/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
kopcos 533787 2013. május 19. 21:52
Válasz erre
Kínai FN-6 MANPADS légvédelmi rakéta...
Kuolema 533739 2013. május 19. 11:51
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt ismereitek? Nagyon jó minőségű felvételek, és mondanak érdekeseket. Némi angol nyelvismeret persze szükségeltetik :)
www.youtube.com/watch
rohamkukac 533719 2013. május 18. 22:05
Válasz erre
Igen,durva videók vannak fenn az ottani dolgokról...:/
Gondolom azt is stingerrel lőhették le (bár van zu-23-hoz hasonló valamiféle orosz légvédelmi gépágyújuk is:

www.youtube.com/watch
TAMÁS78 533718 2013. május 18. 21:52
Válasz erre
Ja kérem, a háború nem habostorta... Képzettség és fegyelem nélkül, ami sok felvételen látszik, meg pláne.
robiOne 533713 2013. május 18. 20:36
Válasz erre
Sziasztok!

Rohamkukac, 12:30-nál azt a helikoptert mivel lőtte le olyan messziről?
Amúgy nagyon kemény felvételek:/...
rohamkukac 533703 2013. május 18. 19:05
Válasz erre
Bár lehet hülyeséget mondtam,bocsánat...De akkor is fura...
Remélem a videó jó helyen van,ha nem,akkor tekerjetek 11:09-hez
youtu.be/9LVJhyEt8nI
rohamkukac 533702 2013. május 18. 18:57
Válasz erre
Kíváncsi vagyok,hogy vajon mennyi + robbanószert pakoltak még bele... Nem hinném,hogy egyből berobbanva ekkorát szólt volna az a lőszer...

Ha már szerencse,itt egy érdekes videó.A harckocsizóknak sajnos nem volt szerencséjük,de aki a tank mögött ült,annak igen.

www.youtube.com/watch
robiOne 533678 2013. május 18. 11:50
Válasz erre
Sziasztok!

Ha őrangyalokról van szó, akkor az övé is kitett magáért.

www.youtube.com/watch
laposalátét 533675 2013. május 18. 11:20
Válasz erre
Sziasztok!Ez nem gyenge egy jelenet volt.Az őrangyalok dolgozhattak rendesen.
Weizi 533671 2013. május 18. 10:11
Válasz erre
Weizi 533657 2013. május 17. 20:46
Válasz erre
Ha ilyen lett volna,akkor nem lett volna mázlijuk!
www.youtube.com/watch
kopcos 533619 2013. május 17. 14:15
Válasz erre
Kuolema 533611 2013. május 17. 11:36
Válasz erre
Na ja, ez a harmadik tüzelési mód, amit Mexikónak fejlesztettek ki. Betequilázva, rikoltozva, stílusosan beleszambázik a célpontba, amiből a megsemmisülést követően nem lángok, hanem cukorkák robbannak ki.
Kuolema 533610 2013. május 17. 11:33
Válasz erre
Hali!
Én már lőttem vele, de persze a Call of Duty nem hiteles forrás :)
www.youtube.com/watch De itt van egy rövid kis dokumentumfilm, itt elhangzik a lényeg: két mód van, ha látod a célpontot, akkor egyenesen nekimegy, de ha van előtted egy hegy vagy valami akadály, akkor fölmegy, és majdnem függőlegesen rázuhan a célpontra.
www.youtube.com/watch
Üdv.: Kuolema
rohamkukac 533607 2013. május 17. 10:44
Válasz erre
Szállító 533600 2013. május 17. 09:28
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Ez nem pite!
Atesz 533598 2013. május 17. 08:47
Válasz erre
Ati75 533596 2013. május 17. 08:22
Válasz erre
Szia Kuolema!
Nem tudom,hogy megy, még nem lőttem vele.. ;)
Csak a forma, meg a színe, meg a szárnyak elhelyezése miatt úgy tűnt, hogy Javelin.
De lehet más is..
Ati75 533595 2013. május 17. 08:20
Válasz erre
Ez mekkora!
Mint amikor a prérifarkasnak nem jön össze! Hatalmas!
Szállító 533593 2013. május 17. 07:36
Válasz erre
Kuolema 533590 2013. május 17. 00:49
Válasz erre
Kuolema 533588 2013. május 17. 00:44
Válasz erre
Ati75 533586 2013. május 17. 00:28
Válasz erre
Szerintem nem "normál" páncéltörő lőszer lesz az... Talán Javelin raketta:
www.google.hu/url
szezsolt 533585 2013. május 16. 23:49
Válasz erre
Untitled
Untitled

Hát erre meg mivel lőttek?
Weizi 533561 2013. május 16. 17:35
Válasz erre
kopcos 532954 2013. május 7. 18:09
Válasz erre
A Horvát HS Produkt fegyvergyár honlapja kellemes zenével...www.hs-produkt.hr/
robiOne 532895 2013. május 6. 19:15
Válasz erre
Ezek a tank+templom makettek elképesztőek, nekem sose jutott volna eszembe ehhez hasonló, nem hogy valaha ilyen szintű makettet építsek. Elképesztő kidolgozás:)
Levix 532810 2013. május 5. 21:13
Válasz erre
www.uschivdr.com/

Érdekes cuccok.
Levix 532755 2013. május 5. 08:32
Válasz erre
outline.blog.hu/2013/05/03/tankatedralis

Vallásháború makettek.
Szállító 532400 2013. április 30. 13:28
Válasz erre
Planes 532324 2013. április 29. 12:12
Válasz erre
Planes 532323 2013. április 29. 12:10
Válasz erre
sanyi 532294 2013. április 28. 21:38
Válasz erre
ssanyi 531551 2013. április 18. 23:04
Válasz erre
Építőiparban dolgozom, egyik főnökömnek volt egy találó mondása.
"Az a legdrágább gép amelyik nem dolgozik!"
Még annyit fűznék hozzá hogy a "józan paraszti ész" és találékonyság valamint előrelátás bizonyos szint fölött már nem létezik.
Nyugger, pontosan azért írtam hogy ami megtörtént az szégyen mert amennyi pénz idő és energia bele lett ölve ezekbe a gépekbe (is) a legdrágább megoldás lett a vége.
Jól emlékszem hogy ekkoriban a PG-ben még megoldható lett volna a gépek üzembe helyezése (szükséges javításokkal együtt)?
Nyugger 531529 2013. április 18. 19:13
Válasz erre
Pechemre tisztába vagyok, voltam a gépek állapotával.
Üzembe állítani mindent lehet csak elhatározás és PÉNZ kérdése.
Zoli 531526 2013. április 18. 18:45
Válasz erre
Én csak a cikkre hagyatkoztam. De Te is visszakérdezel, így akkor Te sem tudod pontosan, hogy milyen állapotban voltak. És ha üzembe állítani nem lehetett ezeket, akkor alkatrésznek sem lettek volna jók?
De teljesen mindegy, akkor azt kérdem, ha annyira sokba került a nagy semmi, akkor minek hozták ide?
z
Nyugger 531525 2013. április 18. 18:37
Válasz erre
Csupán csak az alábbi dolgokra szeretném felhívni szíves figyelmedet :
Mire magyaroszágra értek már ipari nagy javítással kellett volna talpra állítani a gépeket. Minden naptári üzemidővel bíró eszköz lejárt. 1995 ben talán csak a 6 db 24P-t lehetett volna üzembe állítani. A kiszerelt hmű.-ek és egyéb berendezések a tárolás alatt konzerválva voltak? Ha igen, elvégezték az időszakos feladatokat ?
Ha nem akkor game over….. Ha lett volna akarat és pénz akkor a saját gépeink is javíthatóak lettek volna. Német ajándékról van szó, /bár szerintem baromi sokba került a nagy semmi…/ szerződés szerint nem értékesíthető tovább.
Az internetes portálon egy nevét eltitkoló katonai repülési szakértő nyilatkozik akkor azért ne essünk hasra, aztán a cikkben is van egy nagy kavarás mert alig száz órás gépek kijelentés csak a Mi-24P-re igaz. A 6 db 24P 1989 decemberében érkezett NVA-hoz és az egyesítés után is repültek még egy ideig, a ledolgozott rep.idő 136 óra és 257 óra között volt. A most siratott gépek a Mi-24D-k egyidősek a mi 005-s ill. 104-s sorozatú gépeinkel de van egy különbség az ex. DDR gépek 1990-ig repültek annyit mint a mi leállított gépeink 2000-ig. Ez a típus megmaradt a korai 80-s évek szintjén, javaslom, hasonlitsd a mai gépek felszereltségéhez, tudás szintjéhez.

Na ezért lehetne egy jót sírni !
ssanyi 531517 2013. április 18. 17:29
Válasz erre
Üdv!

Érdemes az említett cikk kommentárjait is elolvasni, no nem mindet de akad elgondolkodtató.
Tisztelt Nyugger pontosan az Ön áltel felsoroltak miatt is az!
Zoli 531515 2013. április 18. 16:53
Válasz erre
Miért ne lenne szégyen! Állítólag (a cikk szerint) jó állapotúak voltak a gépek, így csak nyerni lehetett volna rajtuk. Üzembe helyezhetőek lettek volna, vagy tartalékként, alkatrészként fel lehetett volna használni ezeket. Most hány üzemképes harci helikopterünk van? Vagy esetleg később továbbértékesíteni is lehetett volna.
Az a probléma, hogy a valós értékéhez képest minimális költségeik voltak? Könyörgöm, akkor ott kellett volna hagyni nekik, rohasszák ők szét. Így nincs gép, nincs költség és tennivaló. Ezt a hozzáállást...
z
silent8 531510 2013. április 18. 15:07
Válasz erre
Ott a pont. Végre valaki reálisan látja a dolgot. Hetek óta csak a siránkozást olvasom, hogy szétdarabolják a heliket. Rendben. Tegyék. Inkább azzal kellene foglalkozni, hogy hogyan tovább...
Nyugger 531509 2013. április 18. 15:02
Válasz erre
Miért is szégyen ill. elkeserítő ?
18-éve is köztudott volt, hogy teljesen felesleges befogadni a Mi-24D technikát mert nekük is volt már akkor bőven üzemképtelen. Azért egyszer érdemes lenne kiszámolni, hogy mennyibe is került ez az elmúlt időszak ezzel a kvázi ingyenes de lepusztult technikával. Kiutaztak a mérnökök és kiválasztották a logjobb állapotban lévőket, a német fél leszámlázta az előkészítés költségeit, majd fizettük az szállítási ktg.-t. Aztán bevontatták a repülőtérre őket és a tárolás során is felmerültek költségek,pl. a MMSz embereinek az óra díja melyek a klf.ápolások és egyéb dolgokra fordítottak. A reptér bezárása után átszállították Mezőfalvára, a Kskadú sem levegővel ment. Az előkészítéshez is ember munkaórákra volt szükség és ennek is van díja. stb...stb.
Ezért a nagy semmiért mi fizettünk, teljesen feleslegesen.
Arra azért törekedni kellene, hogy a laktanyák, repülőterek ne egy jól szituált MÉH telepre hasonlitsanak ! Természeten múzeumi példányok ill. laktanyai kiállítási darabok maradjank, de a többiért miért is sírjak ?
Ati75 531494 2013. április 18. 09:04
Válasz erre
Igazad van, ez szégyen!
ez is csak nálunk fordulhat elő... :(
Ronin 531482 2013. április 18. 00:05
Válasz erre
Weizi 531455 2013. április 17. 18:49
Válasz erre
Roncstelepi művészet!:)

theboneyardprojects.com/images.html
Mauro 531163 2013. április 13. 15:43
Válasz erre
what if ide vagy oda, ez elég szépen sikerült szvsz

www.twenot-forums.nl/viewtopic.php
PETI 530929 2013. április 10. 20:47
Válasz erre
Mindig lehagyok egy 0-át.. Bocsánat. :)
sanyi 530927 2013. április 10. 20:41
Válasz erre
PETI 530926 2013. április 10. 20:35
Válasz erre
sanyi 530896 2013. április 10. 17:16
Válasz erre
Hali!
Videó, de mocsokkkirály lehetett:
htka.hu/2013/04/10/hatalmas-c-17-formacio/
Kecskeméten kérünk valami hasonlót!:)
Freddy 530733 2013. április 9. 10:13
Válasz erre
Egy régi Top Gunban volt erről egy cikk, bonyolult volt a célzás, és egy örökkévalóságig tartott az újratöltés, ezért csak egy példány készült.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.