/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
rohamkukac 254406 2010. május 8. 20:03
Válasz erre
rohamkukac 254405 2010. május 8. 20:02
Válasz erre
Erről hallottam már.A Vietnámi háborúba használtak hasonlókat,csak helikopterekre szerelve.Akik átélték a benne eltöltött időt azt mondták mintha koporsóban lennének.

Amúgy érdekes egy ilyet látni egy repülőn.
Sennás 254404 2010. május 8. 20:01
Válasz erre
Valami hasonlót használtak Vietnámba de 300km/h "száguldó" helikopter csak nem ugyanolyan mint ez
búza 254403 2010. május 8. 19:52
Válasz erre
Dehogynem! És még beengednél két másik embert is!
sulyid 254402 2010. május 8. 19:50
Válasz erre
Akkor se szálltam volna bele ha az életem mult volna rajta...
Sennás 254401 2010. május 8. 19:44
Válasz erre
27_65943_d59db691fa60185
27_65943_d59db691fa6...
27_65943_9c64254e3f60f36
27_65943_9c64254e3f6...
27_65943_d2ca9a64eaf2784
27_65943_d2ca9a64eaf...

HU!Ez borzasztó lehetett.Remélem nem lett rendszerbe állitva.Félelmetes.
Zsóti 254400 2010. április 30. 13:37
Válasz erre
Üdv!
A Honvédség sajnos jelenleg így működik. Hiába van egységesített málha több helyen, az helyenként is változó. Például a szolnokiaknak egy saját fejlesztésű repeszálló mellényük van, ami az amerikai CIRAS-on alapul, volt szerencsém kipróbálni, és szimpatikus. Viszont általánosságban a Honvédségen belül, mindenki "hozott anyagot" használ, mert az egyébként rendszeresítettek, nem kimondottan jók. Plusz a kiegészítők, nem járnak a katonának, gondolok itt térd-, könyökvédőkre, az elhasznált táraknak a gyűjtőjére, stb, stb...Ezt a katona magának oldja meg, ha szán rá pénzt. Szerintem érdemes, csak ennek az a következménye, hogy mindenki más cuccban pompázik!
korzaar 254398 2010. április 30. 12:17
Válasz erre
1nruha, fontos az egységes kinézet:))
romeo 254397 2010. április 30. 11:40
Válasz erre
gykaorló
gykaorl

Katonaáink ruházata és felszerelése nagyon vegyes.
romeo 254396 2010. április 30. 08:18
Válasz erre
tr-85m1_main_battle_tank_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_19
tr-...
larom_160mm_multiple_rocket_launcher_system_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_015
larom_160mm_multiple...
saur-2_wheeled_armoured_personnel_carrier_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_20
saur-...
saur_2_wheeled_armoured_vehicle_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_037
saur_2_wheeled_armou...
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_017
bsda_2010_black_sea_...
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_023
bsda_2010_black_sea_...

Nemrég zajlott le a BSDA 2010 román haditechnikai kiállítás.
Néhány eszköz a román hadiipar termékei közül.
balaton 254395 2010. április 29. 18:15
Válasz erre
jav.: pedálos
balaton 254394 2010. április 29. 18:14
Válasz erre
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D
SIG 254393 2010. április 29. 16:38
Válasz erre
Coast Guard
Coast Guard

Itt van az 5let, amivel a Folyami Flotillát újra lehetne éleszteni, még a hazai szerény keretek között is :)
balaton 254392 2010. április 29. 16:14
Válasz erre
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D
balaton 254391 2010. április 29. 16:13
Válasz erre
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli.
Betyár 254390 2010. április 29. 16:01
Válasz erre
1906-8_Columbia_Electric_Victoria_Haybird
1906-...

Még hogy a hybrid megoldás új dolog :-)
páncélos 254389 2010. április 29. 15:21
Válasz erre
Balaton!

Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK.
romeo 254388 2010. április 29. 13:16
Válasz erre
3768801068_b1087c9400_b
3768801068_b1087c940...

átalakított PSZH
Lompi 254387 2010. április 29. 08:49
Válasz erre
SU Army tech
SU Army tech

No komment.
STUG 254385 2010. április 28. 19:17
Válasz erre
user_9208090_1226515143078_box
user_9208090_1226515...

érdekes
Kalóz 254381 2010. április 28. 16:56
Válasz erre
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D
balaton 254380 2010. április 28. 16:44
Válasz erre
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D
Kalóz 254379 2010. április 28. 16:15
Válasz erre
Spike 254378 2010. április 28. 14:29
Válasz erre
"Érdekes" Szu-33 leszállások:
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
going 254377 2010. április 28. 13:37
Válasz erre
Petibá 254376 2010. április 28. 10:15
Válasz erre
Valóban montázs, több későbbi módosítás is hiányzik a képről.
SIG 254374 2010. április 28. 01:39
Válasz erre
Szia ! Ha minden igaz, akkor 1940, Braunschweig. Üdv...
Ron 254373 2010. április 27. 23:49
Válasz erre
SIG,
Tudsz datumot es helyszint a kephez?
balaton 254372 2010. április 27. 20:19
Válasz erre
Nagyon kemény! :D
Mikor lesz nekünk ilyen... :D
sanyi 254371 2010. április 27. 20:03
Válasz erre
Hind
Hind

A képen a sierra leonei haditengerészet helikopter-hordozója:)
juge75 254370 2010. április 27. 17:09
Válasz erre
uaz mint uav indító és vezérlő platform
uaz mint uav indít...

A technológia csúcsa!
SIG 254369 2010. április 27. 17:00
Válasz erre
Wind-Tunel
Wind-Tunel

Azt hiszem ezzel kimerítem az "érdekes képek" fogalmát :) Egy igazi unicum...
juge75 254368 2010. április 27. 14:59
Válasz erre
Végül is ez is egy repülőgép hordozó.
páncélos 254367 2010. április 27. 14:14
Válasz erre
Érdekes oldalra bukkantam, magyarvonatkozású képekkel.

www.militaryphotos.net/forums/showthread.php
Kalóz 254366 2010. április 27. 11:42
Válasz erre
150 csomóval esetleh hordszárnyas hajó tud közlekedni, uszály semmiképp!
Muzzy 254365 2010. április 27. 11:32
Válasz erre
A Concordnak mintegy 400KM/H a leszállási sebessége, a mai utasgépeké 250 körül mozog
Muzzy
vlevi 254364 2010. április 26. 22:51
Válasz erre
HUJBI 254363 2010. április 26. 22:18
Válasz erre
29315340ai3
29315340ai3

combo
balaton 254362 2010. április 26. 21:56
Válasz erre
Po-2? Jó! Az már majdnem olyan, mint a Concorde! :DDD
vlevi 254361 2010. április 26. 21:18
Válasz erre
Ha az uszály tud úszni legalább 150 csomóval, vagy van 150 csomós szembeszél, akkor meg lehet próbálni, az uszály fölött lebegve letenni a Concorde-t :)
Mennyi a Concorde leszállósebessége?

Budaörsön láttam PO-2-t így leszállni, szinte lebegett, szóval nem lehetetlen a dolog. Igaz, a Podvának ehhez elég 60km/órás szél is :)
balaton 254359 2010. április 26. 20:39
Válasz erre
Talán, ha valami rendkívüli alapossággal kiszámítanák a landolás paramétereit, akkor le lehetne tenni oda a gépet :D Talán. De ez nagyon extrém gondolat. Biztosan összetörne a gép. Inkább tegyük zárójelbe, amit írtam :D
Zsury 254358 2010. április 26. 20:14
Válasz erre
Concorde
Concorde

És itt a polgári változat...:) :) :)
kinggi 254357 2010. április 26. 14:56
Válasz erre
Mi az e-mailod? mert az adatlapodon nem látom :S
kinggi 254356 2010. április 26. 14:55
Válasz erre
sys 254355 2010. április 26. 08:19
Válasz erre
Szia!
Nem találtam, mert főleg repülőzök, ezt is csak szemezgetés közben leltem. De néhány anyag a Pz II - ről elektronikusan megvan, ha érdekel írj magánban és este otthon megnézem.
Üdv
juge75 254354 2010. április 25. 22:26
Válasz erre
korzaar 254353 2010. április 25. 22:07
Válasz erre
Hát ez nagyon szedett-vedett cucc igy együtt:((
kinggi 254352 2010. április 25. 21:54
Válasz erre
Szia!

Nem találtál még képet erről a tankról? www.ww2incolor.com/art/_P_002.html(Pz. II J. ) Mert egy ilyennel szenvedek és ez az 1. referencia fotóm.(nem találtam )
romeo 254351 2010. április 25. 18:23
Válasz erre
Ja, és a számozás az oldalon 707-001, ez magyar.
Üdv!
romeo 254350 2010. április 25. 18:20
Válasz erre
Ez egy fotomontázs, nem Afganisztánban készült, itt a gép még nem volt ellátva hadijellel. Azt, hogy magyar, a géppuskatoronyról lehet felismerni.
Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.