/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
Keri 249576 2007. január 31. 20:40
Válasz erre
Keri 249575 2007. január 31. 20:34
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon érdekes és szép képek a két Marson "csavargó" leszállóegységtől.Marsi naplemente,hm...
marsrovers.nasa.gov/home/
Keri
Bombraider 249574 2007. január 31. 19:33
Válasz erre
Ez az a tengeri rakétaindító állomás ami anno volt a discoveryn is?

üdv:bomb
boriszjelszint 249573 2007. január 31. 19:25
Válasz erre
Dejó, hogy tegnap/tegnapelőtt a vicclapon is fennvolt másodszorra:D
Zebi 249572 2007. január 31. 16:31
Válasz erre
Természetesen nem voltak ott emberek.
G-cart 249571 2007. január 31. 16:13
Válasz erre
Hűűű, ez meleg lehetett annak, aki még a szigeten volt.
Zebi 249570 2007. január 31. 13:59
Válasz erre
Orosz/Ukrán rakéta, ma reggel: www.youtube.com/watch
Lacc 249569 2007. január 31. 13:21
Válasz erre
Ja, hogy ez egy öntőforma akar lenni! Végre rájöttem:D
lucky 249568 2007. január 31. 12:31
Válasz erre
Igen.
Mivel általában ismert és kevésbé ismert személyek magánügyeivel szeretnek foglalkozni ( ld ki-kivel, stb), szerintem találó.
tray 249567 2007. január 31. 02:16
Válasz erre
lucky 249566 2007. január 30. 20:34
Válasz erre
lego.jpg méret: 131.6 KB
mit találtam egy vulgárlapban
sib 249565 2007. január 30. 19:52
Válasz erre
migfun 249564 2007. január 30. 14:48
Válasz erre
Bocsi mindenkitől, annyira nem néztem meg, csak átküldte nekem egy ismerős, és megtetszett...
warbirds 249563 2007. január 30. 11:06
Válasz erre
Hehe. Asszem egy újabb hoax születésének vagyunk szemtanúi...:D
Solo 249562 2007. január 30. 11:01
Válasz erre
Ez tényleg a Lostból van :)

Ott ül elől szeplőske a bilinccsel a kezén mellette meg az ájult rendőr. :)
Tibcsi 249561 2007. január 30. 10:58
Válasz erre
És pont látszik a lerepülő farokrész (ami ráadásul nem is így repülne le...), és a kirepülő ember... arról nem is beszélve, hogy a szöveg mennyire "szakszerű"...
halaci 249560 2007. január 30. 10:51
Válasz erre
Először azt hittem, hogy az Életben maradtakból vannak a képek, de véletlenül megvan a lezuhanásos rész és ezek nem abból lettek kikockázva. Ezzel együtt nekem kicsit gyanús. Túl jók, ráadásul ehhez fel kellett volna térdelnie az ülésre és hátrafelé fényképezni - vészhelyzetben, amikor már az oxigénmaszkok is kipotyognak, kicsit valószerűtlen, de ki tudja.
eles 249559 2007. január 30. 10:48
Válasz erre
Migfun!

Nekem gyanús ez a két kép! Nem a Lost-ból származnak? Figyeld meg, hogy a fotós(?) áll! Szerinted, amikor már ki vannak oldva a maszkok és a géptörzs szerkezeti integritása ennyire megbomlott, állhat valaki az utastérbe?
üdv,

LS
migfun 249558 2007. január 30. 10:15
Válasz erre
pic00153.jpg méret: 21.4 KB
pic00292.jpg méret: 18.1 KB
A képeket egy Dél-Amerika felett, 11 ezer méter magasságban balesetet

> >szenvedett Boeing 737-esen készítette egy utas. A baleset

> >következtében a gép farka leszakadt, majd később a motorok is. Végül

> >a gép lezuhant, a katasztrófát senki nem élte túl. A képeket az egyik

> >utas készítette néhány másodperccel a teljes megsemmisülés előtt. A

> >fényképezőgép összeroncsolódott, de a memóriakártya megőrizte az

> >adatokat.

> >Sokszáz fényképezőgépet vizsgáltak át a katasztrófa után (már amelyek

> >megmaradtak). Sohasem fogunk ehhez fogható képeket látni!
Hooligan 249550 2007. január 26. 15:37
Válasz erre
boriszjelszint 249548 2007. január 26. 14:28
Válasz erre
Stefan 249533 2007. január 25. 15:55
Válasz erre
Háát, a belsejét is megcsinálhatnánk akkor már. Rendes makett lenne, szóval minden ki van dolgozva rajta, csak a méretarány 1:1-es :) Még a hajtómű látható részei is bekerülhetnek (mondjuk ennyi erővel már meg is lehetne csinálni fullra működőképesen :) ).
Emerick 249532 2007. január 25. 15:51
Válasz erre
Ott a Nimród a raktárban vmelyik múzeumban (Bolyai?). Azt kipofozni. (Tudom, ne adjak jobbnál jobb ötleteket...) :)
boriszjelszint 249531 2007. január 25. 15:46
Válasz erre
áhh, csakak aborítólemezeket összerakni, azt csá:D
Stefan 249530 2007. január 25. 09:57
Válasz erre
Úgy is csak statikus lenne, nem kell, hogy működjön. Persze érdekességképpen esetleg a fényeket meg lehetne csinálni. Meg szétszedhetőnek kell lennie, hogy szállítani lehessen, ha esetleg elvisszük kiállítani, vagy ilyesmi :)
Stefan 249529 2007. január 25. 09:56
Válasz erre
Jaja, valami ilyesmire gondoltam. Szerintem nem lenne hülyeség. Össze lehetne állni (a roncskutatókhoz hasonlóan) és építeni valami régi gépet. Ha összeállnak makettezők, nehogy má ne tudjunk csinálni valami szépet! :)
warbirds 249528 2007. január 25. 09:52
Válasz erre
Makettezés 1:1-ben?? Nem rossz...:D
Stefan 249527 2007. január 25. 09:50
Válasz erre
Hú, én egyszer egy teherautóval beszabadulnék egy repülőgép-siralomvölgybe... :)))
Tuti összeraknék egyet otthonra (persze csak dísznek, a repülőképességet nem biztos, hogy megkockáztatnám -pontos szaktudás híján).
gábor76 249526 2007. január 25. 09:40
Válasz erre
DSC05742.jpg méret: 269.3 KB
Szintén a siralomvölgyböl.:(
Állitolag Afganisztánban van.
Hooligan 249523 2007. január 21. 14:49
Válasz erre
fat.man 249522 2007. január 20. 20:43
Válasz erre
l26.jpg méret: 59.9 KB
temető?
halaci 249521 2007. január 20. 12:12
Válasz erre
Elektrolakatos 249520 2007. január 20. 01:00
Válasz erre
Szia Halaci!

Ez egy Vz. 23 vagy 24 mert ezek készültek fa vagy műanyag tusával a Cseheknél ,tessék egy link.

www.kueng-waffen.ch/web02/BilderSerienwaffen/111-1185_IMG.JPG
gluer 249519 2007. január 20. 00:57
Válasz erre
Elmo 249518 2007. január 20. 00:30
Válasz erre
luscom_1.jpg méret: 15.8 KB
Szia Nagykövet!

Én is csatlakozom egy képpel a "hanghatárhoz":)

Elmo
halaci 249517 2007. január 19. 22:54
Válasz erre
Erről a csúzliról tudna valaki pontosabb információt / linket adni? Északi szomszédainknál volt rendszeresítve (a képsorozat alapján gondolom).

www.toadmanstankpictures.com/m5359_82.jpg
Stefan 249516 2007. január 19. 15:40
Válasz erre
FlamerGAS 249515 2007. január 19. 13:48
Válasz erre
Ez a felni alá tenni is kell valamit, egy mezei hétköznapi fékekkel, vagy kár dobfékes kocsin érdekesen mutatna :D
Bendeguz 249514 2007. január 18. 23:41
Válasz erre
jah, de akinek van pénze ilyen rajzós kocsira meg csillivilli felnire , annak még jut elég bőven, hogy tartson egyembert, aki minden este kipolírozza
bubu 249513 2007. január 18. 20:03
Válasz erre
Ez egy nap használat után már nem hiszem hogy átlátszó.
nagykövet 249512 2007. január 18. 19:39
Válasz erre
ATT002812.jpg méret: 6.5 KB
ATT002874.jpg méret: 8.5 KB
ATT002905.jpg méret: 9.4 KB
ATT002936.jpg méret: 15 KB
ATT002967.jpg méret: 61.6 KB
Hanghatár...
ChevyG 249511 2007. január 18. 13:16
Válasz erre
Nowotny 249510 2007. január 18. 11:59
Válasz erre
Hát nem lenne rosz.Még ha nem lenne enyire tuti is az állapota.
Hooligan 249509 2007. január 18. 11:26
Válasz erre
Már alíg várom, hogy a Makettinfo Runcskutató Szakosztály álljon egy ilyen lelet mellet!
Nowotny 249508 2007. január 18. 10:41
Válasz erre
Jól látod, valószinű zsákmányolt T-34. Mivel csörömpössel sosem voltak igazán
elengedve a legtöbb zsákmányolt tankot hadrendbe állították, vagy átadták
a szövetségeseiknek.
Stefan 249507 2007. január 18. 10:33
Válasz erre
A mocsár elég jól konzervál...
Nem vagyok csörömpös, de ez egy T-34 német felségjelzéssel nem? Szóval duplán érdekes, mert ezek szerint valami rabolt verzió lehetett :)
Emerick 249506 2007. január 18. 09:01
Válasz erre
Nowotny 249505 2007. január 18. 08:28
Válasz erre
Hát érdekes,feltűnően jó állapotban van?
Csabi 249504 2007. január 18. 08:23
Válasz erre
www.dusky.sk/halbot/

Én is szeretnék találni egy ilyet!!!
sib 249503 2007. január 17. 22:59
Válasz erre
englishrussia.com/
no comment
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.