/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
fodi 253484 2010. január 4. 02:26
Válasz erre
fodi 253483 2010. január 4. 02:23
Válasz erre
Ez egy internetes gerillakampány - nem kell mindent elhinni, amit a youtube-on látsz. :)
llz 253481 2010. január 3. 22:50
Válasz erre
Edwards3

Edwards finale
Edwards3

Szia p-51!

Ez a 2005-ös nyílt nap?
Én a 2009-esen voltam, ott nem volt F-117-es,
de volt cserébe B-1-es. :)
p-51 253480 2010. január 3. 20:10
Válasz erre
Usaf+Navy
Usaf+Navy

óceán felett
p-51 253479 2010. január 3. 20:08
Válasz erre
Edwards-kötelék

sok repcsi
Edwards-kötelék

Edwards ez is
Kékfény 253478 2010. január 3. 20:01
Válasz erre
Szia Sanya!
Épp most van az a műsor a Discovery-n! Szó van még egy egy szárnyas műrepülű leszállásáról is ott be is bizonyították, hogy csak egy modell repülő volt!
Üdv: Kékfény.
borisz 253477 2010. január 3. 18:30
Válasz erre
lucky 253476 2010. január 3. 13:47
Válasz erre
harold 253475 2010. január 3. 13:45
Válasz erre
sanyi 253474 2010. január 3. 13:12
Válasz erre
Hahó!
Valamelyik nap az egyik kábel csatornán nagy bőszen megállapították hogy az emlékezetes egyszárnyú F-15 leszállás mese. Ennek a videónak kapcsán elemezték ki azt is. Szerintük ez a video is csak trükk, és egy modell szerepel benne - kár hogy a tévében nem mutatták amint kinyílik a kabintető... Na mindegy hülyíteni kell a népet:)
http://videa.hu/videok/sport/ezt-meg-kell-nezni-ejtoernyo-katasztrofa-mazli-xLwIGqkqnrlsgoU2
Bocsi, de nem tudom hogy kell a linket beilleszteni:)
Üdv
Sanyi
kovásc_bt 253473 2010. január 3. 12:34
Válasz erre
llz 253454 2010. január 2. 11:27
Válasz erre
EdwardsAFB

Korszakok
EdwardsAFB

Boldog Új Évet kívánok minden makettezőnek!
Sennás 253453 2009. december 31. 19:04
Válasz erre
Daala 253452 2009. december 31. 18:52
Válasz erre
BUÉK MIndenkinek!
Sennás!

A Hornetnél a különbségek a gyártási számok szerint alakulnak, ami a gépek hátsó részén a vízszintes vezérsíkok alá van felfestve (legalábbis az amerikai gépeken).
Tehát:
F/A-18A/B - BuNo 161353-tól 163175-ig:
3db analóg folyadékkristályos kijelző a műszerfalakon, középen egy nagyobb.

F/A-18C/D 'korai' - BuNo 163427-tól 163782-ig:
ugyanaz, mint az előbb, de már digitális képernyők.

F/A-18C/D 'késői' - BuNo 163985-tól 165532-ig (165532 volt az utolsó legyártott F/A-18D. 165526 az utolsó F/A-18C.):
digitális kijelzők a legnagyobb középső képernyő befelé megdöntve.

SJU-5/6 katapultülés - minden F/A-18A/B

SJU-5/6 ülés - F/A-18C/D BuNo 163427-tól 164068-ig

SJU-17 NACES ülés - F/A-18C/D BuNo 164196-tól 165532-ig

Kettős AN/ALE-47 infracsapda/dipolszóró berendezés (a szívócsatornák alsó mellső részén)) - BuNo 165171-tól 165532-ig

AN/APX-111 IFF (5 "madárszeletelő" késantenna az orr részen):
-BuNo 165222-tól 165532-ig
-BuNo 162394-tól 163175-ig (F/A-18A+ változatra átalakítva és átnevezve)
-BuNo 163985-tól 165221-ig (F/A-18C/D IFF upgrade

GPS antenna a gerinc tetején - BuNo 164945-tól 165532-ig

Lapos antenna a gép alsó részén - F/A-18D BuNo 164279-tól 165532-ig

Antenna a jobb oldali orrfutóakna ajtón- BuNo 163434-tól 164272-ig

ATARS felderítő rendszer az orr részre felszerelhető kivitelben - F/A-18D BuNo 164649 és afölötti gyári számokkal (a gépek bekábelezve a berendezéshez, de nem minden század használja)

3-3 db merevítő lemezerősítés a függőleges vezérsíkok belső részén (valószínűkeg átmenő csavarokkal, mert a külső részén is látszanak az erősítések négyzet alakú kidomborodó lemezek formájában - BuNo 161353-tól 163699-ig.

Nagyjából ennyi!
üdv: Daala
___
Sennás 253451 2009. december 31. 15:49
Válasz erre
Academy 12422
Academy 12422
img10
img10

Szia Russell!F18-ba mennyire vagy othol?Szeretnék épiteni 1 szép D változatot.És a Academy 72 gépe megtetszett.Ott találkoztam elöször ezzel a "felirattal" hogy Block 36-45-52 ezekszerint a 18-soknak is van ilyen számozása?Csak nem olyan látványos a külömbség mint az F16nál.Kívülről nemigen lehet felismerni.Talán tudsz segíteni.Köszi.
juge75 253450 2009. december 31. 15:12
Válasz erre
Buék mindenkinek, neked is Daala!
Daala 253449 2009. december 31. 14:44
Válasz erre
Természetesen az MSIP-n átesett (madárszeletelős) Block 50/52-esek is tudják már használni a Litening és Sniper konténereket.
Daala 253448 2009. december 31. 14:42
Válasz erre
A LANTIRN-rendszer ugyebár két konténerből áll. Bal oldalon az AAQ-13 navigációs, jobb oldalon pedig az AAQ-14 célmegjelölő konténer.Legtöbbször csak a célmegjelölőt használják/használták.
Én sohasem láttam LANTIRN-t Block 40/42-n kívűl más blockokon. Meg is kezdték az AAQ-14-esek lecserélését már a 40/42-esek arzenáljából is Liteningre, újabban Sniperre. A többiek (30/32) úgy tudom, csak Litening vagy Sniper konténert használnak, de az AAQ-13 konténert már kihagyták ezek alkalmazása esetén.
lancer 253447 2009. december 31. 13:33
Válasz erre
Szia Russell!

Ugye a LANTIRN kezelést csak a HUD-ra értetted? Mert a Nemzeti Gárda Block 30-as gépei is képesek használni a LANTIRN konténert.
Freddy 253446 2009. december 31. 12:50
Válasz erre
Nem meglepő, az iszlám tiltja a kábítószerhasználtot.
Oszamáékat nem emiatt nem szeretik.
Russell 253445 2009. december 31. 12:40
Válasz erre
Egy nagyon picit kiegészítve:
csak a Block 40/42-n van ez a holografikus kijelző (WAR HUD).
Az összes többi Block, még a nagyobb számozásúak sem tudják kezelni a LANTIRN-t.
Szóval ha ilyen HUD-dal ellátott Vipert lát az ember, az biztos, hogy Block 40/42.

Üdv:
Russell
Sennás 253444 2009. december 31. 10:09
Válasz erre
Csobi21 253443 2009. december 31. 09:53
Válasz erre
Hali!
Egy pár hónapja láttam a National Geographic-on, hogy az ópiumültetvényeket-bármilyen meglepő-az Oszam Bin Laden vezette tálibok kezdték írtani, az általuk ellenőrzött területeken egyáltalán nem volt már ópium! Akkor most hogy is van ez?
Figaro 253442 2009. december 31. 09:48
Válasz erre
LANTIRN (Low Altitude Navigation Targeting Infrared for Night)
kismagasságú infravörös navigációs és célzórendszer

FLIR (Forward looking infrared)
infravörös kereső-célzó rendszer

A WAR HUD képes a fent említett két eszköz adatainak megjelenítésére,
míg az alap HUD ezt nem tudja.
Jakesz 253441 2009. december 31. 09:45
Válasz erre
Ez durva volt.Ha nem harcolnának ott a a szövetséges erők,akkor biztosan rengeteg ópium,kábszer jutna el a világ több országába,és ide Magyarországra is.Talán ezekkel a harcokkal annyit el lehet érni,hogy a tálibok ritkulnak,a kábítószer mennyisége,amit eladnak a külföldi dílereknek az meg jelentősen csökken,s ezzel kevesebb ember életét tudják megnyomorítani.
Miller 253440 2009. december 31. 08:37
Válasz erre
Hát ez nagyon kemény volt, Köszi!
Spike 253439 2009. december 30. 21:10
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Egy videó az Afgán Hadseregben uralkodó állapotokról. Az afgán katonák két tűzharc között szívják az ópiumot, a szerencsétlen britek meg próbálják valamennyire kezelni őket
torpokoska 253438 2009. december 29. 19:30
Válasz erre
Muzzy 253437 2009. december 29. 18:55
Válasz erre
Törpokoska!
Tessék egy fénykép a lánctalpas repülőről, igaz ez csak egy Boston.www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/92/Pictures/28.jpg
Muzzy
Sennás 253436 2009. december 29. 14:10
Válasz erre
Figaro fönök!Elmagyaráznán miben más a WarHud mint a Hud meg mi az a Lantirn meg Flir Ha van kedved+időd rá Köszi.
Russell 253435 2009. december 29. 13:38
Válasz erre
Én is Block 40/42-nek nézem.
Szerintem teljesen rendben van a HUD. (Hacsak a néni el nem hajtogatta, mert tükörnek használta. Fésüködik, szemét kifest, fölszáll. kuncog)

Üdv:
Russell
Pietrino 253432 2009. december 29. 10:16
Válasz erre
Jól mondod! Egy ismerősömnek volt szerencséje élőben látni 2008-ban az öbölben.
Ronin 253431 2009. december 29. 09:58
Válasz erre
Nem hinném hogy letiltották volna. Ez a Blue Angels szólógépe, és ha jól tudom, ezt minden évben a bemutató fénypontja, a San Francisco öbölben.
Ronin
Figaro 253430 2009. december 28. 23:42
Válasz erre
Ha jól tudom, akkor a Block 40/42 széria kapott új típusú WAR HUD-ot
a LANTIRN és FLIR miatt.
notarius 253429 2009. december 28. 21:30
Válasz erre
Én nem ezt írtam. :)
A jó női (szárazföldi) sofőr is ritka, milyen lehet ugyanez, ha több dimenzióban kell koordinálni a mozgást? ;)
VO101_Papi 253428 2009. december 28. 21:27
Válasz erre
női pilóta? szerintem csak Mi-24 operátor van női jelenleg, volt egy hölgy Kanadában, de őt hazaküldték idő előtt, most irányító
VO101_Papi 253427 2009. december 28. 21:24
Válasz erre
nézz rá a pilótára, szőke nő:)
mig23papa 253426 2009. december 28. 21:12
Válasz erre
notarius

Nem kell annyira csodálkozni, magyar légierőben is akad pár.
mig23papa 253425 2009. december 28. 21:11
Válasz erre
bigboy
Ilyenkor van az, hogy leszállás után nem kell újra felszállnia, mert le van tiltva a repülésről.
mig23papa 253424 2009. december 28. 21:09
Válasz erre
Figaro

Lehet csak az volt épp a cél a lövészeten :-)
notarius 253423 2009. december 28. 20:11
Válasz erre
lucky 253422 2009. december 28. 20:01
Válasz erre
Szia!
amilyen őrült vagy még megteszed...:)
harold 253421 2009. december 28. 19:18
Válasz erre
article-1081583-024A16A5000005DC-480_468x219_popup
article-1081583-...
article-1081583-024A169C000005DC-80_468x284_popup
article-1081583-...

Itt meg a traktor győzött!
bigboy 253420 2009. december 28. 18:42
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Üdv!

Jó kis dioráma téma! Ezt csinálja meg valaki!

Üdv: Blackthunder
bigboy 253419 2009. december 28. 18:42
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Üdv!

Jó kis dioráma téma! Ezt csinálja meg valaki!

Üdv: Blackthunder
Sennás 253418 2009. december 28. 18:13
Válasz erre
Szia Figaro!Jó kép!Lehet ez volt elég "gyors" amit még MISS TOP GUN ki tudott löni.Kérdeznek ha lehet.A HUD ott fent jó szögben áll?Vagy beszállásnál ki-be lehet hajtani?Vagy ahol Miss TG ül onnét pont jó csak ebből a szögből látom én "érdekesnek"?Talán valaki tud segiteni KÖSZI!
A-3 253415 2009. december 28. 16:43
Válasz erre
Figaro 253414 2009. december 28. 16:35
Válasz erre
Trófea
Trófea

Mit vétett szegény dózer?
lucky 253413 2009. december 28. 11:34
Válasz erre
Angolul traffic jam.:)
semmi 18-as karika.:)
Ronin 253412 2009. december 28. 11:24
Válasz erre
Azért én még hiányolok róla legalább egy Stukát, és a fair play nevében egy Sturmovikot is.:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.