/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
p-51 686145 2021. június 1. 20:51
Válasz erre
Nekem mind. Ezek közül, amiket írtál, nem tudnék választani. Meg az Eurodelták/kacsák is. Talán a F-35 tömzsi nekem. De a Tomcat a legvagányabb. A Su az gyönyörű, azt aláírom.

Jaj. Örülök, hogy nem sértődtél. Néha nagyon bénán fogalmazok, szégyellem.

Meg nem szeretnék Nyugat elfogultnak tűnni sem. Mind a két oldal gépeit bírom, bár a 29-est már akkor jobban szerettem, mint a Flankert, mikor nekünk magyaroknak még nem is volt. Erősen lökött a dolgon a Dragon-féle 1/144-es Fulcrum.

Amire viszont piszkosul büszke vagyok, az első gép, amiben ülhettem gyerekként 1989-90 körül:
MiG-27 Flogger D.
Örök emlék.
Sennás 686144 2021. június 1. 20:33
Válasz erre
Így még nem gondoltam a dologra:)
De simán csak annyi a gép(formája) nem tetszik. Nem az én világom és kész.
F-18D F-15E F-14 F-35B valahogy ebben a sorrendben. Vagy csak a dupla svancosak(?) nem tudom.
p-51 686143 2021. június 1. 20:32
Válasz erre
Meg ne sértődj, kérlek, az oroszos rész nem Rád vonatkozik, az csak eszembe jutott! Úgymond lazán kapcsolódik a leszóláshoz általában. Biztos hogy másik irányban is létezik a jelenség, nem csak Kelet felől.

Semmiképpen nem ítéllek meg Téged, pláne nem negatívan. Ha bántó bármelyik sorom, azt nem Feléd szántam. Ha annak tűnik, még előre bocsánat! Ezt komolyan mondom.

Csak az egy fél mondatodról jutott eszembe a jelenség egésze, amit lehet tapasztalni.

Kecsóra mindenkinek kívánom, repüljön a kedvence.
Wright Flyertől a Space Shuttle-ig.
p-51 686142 2021. június 1. 20:23
Válasz erre
Pedig jobban repülnek. A hollandok is. Szűkebben, hirtelenebbül forognak. Szerintem.
Más meg a Su-ra nem kíváncsi ugyanennyire.

Mondjuk szerintem bármelyik jön, örülni kell neki ennyi év kihagyás után.
Legjobb lenne ha mind jönne. Suhoj is, meg 16-os is. Hogy tartalmas nap legyen. Az egész világ összes jó gépéből 1 példány minimum.
Legjobb egy Tomcat lenne persze, meg a Blue Angels, meg Raptor... :)

Csak ha a 16-ost fikázza valaki, akkor arra mindig heves helyeslés van a tömegek részéről. Mert mindig divat fikázni valamit. USA-t pláne divat fikázni, meg a Nyugatot.
Meg hát tudom is, hogy akik a Nyugatot fikázzák, azok ezt biztos orosz PC-n, orosz okostelón, orosz szoftverrel adják elő. Aztán másnap meg 1200-es Ladával mennek dolgozni biztos, a feleségük orosz gáztűzhelyen főzi a vacsorát, és nem a LIDL-ben vesznek nyugati szutykot, mint én, szegény szerencsétlen, hanem biztos orosz kaját.
Ja, nem.

De ha a Flankert fikázzák, akkor általános felháborodás, mert mimózák. Nem szabad leszólni a kedvencüket.
El lehetne fogadni talán, hogy nem vagyunk egyformák, és van, akinek más tetszik.
Így kerek a világ. Su-val, meg 16-ossal. meg az összes többivel.

Szóval egy sort sem sértésnek szántam, azt kívánom, jöjjön Su, mert tudom, hogy van igen sok ember, akinek örömet okoz (amúgy nekem is), meg jöjjön 16 is, meg jöjjön minden olyan gép, amire vágyik a magyar közönség. Az lenne a legjobb, ha időm se lenne elmenni egy sörért, annyira tele lenne az ég jó gépekkel.
Sennás 686141 2021. június 1. 20:04
Válasz erre
1575372249
1575372249
Screenshot_2021-06-01-20-01-13-039.jpeg
Screenshot_2021-06-...
254129_source-1200x675
254129_source-...

Háá olyat nem tudok de az Oroszok is haladnak:)
Elnar 686137 2021. június 1. 18:33
Válasz erre
Én egy Cybertruckot néznék meg így militarizálva. Mondjuk a platóján egy drón telepítővel (mint az aknarakó hajók)
Sennás 686135 2021. június 1. 18:25
Válasz erre
Ne bántsd már milyen meló volt mire ezt beszerkesztette oda a sarokba:)
Igazad van az lesz az. Haaa! Vajon Ők jönnek Aug28-29 Kecsóra? Tudni onnan már részvevőket? SU-27 hallottam(?) csak. Belga F-16ra kv-ra nem vagyok kíváncsi.
atika 686134 2021. június 1. 18:05
Válasz erre
Szerintem meg, ha sokáig görgetünk még megtaláljuk ezen a lapon azt a képet, amiből beemelte a "tehetséges" rajzoló: www.google.com/search.
Sennás 686133 2021. június 1. 17:58
Válasz erre
Albatros:) nem csak a EV de repcsik is csak rajz:(
atika 686132 2021. június 1. 17:19
Válasz erre
Van egy gázló Nagy-Britanniában, ahol kisebb vízállás mellett a Tesla-k gond nélkül átmennek, Rufford Ford a neve.
Szerintem gond nélkül meg lehet oldani a szigetelést.
Érdekesebb - nekem legalábbis - hogy milyen gépek is húzzák a csíkot az égen! :)
Sennás 686131 2021. június 1. 17:13
Válasz erre
Screenshot_2021-06-01-16-49-37-638~2.jpeg
Screenshot_2021-06-...

Hello. Tegnap volt az USA-ban a Memorial Day. Ennek tiszteletére Oscar Vargas tervezett egy elektromos Hummer-t katonai festéssel, kiegészítőkkel.
Nem rossz szerintem.
Csak kérdezném egy ilyen kipufogó, levegő szűrő nélkül jármű akár a tetejéig érő vízben is át tudna elméletileg kelni. De ezek az akkumulátorok és villanymotorok nem áznak be lesznek zárlatosak? Vagy lehet olyan komoly rendszer benne mint egy "tengeralattjáróban" bírják a vizet?
tüzér 685830 2021. május 21. 10:28
Válasz erre
ikarus
ikarus

Oroszországból szeretettel...
Sennás 685439 2021. május 10. 15:49
Válasz erre
81jVkz3Ka5L._AC_SL1500_
81jVkz3Ka5L....
81Kzre7WWKL._AC_SL1500_
81Kzre7WWKL....
Screenshot_20210510-154335
Screenshot_20210510-...

Nem vagyok egy nagy Puzzle barát de ez klassz, talán összedobnám:)
Sherman 685256 2021. május 6. 19:27
Válasz erre
Viszont a metró peronon a fejed felet pörgetheted a szíjánál fogva. Így meglesz a másfél méter távolság mindenkitől. :-)
Gabusch 685233 2021. május 6. 08:29
Válasz erre
Ez de rohadt kényelmes lehet "főműsoridőben" a négyeshatoson! :D
Meg úgy egyáltalán is.
Sennás 685230 2021. május 6. 07:05
Válasz erre
Screenshot_20210506-070244
Screenshot_20210506-...
Ex-_AklWUAE9Tbk.jpeg
Ex-_AklWUAE9Tbk.jpeg
Ex-_Ap0WUAU5c5M.jpeg
Ex-_Ap0WUAU5c5M.jpeg
Ex-_ApxXMAEenFm.jpeg
Ex-_ApxXMAEenFm.jpeg

Egy táska 39.000Dollár:)
Sokol 684784 2021. április 25. 10:49
Válasz erre
preview.redd.it/z4smg5lwe7r51.jpg

Lángolj Petike! Lángolj! A WoT nem szakirodalom. Olvass!
p-51 684440 2021. április 13. 22:59
Válasz erre
Úgy látszik, Neked lesz igazad!
Itt már hosszú perre számítanak.
De ami jobb a cikkben: napi 21 órát dolgozott a markolós, aminek a képe bejárta a világot. De nem fizették a túlórázást. Már gyűjtenek is neki.

totalcar.hu/belsoseg/2021/04/13/hiaba_a_vilaghir_nem_fizettek_ki_a_szuezi-csatornaba_szorult_oriashajot_markolojaval_menteni_igyekvo_melos_tulorait/
Sennás 684426 2021. április 13. 17:25
Válasz erre
landrover
landrover
landy-church-400x250
landy-church-400x250
Screenshot_2021-04-13-17-02-47-454~2.jpeg
Screenshot_2021-04-...
Screenshot_2021-04-13-17-03-42-576~2.jpeg
Screenshot_2021-04-...
Screenshot_2021-04-13-17-04-02-544~2.jpeg
Screenshot_2021-04-...

Na hogy ez hova való lenne. Elhunyt Fülöp herceg. Azt írták a Defender 130as "fejlesztésében" részt vett a Herceg. Azt írják utólsó kívánság "egyike" ilyen verdával vígyék utolsó útjára a temetésen. Kivitel ez lesz színt nem tudok-- ez vagy sima fekete(?)
Azért az Airfix(ha más nem) kiadhatná majd:)
p-51 684345 2021. április 12. 00:46
Válasz erre
Szerintem majd lenyugszik Egyiptom is, meg cég is fizet minimálisat. Bár így jobban meggondolva, lehet, hogy igazad van, sokat pereskednek, ami Egyiptomnak egy púp a hátán, a cégnek meg pont mindegy, mert úgyis van saját ügyvédi karuk. Ők bírják.
Nekem a hamari kp-s kárrendezés tűnik ésszerűbbnek.
p-51 684344 2021. április 12. 00:43
Válasz erre
Hát, van min gondolkodniuk.
Persze 1 mrd nagy összeg, de nem vágja haza őket.

450.000 konténert tudnak szállítani, több, mint 150 konténerszállítóhajójuk van.
2016-ban 124 mrd volt a jövedelmük. Akár bevételt, akár hasznot értünk rajta, az sok. Szerintem 1 mrd-t évente fizetnek a könyvelőiknek.
Nem úgy tűnik, hogy 1 mrd megrázná őket.
1968 óta hajózik ez a cég.

Ilyeneket szoktam példának hozni töriórán, hogy a vállalkozás fogalmát a Nyugati világ kapcsán érzékeltessem a tanulókkal.
Nem az a menő vállalkozás, amikor futja egy A8-asra, hanem mikor már a dédnagypapának is flottája volt. :)
medor 684343 2021. április 12. 00:19
Válasz erre
A per csak az én fejemben született gondolat.
1 mrd dollár minden cégnek nagy összeg.A hajót sem fogják ott hagyni,
mert a ~20000 konténer tartalma lehet többet ér biztosítás ide,vagy oda.
Ráadásul a presztízs sem mindegy.Ha ebbe belesz@rnak akkor végük.
Amúgy a fenyegetőző egyiptommal szembeállítanám a révkalauzukat is.
Nyilván nem lehet mindent a nyakába varrni,de a szélerősségről és
az egyéb időjárási körülményekről talán volt tudomása.
Mégis bevállalta a navigációt.
p-51 684341 2021. április 11. 23:49
Válasz erre
Természetesen ez csak a véleményem, és simán lehet, hogy tévedek. de jelen pillanatban így látom. Ha tévednék, akkor természetesen el fogom ismerni, nem kötöm az ebet a karóhoz.

OFF : Ever Given helyében küldeném a következő ladikot. Aztán kérdezném meg a hivatalnokokat, mit szeretnének, hány nap késést/kiesést.

Rejtőt idézve: ...aztán meg zátonyra futhatunk mi is. Nem kell mindig figyelni...
p-51 684340 2021. április 11. 23:44
Válasz erre
Nincs ebben a cikkben szó perről egy betű sem. Keresetet sem nyújtott be senki. A hajózási társaságot senki nem kereste meg. Nyilván amíg vizsgálódnak, addig ott marad a hajó, a rendőr sem engedi el a helyszínelésről a koccant kocsit.

Kicsit fenyegetőznek az egyiptomi állami hivatalnokok. Aztán ott is csak az lesz, amit a TNC-k diktálnak.

Elhúzodni azért nem fog, mert 1 mrd dollár ennek a cégnek nem összeg. Egy ekkora hajó kb. 2-3 mrd-be kerül, nyilván nem egy van nekik, és ez a munkaeszközük, nem a tőkéjük, vagy a megtakarításuk. Tehát nem erre vették fel aa szocpolt, enm borítja be őket egy hajó mínusz. Ekkora cégek nem egyik napról a másikra élnek. Legrosszabb esetben otthagyják a hajót, szerintem még az is többet ér 1 mrd-nél.
medor 684335 2021. április 11. 22:04
Válasz erre
Bonyolódik a helyzet.Erre gondoltam amikor a kérdést feltettem.
Ilyenre még nem volt példa.Itt egy hosszú per is megtörténhet.
www.szeretlekmagyarorszag.hu/hirek/egymilliard-dollarert-engedik-csak-ki-a-szuezi-csatornabol-az-ever-givent/
Freddy 684055 2021. április 6. 12:48
Válasz erre
Én még azt is olvastam valahol, hogy a Kübel az ostromból maradt meg, és a német katona, aki vezette, turistaként visszatérve Magyarországra a háború után, meg is ismerte.

A katonai motorokból sok megmaradt civil használatban.
Sennás 684009 2021. április 5. 10:15
Válasz erre
p-51 684007 2021. április 5. 00:20
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Az izraeliről is van film, persze az akkori vhs , vagy előtti technikával. 2 hónap alatt összerakták, azóta is repül.

Valójában Nyugaton sem játékrepülőket építenek.
p-51 684006 2021. április 5. 00:12
Válasz erre
Később volt egy hasonló eset USAF géppel is, arról már videó is készült a pilótafülkéből. Eléggé úgy van kialakítva a 15-ös, hogy a sok felhajtóerőt termeljen maga a törzs is. Legalább is ezt írták könyvekben.
Sennás 684005 2021. április 4. 23:05
Válasz erre
Köszönöm!
nbali 684004 2021. április 4. 22:01
Válasz erre
Igen. Az izraeli légierő egyik F-15öse ütközött össze, egy A-4-essel, egy kiképző repülésen, az A-4 lezuhant, az F-15-ös viszont le tudott szállni a bázison, hiányzó szárnnyal.
Zoli 684003 2021. április 4. 21:54
Válasz erre
Sennás 684002 2021. április 4. 21:37
Válasz erre
Screenshot_20210404-151624_Instagram~2
Screenshot_20210404-...

Ez "igaz történet"?
halaci 683911 2021. április 2. 10:00
Válasz erre
Érdekes, volt egy szódás, szintén egy öreg küblivel a Landler Jenő (ma István) utca Városliget felőli végén is, még valamikor a 70-es évek elején. Vagy a Kübelwagen volt extra alkalmas a szakmához (végül is strapabíró kabriót nem nagyon kínált a cucialista ipar), vagy ugyanaz a cég, csak átköltöztette a műhelyt az Eötvös utcába a 80-as évek elejére.
Gabusch 683902 2021. április 2. 00:33
Válasz erre
A Gorkij fasorba jártam iskolába 1977-ig. A szikvizes bácsi már akkor is megvolt. Voltak mindenféle urban legendek, hogy ez a motor volt A tizedes, meg a többiekben, meg hogy ajánlottak érte egy vadi új BMW motort, de az öreg nem adta.

Viszont néhány osztálytársam mesélte (és őszintének tűntek), hogy látták, amikor az öreg nekiment szemből a magas járdának, ők meg röhögtek, hogy na, onnan aztán hogy jön majd ki, ha visszaér a motorhoz! Visszajött, felült rá, dugott egy rükvercet és elhúzott. :)
Elnar 683889 2021. április 1. 20:08
Válasz erre
Ha valakinek túl sok Kübelwagenje és/vagy BMW R75-e lenne. Vagy csak unja a háborús témát, de más járműve nincsen :)

https://www.photoblog.com/utazo/2011/08/02/budapest-vi-eotvos-utca-42-dr-harmos-sandor-szikvizkeszito-mester-1982-3/
atika 683857 2021. március 31. 19:25
Válasz erre
Operation_Mount_Hope_III

...or The Hind Heist
Operation_Mount_Hope...

Ez nekem valahogy kimaradt, vagy nem emlékszem: Operation_Mount_Hope_III: en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mount_Hope_III.
Youtube video: www.youtube.com/watch.
Sennás 683830 2021. március 31. 07:53
Válasz erre
Na még egy utolsó cikk ehhez a Suezi fiaskóhoz:) Beszebehu de komolyan!

telex.hu/eszkombajn/2021/03/31/alternativ-szuezi-csatorna-terv-izrael-atomrobbantas-asas-negev-sivatag-hajozas
p-51 683774 2021. március 30. 09:05
Válasz erre
Azért ezen a szinten, ahol ekkora társaságok a szereplők, szerintem egy biztosítás alaposabban van lepapírozva, mint mondjuk kis hazánkban egy kgfb, ahonnan simán kibújik egy dörzsölt károkozó sajnos. Az ilyen szintű biztosításoknak kb. 350 éves hagyománya van, még a gyarmatbirodalmak korából. Nem mondom, hogy rutineset, de inkább ügyintézés, mint pereskedés. Ugyanis le van egy ilyen útnál papírozva előre, hogy mi az áru, a határidő, az érték, és hogy a hajóstársaság biztosítása mit és mennyit fedez.
Tehát az árut megrendelő kereskedők és a hajóstársaság között ez elég sima.
Más kérdés, hogy a fogyasztó a kereskedő felé mit tud kiharcolni, pl. az egyszeri webshopos megrendelő, aki várja a futártól a csomagját. De neki a hajóstársasággal semmi dolga nincs, neki a kereskedővel kell egyezkednie.
Itt viszont az jön a képpe, hogy esetleg több tíz, vagy töb száz fogyasztó egyezkedhet majd külön-külön a kereskedőikkel.
A többi hajóstársaságnak is nyilván van eleve ilyen esetre (késés) biztosítása, ott se nagyon kell perelni. Ráadásul nem csak egy általános biztosítás, hanem a konkrét útra kötött is.
DzsunKa 683769 2021. március 30. 06:33
Válasz erre
Majd összeül a bátor 133 ember, és renfeltet hoz, hogy mindenki nyelje le a saját békáját.
Félretéve, ezek a nemzetközi jogszabályokban vannak rögzítve. Egy biztos, hogy a biztosítóknak és a hajó tulajdonosának mélyen bele kell majd nyúlniuk a zsebükbe. A szállított áruk megrendelöinek,a bérbeadó konténer tulajdonos társaságok elmaradt hasznárol, a többi várakozó hajó hasonló problémáiról nem is beszélve. Jó hosszú perek lesznek.
Viszont létezik a "Vis major" fogalma, ebben az esetben az időjárá si viszonyok, és a csatorna meder állapota, a pilot felkészültsége is számíthat.
medor 683767 2021. március 29. 22:20
Válasz erre
24.hu/kulfold/2021/03/29/szuezi-csatorna-ever-given-szabadulas-ujra-jarhato/ Ilyenkor ki fizet a károkért és a munkáért?A hajótársaság?
Vagy van erre biztosítás?
Sennás 683705 2021. március 27. 17:28
Válasz erre
Screenshot_20210327-172424
Screenshot_20210327-...

Ne aggódj nem lesz baj majd a paplan minden eltakar:)

Most meg mér úgy megy a sumák matek NA ezért lesz dràgább a benzinG(?)
zzo160 683704 2021. március 27. 16:21
Válasz erre
p-51 683698 2021. március 27. 10:44
Válasz erre
WD40 

Mindenre jó
WD40

wd40
Sennás 683687 2021. március 27. 08:37
Válasz erre
Köszi a linket!
Hogy hívták a kormányost?
P. Picasso:)
De lehet csak a kormánylapátot tesztelték (?) :)
Sherman 683686 2021. március 27. 07:48
Válasz erre
Azta most szakadok meg, ez tényleg egy bráner manőver volt. Ha ez nem volt szándékos faguriga legyek. Felébresztem a családot a röhögésemmel. :-)))
medor 683678 2021. március 26. 19:58
Válasz erre
Sennás 683672 2021. március 26. 17:20
Válasz erre
Gyerekek mi az a bráner manőver? Tegyétek már fel légyszi!
DzsunKa 683671 2021. március 26. 16:36
Válasz erre
Mivel a csatornán konvojban közlekednek (napi három), elképzelhető, hogy ez egy besorolási manőver volt. A konvojban az "EVER GIVEN" az ötödik helyre került.
Freddy 683667 2021. március 26. 15:15
Válasz erre
Nekem az nem tiszta, hogy azok tényleg ők voltak, vagy az egyik várakozó hajó.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.