/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
sanyi 580585 2015. március 7. 09:28
Válasz erre
Ezt láttad már?
www.google.hu/search
Hidroplán, két motor, osztott függőleges. Miért nem jutott eszembe az előbb?:)
Gorbils 580580 2015. március 7. 08:28
Válasz erre
A B-25 se rossz, de az nem hidroplán alap viszont elgondolkodtató hogy B-25 a felső test mert jó helyeken lennének szárnyak és függőleges is pont jó, sőt két motoros így azzal lenne gondom és ahhoz meg lenne Sunderland alsó hidroplán része hmm ...

köszi a segítséget fiúk !

úgy érzem be kell szereznem B-25-öst
sanyi 580579 2015. március 7. 08:13
Válasz erre
Szia!
- a Sunderland jó alap
- a hajtóművek koaxiálisnak néznek, szóval ahhoz nem jó a hidropláné, át kell építeni
- a függőleges B-24, -25
- gondolom a szárnyat meg kell nyújtani, hogy a kémények ráférjenek.
- kémények: passz, repülős vagyok...
Egyébként nem tűnik rossz ötletnek!:)
Sziluboy 580577 2015. március 7. 08:09
Válasz erre
Gorbils 580572 2015. március 7. 07:36
Válasz erre
Kárpátia
Kárpátia
Short_Sunderland III
Short_Sunderland III

Sziasztok !

Szerintetek ezt a repülő hajót melyik készletből lehetne kihozni 1/72 ben ?

Én a Short Sunderland III gondoltam !

Üdv gorbils
robiOne 580569 2015. március 7. 07:02
Válasz erre
selfie
selfie

Ju-88A selfie :-D
Rumcájsz_52 580540 2015. március 6. 20:41
Válasz erre
Abdá-nál állt Győr mellett az Il-18, de nincs már meg elvitték Szlovákiába, a kassai repmúzeum akarja kiállítható állapotba hozni, odateszik a magyar Szu-22 mellé:-)
Üdv R.
Kamovos 580489 2015. március 6. 13:49
Válasz erre
Én egy Mi-171-et szeretnék átépíteni. :) Ha volna kicsit nagyobb udvarom. :)
Sennás 580469 2015. március 6. 09:31
Válasz erre
Drága lehet a DúrAlumínium?Kilóra vette a roncsot?De klassz,ötletes.Kis hazánkban kapna építési engedélyt?Tényleg volt régen egy repcsi-étterem az meg van még?
pintair 580463 2015. március 6. 08:50
Válasz erre
Clipboard01
Clipboard01

csőkecó
pintair 580462 2015. március 6. 08:48
Válasz erre
Görög F-16
Görög F-16

Ő volt az
Sennás 580454 2015. március 6. 07:32
Válasz erre
Szia Janibá! Ezt az effektust hívják "szélnyírásnak",ahogy ZétaZoll is írta.Igen veszélyes is lehet ha mellé még jön egy "leáramlás" pluszban úgy földhöz vágja csak nyekkennek.A "rövid" pálya csalóka képzetét okozhatja a kamerával való zummolás.Annyira rá van telézve így összenyomja a pályát.Azt hogy a pálya nem igazán sík ez így totál jó szerintem.Teljesen sík pálya talán csak Arizóna a sivatag vagy Peru ahol a Nazsa vonalak vannak.Onnan meg fárasztó lenne bebuszozni:)
Muzzy 580436 2015. március 5. 21:57
Válasz erre
A természetben nehéz 3 km hosszú tök sík területet találni. Majdnem minden reptérnél vannak domborzati eltérések, ezeket a fel és leszálláskor figyelembe is kell venni a sebességek számításakor. Ferihegyen is van mindkét pályánál.
Sherman 580433 2015. március 5. 21:38
Válasz erre
Szerintem a kifutópályában lévő hullámvölgy miatt nem érzékeljük mekkora távolságot tesznek meg a gépek, és úgy látjuk mintha lebegnének. Ezért tűnik rövidnek is a pálya. Az-az érzékcsalódás.
Számomra az furcsa, hogy miért nem teljesen sík a kifutópálya. Úgy néz ki mint a hullámvasút, persze tudom hogy az a völgy nem kicsi.
Kamovos 580429 2015. március 5. 21:27
Válasz erre
Köszi a válaszod.
ZétaZoll 580425 2015. március 5. 21:25
Válasz erre
Szia!
Oldalszél a jelenség, a video alatt írja is a feltöltő, hogy rekord erejű széllökések voltak ott. Csalóka a felvétel, normális hossza van a pályának. Sok ilyen van a neten, nem szokatlan jelenség, bár elég ijesztő a látványa.
Kamovos 580420 2015. március 5. 21:07
Válasz erre
Sziasztok.

Repülősök!
Erről mondjatok nekem valamit!
Mi történik itt mert nézem és nem értem!
Ekkora meg fúvást kapnak ezek a gépek?
Mert igencsak csavargatja őket valami a levegőben.
Az a reptér nem rövid kicsit?

www.youtube.com/watch

Üdv: kamovos
KapusiZoli 580201 2015. március 3. 18:30
Válasz erre
sanyi 579590 2015. február 25. 18:30
Válasz erre
Egy másik helyen azt olvastam, hogy Szíriában készült a felvétel. Viszont már tudjuk, hogy vágnak fát a Spectre személyzetek...:)
Sherman 579588 2015. február 25. 17:59
Válasz erre
Érdekes felvétel. Én csak attól tartok az amik még harminc év múlva is azt fogják bizonygatni milyen hatékonyan harcolnak a tálibok ellen.
KapusiZoli 579582 2015. február 25. 16:29
Válasz erre
Gabusch 579403 2015. február 23. 13:52
Válasz erre
Azért a kanapéra lazán letámasztott Schmeisser is korrekt. :)
Kamovos 579397 2015. február 23. 11:17
Válasz erre
Kicsit robbanékony ez az asztal. :)
Elnar 579389 2015. február 23. 09:25
Válasz erre
Dohányzó asztalt valakinek? :)
img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a6y7Mmb_700b.jpg
lucky 578498 2015. február 12. 11:58
Válasz erre
Szabvány orosz haditengerészeti színek. Még a cári időkből.
bagdady 578442 2015. február 11. 17:26
Válasz erre
biztos ismered azt hogy az RPG-7 el is lehet lőni sima karabély lőszerrel gyakorlás gyanánt
lacipapa 578441 2015. február 11. 16:58
Válasz erre
Tudod,a jó asszony mindent megbocsájt! :-) (vagy mégsem?)
Gorbils 578438 2015. február 11. 16:25
Válasz erre
Azt elhiszem hogy nagy élmény ! én is úgy gondoltam hogy egy jó nagy kört kéne vele tenni !

Lacipapa: valahogy szorítanák helyet neki csak az asszony kapna gutaütést :)

Freddy az már biztos élnék is benne !

Egyébként Móváron láttam tavaly vagy 2 éve 1/72-ben 150 ezer Ft ! :(
lehet előbb a pénz kéne aztán szoba !
Freddy 578407 2015. február 11. 10:36
Válasz erre
Az mindegy, egy 1/72-es An-225-be már be lehet költözni.
lacipapa 578365 2015. február 10. 20:36
Válasz erre
Rumcájsz_52 578352 2015. február 10. 17:27
Válasz erre
Jaroszlav Ivanovics KOSITZKY - szép nagy család, nálunk vadászpilóta, ezredpk., ott vezető/oktató navigátor az egyik családtag!:-) Egyébként jó sokat kéne adni egy repülésért, tekintve, hogy "egy kört" nemigen repülnek, jó messzire szóló jegyet kellene venni! De legyen hozzá szerencséd! PG-s koromban volt szerencsém a Ruszlánhoz Tökölön, Ferihegyen meg pár éve a Mrija-hoz, brutális méretű madár, nagy élmény volt.
Üdv R.
Gorbils 578345 2015. február 10. 15:49
Válasz erre
Jaj az én szerelmem :) istenem mit nem adnák hogy egyszer ezzel vigyenek egy kört !

AN-225 !

Nagy álmom 1/72 ben !

gelio.livejournal.com/193025.html
tyimosenko 578335 2015. február 10. 13:34
Válasz erre
Munsterben 98-ban jártam, akkor simán felmásztam sok tankra, a Tigrisben meg eltöltöttem egy negyedórát. Ez a jármű azóta ismét Amerikában van, a mostani ott kiállított Tigrishez nem tudom közel lehet-e férkőzni.
Saumurban meg sem kockáztatnám az ilyen szabályszegést, meg az angoloknál sem, ezek a népek valszeg annyira nem vevők az ilyesmire.
Gabusch 578334 2015. február 10. 13:09
Válasz erre
Munsteri nagyon el volt zárva. Meg a saumuri is :(

A la gleize-i múzeumban én egy nagyon korrekt nyelesgránát-replikát vettem még 80 DM-ért. Nyilván egy üres test, meg egy korrekt nyél, de lecsavarható fej, kupak, minden, fém és fa, nem olyan volt, mint a mostani esztergált fa vackok.
tyimosenko 578329 2015. február 10. 12:35
Válasz erre
Most én se másztam fel rá. Viszont a houffalizeire igen, meg a vimoutiersire is még régebben. A munsteribe meg bemásztam pofátlanul.

A La Gleize-i múzeumot kibővítették 2 éve, egy új épülete van már a régi mellett. Viszont az állítólagos remek fotógyűjteményt hiányoltam a kiállításról. Az ajándékbolt is elég komoly, egy német ejtőernyős sisak eredeti terepfestéssel ha jól emlékszem 14 ezer euró.
Gabusch 578325 2015. február 10. 12:13
Válasz erre
14 éve, amikor ott voltunk nászúton, a múzeum is tetszett mellette, de felmászni a tankra nem mertem. :( Csak Houffalize-ben a Pantherre, meg Vibrinben a maradék Shermanra.

Viszont Vimoutiers-ben fel lehet mászni a Tiger I-re, csak az ugye ide kicsit messze esik.
tyimosenko 578320 2015. február 10. 11:12
Válasz erre
Freddy 578316 2015. február 10. 10:43
Válasz erre
Gyakorlás. Volt, ahol direkt készítettek olyan puskákat, amiket az ágyú csövébe lehet beletenni. Egy puska/karabélylőszer sokkal olcsóbb, mint egy tüzérségi töltény.
Gabusch 578291 2015. február 9. 22:12
Válasz erre
Safranek 578286 2015. február 9. 19:24
Válasz erre
Nyomjelzővel van a tár megtöltve.
Sherman 578284 2015. február 9. 18:38
Válasz erre
Hogy legyen ütőképes tűzerő is a járművön. :-)
Sennás 578283 2015. február 9. 18:33
Válasz erre
1_Mazurska_Brygada_Artylerii_03
1_Mazurska_Brygada_A...

Ez minek?
tyimosenko 578282 2015. február 9. 18:32
Válasz erre
P1130644
P1130644

Sziasztok!

Tegnapelott fotoztam, a Kampfgruppe Peiper egyik utolso fennmaradt Tiger B-je. Korbevettek a krautok oldalkocsis motorokkal. A foton nem latszik, osszesen 10 db motor volt korulotte!
TAMÁS78 577852 2015. február 3. 21:47
Válasz erre
Sherman 577849 2015. február 3. 21:35
Válasz erre
Csak nekem tűnik úgy mintha hasonlítana a konföderációs zászlóra? A kék csíkokra csak csillagok kellenek és kész. Na jó, azok ne fehérek legyenek hanem vörös színűek. :-)
TAMÁS78 577848 2015. február 3. 21:29
Válasz erre
Semmi különös. András-kereszt és orosz színek.
pintair 577843 2015. február 3. 21:20
Válasz erre
pintair 577842 2015. február 3. 21:12
Válasz erre
felkelők 2 szu-25
felkelők 2 szu-25
felkelők 3 szu-25
felkelők 3 szu-25
felkelők szu-25
felkelők szu-25

Érdekes felségjelet találtak ki.
Sennás 577482 2015. január 30. 19:06
Válasz erre
Simán a becsapódástól számitott 3mp ott húz el a gép.Arról volt szó ilyen"közelre" nem lőnek irányított rakétával.A Drón mekkora lehet hogy egyáltalán be tudja fogni, követni,lelőni?
sanyi 577480 2015. január 30. 18:52
Válasz erre
IAF akadémia záróvizsga:
- F-16 pilóták: minimum 5 légigyőzelem egy hipp-hopp háborúban
- F-15 pilóták: 2000km alacsony-magasságú repülés után szétbombázni egy fél városnyi erőművet.
A helikopteresekre és a szállítókra hirtelen nem találtam ki semmit... :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.