<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
i.csab | Adatlap | 254420 | 2010. május 9. 18:52 | ||
Sennás | Adatlap | 254419 | 2010. május 9. 18:40 | ||
Spike | Adatlap | 254418 | 2010. május 9. 18:36 | ||
Ahogy elnézem, ez az amerikai ERDL-minta iraki változata. Annak idején kizárólag a Köztársasági Gárda részére lett rendszeresítve, de 2003 után már újfajta egyenruhákat gyártottak ezzel a mintával az egész Iraki Hadsereg részére. | |||||
Sennás | Adatlap | 254417 | 2010. május 9. 18:19 | ||
Hát még az az "elülső fogantyú" dettó mint egy kinai 3500Ft fúrón vagy ezt is el lehet 90Fokkal fordítani és már egy régi Angol G.pisztolyra hasonlít! | |||||
sulyid | Adatlap | 254416 | 2010. május 9. 18:12 | ||
Hát nem tudtad hogy ez a legujabb iraki fejlesztés mely világviszonylatban is ver mindenkit?:) | |||||
korzaar | Adatlap | 254415 | 2010. május 9. 18:02 | ||
Király a szigszalagos lámpa:)) | |||||
sulyid | Adatlap | 254414 | 2010. május 9. 17:30 | ||
SIG | Adatlap | 254413 | 2010. május 8. 22:50 | ||
Az amerikaiak 33000 méterre tették a mércét, erre az oroszok léptek egy 45000 méter, de felfelé menet kihermetizálódott a kapszula és csóri orosznak felforrt a vére :( Tényleg durva próbálkozások voltak... | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254411 | 2010. május 8. 22:12 | ||
30-40 ezer méter?Durva...:O | |||||
Sennás | Adatlap | 254408 | 2010. május 8. 21:29 | ||
Szeva SIG!Ja arról egyszer már láttam egy gyengécske minőségü filmet, háát bátor aligátor. | |||||
SIG | Adatlap | 254407 | 2010. május 8. 21:19 | ||
Pedig ezeket mostanában komolyan próbálgatták különleges alakulatok kihelyezésére és kiemelésére. Láttam kettő és négy személyes változatát is. De ez még sehol nincs a hatvanas években alkalmazott kapszuláktól, amiket az ejtőernyős magassági rekordok végrehajtásához használtak. Héliummal töltött meteorológiai ballon, kapszula és hipp-hopp az ugró már 30-40 ezer méteren találta magát... Visszafelé pedig szabadesésben átlépte a hangsebességet :) | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254406 | 2010. május 8. 20:03 | ||
Megelőztek...:) | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254405 | 2010. május 8. 20:02 | ||
Erről hallottam már.A Vietnámi háborúba használtak hasonlókat,csak helikopterekre szerelve.Akik átélték a benne eltöltött időt azt mondták mintha koporsóban lennének. Amúgy érdekes egy ilyet látni egy repülőn. | |||||
Sennás | Adatlap | 254404 | 2010. május 8. 20:01 | ||
Valami hasonlót használtak Vietnámba de 300km/h "száguldó" helikopter csak nem ugyanolyan mint ez | |||||
búza | Adatlap | 254403 | 2010. május 8. 19:52 | ||
Dehogynem! És még beengednél két másik embert is! | |||||
sulyid | Adatlap | 254402 | 2010. május 8. 19:50 | ||
Akkor se szálltam volna bele ha az életem mult volna rajta... | |||||
Sennás | Adatlap | 254401 | 2010. május 8. 19:44 | ||
Zsóti | Adatlap | 254400 | 2010. április 30. 13:37 | ||
Üdv! A Honvédség sajnos jelenleg így működik. Hiába van egységesített málha több helyen, az helyenként is változó. Például a szolnokiaknak egy saját fejlesztésű repeszálló mellényük van, ami az amerikai CIRAS-on alapul, volt szerencsém kipróbálni, és szimpatikus. Viszont általánosságban a Honvédségen belül, mindenki "hozott anyagot" használ, mert az egyébként rendszeresítettek, nem kimondottan jók. Plusz a kiegészítők, nem járnak a katonának, gondolok itt térd-, könyökvédőkre, az elhasznált táraknak a gyűjtőjére, stb, stb...Ezt a katona magának oldja meg, ha szán rá pénzt. Szerintem érdemes, csak ennek az a következménye, hogy mindenki más cuccban pompázik! | |||||
korzaar | Adatlap | 254398 | 2010. április 30. 12:17 | ||
1nruha, fontos az egységes kinézet:)) | |||||
romeo | Adatlap | 254397 | 2010. április 30. 11:40 | ||
romeo | Adatlap | 254396 | 2010. április 30. 08:18 | ||
balaton | Adatlap | 254395 | 2010. április 29. 18:15 | ||
jav.: pedálos | |||||
balaton | Adatlap | 254394 | 2010. április 29. 18:14 | ||
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D | |||||
SIG | Adatlap | 254393 | 2010. április 29. 16:38 | ||
balaton | Adatlap | 254392 | 2010. április 29. 16:14 | ||
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D | |||||
balaton | Adatlap | 254391 | 2010. április 29. 16:13 | ||
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli. | |||||
Betyár | Adatlap | 254390 | 2010. április 29. 16:01 | ||
páncélos | Adatlap | 254389 | 2010. április 29. 15:21 | ||
Balaton! Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK. | |||||
romeo | Adatlap | 254388 | 2010. április 29. 13:16 | ||
Lompi | Adatlap | 254387 | 2010. április 29. 08:49 | ||
STUG | Adatlap | 254385 | 2010. április 28. 19:17 | ||
Kalóz | Adatlap | 254381 | 2010. április 28. 16:56 | ||
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D | |||||
balaton | Adatlap | 254380 | 2010. április 28. 16:44 | ||
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D | |||||
Kalóz | Adatlap | 254379 | 2010. április 28. 16:15 | ||
Ha megmintázzátok! :)) | |||||
Spike | Adatlap | 254378 | 2010. április 28. 14:29 | ||
going | Adatlap | 254377 | 2010. április 28. 13:37 | ||
Petibá | Adatlap | 254376 | 2010. április 28. 10:15 | ||
Valóban montázs, több későbbi módosítás is hiányzik a képről. | |||||
SIG | Adatlap | 254374 | 2010. április 28. 01:39 | ||
Szia ! Ha minden igaz, akkor 1940, Braunschweig. Üdv... | |||||
Ron | Adatlap | 254373 | 2010. április 27. 23:49 | ||
balaton | Adatlap | 254372 | 2010. április 27. 20:19 | ||
sanyi | Adatlap | 254371 | 2010. április 27. 20:03 | ||
juge75 | Adatlap | 254370 | 2010. április 27. 17:09 | ||
SIG | Adatlap | 254369 | 2010. április 27. 17:00 | ||
juge75 | Adatlap | 254368 | 2010. április 27. 14:59 | ||
Végül is ez is egy repülőgép hordozó. | |||||
páncélos | Adatlap | 254367 | 2010. április 27. 14:14 | ||
Kalóz | Adatlap | 254366 | 2010. április 27. 11:42 | ||
150 csomóval esetleh hordszárnyas hajó tud közlekedni, uszály semmiképp! | |||||
Muzzy | Adatlap | 254365 | 2010. április 27. 11:32 | ||
A Concordnak mintegy 400KM/H a leszállási sebessége, a mai utasgépeké 250 körül mozog Muzzy | |||||
vlevi | Adatlap | 254364 | 2010. április 26. 22:51 | ||
HUJBI | Adatlap | 254363 | 2010. április 26. 22:18 | ||
balaton | Adatlap | 254362 | 2010. április 26. 21:56 | ||
Po-2? Jó! Az már majdnem olyan, mint a Concorde! :DDD |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönöm