/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
sulyid 255180 2010. július 25. 20:31
Válasz erre
A 15-ös képen kik azok a birodalmi rohamosztagosok?
Indiana73 255179 2010. július 25. 20:09
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23

Szevasztok!
Vasárnap estére egy kis color:)
Sennás 255178 2010. július 25. 17:54
Válasz erre
Igaz szép.De megvan már miért nem tetszik ez a Franciskás vontató.Az a sok apró kerék az nem jön be olyan gagyi.Az Elefántos nagy brutális kerekekkel nagy terepmintával az COOL!A Gepárd szintén f@sza!Olyat se ártana építeni.Köszi a képeket
Üdv:SENNÁS
sulyid 255177 2010. július 25. 15:10
Válasz erre
Már megvan.Ott van a 165. sorban előlről a 23456. helyen.
Spike 255175 2010. július 25. 12:16
Válasz erre
emerson 255174 2010. július 25. 12:14
Válasz erre
Sennás 255173 2010. július 25. 09:45
Válasz erre
Köszi Atesz a pontos információt.Esetleg nem tudod véletlenül,a vontatmányoknál van-e olyan lehetőség hogy esetleg túlsúlyos rakománnyal is elvihessék a "cuccot".PzH-2000 55t de ha csak az Elefántos vontató van ott de nagyon el kell vinni akkor mi van?elméletileg 3-4t +súly miatt csak nem hagyják ott?Vasúton nálunk ilyenkor alkalmazzák a csökkentett sebességet(pályamegóvás).Háborús helyzetben nem hiszem hogy van(lenne)idő várni bármire is.Szóval ha nagyon muszáj fel lehet tenni a PzH-2000 az Elefantra?
Köszönettel:SENNÁS!
Atesz 255171 2010. július 25. 00:33
Válasz erre
Szia!

Az elnevezések a komplett szerelvényre vonatkoznak, az SLT 50-3 az Elefant (8x8-as kerékképletű vontató, MTU MB 837 Ea 500 típusú motor, 537 kW/730 LE, 8x0 trailer, 52 t. teherbírással), az SLT-56 pedig a Franziska (ez 8x6 kerékképletű vontató és 12x0 trailer, 56 ill. a módosított verzióknál 59 t. teherbírással).

Atesz
sulyid 255170 2010. július 25. 00:24
Válasz erre
Nem 346517?Nekem annyi jött ki de én is mindjárt összesek.:)
Atesz 255169 2010. július 25. 00:21
Válasz erre
346514-en, így első számolásra, de kicsit fáradt a szemem.
sulyid 255168 2010. július 24. 22:49
Válasz erre
nkorea19
nkorea19

Ki számolja meg hogy hány ember van a képen?:)
Bakiii 255167 2010. július 24. 20:52
Válasz erre
Igen úgy hívják, a 4tengelyest meg Elefant-nak. 
Sennás 255166 2010. július 24. 20:46
Válasz erre
1163_200513111112
1163_200513111112
REVE-03042
REVE-03042
DSC_5646
DSC_5646

Olyan gyorsak vagytok nem bírlak követni benneteket.Ja talán azt hívják Francizkának?Mármint a vontatmányt.
Bakiii 255165 2010. július 24. 20:36
Válasz erre
Igen én is a 6 tengelyeset nézegettem. Ahogy nézegettem eléggé nagy darab a pzh, szal felmerült bennem, az a kérdés, hogy egyáltalán elfér-e rajta, de találtam képeket, amik meggyőztek róla:)
bgyasoldier 255164 2010. július 24. 20:33
Válasz erre
Szia!

Volt már a Pzh 200 és Faun kombinációról szó valamelyik topikban. Arra vigyázz, hogy a Pzh 200-hez a nagyobb teherbírású, több tengelyes trélert használják, míg a revell a kisebb, 4 tengelyest adja.
Bakiii 255163 2010. július 24. 20:33
Válasz erre
Igen igen, nagyábból ennyiben különböznek, ahogy olvasgattam:) Meg ahogy nézegettem, az SLT 50 tréler 4 tengelyes a másik 6. Legalábbis amit a Trumpeter ad a kithez:)
Sennás 255162 2010. július 24. 20:27
Válasz erre
Faun tank transporter0003
Faun tank...
030
030
Bild_005
Bild_005
Bild_002
Bild_002
Bild_016
Bild_016
Bild_017
Bild_017
Bild_018
Bild_018
Bild_025
Bild_025
Bild_027
Bild_027
FAUNBW
FAUNBW

Igaza van a csajoknak a MÉRET A LÉNYEG!Persze hogy az jobb lenne.Én annyit tudok talán a dupla--szimpla lámpába küllömböznek kívülről(1 kép) meg természetesen motor erőben--terhelésben.
Bakiii 255160 2010. július 24. 20:18
Válasz erre
Szia! 
Pontosan így szeretném megcsinálni, de nem 1:72-ben, hanem 1:35-ben. Nézegettem Revell adott ki egyet 1:72ben, viszont az Faun SLT 50. Személy szerint a Faun SLT 56 nekem sokkal jobban bejön:) Ezért keresek hozzájuk anyagokat, szeretném a legjobbra, legélethűbbre elkészíteni:)
Sennás 255159 2010. július 24. 20:14
Válasz erre
kop6x82
kop6x82

2009 máj. ekkor láttam ezt a képet először.Akkor megtetszett ezért döntöttem mellette.Megvettem a Revell mindkét 1:72 gépét ehhez kellene a könyv.Nekem sincs meg,és sehol nem találom "ingyé"letöltősben.:(( NEXT...NEXT...
lucky 255158 2010. július 24. 20:03
Válasz erre
Bakiii 255157 2010. július 24. 20:01
Válasz erre
Sennás! 
Ez a két könyv a faunról, és a pzh 2000-ről szól? Milyen nyelven?
Engem érdekelne mindegyik. Ha lehetőség van rá. 
A közeljövöben tervezem elkészíteni a faun-t és egy pzh 2000-et szeretnék hozzá, szállítmányként:) 
lucky 255154 2010. július 24. 19:36
Válasz erre
Ne általánosíts.
Ismerek olyanokat akik dolgoznak, és olyanokat is akik nem.
Azonos etnikumhoz tartoznak.
De ezt itt és most fejezzük be.
Magánban megtalálsz ha gondolod.
sulyid 255152 2010. július 24. 18:24
Válasz erre
Ezt most nem azért mondom mert a vallásra karok utalni hanem azért mert izraelben dolgozniuk is kéne az araboknál meg egész nap csak döglenének.
sulyid 255151 2010. július 24. 18:23
Válasz erre
Akkor izraelbe kell őket küldeni vagy esetleg valamelyik arab államba.
lucky 255150 2010. július 24. 17:51
Válasz erre
lucky 255149 2010. július 24. 17:51
Válasz erre
Sulyid!
Akikre te gondolsz azok megvesznének ott.
Azon a vidéken se szeretik azokat akiket itt se szeretnek.
Sennás 255147 2010. július 24. 17:13
Válasz erre
rb_transporter
rb_transporter
g11_000_tn
g11_000_tn

Jaj bocsánat!Nem jól fogalmaztam.Én is most találtam.Csak gondoltam valakit érdekelnek ilyen képek.Elnézést.De Tisztelettel KALÓZ ÚR!Ezeket a könyvet nem tudod honnét lehetne letölteni?esetleg neked CD?
KÖSZÖNETTEL:SENNÁS!
sulyid 255146 2010. július 24. 17:05
Válasz erre
spetsnaztank
spetsnaztank

Nem néz ki rosszan.
Kalóz 255145 2010. július 24. 17:02
Válasz erre
valahol megvan CD-n, majd előkeresem!
Sennás 255143 2010. július 24. 16:34
Válasz erre
Wien 1945
Wien 1945
Wien_1945
Wien_1945
Wien_1945.
Wien_1945
Wien_1945..
Wien_1945

Ezt a könyvet forgattátok már?
Sennás 255142 2010. július 24. 16:33
Válasz erre
Lehet most már mi vagyunk a gyarmatuk.
Tyimosenko 255141 2010. július 24. 16:32
Válasz erre
Hello!

Lehet hogy nagyon is igazad van! Akkor viszont viheted a hangszorot vagy benezhetsz a redony moge is? :)

A sarokban latszik egy pici egy masik testbol is kifektetve es valoban legalabb 2 ellenallot fullasztottak be a templom pincejebe. Viszont az az eltepett Hitler-kep igy is furcsa, nem?

Udv
sulyid 255140 2010. július 24. 16:24
Válasz erre
Nem is tudtam hogy már mi is India része vagyunk...azt tudtam hogy nagyszámú indiai kissebség él itt már jó ideje de et nem tudtam.
juge75 255139 2010. július 24. 16:09
Válasz erre
Ez azért már durva...
Ez azért már durva...

Gyakran használom a Google fordítót, de ezt azért nem vártam tőle...
lucky 255135 2010. július 24. 13:04
Válasz erre
De méretek nélkül reménytelen.
Még úgy se egyszerű..
fodi 255134 2010. július 24. 13:00
Válasz erre
Hmm, azert megis maradt fennt rola ez-az. :) Erdekes kihivas lenne 1:72-ben megepiteni... :)
lucky 255133 2010. július 24. 12:59
Válasz erre
Horvath_Balazs 255132 2010. július 24. 12:56
Válasz erre
SOH-01-1
SOH-01-1
SOH-01-2
SOH-01-2
SOH-01-4
SOH-01-4

Némi adalék a Winkler archívumból:
SIG 255130 2010. július 24. 12:18
Válasz erre
Jan Kubis
Jan Kubis

Üdvözlet Urak !

Csak én gondolom úgy, hogy a földön fekvő Úr talán inkább Jan Kubis lehet, aki részt vett Reinhard Heydrich, a Cseh-Morva Protekturátus helytartója elleni merényletben ? Mert ha igen, akkor az időpont 1942. június 18., a helyszín pedig Prága, Szt. Cirill templom. Persze lehet, hogy megint csak lázálmaim voltak :)
Wrecker 255129 2010. július 24. 12:08
Válasz erre
Idézet a Debreceni Szemle 2009/1 számából.

A SOH-1 típusnévre keresztelt helikopter hatlapátos (?) forgószárnya, illetve annak
agykialakítása és forgószárny-vezérlése műszaki szempontból igen érdekes
volt, pörgettyűs stabilizátort tartalmazott és a kitérítéssel arányos kormányerőt
szolgáltatott, ami Hatházi Dániel szabadalma. Hatásos stabilizáló rendszerével
és a kormányerő érzékelhetőségével olyan jelentős lépést jelentett a helikopterek
konstrukciójának fejlesztésében, hogy irántuk nagyon komoly nemzetközi érdeklődés
is megnyilvánult. A helikopter prototípusa alapos kutatások, távirányítású, szabadon
repülő modellel végzett sikeres kísérletek után épült meg. A helikopterrel
végül a hosszú tervezés és a sok probléma után egy – a repülőgép-vezetői hiba miatt
bekövetkezett – szerencsétlen berepülési kísérlet végzett 1960-ban. A motorpróba
során a helikopter kissé megemelkedett, majd a talajra visszaérve az oldalára
dőlt és a forgó forgószárny összetört, és a törzs szerkezete is súlyosan károsodott. A további kísérletek – pénzhiány miatt – nem folytatódhattak.
fodi 255128 2010. július 24. 11:57
Válasz erre
Atneztem ami a kezembe kerult itthon, semmi. A Repulesi Lexikonban csak egy rajz van a borito belso oldalan, szocikk nincs. Samu Bela, az egyik tervezo szocikkenel meg sem emlitik a gepet. Szoval eddig ez csak egy nagy sotet folt a magyar repules torteneteben. :)
Kalóz 255127 2010. július 24. 11:26
Válasz erre
Szia! Ha meglesz, engem is érdekelne:
Kalóz
lucky 255126 2010. július 24. 11:00
Válasz erre
fodi 255125 2010. július 24. 10:25
Válasz erre
Sajnos nincs, ez minden amit tudok. Majd atnyalazom a regi konyveimet, hatha irnak rola valamit. Se mereteket, sem szamitott teljesitmenyadatokat nem talatam eddig.
Meg a motor tipusat sem tudtam kideriteni, annyit irtak, hogy 160LE teljesitmenyu csillagmotor volt benne. Ez alapjan en az M-11FR motorra tippelek, az volt 160 LE-s abban az idoben. Ha jol tudom, ugyanez az alvaltozat volt a Jak-18-as gepekben is, igy eleg konnyen hozzaferheto lehetett a tervezoknek. Ez persze csak elmelet.
lucky 255124 2010. július 24. 10:18
Válasz erre
fodi 255123 2010. július 24. 10:14
Válasz erre
soh-1
soh-1

Egy elfeledett magyar konstrukcio, SOH-1 helikopter. A kepen epp Budaorson lathato, motorprobara keszulve - ami soran veletlenul par masodpercre a levegobe emelkedett, megbillent es ripityara tort...
Jellemzo a kor hangulatara, hogy az evekkel kesobbi "Repules"-ben is csak par sort irnak rola.
"A gep jelenleg mar tul van a szerkezeti problemakon es a gurulo kiserleteken, amelyek azonban egy ksiebb serules miatt jelenleg fuggobe kerultek"
A gep tervezeset 1954-ben kezdtek el, 1960-ban (1962-ben?) jutottak el az elobb is emlitett motorprobakig. A rotoragy eleg egyedi volt, kulfoldrol is erdeklodtek iranta, de penzhiany miatt a gepet sosem javitottak meg, igy nem is emelkedett a levegobe.
sulyid 255122 2010. július 24. 10:08
Válasz erre
szu-35
szu-35

A tömör gyönyörűség.
Mauro 255121 2010. július 24. 08:01
Válasz erre
nem tudom ki ismeri ezt az oldalt:

worldwartwozone.com/forums/showthread.php

de beteszem a linkjét, jobbnál jobb fotók,a magyar és magyar használatú II. vh.-s harcjárművekről ...
Sennás 255120 2010. július 23. 21:24
Válasz erre
http://www.autolabor.hu/cikk/merges-gyik-ferrari-612-gto Ezt nem gondoltam volna!Vagy csak az irigység beszél valakiből.Akkor lehet nem lesz belőle semmi?
Tyimosenko 255117 2010. július 23. 21:09
Válasz erre
Koszonom sracok a segitseget. Igen, nekem is ilyesmi otleteim voltak, csak nem tudtam a karszalag hova valo.

Udv.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.