/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Sennás 253361 2009. december 26. 12:20
Válasz erre
Annyit még Urak az Apache-ról egy srác honlapján találtam aki elvesztette a fél karját és utánna csinált valami körutazást az Államokba.Hogy ő volt-e a gép egyik személyzete vagy csak valami bajtársa azt nem tudom de ha valakinek van idelye a //danielsbigtrip.blogspot.com itt az oldal legeslegalján megnézheti.
sulyid 253360 2009. december 26. 11:05
Válasz erre
juge75 253359 2009. december 26. 10:56
Válasz erre
Ha valakivel a környezetedben hasonló dolog történne (ne adja az ég sohasem, kívánom!), szerintem nem lenne vigyor orcádon!
juge75 253358 2009. december 26. 10:54
Válasz erre
Sulyid.
Édesapád nem hiszem hogy erre tanított vagy ilyen példát mutatott neked.
Én őt jó humorú és becsületes embernek ismerem.
Légy emberségesebb, mert nagyon sok pofon fog az életben érni (nem csak fizikailag)!
Az egy dolog, hogy valaki nagyképű, esetleg beképzelt, de hogy más emberek halálán kárörvend, az már szégyen!
Gondold át azt, hogy mit, hova írsz!
Szégyenlem magam, Édesapád és Édesanyád helyett is.
notarius 253357 2009. december 26. 10:23
Válasz erre
Egyébként az Apache ülései és az egész orra úgy van kialakítva, hogy a függőleges - azt hiszem 80km/h-s) zuhanás esetén a személyzet túlélje a becsapódást.
sulyid 253356 2009. december 26. 10:19
Válasz erre
A vietnámi és a koreai klíma és táj tényleg nem a legjobb a hadifoglyoknak:)Ami a megbízhatóságot illeti:az orosz cuccok híresen megbízhatók(lásd vietnám...).Afganisztánba például hiába van jó felszerelésük a nyugatiaknak attól függetlenül mégis elfognak bukni ott.Irakba van esélyük,de afganisztán az biztos bukás.
Kamovos 253355 2009. december 26. 10:04
Válasz erre
Szia sulyid!

Jó akkor nézzük sorba!

Te a kép alapján elkezdtél örömködni 2 ember esetleges halálának!
Akik lehet, hogy nem is akartak oda menni, de küldték öket!
Amúgy + nem illik más ember szerencsétlenségén örömködni!

Aztán, hogy az Amik mennyire misztifikálják amilyük van az nem is csoda, hiszen mindenüket árulják!
Az igaz, hogy gyáraik elsődleges célpontja a saját hadseregük!
De számos technikát L kell adniuk külföldre is, hogy a hadi iparuk talpon tudjon maradni!

Amúgy +, hogy melyik jobb?
A puding próbája az evés!
Hány hadszíntéren kellet az Ex Orosz technikát lecserélni, és az Amcsit?
Kinek a technikája bírja jobban a szélsőséges időjárást?
Kinek a technikája javítható gyorsabban harci körülmények között?
Kinek a technikája igénytelenebb kiszolgálás szempontjából?
Kinek a technikája nagyobb túlélő, sérülések esetén?

Katapul?
Azt hiszem Korea óta, nem szívesen esnek fogságba!
A vietnámi klíma sem igazán jött be nekik! :D

Üdv: kamovos
mig23papa 253354 2009. december 26. 09:59
Válasz erre
sdsdaf

Persze hogy van, miért ne lenne?
sulyid 253353 2009. december 26. 09:42
Válasz erre
Akkor most nézzük át más szemszögből:
-vannak az agyondicsért amik és a felszereléseik.
-vannak az Apache ezt is agyon dicsérik.Pont az amik és a nyugatiak azok akik mindig és minden emberüket megpróbálják megmenteni.Nos ha tényleg megakarná őket menteni akkor lenne annyi eszük hogy valami katapultfélét beépítenek a gépekbe(lásd az oroszok(ka 50 és 52-es) és ők nem éppen az ember kíméletükről híresek...)Szerintem 1 egyszerű katapult az nem kerülne sokba(lekoppintják a kamovokat).Az hogy a gépeikben nincsen katapult több katona életét is kockára teszi mivel ha olyan szituáció lesz hogy jobb lenne valahogyan elhagyni a gépet akkor nem lesznek rá képesek.
Kamovos 253352 2009. december 26. 09:09
Válasz erre
sulyid!

el gurult a gyógyszered?

kamovos
Kamovos 253351 2009. december 26. 09:03
Válasz erre
Szia Wrecker!

Magyar Dodgeről, GMC-ről, DUKW-ról olyan oldalt mint eitt lent?

www.ww2jeep.gportal.hu/gindex.php

Üdv: kamovos
Jimbobá 253350 2009. december 26. 09:02
Válasz erre
lucky 253349 2009. december 26. 09:02
Válasz erre
lucky 253348 2009. december 26. 09:01
Válasz erre
Amíg csak fotót látsz, és a körülményekkel nem vagy tisztában, addig nem lehet semmit mondani.
Szóval miért érdemelték meg?
Mi az amit te tudsz az esetről, mi meg nem?
Ha ott maradtak a pilóták akkor sem illik ilyent mondani róluk, ha ők voltak a hibásak.
Tudod halottról jót vagy semmit.
zsury 253347 2009. december 26. 08:25
Válasz erre
DrJoci 253346 2009. december 26. 03:15
Válasz erre
ezek a mocskos amcsik biztos nem...de létezik helikopterbe katapult nem a szeletelős fajta :D bár az izgibb lenne :D
sdsdaf 253345 2009. december 26. 00:09
Válasz erre
Helikopter pilótának van esélye túlélni bármiféle zuhanást? :D neeem nincs
Wrecker 253344 2009. december 25. 23:49
Válasz erre
sulyid 253343 2009. december 25. 23:45
Válasz erre
Sennás 253342 2009. december 25. 23:29
Válasz erre
apachecrash
apachecrash
apachecrash1
apachecrash1

Szépen összecsomagolták,erre szokták mondani ezt már nem illik túlélni.
romeo 253340 2009. december 25. 22:48
Válasz erre
TR-85M
TR-85M
TR-85M (1)
TR-85M (1
MLI-84M (1)
MLI-84M (1
MLI-84M
MLI-84M
TAB ZIMBRU
TAB ZIMBRU
TAB recovery
TAB recovery
PIRANHA III
PIRANHA III
PIRANHA III (1)
PIRANHA III (1
Humwee
Humwee
URO VAMTAC
URO VAMTAC
LAROM 160mm
LAROM 160mm
GEPARD
GEPARD
HAWK
HAWK

Romániában 2009 december 1.-én ismét katonai díszszemle volt.
Wrecker 253339 2009. december 25. 21:17
Válasz erre
Szia !

Pontosan milyen oldalra gondolsz ?
Kamovos 253338 2009. december 25. 19:50
Válasz erre
Szia Wrecker!

Magyar Dodgeről, GMC-ről, DUKW-ról nem ismersz véletlenűl ugyan ilyen oldalt?

Üdv: kamovos
Freddy 253337 2009. december 23. 21:25
Válasz erre
de Havilland Buffaloból meg egy légpárnás változat készült.
lucky 253336 2009. december 23. 20:42
Válasz erre
Volt ilyen a B-36 (?) Peacemaker alatt is..
Muzzy 253335 2009. december 23. 12:06
Válasz erre
A II VH alatt is kisérleterztek ilyen megoldással.
Létezik fotó Bostonról hasonló futóval, elvileg az Aleuit szigetekre tervezték.
Muzzy
juge75 253334 2009. december 23. 09:06
Válasz erre
Ez nem lánctalp, gumiszalag.
De valóban érdekes...
torpokoska 253333 2009. december 23. 08:49
Válasz erre
il-28
il-28

Bár nem építek csak csörömpöt, de egy ilyen "lánctalpas" repülő érdekes lenne:
Az eredeti képaláírás:Experimental tracked mainwheels fitted to an Il-28.
Spike 253332 2009. december 20. 12:20
Válasz erre
BTR-80 - Bradley

Operation Joint Endeavor
BTR-80 - Bradley

Orosz BTR-80, amerikai Bradley Boszniában
juge75 253331 2009. december 19. 15:57
Válasz erre
tatra807prototypja6

Tatra 801 alapjain Tatra 807 amfibia prototípusa.
tatra807prototypja6
ot62jakoenijnotsuniverstr1

OT-62
ot62jakoenijnotsuniv...
ot62bhh5

Nem photoshop, hegymenetben az OT-62
ot62bhh5
gbngfnto3
gbngfnto3
ot62poslubwf6
ot62poslubwf6
gvozdika2nv4
gvozdika2nv4
gvozdika3bu1
gvozdika3bu1
141t54aji1

T-54a
141t54aji1
152t54aga6
152t54aga6
t55a02qr3

T-55a
t55a02qr3
t55a03ip0
t55a03ip0
t55a01oj3
t55a01oj3
helo2983wm1
helo2983wm1
ss1vakcidu4
ss1vakcidu4
fotomesicenh6
fotomesicenh6
helo2985ea1
helo2985ea1

Az Ex-Csehszlovák Néphadsereg járművei 2.
juge75 253330 2009. december 19. 15:32
Válasz erre
czkstivk7
czkstivk7
ST-1
ST-1
csla104xb5
csla104xb5
jhhjxx7
jhhjxx7
ghql2
ghql2
gkgjhh2
gkgjhh2
jkjkof0
jkjkof0
kjjbjbld1
kjjbjbld1
klhjea0
klhjea0
zuhjjf0
zuhjjf0
original German tigers used for exercise to be destoyed o r for propaganda films
original German...
filmbl5
filmbl5
filmpr4
filmpr4
filmyy3
filmyy3

Az Ex-Csehszlovák Néphadsereg járművei.
Náluk gyártott ex-német járművek, valamint propaganda filmen célpontként szereplő eredeti német harckocsik, amiket szét is lőttek.
lucky 253329 2009. december 19. 12:33
Válasz erre
kovács_bt 253328 2009. december 19. 11:44
Válasz erre
Tudom nem kép de érdekes :D
Egy vadászgépnek álcázott skoda

auto.indavideo.hu/video/extreme
balaton 253327 2009. december 19. 09:57
Válasz erre
Na mégegyszer: http://video.xfree.hu/?n=jcsige%7C22b5dc7baf58bb56aadec233e2948f80
A linket másold a címsorba!
balaton 253326 2009. december 19. 09:56
Válasz erre
44M Zrínyi I. rohamágyú RC modell videója: video.xfree.hu/
Kár, hogy a felségjelet elrontották rajta.
juge75 253325 2009. december 18. 16:45
Válasz erre
No de így érdekes lenne látni, ahogy a vevő otthon flex-el vagdossa le az alkatrészeket..! :-)
Ronin 253323 2009. december 18. 14:20
Válasz erre
Az AC Cobrák, És a Lotus7-ek jó része is dobozból összerakott példány.
A WV Buggy-k ról nem is beszélve.
Ronin
slypi 253322 2009. december 18. 14:19
Válasz erre
Visi 253321 2009. december 18. 09:06
Válasz erre
pokos
pokos

...loptam egy képet a modellversium-ról!
Freddy 253320 2009. december 18. 00:15
Válasz erre
Hobbirepülőgépeket és sportkocsikat árulnak egyébként dobozos ,,csináld magad"-szettben.
juge75 253319 2009. december 17. 23:35
Válasz erre
Érdekes lenne, bemenne valaki a motorkerékpár boltba és egy nagy dobozban, ilyen formában kapná a motorját!
Csináld magad!-mozgalom.
kovács_bt 253318 2009. december 17. 21:14
Válasz erre
Petibá 253317 2009. december 17. 12:44
Válasz erre
papgyuri 253316 2009. december 16. 17:35
Válasz erre
"Hogyha egyszer a sivatagba hó lenne:P"
Akkor a járművön is lenne kinggi fiam!
Arról nem is beszálve, aki beteg az ne kint tekeregjen! DD
papgyuri
kinggi 253315 2009. december 16. 14:09
Válasz erre
000_0116[1]

Hogyha egyszer a sivatagba hó lenne:P
000_0116[1

Esett egy kis hó... úgy gondoltam kiviszem az egyik makettemet és lefényképezem...(szóval elvoltam :D:D)
Marci7 253314 2009. december 15. 18:30
Válasz erre
t-34_obstacle_negotiation
t-...

Ez hogy sikerült? xD
Maz 253312 2009. december 13. 21:51
Válasz erre
bpm-97

KamAZ-4326 alvázra épülő BPM-97
bpm-97
OKA1

Soros kéthengeres ("Félbevágott" Lada motor)OKA kisautó. VAZ-KamAZ kooperáció.
OKA1

A TIGR egyébként nem előzmény nélküli. Az úszóképes, modul rendszerű GAZ-3937 "VODNIK" lebutított változata. Nagyon megkapargatnánk, szerintem találnánk benne egy-két BTR alkatrészt is. (Szintén GAZ gyártmány.)

Ezek viszont a KamAZ gyárban készülnek:
Maz 253311 2009. december 13. 21:36
Válasz erre
KamAZ a fenéket. Ez egy GAZ-2975 "TIGR"
gluer 253310 2009. december 13. 21:21
Válasz erre
azt lehet esetleg tudni, hogy miért jártak itt?
balaton 253309 2009. december 13. 21:16
Válasz erre
01034_1524760
01034_1524760
Kamaz
Kamaz

Állítólag ez egy Kamaz. Az orosz Hummer :)
(Szerintem jobban néz ki, mint az eredeti.)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.