/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
sdsdaf 255596 2010. szeptember 11. 12:26
Válasz erre
18559889ah6
18559889ah6

Annyira tetszett! :D
sulyid 255594 2010. szeptember 11. 10:42
Válasz erre
Mitsubishi_G4M_Betty_splashed
Mitsubishi_G4M_Betty...
subcat2rk7
subcat2rk7
6Mm0d
6Mm0d

Örök kedvencek.
Indiana73 255593 2010. szeptember 11. 08:12
Válasz erre
lufi
lufi
lufi1
lufi1
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Ezek legalább, nem rozsdásodnak:)
Indiana73 255592 2010. szeptember 11. 08:06
Válasz erre
2
2
3
3
4
4
1
1
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
Лада 2116
Лада 2116
vaz2116-02
vaz2116-02
volga 2011
volga 2011
volga
volga
truck
truck
heli-zapo
heli-zapo
lakat
lakat
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
Lenin
Lenin's Rolls Royce
28
28
29
29

Jó reggelt!
Egy kis kép kavalkád, az autós világból:)
Indiana73 255591 2010. szeptember 10. 22:27
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Szevasztok!
Szerintem már sokatok látta ezt a filmet,de ez még mindig hatalmas:)
1960 Peterbilt 281
slypi 255590 2010. szeptember 9. 16:06
Válasz erre
Faragás grafitceruza hegyéből: kronikle.kidrobot.com/pencil-tip-micro-sculptures-by-dalton-ghetti/
Nem egyszerű...
páncélos 255588 2010. szeptember 9. 07:57
Válasz erre
romeo 255587 2010. szeptember 8. 22:32
Válasz erre
0103
0103

Páncélozott autódaru.
Levix 255585 2010. szeptember 8. 18:27
Válasz erre
Wow! Ez igen. Jól nyomja az ember. A fordító meg egy idióta. A mai napig fa gyufásdobozt és gyufát használ és nem azért hagyja abba mert öreg, hanem már NINCS alapanyaga, lassan kifut a készletekből. 650 000 gyufát használt fel! Arról sem írt a fordító, hogy 1200! repülőt is megépített a hordozókra. A HMS Daringra meg nem megbízást kapott, hanem ekkor lépett szolgálatba a hajó. Arról sem írt, hogy amik nem sikerültek, megsemmisítette. Arról sem ír, hogy 20 nemzet hajói vannak a gyűjteményében. stb.
Freddy 255584 2010. szeptember 8. 18:04
Válasz erre
torpokoska 255583 2010. szeptember 8. 17:43
Válasz erre
szobor
szobor

érdekes szobor
p-51 255582 2010. szeptember 7. 16:06
Válasz erre
Lalas 255581 2010. szeptember 7. 11:33
Válasz erre
Kicsit tud vmit az öreg úr!
http://www.delmagyar.hu/vilagvevo/62_ev_430_hajo_-_tisztelges_a_brit_kiralyi_haditengereszet_elott/2177251//
Kontár 255580 2010. szeptember 6. 21:31
Válasz erre
0274
0274
0275
0275
0276
0276
0277
0277
0278
0278
0279
0279
0280
0280
0281
0281
0282
0282
0283
0283
0284
0284
0285
0285
0286
0286
0287
0287
0288
0288
0289
0289
0290
0290
0291
0291
0292
0292
0293
0293
0294
0294
0295
0295
0296
0296
0297
0297
0298
0298
0299
0299
0300
0300
0301
0301
0302
0302
0303
0303

Estét!

Kicsit "ünneprontó" leszek vagyis megszakítom a diskurzust a sorozat folytatásával.
Ne aggódjatok, lassan elfogy! :)
K
sanyi 255579 2010. szeptember 6. 21:14
Válasz erre
Saudi Arabia B-26 d
Saudi Arabia B-26 d

Ja a kép...
sanyi 255578 2010. szeptember 6. 21:13
Válasz erre
Ez nekem új... Szaúdi A/B-26
bubi777 255577 2010. szeptember 6. 18:02
Válasz erre
Szia Sennás!

Nagyon kedvelem a vonatokat (is), de sajna ezt nem én készíttetem. Csak belinkeltem.
sanyi 255576 2010. szeptember 6. 17:27
Válasz erre
Hát jól van, megbocsátok:) Valóban hatalmas ez a kép, tiszta Nessie hatású, még jó hogy nem Skóciában voltak, mert tuti hogy egyből ment volna az elméletgyártás, hogy milyen őslény van a vízben. Tényleg az a baj hogy nincs belőle makett, főleg 72-es. Sokkal látványosabb mint egy "tank".
sanyi 255573 2010. szeptember 6. 15:21
Válasz erre
Ez nem víziló hanem Leopard!:) Amúgy tecccik, csudaszép gípjószág, megyek és keresek róla anyagot és akár még a polcra is odakerülhet. Ha már 1:1-es nincs a kertben. Ez a Leo egy nagyon jó alap, mert 1000 féle felépítménnyel gyártották, nem értem hogy "kedvenc" árja makettgyáram miért nem foglalkozik vele... Vagy más, persze emberi áron.
lucky 255572 2010. szeptember 6. 14:50
Válasz erre
Nálunk a Keletiben egy régebbi típussal tologatják a kocsikat meg a mozdonyokat a kerék esztergán
HUJBI 255571 2010. szeptember 6. 13:53
Válasz erre
az Unimogot már nálunk is láttam az 50-es vonalán.
Sennás 255570 2010. szeptember 6. 13:47
Válasz erre
Szia bubi777!Minden tisztelet.Nagyon komoly.Ááá besz@rás milyen élethű lett.Pár éve még mi is itt Nyiregyen ilyen régi típusú BOBO-kal tolattunk.Szinte minden porcikája itt van előttem.Szerettünk velük dolgozni.M44-081 és a 211 pályaszámú volt a két proto tipus ami ezeket a számozásokat kapta később.(de ezt te is tudod bizti).Ebben a mértetben meg főleg szép ill. komoly kihívás volt gondolom a pontos méretek legyártása így rézből.A fék hengerek,géptér ajtók,minden nagyon korrekt.Minden tisztelet csak ezt tudom mondani.Köszönet ezért a gyöngyszemért!
T:SENNÁS
lucky 255569 2010. szeptember 6. 12:26
Válasz erre
na akkor magyarul
Kétéltű jármű ma is elég sokféle van
lucky 255568 2010. szeptember 6. 12:25
Válasz erre
kétéltű ( vasút-közút) mai van eléggé sok
MTZ-vel
www.mtz-trac.hu/gall.html Unimog-gal
img.index.hu/cikkepek/0604/belfold/bkv_buszke/bkvb_09.JPG

sőt a DB-nél( német vasút) van MAN alapon is
SIG 255567 2010. szeptember 6. 10:59
Válasz erre
IFA I
IFA I
IFA II
IFA II
IFA III
IFA III

Az IFA érdekes felhasználási módjai...
SIG 255566 2010. szeptember 6. 10:56
Válasz erre
Leopard - 1
Leopard - 1
Leopard - 2
Leopard - 2

Uraim !

Akkor Nektek tetszeni fog ez a pancsoló viziló :)
bubi777 255565 2010. szeptember 6. 08:51
Válasz erre
Van, akinek a kertjében vonat megy... :D

picasaweb.google.com/hangay.peter/M44DieselElektromosVontato
Lapi 255564 2010. szeptember 5. 21:16
Válasz erre
Lapi_1

Mig
Lapi_1

Sziasztok !

nagyon érdekeset taláéltam ma !
ez a kép valami családi fotóalbumból került elő..

semmi mást nem tudok róla !
kőbánya (X.ker Bud. )kerületben laktak a szüleim régen...

hol volt ez a gépmadár ?

bárki - bármit tud a erről, örömmel venném !
köszönöm !
sanyi 255563 2010. szeptember 5. 18:50
Válasz erre
Tudom hogy kezd divatba jönni az egzotikus téma, ezért egy kis csemege:
newrhodesian.net/viewforum.php
Keri 255562 2010. szeptember 5. 13:35
Válasz erre
sanyi 255561 2010. szeptember 5. 12:17
Válasz erre
Állítólag partraszálláskor használják, ha esetleg valami elakad a sekély vízben vagy a homokban. Egy biztos: a polcomon lesz egy:) Szóval ha valaki meg akar szabadulni egy 72-es Leo 1 alváztól, kereshet:)
lucky 255560 2010. szeptember 5. 12:12
Válasz erre
Sempi 255559 2010. szeptember 5. 11:56
Válasz erre
Elölről úgy néz ki mint egy halászbárka :)
9M31M 255558 2010. szeptember 5. 11:53
Válasz erre
Sziasztok!
A levelet elküldtem a kérdéssel Kositzky altábornagy úrnak! Amint megérkezik a válasz, tudatom veletek a 47-es szám titkát.
lucky 255557 2010. szeptember 5. 09:55
Válasz erre
búza 255556 2010. szeptember 4. 15:59
Válasz erre
Lehet, hogy egybeesett a festéssel, de nem. A következő évben különben átfestették volna 48-ra! :-)) Taszár 31, Pápa 47, Kecskemét 59.
Kalóz 255555 2010. szeptember 4. 15:44
Válasz erre
Hali! Az a bizonyos 47 nem a magyar légierő születésnapja volt akkor?
sanyi 255554 2010. szeptember 4. 14:33
Válasz erre
03_03_05_landgang__c_56867a
03_03_05_landgang__c...
800pxbarv1
800pxbarv1

Gyönnnyörűűű gépállat:)
Leopard 1 alvázra épült BARV "vontató".
9M31M 255553 2010. szeptember 4. 09:24
Válasz erre
Üdv Keri!
A 47-es ezredszám egyszerre került fel a Pápai 21-esekre, valamikor a '90-es évek vége felé. Ha komolyan érdekel utánajárok, ha máshogy nem lelevelezem Kositzky úrral.
Személyre szabott gépek nem voltak mindig egy gépet készítettek fel az adott feladatra.
De kedvence mindenkinek volt, például Beke úr szerette a 6015-öst mert többet repülte így jobban ismerte!
De ajánlom a MIG-21-es topicot is, ott sok hozzáértő van, még volt pilóta is előfordul a hozzászólók között!
Üdv!
Keri 255552 2010. szeptember 4. 00:58
Válasz erre
Köszönöm az infót!
A 6145-ös volt az övé,ugye?Mármint Kositzky-é?
Nem tudod véletlenül,a század gépeire egyszerre került fel a 47-es felirat,vagy először csak az ezredparancsnokéra?
Keri
9M31M 255551 2010. szeptember 3. 22:51
Válasz erre
Kedves Keri!
Az általad belinkelt (6021) 21-es Bisz-t a fotózáskor Lanecker József ezredes repülte.
Nyugodjék békében!
Rob79 255550 2010. szeptember 3. 21:13
Válasz erre
Gyerekek... Pápa 47. Harcászati Repülő Ezred volt... Vajon mi lehet a 47-es szám minden gépen...
sulyid 255549 2010. szeptember 3. 21:11
Válasz erre
Akkor meg feleslegesnek találom a vezérsíkra írt 47-est.
zoli1989 255548 2010. szeptember 3. 21:10
Válasz erre
A gépek orrán ott a századjelvény, a függőleges vezérsík tetején meg az ezred jelvénye.
Baboon 255547 2010. szeptember 3. 21:06
Válasz erre
Jó rég lehetett mikor még ekkora légierőnk volt...
sulyid 255546 2010. szeptember 3. 21:05
Válasz erre
Nem értem hogy miért nem találtak ki 1 századjelvényt és hogy miért nem vitték fel a gépekre mert ez így szerintem marha hülyén néz ki.
lucky 255545 2010. szeptember 3. 21:02
Válasz erre
Amolyan századjelvény pótlék.
Az viszont nem kérdéses, h unikális.
sulyid 255544 2010. szeptember 3. 20:58
Válasz erre
Jól van na:) A magyar légierő az nem az én témám:)
lucky 255543 2010. szeptember 3. 20:53
Válasz erre
sulyid 255542 2010. szeptember 3. 20:21
Válasz erre
Miért láttak el ennyi gépet a 47-es számmal?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.