/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
tray 248685 2006. március 1. 15:43
Válasz erre
MrChef!
Nem egyszerű feladat valamilyen kis tárgy köré üveget fújni. Elvileg egy buborékot fújnak fel, amit ha még folyékony állapotban kettévágsz (hogy beletedd a makettet) akkor hamar összeugrik - fújás alatt is csak a buborék nyomása feszíti szét, anélkül összehuppana. De lehet, hogy elvileg meg lehet csinálni, viszont a makett kissebb változáson menne át a néhány száz/ezer fokos hőmérséklet hatására.
Ha meg is lehet így csinálni, valószínűleg bonyolultabb lenne annál, minthogy a hajókhoz hasonló módszerrel építed be a tankodat.
MrChef 248684 2006. március 1. 14:57
Válasz erre
Elvileg megoldható, hogy egy fullos - tehát nem ilyen 10 darabból álló - makett köré üveget fújjanak nekem, nem? (gondolom előtte be kell borkolni a makettet) Vicces lehet például egy Sherman tank az üvegben, vagy akármi.
Bombraider 248683 2006. március 1. 14:53
Válasz erre
Hát szerintem ez már nem normális...
Azonban van egy előnye,nem porosodnak a makettek:)

üdv:bomb
Macal 248682 2006. március 1. 14:37
Válasz erre
a320150.jpg méret: 31.5 KB
belem150.jpg méret: 71.6 KB
beneteau150.jpg méret: 89.6 KB
passage150.jpg méret: 34.2 KB
queen001.jpg méret: 75.1 KB
queen035.jpg méret: 61.6 KB
queen037.jpg méret: 65.9 KB
queen042.jpg méret: 60.3 KB
rdr1982151.jpg méret: 28.7 KB
recouv150.jpg méret: 42.5 KB
troismats150.jpg méret: 43.5 KB
tugdual150.jpg méret: 56.2 KB
Üveges türelemjáték...
Solo 248681 2006. február 28. 20:40
Válasz erre
OFF
Vadasz

En nem nagyon kotnem ossze a nyelv es az antropologia kerdeset.
Pelda: Meg tudnad nekem mutatni, hogy Afrikaban mely szelessegi foktol kezd el feheredni az emberek bore? A nyelv sem atmenet nelkuli. Az, hogy antropologiailag nem egy torol erdnek meg a nyelvuk igenis lehet rokon. De ha ranezek egy Eszt emberre (mostanaban eleg sok alkalmam van ra) nem latok semmi kulonbseget. Akar magyar is lehetne. Habar antropologiailag tekinteni a mai magyarokra szerintem jo nagy okorseg :).

OFF vege :)
Vadász 248680 2006. február 28. 20:28
Válasz erre
Solo!
A másik vélemény szerint meg egy-két antropologiai.
Vadász
Vadász 248679 2006. február 28. 20:28
Válasz erre
Solo!
A másik vélemény szerint meg egy-két antropologiai.
Vadász
RaPe 248678 2006. február 28. 20:09
Válasz erre
funpic.hu/hu.picview.php Itt egy repcsi :)
Gabi 248677 2006. február 28. 19:11
Válasz erre
CsabiTGA 248676 2006. február 28. 17:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudtok valami olyan képeket amin repülőket vontatnak??

Üdv.:Csabi TGA
Csabi 248675 2006. február 28. 14:22
Válasz erre
Solo 248674 2006. február 28. 07:54
Válasz erre
Vadasz

Van egy ket nyelvi bizonyitek.
Vadász 248673 2006. február 28. 05:55
Válasz erre
tray!
Már, ha egyáltalán igaz a finugor rokonság.
Vadász
tray 248672 2006. február 27. 21:48
Válasz erre
Vadász!
Nem tudtam, de ez megmagyarázza a finnek vonzódását a horogkereszthez :)
Mi, magyarok már túlléptünk rajta, szerintem vállalható ez a kis áldozat.
Vadász 248671 2006. február 27. 19:49
Válasz erre
tray!
Nem árt tudni, hogy a horogkereszt szinbóluma a finugor népeknél a négy fő elemet jelképezi: viz, tűz,föld, levegő.
Vadász
kezdo 248670 2006. február 27. 19:32
Válasz erre
Persze aztán bevonták. Vajon miért?:-)
kezdo 248669 2006. február 27. 19:31
Válasz erre
Régi szovjet pénzen is ott a szimbólum.
tray 248668 2006. február 27. 19:28
Válasz erre
warbirds, vallási jelképként jobbra- és balra forgó változata egyaránt létezik, általában egymás mellett is :) Sőt, a náci tengerészeti zászlók is átfestett szövetűek voltak (a szárazföldiek nem), vagyis egyik oldalról ilyen, a másikról ellentétes forgású volt a horogkereszt!
Minden bizonnyal ez a legáltalánosabb vallási jelkép. A kereszténységben is mélyen gyökerezik a szvasztika szimbóluma használata, Jézus idejében még kb. annyira volt gyakori, mint a jól ismert kereszt. A Vatikán több száz éves épületeinek homlokzatán is gyakori díszítő szimbólum. A szvasztika szó egyébként szanszkrit eredetű ("szerencsés tárgy") :)
Az ősi amerikai kultúrákban is megtalálható, ami felveti a kérdést, hogy hogyan került át oda és terjedt el az akkori ázsiai területekről? A legvalószínűbb, hogy párhuzamosan alakult ki a használatuk...
Hitler óta a horogkereszt és a nácizmus egyet jelent a nyugati gondolkodásban, ami ugye nem a legszerencsésebb dolog. Németországban minden horogkereszt-ábrázolás tilos, kivéve történelmi és oktatási célzattal, és ezt olyan komolyan veszik, hogy pl. ez alapján egy buddhista közösséget is bíróság elé állítottak, aztán végül engedélyezték nekik a horogkereszt használatát a zászlóikon.
A panamai Kuna Yala autonóm köztársaság zászlajának is központi eleme a horogkereszt.
A finnek már az első világháborúban is használták, többek közt a Medal of Honor kitüntetésük is erre épült, a második világháború után persze változott a helyzet, ma már csak néhány katonai egység használja.
A Microsoft a 2003-as Office-hoz javítócsomagot adott ki, amivel az egyik fontkészletből eltávolítható a horogkereszt szimbóluma.

És hogy ne legyen teljesen off: Németországban a makett készletekből is teljesen cenzúrázták a horogkereszteket...
(forrás:wiki)
warbirds 248667 2006. február 27. 09:57
Válasz erre
Igen, ha jól tudom a vallási jelkép épp az ellenkező irányba "forog".
Macal 248666 2006. február 27. 09:26
Válasz erre
A svasztika lényegében ősi indiai szimbólum. Számos filozófiában és vallásban megtalálható, pl Buddha ábrázolásokon is gyakran látni (mint a tökéletesség jelképe). Szamuráj páncélokon, tibeti kolostorokban, stb látható. Ha netán japánba megy valamelyikőtök és térképet vesz a kezébe, ne lepődjön meg azon, hogy a buddhista kolostorokat svasztikával jelölik.
Lényegében dinamikus nap ábrázolásként szokták magyarázni (gyakran lekerekítve jelenik meg); értsd : forog. Tulajdonképpen egy forgó kereszt... Iránya tényleg nem mindegy viszont.
lucky 248665 2006. február 27. 08:02
Válasz erre
Nem tudom mi bajotok van a svasztikával?:)
A finneknél, a navaho indiánoknál,a hindu mitológiában is szerepel(és nem negatív előjellel ebben biztos vagyok).Kár h egy félresikerült festő nevével fémjelzett társaság lerontotta a jelentését.Ezért ugrik be mindenkinek ez az egy dolog róla.
gerezit 248664 2006. február 26. 21:36
Válasz erre
Pearl harbor.JPG méret: 46.7 KB
P2.JPG méret: 71.9 KB
p3.JPG méret: 58.5 KB
p4.JPG méret: 71.2 KB
p5.JPG méret: 72 KB
p6.JPG méret: 75.6 KB
Jó ötletet adtál wellesley!!!

Most már én is!!:D:D:D
wellesley 248663 2006. február 26. 21:23
Válasz erre
portsmouth1.JPG méret: 85.2 KB
portsmouth2.JPG méret: 86.1 KB
san diego1.JPG méret: 139.1 KB
san diego2.JPG méret: 134.8 KB
san diego4.JPG méret: 61.3 KB
újabbak...
wellesley 248662 2006. február 26. 20:28
Válasz erre
norfolk1.JPG méret: 64.5 KB
norfolk2.JPG méret: 57.1 KB
norfolk3.JPG méret: 52.6 KB
norfolk4.JPG méret: 41.2 KB
norfolk5.JPG méret: 51.7 KB
norfolk6.JPG méret: 51 KB
Sziasztok!

Google Earth-ből (sajnálom szakmai ártalom:térképészet) a norfolki kikötő
sainz 248661 2006. február 25. 03:57
Válasz erre
RAS_800_30.jpg méret: 95.2 KB
RAS_800_31.jpg méret: 99.6 KB
A MiG-15 gépágyúja által okozott sérülések(Korea).
sainz 248660 2006. február 24. 22:38
Válasz erre
55.jpg méret: 231.4 KB
MiG-15-17_01.jpg méret: 153.7 KB
MiG-17F 18 yellow.jpg méret: 63.1 KB
MiG-17F US 002.jpg méret: 40.6 KB
MiG-17F US.jpg méret: 39.4 KB
MiG-17PF DDR 428.jpg méret: 100.3 KB
87.jpg méret: 248.3 KB
MiG-17
Lompi 248659 2006. február 24. 18:44
Válasz erre
Igen, az alapító Wilhelm Maybach, aki a Mercinél dolgozott, aztán elkezdte a saját fejlesztését.
Lompi
flamman 248658 2006. február 24. 18:16
Válasz erre
Én úgy tudom, a Mercinek van valami köze a Maybach-hoz...

Másik dolog, hogy ha valakit érdekel, ez egy szándékos rongálás következménye... Nem a tulaj volt. S Németo.-ba küldik javításra.

(mutattam egy munkatársamnak, Erdélyből jött, ő fordította le)

web.syr.edu/~geriley/maypage2.html
flamerPUG 248657 2006. február 24. 16:01
Válasz erre
talán mert vésövel és kalapáccsal nem lehet finomgittelni :DDD
Lompi 248656 2006. február 24. 15:56
Válasz erre
Te mondtad ki! :o) Talán egy kicsit el akarták tüntetni a sérülést, és hát az ajtót kinyitni. De ahogy kiszállt belőle az egyszerű ember, úgy vissza is tudott volna szállni, Aztán irány Germániába a szervízbe, mert az Eunak ezen a részén, így Romániában sincs szervíz hálózat. Vajh miért? :o)
Lompi
flamerPUG 248655 2006. február 24. 15:37
Válasz erre
de mi unatkoztak?:S:S
azért akármenyure is gazdag, meg akármenyire is hülye valaki, de egy autonak {legyen az bármilyen} csak nem támadna feszitövassal indok nélkül...
bár lehet hogy most normális ember agyával gondolkodtam :DD
Lompi 248654 2006. február 24. 15:21
Válasz erre
Hát az, hogy kilyukasztotta és behorpsztotta 2-3 helyen az autó bal oldalát. 2 lyuk az ajtón, az egyik a zsanérok vonalában és emiatt nem lehetett teljesen kinyitni.
Szal szörnyű amit ott elkövettek. Látszott, hogy pénz az van, de ...
Lompi
flamerPUG 248653 2006. február 24. 15:13
Válasz erre
amugy mi volt vele a gáz? az nekem nem esett le se a képekröl se a filmböl...
Lompi 248652 2006. február 24. 15:08
Válasz erre
Flamman!
Az nem Merci, Hanem egy Maybach a világ egyik legdrágább luxus autója. Már a 30-as években is az volt. Egy olyan régi példány ma több millió dollárt ér. Ez a mai meg 500,000 eur, azaz 125 millió Ft. Az a nagyon lökött aki neki állt pájszerolni egy ilyen autót az a Románia legismertebb focicsapatának a tulaja (a'szem). A lényege az, hogy mit csinál az a két minősíthetetlenül egyszerű ember egy ilyen klaszikus autóval. Mert ha volt pénze megvenni akkor talán nem ilyen barbár módon kéne javítgatni.
Itt megnézheted(hetitek) a Maybach honlapját: www.maybach.com
Lompi
flamman 248651 2006. február 24. 13:05
Válasz erre
Hihetetlen ez a Merci-szerelés!!
De vajon mi a lényege? Sajnos nem értek belőle semmit.
lucky 248650 2006. február 24. 12:27
Válasz erre
Én meg találtam olyan képet ahol német katonák tevéket ( nem Tv-t)vagoníroznak be...
wellesley 248649 2006. február 24. 11:58
Válasz erre
Me323.jpg méret: 27.3 KB
Dioráma téma?

Egyébként egy viccoldalon találtam, ki röhög ezen?
Gavallér 248648 2006. február 22. 21:18
Válasz erre
pz45_1.jpg méret: 15.7 KB
Itt egy kép a PzIV H tooronnyal felszerelt Párducról.
Macal 248647 2006. február 22. 17:30
Válasz erre
Igen, a tigris sem egyszerű. Eredetileg a Porsche féle Tigris harckocsi amit láthatunk a képen. Nem futott be nagy karriert, bonyolult volt nehéz stb. A már elkészült alvázakból Ferdinand, majd később Elephant nevű 88as löveggel szerelt fix felépítményű páncélvadászok készültek...
Hooligan 248646 2006. február 22. 17:27
Válasz erre
De a tigris sem egy mindennapi darab!
tray 248645 2006. február 22. 17:22
Válasz erre
Szerintem voltak, a háború vége felé elég érdekes dolgok is születtek. Rémlik, az egyik könyvemben mintha festési minták is lettek volna pontosan ezekről a tankokról, este utánanézek...
Macal 248644 2006. február 22. 17:22
Válasz erre
Én is találkoztam a típussal egy könyvben, amikor a párdus alvázára panzer IV tornyot tettek. Nagyon hitetlenkedve fogadtam én is, de könyv tanúlsága szerint létezett...
Hooligan 248643 2006. február 22. 17:00
Válasz erre
hj.jpg méret: 55.3 KB
És ez!
Hooligan 248642 2006. február 22. 16:59
Válasz erre
nvtelen.jpg méret: 20.9 KB
Ilyen vóóót, vagy csak kam a kép!?
Stefan 248641 2006. február 22. 16:42
Válasz erre
Zümi 248640 2006. február 22. 16:19
Válasz erre
Ja! Vágom! Szóval direkt csináltak szegénykével! Gyilkosok! Na csak ennyit írok, mert a végén még elsírom magam ha csak rágondolok is!!
Stefan 248639 2006. február 22. 11:26
Válasz erre
Értem a célzást :-))) Mindenesetre abban maradhatunk, hogy nagyon szép munka (furcsa egy roncsról azt mondani, hogy szép :-) ), hiszen a belsejét is ki kellett dolgozni.
Hooligan 248638 2006. február 22. 11:23
Válasz erre
Valami extra módszer lehetet! Eléggé azt a hatást kelti mintha tényleg az egész vékony fémlemezekből lenne! Ezr forró tűvel nem lehet elérni! Mondjuk ha elolvasnám a cikket akkor biztos fény derülne mindenre! : )
Stefan 248637 2006. február 22. 10:50
Válasz erre
Azért az a makett nem semmi... Vajon mivel csinálta rá a lyukakat, forró tűvel?
Lompi 248636 2006. február 21. 20:24
Válasz erre
Atesz!
Igen, a súlyosan sérült gépből kiszedtek minden még használható alkatrészt, meg a motort. Aztán vágtak rajta egy-két lyukat, hogy gyorsabban süllyedjen, aztán vízbe vele.
Lompi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.