tamas.nemeth 251222 2009. január 10. 16:22
Válasz erre
A tetőn lévő középső hosszanti osztásra gondolsz?
Ez nekem is feltűnt, viszont a többi dolog az jónak néz ki. Esetleg valami proto verzió lehet?

Végignyálaztam a luftarchiv.de-t, de nem találtam mást, ami farokfutós lenne és egyben nyílna a teljes kabintető.

Kíváncsi leszek, hogy mi ez a gép. Remélem valaki hamarosan kitalálja :)
Horvath_Balazs 251221 2009. január 10. 16:11
Válasz erre
tamas.nemeth 251220 2009. január 10. 16:05
Válasz erre
Horvath_Balazs 251219 2009. január 10. 16:05
Válasz erre
Szerintem sem a Bü 180, sem az Ar 396, sem a Do 335 nem stimmel.
decente 251218 2009. január 10. 16:04
Válasz erre
Tévedtem, tovább keresek!
Bocs, hülyét csináltam magamból, de legalább remélem jót nevettetek!
A káröröm is öröm!
Ebben most semmi negatív zöngét ne keressetek, vagy halljatok bele!

Amúgy biztos, hogy német?
decente 251217 2009. január 10. 15:47
Válasz erre
Do-335 változatok
Do-335 változatok

Dornier 335 Pfeil
Nézzétek a dornieres szarvkormányt!
Valószínűleg a púpos kétüléses hátsó kabinja, mert az első deklije olyan lapos rennkabine-szerű, nincs ilyen magas szélvédője.
A fényképezés helyzetéből is arra tippelnék, mert az első kabin túl alacsonyan van, hogy a szárnyon állva így belefényképezzen valaki, aki nem gyerekméretű.
Szerintem.
tamas.nemeth 251216 2009. január 10. 10:39
Válasz erre
Egyetértek azzal, amit írtál, de ebben az esetben önmagában az nem adhat okot gyanúra, ha a kép EXIF adatai PS-re utalnak.

Ha a kép valós lenne,akkor sem szerepelhente benne más, mivel digit. fényképezőgép akkor még nem volt :)

Nekem is vannak eredeti II. vh-s fényképeim és PS-sel szoktan őket beszkennelni.
Mekett 251215 2009. január 10. 10:28
Válasz erre
Nem mentegetni akarom a készítőt, de tőlünk nyugatabbra nagy hagyománya van a sosemrepült, vagy akár fantáziaszülte gépek "megrajzolásának".
Ők is fantasy-makettezők, csak grafikában :)
Vermate 251214 2009. január 10. 10:14
Válasz erre
Sziasztok!

Nem gondoltam, hogy ilyen sok ember fog foglalkozni a képpel, örülök, hogy felkeltette érdeklődéseteket.

A két keréken egyensúlyozás nekem is gyanús volt, de a "tervrajzokat" nézve úgy gondoltam, hogy pont takarásban lehet a harmadik kerék.

Az egyenruhákhoz nem értek, de mivel ez egy prototípus, akár még szerelők is lehetnek körülötte (gondoltam én).

Mindig így járok, hogy amikor találok egy képet: szeretném elhinni, hogy eredeti.
Így már teljesen egyértelmű, hogy nem az.

Vermate
Miggyuri 251213 2009. január 10. 09:03
Válasz erre
Ahogy nézem leginkább a spanyol egyenruha ugrik be nekem a szárnyon ácsorgó alakokról.
Miggyuri
Vadász 251212 2009. január 10. 08:39
Válasz erre
Lajos!

Szerinted milyen egyenruhában vannak?
Nem magyar, nem német, nem amerikai,de nem is orosz.
Találd ki.
Hogy kerülhetett volna egyálalán oda egy ilyen gép?
Elektrolakatos 251210 2009. január 9. 23:53
Válasz erre
MRI8
MRI8

Akár a Nero 7-es is segítséget nyújthat...
KossuthLajos 251209 2009. január 9. 23:49
Válasz erre
Bár ne kérdeztem volna semmit. Még a szöveges rész ment is, de amikor az adatfolyam elindult, én levéglegeltem. De nagyjából értem, hogy miről van szó. Köszönöm. Nagyjából szólva, meghamisította, csak a nyomokat nem tüntette el.
Ákos 251208 2009. január 9. 23:43
Válasz erre
A normálisabb képnézegetők meg tudnak jeleníteni egy EXIF adatok nevű szöveges állományt, ez a kép készítésekor van belekódolva. A képszerkesztő programok általában átírják az állományt. Ha tényleg profi hamisító lenne a készítő, akkor egy szkenner EXIF adatát írta volna a képbe.

Így néz ki az RMI-8 kép EXIF adata:
Orientation - Top left
XResolution - 72.00
YResolution - 72.00
ResolutionUnit - Inch
Software - Adobe Photoshop CS3 (10.0x20061208 [20061208.beta.1251 02:00:00 cutoff; m branch]) Windows
DateTime - 2009:01:08 20:49:15
Copyright - Makettinfo 2009
ImageDescription -
ExifOffset - 266
ColorSpace - Uncalibrated (-1)
ExifImageWidth - 700
ExifImageHeight - 369

Így néz ki egy fényképezőgéppel, vagy mobiltelefonnal készített kép EXIF adata (csak az eleje, túl hosszú).
Make - FUJIFILM
Model - FinePix S3500
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
Software - Digital Camera FinePix S3500 Ver1.00
DateTime - 2007:02:22 22:06:47
YCbCrPositioning - Co-Sited
Copyright -
ExifOffset - 294
ExposureTime - 1/220 seconds
FNumber - 2.80
ExposureProgram - Normal program
ISOSpeedRatings - 100
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2007:02:22 22:06:47
DateTimeDigitized - 2007:02:22 22:06:47
ComponentsConfiguration - YCbCr
CompressedBitsPerPixel - 2.00 (bits/pixel)
ShutterSpeedValue - 1/223 seconds
ApertureValue - F 2.83
BrightnessValue - 5.72
ExposureBiasValue - 0.00
MaxApertureValue - F 2.83
MeteringMode - Multi-segment
LightSource - Tungsten
Flash - Flash not fired, compulsory flash mode
FocalLength - 6.00 mm
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 220
ExifImageHeight - 141
InteroperabilityOffset - 1146
FocalPlaneXResolution - 4255
FocalPlaneYResolution - 4255
FocalPlaneResolutionUnit - Centimeter
SensingMethod - One-chip color area sensor
FileSource - Other
SceneType - Other
CustomRendered - Normal process
ExposureMode - Auto
White Balance - Manual
SceneCaptureType - Standard
Sharpness - Normal
SubjectDistanceRange - Unknown
KossuthLajos 251207 2009. január 9. 23:33
Válasz erre
A gép törzse elvileg egy FW-189 Bel Ami-é. Milyen információs adatokról van szó?
T.Csaba 251206 2009. január 9. 23:28
Válasz erre
Nekem meg egy kerék hiányzik róla!Két keréken egyensúlyoz? :)
Én akárhogy nézem nem találok első kereket még takarásban sem.
Vermate 251205 2009. január 8. 23:58
Válasz erre
hofi, Ákos!

Köszönöm szépen a válaszokat!
(Eszembe sem jutott, hogy megnézzem az információs adatokat...)
Ákos 251204 2009. január 8. 22:13
Válasz erre
A kép információs adatai szerint Photoshop CS3-ban készült.
Mint grafika szép, jól eltalálta az összhatást.
hofi 251203 2009. január 8. 22:01
Válasz erre
Vermate 251202 2009. január 8. 21:54
Válasz erre
RMI-8
RMI-8
WZU
WZU

Szervusztok!

Első kérdés a WM-123-ról készült kép szerintetek a modern kor szüleménye (pl:Photoshop), vagy előfordulhat, hogy elkészült egy prototípus, és valódi a kép?
Második: Ilyen festésű Humvee-ről a (lengyel WZU cég elektronikai fejlesztései vannak benne) keresnék további képeket, ha valakinek van, kérem tegye föl!
tamas.nemeth 251201 2009. január 8. 11:27
Válasz erre
hofi 251200 2009. január 8. 10:03
Válasz erre
romeo 251199 2009. január 8. 09:22
Válasz erre
Mekett 251198 2009. január 8. 09:16
Válasz erre
Minek volt két egymás mögötti ülése, jobbra nyíló kabintetővel? Me-109, esetleg valamelyik Arado?
Horvath_Balazs 251197 2009. január 6. 23:08
Válasz erre
ismeretlen német gép kabinja
ismeretlen német g...

Ez vajon milyen típus?
harold 251196 2009. január 6. 19:46
Válasz erre
És még röhögnek is rajta hogy beszaratják a szerencsétlen söfőrt...:)
sanyi 251195 2009. január 6. 18:58
Válasz erre
Köszi a videót!
Az ilyen pillanatokért "szívesen" lennék pilóta - az már más hogy egy hétig hánynék, de megérné:) Lehet hogy trafipax fotó is van róla... Nekem volt egy An-2-ről.
Nagyon jó filmecske!
Üdv
Sanyi
borisz 251194 2009. január 6. 17:44
Válasz erre
halaci 251193 2009. január 6. 13:46
Válasz erre
A hozzáértőktől becslést kérek: a videon 1:58-nál kb. milyen magasan ment el a kamion fölött?

www.youtube.com/watch
HUJBI 251192 2009. január 4. 11:08
Válasz erre
rheinmetall
rheinmetall

Dredd bíró visszatért.
HUJBI 251191 2009. január 4. 11:02
Válasz erre
Hummer
Hummer

akár meg is lehet csinálni.
borisz 251190 2009. január 4. 10:32
Válasz erre
Podva 251189 2009. január 4. 09:08
Válasz erre
Szia

Ez egy levente jelvény talán sapkán hordták...

Üdv Podva
Ronin 251188 2009. január 4. 08:45
Válasz erre
i-war-blog-3
i-war-blog-3
mdf586505
mdf586505
whathumveesdobestBURN
whathumveesdobestBUR...

Hamár Hummer, szerintem lengyel barátaink igazán mázlisták voltak. Bár pont lengyelek gépén látni ilyen hagyományőrző motívumokat tényleg meglepő. Talán ennél nagyobbat csak egy kettős villámmal, és halálfejes pajzsal ellátott Merkaván néznék...:)
Üdv: Ronin
Amon 251187 2009. január 3. 23:31
Válasz erre
HPIM3526
HPIM3526
HPIM3527
HPIM3527
HPIM3528
HPIM3528

Sziasztok!

nálam ezel lapulnak a fiókomban.
A papír váltó kezdetektől a család tulajdona.
A jelvényről sokat nem tudok mondani egy fémkeresős vasárnap eredménye.
hoekloos 251186 2009. január 3. 22:54
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Sziasztok!
Szerintetek ez mi?:)
páncélos 251185 2009. január 3. 21:28
Válasz erre
T-72AV!

Milyen technikák vannak még kiállítva Magyargencsen?
Főleg láncosok érdekelnének, esetleg a Szovjet/orosz harcjárműveknél berakhatnál párat.
Előre is köszönöm.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.