/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Kontár 255580 2010. szeptember 6. 21:31
Válasz erre
0274
0274
0275
0275
0276
0276
0277
0277
0278
0278
0279
0279
0280
0280
0281
0281
0282
0282
0283
0283
0284
0284
0285
0285
0286
0286
0287
0287
0288
0288
0289
0289
0290
0290
0291
0291
0292
0292
0293
0293
0294
0294
0295
0295
0296
0296
0297
0297
0298
0298
0299
0299
0300
0300
0301
0301
0302
0302
0303
0303

Estét!

Kicsit "ünneprontó" leszek vagyis megszakítom a diskurzust a sorozat folytatásával.
Ne aggódjatok, lassan elfogy! :)
K
sanyi 255579 2010. szeptember 6. 21:14
Válasz erre
Saudi Arabia B-26 d
Saudi Arabia B-26 d

Ja a kép...
sanyi 255578 2010. szeptember 6. 21:13
Válasz erre
Ez nekem új... Szaúdi A/B-26
bubi777 255577 2010. szeptember 6. 18:02
Válasz erre
Szia Sennás!

Nagyon kedvelem a vonatokat (is), de sajna ezt nem én készíttetem. Csak belinkeltem.
sanyi 255576 2010. szeptember 6. 17:27
Válasz erre
Hát jól van, megbocsátok:) Valóban hatalmas ez a kép, tiszta Nessie hatású, még jó hogy nem Skóciában voltak, mert tuti hogy egyből ment volna az elméletgyártás, hogy milyen őslény van a vízben. Tényleg az a baj hogy nincs belőle makett, főleg 72-es. Sokkal látványosabb mint egy "tank".
sanyi 255573 2010. szeptember 6. 15:21
Válasz erre
Ez nem víziló hanem Leopard!:) Amúgy tecccik, csudaszép gípjószág, megyek és keresek róla anyagot és akár még a polcra is odakerülhet. Ha már 1:1-es nincs a kertben. Ez a Leo egy nagyon jó alap, mert 1000 féle felépítménnyel gyártották, nem értem hogy "kedvenc" árja makettgyáram miért nem foglalkozik vele... Vagy más, persze emberi áron.
lucky 255572 2010. szeptember 6. 14:50
Válasz erre
Nálunk a Keletiben egy régebbi típussal tologatják a kocsikat meg a mozdonyokat a kerék esztergán
HUJBI 255571 2010. szeptember 6. 13:53
Válasz erre
az Unimogot már nálunk is láttam az 50-es vonalán.
Sennás 255570 2010. szeptember 6. 13:47
Válasz erre
Szia bubi777!Minden tisztelet.Nagyon komoly.Ááá besz@rás milyen élethű lett.Pár éve még mi is itt Nyiregyen ilyen régi típusú BOBO-kal tolattunk.Szinte minden porcikája itt van előttem.Szerettünk velük dolgozni.M44-081 és a 211 pályaszámú volt a két proto tipus ami ezeket a számozásokat kapta később.(de ezt te is tudod bizti).Ebben a mértetben meg főleg szép ill. komoly kihívás volt gondolom a pontos méretek legyártása így rézből.A fék hengerek,géptér ajtók,minden nagyon korrekt.Minden tisztelet csak ezt tudom mondani.Köszönet ezért a gyöngyszemért!
T:SENNÁS
lucky 255569 2010. szeptember 6. 12:26
Válasz erre
na akkor magyarul
Kétéltű jármű ma is elég sokféle van
lucky 255568 2010. szeptember 6. 12:25
Válasz erre
kétéltű ( vasút-közút) mai van eléggé sok
MTZ-vel
www.mtz-trac.hu/gall.html Unimog-gal
img.index.hu/cikkepek/0604/belfold/bkv_buszke/bkvb_09.JPG

sőt a DB-nél( német vasút) van MAN alapon is
SIG 255567 2010. szeptember 6. 10:59
Válasz erre
IFA I
IFA I
IFA II
IFA II
IFA III
IFA III

Az IFA érdekes felhasználási módjai...
SIG 255566 2010. szeptember 6. 10:56
Válasz erre
Leopard - 1
Leopard - 1
Leopard - 2
Leopard - 2

Uraim !

Akkor Nektek tetszeni fog ez a pancsoló viziló :)
bubi777 255565 2010. szeptember 6. 08:51
Válasz erre
Van, akinek a kertjében vonat megy... :D

picasaweb.google.com/hangay.peter/M44DieselElektromosVontato
Lapi 255564 2010. szeptember 5. 21:16
Válasz erre
Lapi_1

Mig
Lapi_1

Sziasztok !

nagyon érdekeset taláéltam ma !
ez a kép valami családi fotóalbumból került elő..

semmi mást nem tudok róla !
kőbánya (X.ker Bud. )kerületben laktak a szüleim régen...

hol volt ez a gépmadár ?

bárki - bármit tud a erről, örömmel venném !
köszönöm !
sanyi 255563 2010. szeptember 5. 18:50
Válasz erre
Tudom hogy kezd divatba jönni az egzotikus téma, ezért egy kis csemege:
newrhodesian.net/viewforum.php
Keri 255562 2010. szeptember 5. 13:35
Válasz erre
sanyi 255561 2010. szeptember 5. 12:17
Válasz erre
Állítólag partraszálláskor használják, ha esetleg valami elakad a sekély vízben vagy a homokban. Egy biztos: a polcomon lesz egy:) Szóval ha valaki meg akar szabadulni egy 72-es Leo 1 alváztól, kereshet:)
lucky 255560 2010. szeptember 5. 12:12
Válasz erre
Sempi 255559 2010. szeptember 5. 11:56
Válasz erre
Elölről úgy néz ki mint egy halászbárka :)
9M31M 255558 2010. szeptember 5. 11:53
Válasz erre
Sziasztok!
A levelet elküldtem a kérdéssel Kositzky altábornagy úrnak! Amint megérkezik a válasz, tudatom veletek a 47-es szám titkát.
lucky 255557 2010. szeptember 5. 09:55
Válasz erre
búza 255556 2010. szeptember 4. 15:59
Válasz erre
Lehet, hogy egybeesett a festéssel, de nem. A következő évben különben átfestették volna 48-ra! :-)) Taszár 31, Pápa 47, Kecskemét 59.
Kalóz 255555 2010. szeptember 4. 15:44
Válasz erre
Hali! Az a bizonyos 47 nem a magyar légierő születésnapja volt akkor?
sanyi 255554 2010. szeptember 4. 14:33
Válasz erre
03_03_05_landgang__c_56867a
03_03_05_landgang__c...
800pxbarv1
800pxbarv1

Gyönnnyörűűű gépállat:)
Leopard 1 alvázra épült BARV "vontató".
9M31M 255553 2010. szeptember 4. 09:24
Válasz erre
Üdv Keri!
A 47-es ezredszám egyszerre került fel a Pápai 21-esekre, valamikor a '90-es évek vége felé. Ha komolyan érdekel utánajárok, ha máshogy nem lelevelezem Kositzky úrral.
Személyre szabott gépek nem voltak mindig egy gépet készítettek fel az adott feladatra.
De kedvence mindenkinek volt, például Beke úr szerette a 6015-öst mert többet repülte így jobban ismerte!
De ajánlom a MIG-21-es topicot is, ott sok hozzáértő van, még volt pilóta is előfordul a hozzászólók között!
Üdv!
Keri 255552 2010. szeptember 4. 00:58
Válasz erre
Köszönöm az infót!
A 6145-ös volt az övé,ugye?Mármint Kositzky-é?
Nem tudod véletlenül,a század gépeire egyszerre került fel a 47-es felirat,vagy először csak az ezredparancsnokéra?
Keri
9M31M 255551 2010. szeptember 3. 22:51
Válasz erre
Kedves Keri!
Az általad belinkelt (6021) 21-es Bisz-t a fotózáskor Lanecker József ezredes repülte.
Nyugodjék békében!
Rob79 255550 2010. szeptember 3. 21:13
Válasz erre
Gyerekek... Pápa 47. Harcászati Repülő Ezred volt... Vajon mi lehet a 47-es szám minden gépen...
sulyid 255549 2010. szeptember 3. 21:11
Válasz erre
Akkor meg feleslegesnek találom a vezérsíkra írt 47-est.
zoli1989 255548 2010. szeptember 3. 21:10
Válasz erre
A gépek orrán ott a századjelvény, a függőleges vezérsík tetején meg az ezred jelvénye.
Baboon 255547 2010. szeptember 3. 21:06
Válasz erre
Jó rég lehetett mikor még ekkora légierőnk volt...
sulyid 255546 2010. szeptember 3. 21:05
Válasz erre
Nem értem hogy miért nem találtak ki 1 századjelvényt és hogy miért nem vitték fel a gépekre mert ez így szerintem marha hülyén néz ki.
lucky 255545 2010. szeptember 3. 21:02
Válasz erre
Amolyan századjelvény pótlék.
Az viszont nem kérdéses, h unikális.
sulyid 255544 2010. szeptember 3. 20:58
Válasz erre
Jól van na:) A magyar légierő az nem az én témám:)
lucky 255543 2010. szeptember 3. 20:53
Válasz erre
sulyid 255542 2010. szeptember 3. 20:21
Válasz erre
Miért láttak el ennyi gépet a 47-es számmal?
p-51 255541 2010. szeptember 3. 20:10
Válasz erre
Mondjuk ha valaki 47-est szeretne építeni...
p-51 255540 2010. szeptember 3. 20:09
Válasz erre
18

18
18
48

48
48
5531

5531
5531
6007

6007
6007
6021

6021-2
6021
6021-2

6021
6021-2
sok

sok
sok

Még egy pár 47-es
miles 255538 2010. szeptember 3. 17:40
Válasz erre
sdsdaf 255537 2010. szeptember 3. 17:32
Válasz erre
torpokoska 255536 2010. szeptember 3. 15:27
Válasz erre
Képek egy elhagyottnak tűnő ukrán repülőtérről russos.livejournal.com/730508.html
Rob79 255534 2010. szeptember 3. 14:06
Válasz erre
Ez csak valami eget verő nagy baromság, vagy valami vagy valaki trógersága lehet megint... Ennyi...
p-51 255532 2010. szeptember 3. 12:06
Válasz erre
Mert egy párra ráírták a 47-est.
p-51 255531 2010. szeptember 3. 12:05
Válasz erre
gaborka 255530 2010. szeptember 3. 08:17
Válasz erre
A képen a felirat kínai nem koreai, szóval valami kínai lelemény lehet.

c[ ]
Freddy 255528 2010. szeptember 2. 21:54
Válasz erre
...szóval én nem KNDK-s maszkirovkára, hanem valami igénytelen újságcikkhez készült illusztrációra tippelek.
Freddy 255527 2010. szeptember 2. 21:52
Válasz erre
Az északi MiG-21-esek (legalábbis azok, amik a vonatkozó topikban vannak) fémszínűek, nem ilyen a felségjelzésük sem (hanem a mi Rákosi-féle felségjelzésünkhöz hasonló), és a törzsükön van.
Indiana73 255526 2010. szeptember 2. 21:20
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Szevasztok!
Szegény Miki!
mszl 255524 2010. szeptember 2. 21:07
Válasz erre
Kép012
Kép012
Kép013
Kép013
Kép011
Kép011
Kép014
Kép014
Kép015
Kép015
Kép010

Itt még toner kiszedés előtt bele kukkantottam, s ÍME!!
Kép010

Sziasztok!

Valami módon nem akart működni a Xerox nyomtatónk!
De eléggé nem friss illat jött belőle, mint a nagybevásárló központok húskészlete felől!
Még szerencse, hogy hozzá vagyok szokva az ilyen Horrorhoz.
A gyilkos nyomtató, mint Stephen King - Mangorlo című filmje csak kicsiben.
Sajna csak telós fényképek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.