/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
HUJBI 254135 2010. március 14. 17:37
Válasz erre
yyyhumvee
yyyhumvee

Libanonban homokszínű festéssel vannak. ez pedig nem tudom milyen:
Wrecker 254134 2010. március 14. 16:53
Válasz erre
HUJBI 254133 2010. március 14. 15:21
Válasz erre
köszi, közben rájöttem, Slo-ként volt elmentve és gyorsan bepötyögtem a szlovákot.
Miller 254132 2010. március 14. 14:16
Válasz erre
Engedd meg hogy kijavítsalak!
Az első kocsi az nem szlovák, hanem szlovén.
Üdv
Miller
HUJBI 254131 2010. március 14. 12:00
Válasz erre
yyySlohmmwv
yyySlohmmwv
yyyRomanian_MP_humvee
yyyRomanian_MP_humve...

szlovák és román katonai rendész.
HUJBI 254130 2010. március 14. 11:58
Válasz erre
yyyHumvee_maintenance
yyyHumvee_maintenanc...

cseh Hummer karbantartás.
HUJBI 254129 2010. március 13. 19:24
Válasz erre
aha, vettek 60 darabot + 2 darab agyonpáncélozottat. /IDF topicban ott az én kis spanyol változatom./ a kollégák a US Task Force-tól vannak.
juge75 254128 2010. március 13. 18:45
Válasz erre
Román?
HUJBI 254127 2010. március 13. 18:43
Válasz erre
urovamtac1
urovamtac1

hát ezen meg milyen felségjel van?
HUJBI 254126 2010. március 13. 18:42
Válasz erre
HUJBI 254125 2010. március 13. 18:42
Válasz erre
maláj URO VAMTAC Iglával a platóján.
Freddy 254124 2010. március 13. 17:02
Válasz erre
Ja, persze. A modellvasút személykocsijait (azok a leghosszabbak) zsugorítják is hosszirányban olyan 10 centivel, hogy ne kelljen olyn nagy ív a használatukhoz.
lucky 254123 2010. március 13. 15:39
Válasz erre
Igen van 25 méter táján.
Viszont ez inkább a forgóvázas kocsiknál használatos, a kéttengelyesek 15-18 méteresek.De ezekre meg nem lehet ekkora hosszon ekkora súlyt pakolni.

A hosszba beleszól még az un űrszelvény is.Ez az a pálya tengelyére merőleges síkban értett terület amibe el kell férnie a vasúti járműnek.
Ívben nagyon nem mindegy mennyire lóg be ill ki az adott jármű.
Kalóz 254122 2010. március 13. 14:58
Válasz erre
Igen a tovarisoknak voltak ilyen förmedvény ötleteik.Mellesleg a németeknek is, meg az angoloknak, ha nem tévedek.
Freddy 254121 2010. március 13. 14:50
Válasz erre
Jó, de ez nem vonat. Meg ott is van egy max kocsihossz, ez szerintem is túl van azon.

Balaton: ja, meg egy kis dácsa Sztálinnak, ha esetleg közelről akarja a győzelmet látni;)
balaton 254120 2010. március 13. 14:37
Válasz erre
Ez így még nem az igazi. Kéne rá egy indítósín, amiről a Rata fel tud szállni :DDD
lucky 254119 2010. március 13. 14:05
Válasz erre
Viszont vonatként nem lehetetlen. Mondjuk túl hosszú úgy is.min 2 részre kéne bontani.
MAZHL2005 254118 2010. március 13. 09:17
Válasz erre
Meglátom mit tehetek Silka és Büszke ügyben, de előre nem igérek semmit.
A jókivinságokat átadom!
juge75 254117 2010. március 13. 08:02
Válasz erre
Ha tudod, kérdezd már meg légyszíves: ZSU-23-4 Toronyszámok?, ZSU-57-2 Jelzések, törzskönyvi számok kideríthetőek-e.
Mindenkinek üdvözletét küldi Horváth Béla!
Köszönettel: Juhász Gábor.
MAZHL2005 254116 2010. március 12. 19:17
Válasz erre
Sajnos a "nyomozás" a BTR-152-vel kapcsolatban igen nehézkesen halad. Érdekes, hogy rendszáma nem volt, és semilyen nyilvántartási, hadrendi szám nem derült ki róla. De annyi ismeretes, hogy a hadrendből kivonás után Mátyásföldre került. Vasárnap Nagyatádon leszek, a hadipark egyik dolgozójától megkérdezem, elméletileg ő sokat tud róla.
Freddy 254115 2010. március 12. 18:30
Válasz erre
Még egy Katyusát is rátettek, biztos-ami-biztos:) De forduláskor alighanem eltört volna... Vagy a gyárban beállították Berlin irányába, aztán egyenesen előre a lenini úton?

Tényleg, az édesanyád által használt BTR-152-esről való információk csepegtetését nem akarod folytatni? Ha minden igaz, számomra nemsokára aktuális lesz a dolog, ha érted, hogy mondom:)
MAZHL2005 254114 2010. március 12. 18:20
Válasz erre
KV-VI Behemoth
KV-VI Behemoth

KV-VI Behemót a neten kering róla egy kamu történet de nem létezett
DrJoci 254113 2010. március 12. 18:13
Válasz erre
Szerintem nem... terepverseny a háttérből ítélve és lehet ,hogy el ugrott ha jól látom most ért fel az emelkedőre és a hátsó kerék nincs olyan magason kb.20 cm

hozzá teszem tévedhetek :)
joci232 254112 2010. március 11. 20:06
Válasz erre
Lompi 254111 2010. március 11. 19:27
Válasz erre
Unusual Weapons Found in Iraq
www.youtube.com/watch
Lompi
zsury 254109 2010. március 10. 16:31
Válasz erre
club_1878708_1245174746103
club_1878708_1245174...

Mekkora szöcske! :DDD
bubi77 254108 2010. március 10. 14:16
Válasz erre
SIG 254106 2010. március 9. 12:17
Válasz erre
Repülőgéphordozó élesen !
Repülőgéphordoz...

és itt van a párja...
zsury 254105 2010. március 9. 12:05
Válasz erre
071030n6074y053nn8ms0
071030n6074y053nn8ms...

Kapaszkodjatok! :DDD
HUJBI 254104 2010. március 9. 10:37
Válasz erre
és ha nem sikerül, lelövi a darukezelőt?
páncélos 254103 2010. március 9. 10:31
Válasz erre
Spike 254102 2010. március 6. 18:23
Válasz erre
Az "AZ"-t fel lehetett volna szerelni hagyományosabb kormányszervekkel, de erre Mr. Garrison csak néhány ezer eladott példány után jött rá. Valahogy neki úgy volt a természetes.
Gyurma 254101 2010. március 6. 15:30
Válasz erre
az "AZ" volt...:D Volt benne pár "botkormány"...XD
Wrecker 254100 2010. március 6. 12:45
Válasz erre
truck water-1
truck water-1
truck water-2
truck water-2
truck water-3
truck water-3
truck water-4
truck water-4
truck water-5
truck water-5

Teherautó a víz alatt...
Freddy 254099 2010. március 6. 11:44
Válasz erre
Mr Garrison is ilyet épített, csak annak más volt a meghajtása:)
balaton 254098 2010. március 6. 10:52
Válasz erre
uzsee 254097 2010. március 6. 09:51
Válasz erre
Ilyet a Discovery c. egyik műsorában is építettek. Ha jól emlékszem abban amelyikben a roncstelepen lelt holmikból kellett valamit építeni.
SIG 254096 2010. március 6. 09:44
Válasz erre
balaton 254095 2010. március 6. 09:31
Válasz erre
xlg_monowheel_tank
xlg_monowheel_tank

Üdv.!

Na, vajon honnan ismerős ez a masina? :D
p-51 254093 2010. március 5. 18:40
Válasz erre
ja, én is gondolkodtam, hogy ide tegyem-e vagy a viccrovatba.
kinggi 254092 2010. március 5. 18:39
Válasz erre
p-51 254091 2010. március 5. 18:37
Válasz erre
B52_AAUA

b-52
B52_AAUA

b-52
Jimbobá 254090 2010. március 4. 20:59
Válasz erre
Én kérek elnézést, természetesen az első sor második katonájára gondoltam. Amiről beszéltek az evidens.

Ennél vagy másik fegyver van, vagy valami bele van tuszkolva abba a csőbe, elég furcsán néz ki.

Üdv,
Ádám
Spike 254089 2010. március 4. 14:02
Válasz erre
5.56x45mm NATO
5.56x45mm NATO
5.56x45mm NATO
5.56x45mm NATO

Igaz, 5.56-ot akartam írni.
p-51 254088 2010. március 4. 12:25
Válasz erre
helyesbíthetsz még, mert a NATO kaliber nem 5,54, hanem 5,56
Kamovos 254087 2010. március 4. 11:55
Válasz erre
SzU-76 01
SzU-76 01

Magyar Szu-76 56-ban.
juge75 254086 2010. március 4. 10:15
Válasz erre
operation_badr
operation_badr

Makett fotó, kicsit másképpen, avagy mire jó a photoshop.
Ez egy Egyiptomi ZSU-23-4 V1 korai verzió a Yom Kippur háború idején, amiből csak ők és Magyarország kapott.
Fotó: Vyacheslav Zotov.
Spike 254085 2010. március 4. 08:55
Válasz erre
Helyesbítek a második képen tényleg egy 5.45x39mm-es Tantal van.
Spike 254084 2010. március 4. 08:54
Válasz erre
Ez egy lengyel Beryl és nem AK-74, 5.54x45mm NATO kaliberben. Ami lengyel és 5.45x39 az a Tantal.
páncélos 254083 2010. március 4. 08:33
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.