/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
bat 256226 2010. november 30. 18:45
Válasz erre
p117
p117
kinder-waffen-spielen
kinder-waffen-...

aki szelet vet vihart arat...
sanyi 256225 2010. november 30. 18:39
Válasz erre
Én is ezt akartam írni, de megelőztél. Azonban ne felejtsük hogy a németek sem kímélték a "nem árja" nőket és gyerekeket...
juge75 256224 2010. november 30. 18:38
Válasz erre
Szó szerint Kos-t jelent. Az is nekimegy az ellenfelének, fel ökleli.
bat 256222 2010. november 30. 18:26
Válasz erre
viktor TARAN talalihin
viktor TARAN...

...én azt olvastam ,hogy ez az Orosz pilóta hajtotta végre az első (igazolt) tarant, 1941 ben Moszkva légterében, német kétmotoros bombázó ellenében.
romeo 256221 2010. november 30. 18:18
Válasz erre
Freddy 256219 2010. november 30. 17:57
Válasz erre
Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket...

... mert náluk a nőket és a gyermekeket a gyalogság küzdötte le :(
juge75 256218 2010. november 30. 17:55
Válasz erre
juge75 256217 2010. november 30. 17:55
Válasz erre
A Taran orosz kifejezés, öklelést jelent, a Kubáni(?) fél nyolcas az nem az Amerikai forduló?
bat 256216 2010. november 30. 17:54
Válasz erre
2344702710034880456kJfrsh_fs
2344702710034880456k...

maradjunk az érdekes képeknél
bat 256215 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
egyébként a mustang valóban jó repülö,mindenképpen ott a helye az első ötben.
viszont ez csak a D változatról mondhetó el ,az azt megelőző variánsokról aligha.

nagy hatótávolság,nagy magasságon való üzemeltetés, kényelem, - ezek a Mustang erényei-
és nem vitatom, hogy a távolsági bombázók kíséréséhez nem volt nála jobb.

viszont a repülésben elhíresült "kubáni félnyolcas" kifejezést nem ez a típus hozta be a köztudatba, a "taran"-ról már nem is beszélve...
juge75 256214 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
Ebből lett a "Mustang" P-51D.
juge75 256213 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
A Mustang nem Angol.
Ők csak a merlin motort építették bele a P-51B sárkányába.
juge75 256212 2010. november 30. 17:39
Válasz erre
Ez a Shilka ellenfele volt, de csak a prototípus létezett (ki tudja mi lett vele), 37mm-es ikercsövű gépágyú, folyadék hűtéssel.
Az alváz (bár rövidebb) a Szu-100P járműcsaládé, erre épült az Akácia, a Krug is, csak azok hosszabbak (és 1 görgővel többek oldalanként).
bat 256211 2010. november 30. 17:30
Válasz erre
rátapintottál a lényegre,az ilyen kidolgozásu gépeket aligha lehetett volna front
körülmények között üzemeltetni.(front alatt a keleti hadszinteret értem-az Elba és a Volga között-) Az Orosz konstruktőrök a gépeiket tudatossan rövid élettartamra szánták-ugyanis Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket...

...és nem árt tudnod, hogy a Mustang Angol konstrukció volt!

ami meg az OROSZ és Német repülőgyártást illeti...Neked az olyan nevek mint a Jakovlev,és Messerschmitt az smafu!
bat 256210 2010. november 30. 17:12
Válasz erre
p-51 256209 2010. november 30. 16:13
Válasz erre
Nézd már meg közelről alaposan a p-51 meg bármelyik másik gép kidolgozottságát, aerodinamikáját, akármijét. Repülőt Amerikában gyártanak Wright óta, autót meg sört meg Németországban Benz óta. Nem, rosszul mondom, sört már régebb óta. Részemről lezárva.
p-51 256208 2010. november 30. 16:11
Válasz erre
Én meg nem akarok semmi ellenes lenni, de a wittmann-t két n-nel írják helyesen.
romeo 256207 2010. november 30. 15:00
Válasz erre
ZSU-37-2 (ЗСУ-37-2 2А1 Енисей)
ZSU-37-2 (ЗСУ-37-...

Üdv!
Egy érdekes szovjet konstrukció.
wittman44 256206 2010. november 30. 14:11
Válasz erre
Nem akarok Mustang ellenes lenni, de nézőpont kérdése, hogy melyik volt a legjobb gép, azt hiszem rendes körülmények között egy Messerschmitt vagy a Foke-Wulf nehéz préda lett volna a Mustangnak, egy az egy arányban és olyan felkészült pilótákkal mint Otto Kittel, Walter Dahl, Heinz Bar, Anton Hackl és a többiek.

Wittman
Hrothgar 256205 2010. november 30. 13:58
Válasz erre
Szervusz!

Valóban-kategóriájában tényleg hasonló (vagy lehet, hogy ugyanaz). Én a nagy különbséget pont a narrációban látom. Itt konkrétan egy naplóból, vagy könyvből volt "aláolvasva" a narráció. (Ami hangulatában nekem tetszik) Ellentétben pl. a "dogfights"-ban lévő szöveggel. Azzal sem lenne bajom, ha érezhető lenne benne a "pártatlanság" látszata... De eddig minden dogfights részt amit láttam a hiper-szuper amcsi\szövetséges felszerelésről volt szó az elmaradott ellenség mellett, és arról, hogy az ellenség milyen "hozzá nem értő", ügyetlen, és ha a narráció olyan ponthoz ér, hogy pl. az ellenséges pilóta katapultált, de nem nyílt ki az ernyője-akkor én nem tennék ehhez hasonló megjegyzéseket, hogy "haha-úgy kell neki-looser!" (Még ha ez így szó szerint nem is szerepelt a sorozatban).

Ui: ezeket a "simfilmeket" ismerem (néhány itt "csücsül" a gépemen) de mindenesetre köszönet az ajánlásért!
És bocs ismét az offért, nameg azért, mert hosszúra sikeredtem...
p-51 256204 2010. november 30. 13:07
Válasz erre
Olvastam. De nem regények alapján ítélek meg valóban megtörtént dolgokat.
bat 256203 2010. november 29. 23:22
Válasz erre
érdekes...
-szerintem összeségében ez ugyan az a kategória,csak más a narráció , ezt is szimulátor segítségével rekonstruált-hitelesnek számító forrásból származó- eseményt mutat be.
ha szereted ezt a műfajt a Pumaszállás. hun találsz magyar vonatkozásu fimeket is amiket szintén az il2-vel animáltak.
www.pumaszallas.hu/letoltesek-videok/videoletoltes-1old.html

jómagam is próbálkoztam Tobak Tibor könyvéből rekonstruálni néhány részt de sajnos a gépem nem bírta a combatboxban repölő jenki hordát-akadt.
Excessor 256202 2010. november 29. 23:19
Válasz erre
USS_Savannah_6
USS_Savannah_6

Na!
Excessor 256201 2010. november 29. 23:18
Válasz erre
Na végre én is találtam egy érdekes képet::)
Hrothgar 256200 2010. november 29. 22:36
Válasz erre
Üdv!

Hát nem tudom... Én részemről nem szeretem a "dogfights"-ot...
A magam részéről sokkal inkább kedvelem az ilyesféle filmeket\animációkat (Ha nem fikcióról van szó), mint például ez is: (akármilyen amatőr, vagy éppen igényes)
www.youtube.com/watch (part 1) www.youtube.com/watch (part 2)

És bocs az offért, miszerint nem képről volt szó... (bár ha úgy vesszük, akkor "mozgó-KÉP-kultúra")
bat 256199 2010. november 29. 21:42
Válasz erre
mickeymousejs_book
mickeymousejs_book

p-51,

ezt olvastad?
"-Mi a nyavajáért érdekel engem,hogy mit tud csinálni egy P-51-essel?-kérdezte Morse.-Én igazán elégedett voltam a P-47-esemmel, és Dan ezredes helyében nem kapaszkodnék ennyire ezek utén az apróságok után.A fenének kellenek!"

A fenének kellenek!
bat 256198 2010. november 29. 21:24
Válasz erre
bat 256197 2010. november 29. 21:21
Válasz erre
mersu
mersu

"A történelmet mindig a győztesek írják. Amikor két kultúra megütközik, a vesztes megsemmisül és a győztes írja meg a történelemkönyveket." Dan Brown
p-51 256196 2010. november 29. 20:13
Válasz erre
www.youtube.com/watch

tolóerővektoros f-15smtd archív
p-51 256195 2010. november 29. 18:56
Válasz erre
De igen. :)

De egészséges makettezőhöz jár bizonyos elfogultság valamely típus/típusok felé.
sulyid 256194 2010. november 29. 18:12
Válasz erre
Nem vagy te 1 kicsit elfogult? :D
lucky 256193 2010. november 29. 17:54
Válasz erre
Igen, nagyom imádom amikor a Mark IV-es hk-t hasonlítják az ebremsszel...:)
p-51 256192 2010. november 29. 17:32
Válasz erre
A musztáng volt a legjobb repülő.
üdv:
p-51
bat 256191 2010. november 29. 16:59
Válasz erre
www.youtube.com/watch

...ebben a videoban(animációban) látható egy szép szárnyheggyel lökdösés...
- érdemes megnézni a sorozat többi részét is. gyönyörűen rekonstruált légicsatáknak lehetünk tanui.
viszont sok a ,bugyuta összehasonlítás... , a nyugati technika diadala...- az ilyen sorozatokból tudhatjuk meg többek között , hogy a musztáng volt a legjobb repülő,és hogy az ebremsz a legjobb tank, de ha ezektől elvonatkoztatunk igazán remek néznivaló.-érdekes.
lucky 256190 2010. november 28. 19:49
Válasz erre
3:47 táján már erősen füstöl talán ég is, azután robban és leesik.Ezután már csak a füst látszik.
A szövegből sokat nem értettem...
lucky 256189 2010. november 28. 19:40
Válasz erre
Keri 256188 2010. november 28. 18:20
Válasz erre
Nem hiszem,szerintem csak elrepül a közvetlen közelében és előtte,hogy felhívja a figyelmét a visszafordulásra,illetve a katonai gép követésére.Hallgasd a rádióforgalmat,pár km-re vannak csak a határtól.
Viszont nekem nem játsza le a végét,mi történik akkor?

Keri
sanyi 256187 2010. november 28. 18:16
Válasz erre
Nem is figyeltem, most meg valamiért nem indítja el... Az viszont tuti hogy nem lesz pereskedés, huzavona hogy mennyi büntetést kap, másodfokú tárgyalás.
Az már más hogy nem a pilóta/pilóták a ludasak, a főbűnösök megússzák - ott is...
lucky 256186 2010. november 28. 16:42
Válasz erre
némelyik képen több gép van mint Mo teljes légiereje...:(
pilotka 256185 2010. november 28. 16:38
Válasz erre
lucky 256184 2010. november 28. 14:18
Válasz erre
Jól láttam h szárheggyel lökdösi mielőtt lelövi?
sanyi 256183 2010. november 28. 13:21
Válasz erre
Hali!
Nem kép, de érdekes: A kolumbiai légierő Tucano-ja akcióban:
www.youtube.com/watch
MAZHL2005 256182 2010. november 27. 20:28
Válasz erre
Soviet experimental radar rangefinder on the T62 tank
Soviet experimental...

Szovjet kisérleti radar távmárő T-62-en
rohamkukac 256181 2010. november 27. 19:27
Válasz erre
Szívesen megnézném őket,szerintem kár lenne lebontani akármelyiket is...
Érdekes cikk!
lucky 256180 2010. november 27. 18:08
Válasz erre
romeo 256179 2010. november 27. 12:36
Válasz erre
1071220_51683_011
1071220_51683_011
1071220_51703_018
1071220_51703_018

Érdekes az új fejlesztésű é.-koreai PSZH ami egy "rövidített" BTR-80 -ra emlékeztet, fegyverzete 2 db 14,5mm géppuska.
Juge75 256178 2010. november 27. 12:27
Válasz erre
Sőt, valamilyen Igla változatot is tettek fel rá.
Juge75 256177 2010. november 27. 12:26
Válasz erre
szezsolt 256176 2010. november 27. 12:16
Válasz erre
Egész veszélyesnek tűnnek. Jól látom, hogy a tankokon lecserélték a 12,7-es DShK-t 14,5-ös KPVT-re.
romeo 256175 2010. november 27. 11:06
Válasz erre
unk8x8afvdprk02
unk8x8afvdprk02

A négytengelyes észak-koreai PSZH lemaradt...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.