/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
silent8 257951 2011. augusztus 22. 19:53
Válasz erre
Igen mondjuk az igaz, hogy akkor meg nem valószínű, hogy megmozdult volna a gép. Akkor valami erőnléti probléma lehetett. A homokot meg jól használta a pilóta poroltónak.:D
Valószínűleg örök rejtély marad mi okozta ezt a rep.eseményt. :D

üdv.
silent8
Kamovos 257950 2011. augusztus 22. 19:48
Válasz erre
Szia silent8!

Nehéz ezt így eldönteni!
Tény, hogy felpörgetéskor be van húzva a fékkar.
Azt azért nem hiszem, hogy a hajtóművek, eltudták volna indítani a gépet előre ekkora sebességgel.
Olyan mintha erőtlen lenne a felszálláshoz, ez a gép.
Ezért gondoltam a bal külső hajtómű hibára.
Abban azért szerencséje volt, hogy a laza talaj nem csak lefékezte a gépet, de a tüzet is kioltotta.

Üdv: kamovos
silent8 257949 2011. augusztus 22. 19:34
Válasz erre
De az is lehet, hogy a hajtóműveknek semmi baja nem volt, hanem egyszerűen a kerekeknél lett valami hiba. Nekifutás előtt a nagyobb teljesítmény eléréséhez lefékezték a kerekeket. Aztán a nekifutásnál nem engedett el a fék. Egyenesen odavezetett, hogy kigyulladt a futómű a kerekekkel együtt. 
silent8 257948 2011. augusztus 22. 19:30
Válasz erre
Szia Kamovos.

Igen szerintem is valami ilyesmi lehet, mert a nekifutás után közvetlenül elkezd fékezni, a bal külső hajtómű pedig mintha önállósította volna magát. A másik három hajtóművön látszik az erőlködés. Aztán meg már a fék gyullad ki a keréknél, a nagy hőhatás miatt. Viszont a homok elég jól lelassította a gépet. Mindenesetre érdekes. 

silent8
Kamovos 257947 2011. augusztus 22. 19:13
Válasz erre
Ja!

A végén látni, hogy a pilóta eléggé felhúzta magát!

Üdv: kamovos
Kamovos 257946 2011. augusztus 22. 19:12
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem műszaki meghibásodása van a balszárny külső hajtóművének!
Bal 2?
Úgy tudom, hogy ez a típus, a légcsavarral is tud fékezni.
Gondolom ezt azért, mert mikor elkezd fékezni, akkor a másik három hajtóműből dől a füst csak a bal külsőből nem látni, hogy jönne.
Lehet, hogy felszálláskor nem adta le a megfelelő teljesítményt, vagy valami egyéb hiba, Forgácsjelző, gáz hő, üzemanyag, olajnyomás stb.

Ezért a pilóta megszakította a felszállást.
A pályáról pedig valószínűleg azért futott le jobbra, hogy a laza talaj segítse a fékezést.

Más vélemény?

Üdv: kamovos
Lajos 257945 2011. augusztus 22. 18:53
Válasz erre
silent8 257943 2011. augusztus 22. 18:05
Válasz erre
www.youtube.com/watch

A link lemaradt. :DDD

Hoppá.
silent8 257942 2011. augusztus 22. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

IL-18 kerekek kigyulladnak a nagy fékhatástól és túlfut a kifutón.
Jakesz 257941 2011. augusztus 21. 13:06
Válasz erre
Bár fel is vettelek msn-re.
Paul 257940 2011. augusztus 21. 12:57
Válasz erre
Akit érdekelne ez a klubos dolog azzal esetleg tarthatjuk a kapcsolatot.
Esetleg összejöhetünk valamikor.
Itt az msn-em : arvaadam911@windowslive.com
tel.:06305793374
e-mail:sdkfz@citromail.hu
Jakesz 257939 2011. augusztus 21. 12:55
Válasz erre
Remélem, hogy törekvéseitek hamarosan megvalósulnak, és létrejön az a klub. Az adatlapodon már meg is néztem a klub logóját, ami tetszik is. Javasolnám még, hogy készítsetek egy honlapot, ahol létre hoznátok egy csevegőt is, és ott lehetne tartani heti rendszerességgel, megbeszéléseket.
Jakesz 257938 2011. augusztus 21. 12:39
Válasz erre
Igaza van Paulnak, régen volt egy makett klub ami ha jól emlékszem 2 hetente csütörtökön, tartotta összejöveteleit a tiszti klubban.
Paul!
Én is Péterről beszéltem, csak a neve nem ugrott be. Jó lenne Vásárhelyen is egy makett klub, csak nem tudom, hogy mennyi érdeklődőt vonzana. Több katonát is ismerek, illetve van olyan rendőr, orvos akikről tudom, hogy űzik ezt a remek hobbit.
Paul 257937 2011. augusztus 21. 12:38
Válasz erre
Mi a Csongrád Megyei Makettezők Baráti Körét akartuk megalapítani.
Annyit értünk el hogy megismertünk pár embert,van egy logónk meg sok tervünk.
Paul 257936 2011. augusztus 21. 12:30
Válasz erre
Én ismerem a Toldi makett klubot és a vezetőjét Szabó Pétert is,ott is összeszoktunk jönni néha de végső soron az is kereslet híján megszűnt.
Jakesz 257935 2011. augusztus 21. 12:28
Válasz erre
Én voltam már, nagyon rendes ember a vezetője, de már kétszer is voltam nála, és hiába érdekelt a klub, nem adott felvilágosítást a tagságot illetően. Tehát van is, nincs is klub.
Sempi 257934 2011. augusztus 21. 12:22
Válasz erre
Amennyire tudom van egy Toldi makett klub Vhelyen, de az csak folyóíratok fénymásolásából áll (de csak hallomásból tudom, sose jártam náluk)
Paul 257933 2011. augusztus 21. 12:13
Válasz erre
Pedig volt egy régi klub is,de én erről nemtudok semmit ugyanis 20 éve még nem is éltem.
Altengernagy 257932 2011. augusztus 21. 11:58
Válasz erre
Én 20 évig voltam vásárhelyen :) De nem emlékszem hogy lett volna makettezés... :(
Paul 257931 2011. augusztus 21. 11:41
Válasz erre
De természetesen mindenkit örömmel fogadunk,nem vagyunk sokan de összejöveteleinken jó hangulat szokott uralkodni.
Paul 257930 2011. augusztus 21. 11:32
Válasz erre
üdv
Én Maroslelei vagyok,itt a környéken próbálkoztunk klub létrehozásával de sajnos eddig még nem sikerült.
Jakesz 257929 2011. augusztus 21. 10:41
Válasz erre
Bocsi Sempi, elkerülte a figyelmemet a 9581-es hozzászólásod. Csak azért kérdeztem, mert én meg vásárhelyi vagyok, és eddig még nem találkoztam olyannal, aki a közelben élne.
Sempi 257928 2011. augusztus 20. 22:57
Válasz erre
mindszenti.
Erre utaltam is a 9581-es hozzászólásban :)
romeo 257927 2011. augusztus 20. 12:08
Válasz erre
bridge
bridge

Hogy gyorsabb legyen az átkelés.
silent8 257926 2011. augusztus 20. 09:58
Válasz erre
Lehet valamelyik baka rajztáblának nézte. :DDD
Jakesz 257925 2011. augusztus 20. 09:28
Válasz erre
Sempi!
Te vásárhelyi vagy?
Sempi 257924 2011. augusztus 20. 08:20
Válasz erre
Igen, és a platón egy odaröögzízett 7m-es daru.
Nem igazán látszik, az utolsó képen, de a terepminta krbe van rajzolva krétával, de hogy miért?..
silent8 257923 2011. augusztus 20. 07:57
Válasz erre
Ezt meg kell nézni! Hihhetetlen ezek az URALOK.

www.youtube.com/watch

silent8
romeo 257922 2011. augusztus 20. 07:06
Válasz erre
Üdv Sempi!
Nagyon jó a terepmintás MAN 22.240 (444-es fotó)!
silent8 257921 2011. augusztus 20. 07:02
Válasz erre
Szia! Az MAN tetején az klíma? 

silent8
Sempi 257920 2011. augusztus 19. 23:58
Válasz erre
Kép441
Kép441
Kép446
Kép446
IMG_1518
IMG_1518
IMG_1520
IMG_1520
Kép442
Kép442
Kép443
Kép443
Kép444
Kép444
Kép445
Kép445

Pár napig iskolát pakoltam Hódmezővásárhelyen a helyi katonákkal, fényképeztem párat, hátha érdekel valakit. (a 3. és 4.-ik kép szolnokon készült, összehasonlításképpen)
Bocsánat a képek minőségéért, de csak a pár perces pihenőidőkben tudtam fényképezni, telefonnal.
silent8 257919 2011. augusztus 19. 23:52
Válasz erre
Sziasztok!

Igaz nem álló kép, hanem mozgó. 1:6 Maxxpró modell.

www.youtube.com/watch

silent8
sanyi 257918 2011. augusztus 19. 13:31
Válasz erre
kataripsi1ib
kataripsi1ib

Sziasztok!
A kép, ami okozott némi fejfájást a két ország között: a "balesetben" lelőtt török F-16-ot szimbolizáló jelzés a görög Mirage-2000-en.
Szállító 257917 2011. augusztus 18. 11:21
Válasz erre
romeo, Mauro

Ennél az autónál már alkalmazzák az F-117 kialakításánál használt radarvisszaverő felület csökkentését. Végül is felderítő jármű, vagy mi akar lenni!
Most olyan kisérletek folynak különböző festékekkel, ami a fény visszaverődését is torzítja így a felderítő még láthatatlan is lesz!
Tényleg így van! Most olvastam egy titkos jelentésben.
:D
Egyébként, mint nagy terepjáró fanként, nekem tetszik a gép! Simán elfogdnék egy ilyet utcára. ;)
Sempi 257916 2011. augusztus 17. 23:53
Válasz erre
Én mindszenti vagyok, holnap is megyek vhelyre az ex- József Attila általánosba pakolni- jönnek katonák is kb egy rajnyian.
Na meg Rábák, Iveco-k, és VW-k :)
Ma volt egy honvédségi targonca is, le is fényképeztem, meg egy érdekes mintájú Iveco :)
Majd töltök fel képeket.
Mauro 257915 2011. augusztus 17. 21:48
Válasz erre
mintha a dizájn többet számítana manapság mint a praktikum...
romeo 257914 2011. augusztus 17. 21:44
Válasz erre
4_sydlo_nxrgt
4_sydlo_nxrgt
XC2V
XC2V
v54251_XC2V001
v54251_XC2V001
ns_628113_815
ns_628113_815

A jövő felderítő járműve - XC2V.
silent8 257913 2011. augusztus 17. 20:22
Válasz erre
3049.w-800.h0.q100
3049.w-800.h0.q100
5387672894_e9812a16ed_b
5387672894_e9812a16e...

Sziasztok!

Ha már amerikai katonák helyett zsoldosokat bérelnek katonai célokra, akkor a gyorsétterem sem maradhat le. :DDD
És már megvan a csapatszállító repülőjük. :DDD
Legalább 2 éve tenderen volt a gép beszerzése. Hát sikerült. :DDD

silent8
juge75 257912 2011. augusztus 17. 17:00
Válasz erre
Neem, más dolgom volt arrafelé, de vannak ismerőseim.
Jakesz 257911 2011. augusztus 17. 16:44
Válasz erre
Én hódmezővásárhelyi vagyok,juge, te itt voltál katona vásárhelyen?
romeo 257910 2011. augusztus 17. 08:08
Válasz erre
Látom, mindenhol vannak ismerőseid :))
juge75 257909 2011. augusztus 17. 03:40
Válasz erre
Hódmezővásárhely, lövészek. :-)
romeo 257908 2011. augusztus 16. 21:03
Válasz erre
De Csobánkán is volt ilyn kerekű változat...
romeo 257907 2011. augusztus 16. 21:00
Válasz erre
A sisakhuzatra gondoltam, meg a málhamellény színe is elüt...
romeo 257906 2011. augusztus 16. 20:59
Válasz erre
A BTR kerekei szerint Vásárhely...
Pilu 257905 2011. augusztus 16. 20:29
Válasz erre
Csak a sisakhuzat rendszeridegen. Woodland mintás. Hódmezővásárhely?
juge75 257904 2011. augusztus 16. 20:26
Válasz erre
Tártáska helyett mellény, gázálarc táska és gyalogsági ásó hátul a tartóban(ami nem látszik).
juge75 257903 2011. augusztus 16. 20:23
Válasz erre
Mitől érdekes?
Őszi-Tavaszi átmeneti gyakorló öltözet 65M gyakorlónadrág,ing és zubbony, mikádó vastag szíj kívül(bélés nélkül)és nadrágon belül vékony szíj, a rohamsisakon álcahuzat, és ha jól látom, a nadrág gumizva van, tehát harmad-negyed időszak..
Ilyet hordtam én is.
romeo 257902 2011. augusztus 16. 20:00
Válasz erre
gyak
gyak

Ez is egy érdekes ruha-kombináció (MH 90-es évek)...
rohamkukac 257901 2011. augusztus 16. 18:07
Válasz erre
tn_800x600_1072049_85683_Soviet_experimental_radar_rangefinder_on_the_T62_tank
tn_800x600_1072049_8...
tn_800x600_1077156_39105_kinderwaffenspielen
tn_800x600_1077156_3...
tn_800x600_1181394_14079_extra11

Nemrég valaki feltöltött egy képet,ahol egy tigris tornya van egy pz 4-esen.Itt az eredetije
tn_800x600_1181394_1...
tn_800x600_1221454_72777_PzAbt301StuGIIIandCanadians.jpeg
tn_800x600_1221454_7...
tn_800x600_1221454_72595_Bundesarchiv_Bild_183M1015315_Berlin__Bad__im_Tiergarten
tn_800x600_1221454_7...
tn_800x600_1290342_70192_untitled
tn_800x600_1290342_7...

Pár szerintem érdekes kép.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.