/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
atu71 259686 2012. november 17. 18:58
Válasz erre
Sennás 259685 2012. november 17. 18:46
Válasz erre
Szia kemény nagyon.Főleg a pilótafülkéből:(
atu71 259684 2012. november 17. 18:38
Válasz erre
0
0

Hali!
Nagyon nagy foto,
kopcos 259679 2012. november 16. 20:53
Válasz erre
Szíria.Kilőtt T-72 csövéből házilag készült 125mm aknavető próbalövése...www.youtube.com/watch
silent8 259678 2012. november 16. 20:49
Válasz erre
Ha esetleg valaki lemaradt volna az AK modernizálás részleteiről.
wagnerpeter.blogspot.hu/2011/07/modernizalt-kalasnyikov-ak-63-mf.html
kopcos 259677 2012. november 16. 20:44
Válasz erre
zoli1989 259676 2012. november 16. 18:35
Válasz erre
Nagyon jó képsorozat, kösz hogy belinkelted !
atu71 259675 2012. november 16. 14:31
Válasz erre
Hali!
Szeretem ezeket a kepeket,
www.ghostsofhistory.co.uk/
kopcos 259674 2012. november 15. 09:49
Válasz erre
Ho Chi Min ösvény mostanság ...www.laosgpsmap.com/ho-chi-minh-trail-laos/
Szállító 259673 2012. november 14. 16:41
Válasz erre
giga
giga

Gigamega! :D
sanyi 259672 2012. november 14. 15:37
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki hogy a bevetési-jelvényeket hol gyűjtötte a gép? Szerbia/Koszovó, vagy Irak?
Szállító 259671 2012. november 13. 23:36
Válasz erre
Taszár
Taszár
F_14_TASZAR
F_14_TASZAR

Mire bukkantam! :)
jets.hu/news
Szállító 259670 2012. november 13. 23:08
Válasz erre
Az nem láncfűrész volt, hanem asztali kőrfűrész és köszi már visszanőtt a félig az ujjam. ;)
Elektrolakatos 259669 2012. november 13. 22:48
Válasz erre
Maraggyámán, egy láncfűrésszel sem bírsz el! :-P
Szállító 259668 2012. november 13. 22:11
Válasz erre
Nagyon jó háromnézeti rajzok, szinte minden gépről!
Oroszúl van az oldal, de ki lehet silabizálni, hogy mi micsoda.
www.airwar.ru/other/draw_fn.html
Szállító 259667 2012. november 13. 17:29
Válasz erre
Egy ilyen göbzit még vezetni sem nehéz, annyira jóindulatú. Igaz, hogy egy halikopter sebességével megy max, de akkor is elfogadnám. Simán letenném bárhol... :)
búza 259666 2012. november 13. 17:02
Válasz erre
Hát ezaz! Gyorsnak nem gyors, viszont rövid! Alaszkában tudnak valamit!
atu71 259665 2012. november 13. 16:02
Válasz erre
hali!
Hosszu palya nem kell neki:-)))
Szállító 259664 2012. november 13. 15:27
Válasz erre
Gyors fel és leszáláshoz nem kell gőzkatapult és fékező kampó! :D
www.youtube.com/watch
Szállító 259663 2012. november 13. 15:01
Válasz erre
Tengeralatjáró vs. hajó baleset!www.youtube.com/watch
erwyn 259662 2012. november 13. 11:06
Válasz erre
Nem csak a póttartályát, a szárny külső szekciójának egy nagy darabja sincs ott ahol kellene!
atu71 259661 2012. november 13. 06:09
Válasz erre
atu71 259660 2012. november 13. 06:05
Válasz erre
Hali!
Mind ketto oldalon nagy eloszeretettel alkalmaztak az afrikai hadszinteren,
silent8 259659 2012. november 12. 23:36
Válasz erre
Hali! Bizony ám! De nem akárhogy.Több darabban. :)
Cébés 259658 2012. november 12. 23:07
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Jó látom hogy ez elhagyta a póttartályát?
Cébés 259657 2012. november 12. 23:04
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Gyönyörű az a hang...
rohamkukac 259656 2012. november 12. 22:18
Válasz erre
9870
9870
9868
9868
9866
9866

Pár érdekességre bukkantam még!
1-2 álca tank.
rohamkukac 259655 2012. november 12. 22:14
Válasz erre
Rátaláltam az eredeti képre,ott azt írják,hogy '42 októberében készült.
Szerintem is megtévesztés volt a célja.

A leírás:A Crusader tank with its Sunshield camouflage erected to disguise it as a truck, October 1942

T.Csaba 259654 2012. november 12. 18:55
Válasz erre
Ez egy Crusader-nek néz ki.
Gondolom a németek légierejét akarták megtéveszteni.
Kamovos 259653 2012. november 12. 18:05
Válasz erre
Ez csak álca, vagy komolyan gondolhatták?
rohamkukac 259652 2012. november 12. 14:08
Válasz erre
rohamkukac 259651 2012. november 12. 13:56
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat!
Kamovos 259650 2012. november 12. 08:49
Válasz erre
Sziasztok!

A film rögtön válasz is egy korábbi kérdésre!
Miszerint!
A 88-asokat használták-e úgy hogy kerekek a helyükön maradtak, és nem lettek le telepítve!

Üdv: kamovos
juge75 259649 2012. november 12. 03:48
Válasz erre
A Szovjet-orosz 85mm-esnél is van ilyen, de ott a talpán állította be a gép.
juge75 259648 2012. november 12. 03:47
Válasz erre
Gyújtó állító berendezés (zünderstellmaschine).
Ez állítja be a lövedéktest gránát mikor robbanjon fel (idő), milyen magasságban.
rohamkukac 259647 2012. november 11. 22:12
Válasz erre
Mintha csak a Sztálingrádból idéztél volna :D

Valaki meg tudná azt mondani,hogy a 88-asnak a bal oldalán mi az a valami(mi célt szolgál),amibe fejjel lefelé rakják a lőszereket?
atu71 259646 2012. november 11. 18:19
Válasz erre
Hali!
Ahova a 88-as becsap ott ellen nem marad:-)
www.youtube.com/watch
atu71 259645 2012. november 10. 18:20
Válasz erre
laposalátét 259644 2012. november 10. 17:59
Válasz erre
Sziasztok!Megnéztem,de...nagyon kár volt.A gép ott volt a szeren,mint mindig.DE a többit tudtam volna hanyagolni.Hogy miért nem bírt egy nagyobbat fékezni!Az lett volna a tuti!:)))
tyimosenko 259643 2012. november 10. 16:28
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Magyar BMP-1 loveszpancelos terepen.
atu71 259642 2012. november 9. 18:26
Válasz erre
T-55 1996
T-55 1996

Hali!
Valhol Boszniaban,
fidel 259641 2012. november 7. 11:24
Válasz erre
Sziasztok!

Ilyen abroncstípussal kb. 5-6 évvel ezelőtt a Michelin kísérletezett - a "küllők" sugárirányban álltak összekötő elemek nélkül.
Aztán kb. két éve a Bridgestone is csinált egy hasonlót, de abban a küllők már ívelt formát mutattak.

Csodálkozom, hogy még csak most jutott el a hadiiparba.

(Egyébként a küllők anyagának az előregedése volt talán az egyik problémája a konstrukciónak.)

Üdv,
fidel
Kamovos 259640 2012. november 6. 19:37
Válasz erre
Szia vincus80!

Hát én is szívesen kipróbálnám a Bakonyba! :)

Üdv: kamovos
vincus80 259639 2012. november 6. 18:13
Válasz erre
Igen...egy tartós tesztre kíváncsi lennék...mit bír igazi terepen. :)
Kamovos 259638 2012. november 5. 22:32
Válasz erre
Szia vincus80!

Mindenhová jó így ahogy van, csak tereppel kapcsolatban vannak kétségeim.

Üdv: kamovos
vincus80 259637 2012. november 5. 22:28
Válasz erre
Szia!

Igen, biciklis berkekben is ez volt az első..."igen, tök jó, de ha telemegy sárral? Beleakad ág/gally..." stb...
Ha minden igaz, a gyártónak/tervezőnek is eszébe jutott, és tervezik valami vékony gumiréteggel körbevenni (legalábbis a 2kerekűeknél)

Üdv:
V
Kamovos 259636 2012. november 5. 22:18
Válasz erre
Sziasztok!

Hát nem akarok ünneprontó lenni!
De "az újszülöttnek minden vicc új"!

A DELTA című műsorban láttam ezt a megoldást, de nem ám mostanában.
Csak ott sport kocsin tesztelték, nagy sebességgel.

Azért érdemes elgondolkodni azon is, ha ez bele szalad a sárba, akkor hogy fog rázni utána.

Egy kollégám hason csúsztatta a céges mi autónkat a sárban egy Teso építkezésén (Siófok), aztán az autópályán nem tudta 130-nál fogni a kormányt, mert annyira rázta az elejét a sár, ami a felni belsejére tapadt.

Vajon az amcsi csoda autó hogy bírná?

Üdv: kamovos
vincus80 259635 2012. november 5. 21:39
Válasz erre
én már láttam... :D
no igaz, csak pár napja, vagy 1 hete...de bringás fórumon is téma ez...ott is kidobták ezt a kerékfajtát... :)
Phoenix89 259634 2012. november 2. 23:40
Válasz erre
Dombon ülő fűcsomó legyek, ha láttam már ilyet. És megint csak legyek az, ha ti nem. :D

www.youtube.com/watch
kopcos 259633 2012. november 2. 15:28
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.