/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
Lompi 248840 2006. május 11. 19:36
Válasz erre
Nagyon jó! Az esemény után, lefokozták a tanulót mert felülbírálta az oktatóját, vagyis parancsmegtagadás miatt, aztán előléptették a gép megmentéséért.
Lompi
Farkaskoma 248839 2006. május 11. 17:40
Válasz erre
Bocsesz de az alsók nem editált képek. Az az f15 tényleg úgy jött vissza bevetésről. Ebből azt hiszem látszik a konstrukció életképessége... Volt is erről cikk valemelyik Top-Gunban ha jól emlékszen. A ráadás: a gép javítható volt, és repült tovább.
tray 248838 2006. május 11. 17:34
Válasz erre
Ami előtte van, az sem rossz!
www.rcgroups.com/forums/showthread.php
flamman 248837 2006. május 11. 16:34
Válasz erre
Jaja, igaz, főleg az alsókat kell nézni:-)
cstomm 248836 2006. május 11. 15:41
Válasz erre
Szép fotóshop munka!
flamman 248835 2006. május 11. 15:23
Válasz erre
zsury 248834 2006. május 11. 14:17
Válasz erre
Durrr!.jpg méret: 95.4 KB
Nagy pukk lehetett!
Hooligan 248832 2006. május 10. 15:57
Válasz erre
CSőősztök!

Ma vótam melózni egy haverral. Egy 100 éve épült sváb kutat kellett kitisztítanunk.
turogatok lent tíz méter méjen egy max méter széles kútban, és mit találok?? Egy jó kis lőszert. pont olyat amit a német puskák ba használtak. Aztán túrogatok tovább, hatás szünet... és találok egy pisztolyt. hopp!

Azt tovább és találok még vagy öt tucat mindenféle lőszert

azt tovább és találok egy hoszúcsövű lugert!!!+!!! Bazz!

És aztán mégegy pisztolyt és egy szétázott katonakönyvet! na ehhez mit szótok

és még a felét sem túrtuk fel.

képek hamarosan! nemsokára lejön egy régész haverom és behatározzuk a másik két pisztolyt!

Üdv: Balász aki mostanában nem tud netetzni
zsury 248831 2006. május 10. 14:16
Válasz erre
Nem semmi! Tipikus példája annak, hogy a legnagyobb laza is összetojhatja magát!
tray 248830 2006. május 10. 13:57
Válasz erre
tray 248829 2006. május 10. 11:36
Válasz erre
Hát ezek se szívbajosak!
Szerintem ilyen sebességnél a víznek is van egy elég jelentős ellenállása, ami felfelé tolja a kerekeket, mint a vizisízőknél is. Ettől függetlenül elég veszélyes mutatvány...
KossuthLajos 248828 2006. május 9. 22:09
Válasz erre
Cébés 248827 2006. május 9. 21:51
Válasz erre
Szia!
Igen az egy Jaguár,van erröl egy videó is amin egymás után hárman húznak ebben a magasságban vagy alacsonyságban nem is tudom.
Megkeresem de még sosem linkeltem úgyhogy nem biztos hogy sikerül elsőre betenni.

üdv:Cébés
KossuthLajos 248826 2006. május 9. 21:48
Válasz erre
Köszi, megoldódott.
KossuthLajos 248825 2006. május 9. 21:36
Válasz erre
Kérdés. Az ilyen filmet hogyan lehet letölteni?
KossuthLajos 248824 2006. május 9. 21:31
Válasz erre
Ha jól láttam az pedig egy Jaguár vadász-bombázó!
KossuthLajos 248823 2006. május 9. 21:25
Válasz erre
Csak egy kicsit merítse meg jobban, a víz megfogja, és úgy orra hajítja, hogy öröm nézni.
Mekett 248822 2006. május 9. 20:23
Válasz erre
Nem mondom, hogy a Texan ára vetekszik egy modern vadászgépével, de ezek azért akkor se normálisak...
www.patricksaviation.com/aviation_videos/530/The_Runway_is_Wet
Mekett 248821 2006. május 9. 19:42
Válasz erre
G-cart 248820 2006. május 8. 21:32
Válasz erre
Cébés 248819 2006. május 8. 20:57
Válasz erre
jag4.jpg méret: 12 KB
Azt hiszem ez is több mint mélyrepülés

üdv:Cébés
Cébés 248818 2006. május 8. 20:52
Válasz erre
Ez nagyon zorall!
Fél karom biztos odaadnám egy ilyen repülésért
Bombraider 248817 2006. május 8. 20:21
Válasz erre
Ez is hasonló,tegnap mutatta Sgt.Chris:
www.patricksaviation.com/aviation_videos/514/German_F-4_Phantom

üdv:bomb
Figaro 248816 2006. május 8. 20:17
Válasz erre
tray 248815 2006. május 8. 20:10
Válasz erre
flamerPUG 248814 2006. május 8. 20:08
Válasz erre
hü ez nagyon durva volt, jön egy erösebb hullám, és elkapja a gépet :) LOL! :) Ez nagyon ütös volt!!! :O
RaPe 248813 2006. május 8. 19:54
Válasz erre
Beírod a google-be hogy free flv player, majd letöltesz egy ilyen progit.
A google videón utoljára nézett film pedig a temporary internet files könyvtárban található FLV kiterjesztéssel. (flash video)
Elektrolakatos 248812 2006. május 8. 19:49
Válasz erre
Figaro 248811 2006. május 8. 19:42
Válasz erre
G-cart 248810 2006. május 8. 18:32
Válasz erre
Hali! Le lehet nyúlni valahogy a google-ről a videókat? Egész jó anyagok vannak fennt!
Köszi: G'
zsury 248809 2006. május 8. 13:18
Válasz erre
Farkaskoma 248808 2006. május 8. 09:51
Válasz erre
1032835.jpg méret: 37.7 KB
talán más szemszögből joban látszik...
Farkaskoma 248807 2006. május 8. 09:48
Válasz erre
bár azt tényleg nem tudom minek kell a tankoló csonk, de lehet pl hogy referencia pontnak használja repülés közben...
Farkaskoma 248806 2006. május 8. 09:47
Válasz erre
nem az... az airliners-en fent van a teljes bemutató sorozat. ezek tényleg egy méteren toltják végig a beton felett...
Kalóz 248805 2006. május 8. 07:13
Válasz erre
Hát elég photoshop gyanús, ha megnézed az árnyékokat, meg a kieresztett tankolócsövet.
tray 248804 2006. május 8. 00:15
Válasz erre
flamman 248803 2006. május 7. 23:56
Válasz erre
Erről mi a véredényetek?
(bocs, eddig tudtam linkelni, de már nem tudok)

http://video.google.com/videoplay?docid=6084166636389127522&q=f-15
MrChef 248802 2006. május 7. 23:19
Válasz erre
lucky 248801 2006. május 7. 20:36
Válasz erre
tudod okos pilóta sosem katapultál alagútban és hangárban...
zsury 248800 2006. május 7. 16:21
Válasz erre
01.jpg méret: 36.2 KB
02.jpg méret: 39.7 KB
Elég nagy égés ez a láncfűrészes kiszabadulás a Raptor-ból!
Én amilyen türelmetlen vagyok, lehet, hogy kipróbáltam volna a dupla 0-ás katapultülést...
Cébés 248799 2006. május 5. 21:27
Válasz erre
L-39 Albárol láttam jobbanmondva van egy videóm amin egy méterre repül a betontol.
Lényegében csak behúzta a futót a kellő sebesség elérése után és megtartotta a gépet.
Ez is valami ilyesmi lehet.
Ha igaz.
Figaro 248798 2006. május 5. 21:04
Válasz erre
Testpilot Kvocsur.jpg méret: 25.4 KB
Háát, nekem kissé gyanús.
Ilyen alacsonyan, vízszintes repülésben, nem húzott hanem kissé
előrenyomott stabilizátorral ???

Egyébként a fenti mutatványt is Ő (Anatolij Kvocsur)
követte el. Állászögben lényeges külömbség van.

Figaro
SSgt_Chris 248797 2006. május 5. 20:09
Válasz erre
Majdnem sikerült használnom a link-gombot... :-(
SSgt_Chris 248796 2006. május 5. 20:09
Válasz erre
Ez valami más lehet. Pozsonyban, 97-ben a Russian Knights egyik gépe fogott betont a hasán. Elbambult a pilóta vagy mi, mert gond egy szál sem volt a géppel... Itt meg is nézheted:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8954417906714511809&pl=true
Miggyuri 248795 2006. május 5. 20:01
Válasz erre
Aha, le is szállt. Azt hiszem Pozsonyban volt.
zsury 248794 2006. május 5. 19:36
Válasz erre
zabszem.jpg méret: 291.3 KB
Asszem ilyenkor hátul nem igazán lötyög az a bizonyos zabszem...
Cébés 248792 2006. május 5. 15:21
Válasz erre
Szia Bomb!

Épp az elöbb jártam az oldalon de azért köszi.

üdv:Cébés
Bombraider 248791 2006. május 5. 15:08
Válasz erre
Szia!
Itt találhatsz egy kis háttérinformációt erről a gépről:
www.redbullmig.com/

üdv:bomb
Pirate 248790 2006. május 5. 14:47
Válasz erre
Keri Közel jár az igazsághoz!

Mivel ilyen esetekben rövid ideig tartó eseményt filmeznek a fim maga is rövid!
Viszont a filmet mozgatni ilyen sebességgel és pontossággal nem lehet! Egyszerűen szétszakadna a film!!!
Ezért azt csinálják, hogy a filmet egy (ez általában néhány száz kocka)egy speciális kamera belső ívelt felületén fixen rögzítik. Egy speciálisan kialakított forgó tükörrendszer van a kamera belsejében, melynek minden egyes tükre az objektív elött történő elhaladásakor mindíg a következő filmkockára vetíti a feényt és így a képet. Ezt a tükörrendszert pörgetik fel olyan sebességre, hogy az adott eseményről ilyen hihetetlen képeket tudjajank csinálni.

Üdv:
Pirate
MrChef 248789 2006. május 5. 13:56
Válasz erre
Ezek a régi MIG-ek is hasítottak a levegőben, mint az atom! Egyszer láttam egy filmet, valamelyik arab-izraeli háborúban játszódott, amelyben - ha jól emlékszem - egy izraeli pilóta ellopott egy arab MIG-et, majd gépágyúzott meg bombázott vele.
Hát nem gyenge!:-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.