/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
kopcos 258719 2011. december 10. 18:02
Válasz erre
Minden bizonnyal.De nem hallottam róla hogy gyártanánk még.Lőszergyárunk is csak az MFS 2000 létezik még azt is eladták a RUAG cégcsoportnak.Olyanról már olvastam,hogy
vakaróznak viszont a .50 Broving gyártásáról...A 12.7 DSK-at itthon kivonták vagy
nagyon keveset használnak a T-72-esen.Ahhoz meg megéri jobban a import.
A videón meg amikor lőnek az OMLT-sek két féle fényjelzős látszik zöld és piros.
Ami két különböző gyáré lehet.Valószínű Kínai vagy Orosz gyártásúak.Amit valahogy a
ANA-tól kaphatnak szerintem.www.youtube.com/watch
sógor 258718 2011. december 10. 17:22
Válasz erre
Szia,
szerintem ha van megrendelés akkor a DSKk-hoz a szükséges lőszert minden további nélkül le tudják idehaza gyártani,
üdv sógor.
kopcos 258717 2011. december 10. 17:09
Válasz erre
:-) én még sütivel is épphogy... 1szer buktam is belőle.Bár nem mintha érdekelt volna a Tavarisok nyelve...:-P
kopcos 258716 2011. december 10. 17:06
Válasz erre
Szerintem is.A HMMWV,MaxxPro és Cugarokat fegyvereznék fel vele amin torony van.
Kiképzéshez meg a PRT tábor megerősítésére jó volna.Nem is baj ha vesznek mert ez a
fegyvertípus nagyon hiányzik az rendszerből.A DSK-k lőszerellátása meg nehézkes
gondolom ami meg kint van a T-55-T-72-esekről megmaradt ,,légvédelmi".
És nem NATO kompatibilis.Arra a 2 évre még elég lesz ez a mennyiség...
Amúgy nem is olyan rég a Regimentben olvastam készül a SERO-nál (Hiúz) egy magyar
nehéz géppuska is vagy legalábbis tervezik.
p-51 258715 2011. december 10. 16:51
Válasz erre
Én is csak azért kaptam év végén hármast, mert vittem süteményt, mikor Kunmadarasra mentünk...
De legalább ültem MiG-27-esben, megérte a süti.
kopcos 258714 2011. december 10. 16:40
Válasz erre
Bocsi mindig is kettes alá voltam oroszból...:-)
p-51 258713 2011. december 10. 16:25
Válasz erre
kopcos 258712 2011. december 10. 15:38
Válasz erre
2533463
2533463

,,Avramsza"...
kopcos 258711 2011. december 10. 15:32
Válasz erre
2a28gromonimprovisedcar
2a28gromonimprovised...

Made in Libia...BMP ágyújának újrahasznosítása.
kopcos 258710 2011. december 10. 15:29
Válasz erre
01b82491f7465xl

Búvárok elleni gránátvető...
01b82491f7465xl

Búvárok elleni gránátvető...
kopcos 258709 2011. december 10. 15:25
Válasz erre
romeo 258708 2011. december 10. 14:46
Válasz erre
22
22

Az "elnöki" harckocsi (Bolívia). :)
romeo 258707 2011. december 10. 11:50
Válasz erre
M2   12,7mm
M2 12,7mm

A honvédség 70 db amerikai M2-es néhézgéppuskát vásárolt.

magánvélemény: szerintem az Afganisztánban használt DSK-k leváltására
silent8 258706 2011. december 10. 08:02
Válasz erre
Ecsetes festés vs. retus pisztoly...

www.youtube.com/watch
silent8 258705 2011. december 8. 18:52
Válasz erre
Ezt érdemes végignézni. Érdekes ahogy a terepen közlekedés közben látszik a lovegstabilizátor állandó célratartása... T-90-es.

www.youtube.com/watch
Ronin 258704 2011. december 8. 18:27
Válasz erre
  Sajna képek nincsenek. A Kettenkradról anyámtól hallottam, aki akkoriban, (,,megboldogult" leány korában):) önkéntes tűzoltó volt, és gyakorlatokon látta. A ,,német úszóautóról, hátulján propellerrel,"(ők csak így nevezték) nagyszüleim meséltek. 
  Ronin
Indiana73 258703 2011. december 8. 12:23
Válasz erre
1a
1a
2a
2a
3a
3a
4a
4a
5a
5a
6a
6a
7a
7a
8a
8a
9a
9a
10a
10a
11a
11a
12a
12a
14a
14a
13a
13a
15a
15a
16a
16a
17a
17a
18a
18a
19a
19a
20a
20a
21a
21a
22a
22a
23a
23a
17
17
18
18

Szevasztok!

Gyűjtögetőknek:)
vincus80 258702 2011. december 7. 18:25
Válasz erre
Szia!

Ezekre azért kíváncsi lennék élőben :D
...bár kicsit messze vannak tőlem.
Fénykép nincs róluk?

Üdv:
V
Freddy 258701 2011. december 7. 15:47
Válasz erre
Varjúbácsi 258699 2011. december 7. 08:50
Válasz erre
Így van. A szódás üzlete Lövőház utca, Fény utca sarkától nem messze volt. Hozzánk a Fillér utcába is hordta a szódát.
KapusiZoli 258698 2011. december 6. 23:17
Válasz erre
Ronin 258697 2011. december 6. 20:37
Válasz erre
  a 70-es években, a körmendi tűzoltóknak is volt egy kettenkrad-ja. utánna még sokáig a hegyhátsáli önkéntes tűzoltó szertárban tartották. Nádasdon pedig egy Swimwagen működött, cirkulának (korongfűrész vazsiassan...:) ) átalakítva. A hajócsavart leszerelték, és a kihajtása forgatta meg a fűrészlapot, a kocsi hátuljára szerelt asztalon. 
  üdv:Ronin 
olizsoli 258696 2011. december 6. 19:53
Válasz erre
Egy kis érdekesség!

www.youtube.com/watch
olizsoli 258695 2011. december 6. 19:52
Válasz erre
Egy kis érdekesség!

http://www.youtube.com/watch?v=bfR-iDufq8Y&feature=related
Elnar 258694 2011. december 5. 21:57
Válasz erre
roncskutatas.hu
Azt hiszem erről a járműről szól a sztori:

"2006, március 29 - 18:45
NDI

Nem szorosan a témához tartozik ez az anekdotába illő történet, de a sógorom ismerte a magyar szereplőt.
Volt Budán egy szódás-kisiparos, aki egy úgy-ahogy rendbehozott Kübelwagenen szállította a szódát. Valamikor - amikor már járhattak erre német túristák - egy idős német férfi megállt a kocsi mellett, és szinte zokogva mondta: "Meine Wagen!"
Először a szódás azt hitte, hogy el akarja vinni a kocsit. Aztán a német elmagyarázta, hogy katonakorában a háborúban ezt vezette, és üzemenyaghiány miatt ott kellett hagynia.
Nem hittek neki. De amikor megmondta a motorszámot és alvázszámot, és azok egyeztek, kénytelenek voltak elhinni neki."
miles Christi 258693 2011. december 5. 21:25
Válasz erre
Ha megkeresed itt a Sonntagberges múzeumról szóló cikket, ott is van pár kép.
Gabusch 258689 2011. december 5. 20:55
Válasz erre
Járt az motorral is, azt meg én láttam. Naponta. :)
Wrecker 258688 2011. december 5. 20:47
Válasz erre
DSCF0047
DSCF0047
DSCF00481
DSCF00481
DSCF00482
DSCF00482

Ha már szódás Kübelwagen...
The_Ori 258687 2011. december 5. 19:58
Válasz erre
>AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna >kettenkrad után kötni. :)

Valahol láttam Quad-ot ekével... Majd megkeresem a fotómat.

Ez lehetett az őse :)
Csodabogár2 258686 2011. december 5. 19:40
Válasz erre
A szódás konkrétan Kübelwagennel járt, saját szememmel láttam még a '80-as években. :-)
Gabusch 258685 2011. december 5. 17:50
Válasz erre
Arra írtam, hogy legjobb tudomásom szerint valaki még Magyarországon is használta a '80-as években, ugyanerre a célra. Ahogy egy oldalkocsis BMW v. Zündap motort még a '70-es évek elején is lehetett látni napi rendszerességgel a VI-VII. kerületben. Azzal járt a szódás. :) Meg állítólag Sinkovits is a Tizedes meg a többiekben.

Valószínűleg a háború után maradt néhány példány itt-ott, aztán ha valakinek sikerült rátenni a kezét, felhasználta. AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna kettenkrad után kötni. :)

Azt is hallottam, hogy az '50-es években a roppant kevés civil járművet a háború előtti és alatti mindenféle romok tették ki, ideértve a Kübeleket is.
punyam97 258684 2011. december 5. 17:17
Válasz erre
létezett a p1011es képen látható kettenkrad?
Gabusch 258681 2011. december 5. 12:24
Válasz erre
P1010388
P1010388
P1010395
P1010395
p1011
p1011
P1010244
P1010244
img782
img782
P1140368
P1140368

Tessék parancsolj, ez az összes, mindenféle múzeumokból.
Gordon 258680 2011. december 5. 11:17
Válasz erre
Szia Gabusch
A kettenkradokról nincs esetleg több képed? Megköszönném!
Zsóti 258679 2011. december 5. 11:03
Válasz erre
Elég komoly! Milyen jó lehet ott dolgozni! :D
indavideo.hu/video/A_vilag_legnagyobb_modellvasut_terepasztala
romeo 258678 2011. december 5. 10:28
Válasz erre
De talán csak a MILES rendszer gyakorló változata ...
romeo 258677 2011. december 5. 10:27
Válasz erre
Üdv!

Valószínűleg AT-4 páncéltörő gránátvető a honvédségnél.

1. fotó: img10.hvg.hu/image.aspx
2. fotó: img3.hvg.hu/image.aspx
Gabusch 258676 2011. december 5. 09:08
Válasz erre
Köszönöm szépen, igazán hiánypótló darab, mivel a múzeum nagyon tetszett anno.
T.Csaba 258675 2011. december 5. 08:35
Válasz erre
Sziasztok!
Négy évet éltem Speyerben.
Rendszeresen látogattam a speyerit és a sinsheimit is.Mindig nagy élmény volt.Négy év alatt néhány csodás új darab jelent meg mindkettőben szinte az orrunk előtt!Sinsheimben mikor megjelent a Concorde a Tu-144 mellé,futottam csodálni.Talán a világon nincs még egy hely,ahol egymás mellett vannak.
Azóta is visszavágyok.
Gavallér írtad a parkolót.Gondolom ez nem a múzeum parkoló,mert az -ha jól emlékszem- sorompós volt.Talán a közelben lévő "nagyparkoló"? Mi csak így hívtuk.
Szóval itt történt egy érdekes eset,talán 2003-2004-ben.
A parkoló a speyeri reptér leszálló irányában fekszik.Egy kis egymotoros gép vitt vissza egy orvost,de megállt a motor.A pilóta rájött,hogy siklással már nem éri el a repteret,úgyhogy letette a parkoló kocsik közé a gépet.Az orvos még a helyi lapban is hálás volt az életéért.Ha jól emlékszem feltöltötték a gépet és onnan is szállt fel.
Sennás 258674 2011. december 5. 07:27
Válasz erre
atu71 258673 2011. december 5. 07:16
Válasz erre
Sziasztok!
Tehat erdemes megnezni mind kettot,de ezzel mar a tavaszt megvarom.
Gavallér 258672 2011. december 4. 22:14
Válasz erre
Nekem így is megfelelt, mert számomra az Anteusz volt a lényeg.

Amúgy mi inkább a parkolóban csöveltünk egy éjszakát, persze miután bejártuk a várost. Természetesen rendesen el is tévedtünk :)
Gabusch 258671 2011. december 4. 22:10
Válasz erre
Az utóbbit szerintem erősen sajnálhatod. :( Szerintem az a jobb - még akkor is, ha a tengeralattjáró Speyerben van.
Gabusch 258670 2011. december 4. 22:09
Válasz erre
A Speyeri múzeum kb. egy délután (cirka 4-6 óra), Sinnsheim inkább egésznapos program.
Nyilván attól is függ, hogy ki mennyire autóbuzi, mert ha nagyon, akkor azért a többszáz autó végignézése mindkét helyen baromi sok időt fog igényelni. Továbbá én egy árva szót sem szólhatok a feleségemre, mert igazán rendesen jön velem mindenhova (pl. nászúton is Munsterben, Laboeben az U-995 miatt, meg az Ardennekben voltunk többek között), de azért egy idő után szerintem már unta veszettül a dolgot.

Speyerben volt egy kempingje a múzeumnak, de csak lakókocsival lehetett igénybe venni, sátorral nem. Mindkét múzeumnak van szállója, horribilis áron (2006-ban Speyer 82 EUR, Sinnsheim 120, ha jól emlékszem kétágyas szoba / éj). A kemping 30 euró volt, de adtak kupont félárú belépéshez, így a két éjszakából az egyik kb. ingyen is volt.
Gavallér 258669 2011. december 4. 22:08
Válasz erre
speyer
speyer

Szia,

 Idén én is eljutottam Speyerbe, meg Sinsheimet is megnéztem, igaz csak kívülről.

Üdv.: Gábor
Gabi 258668 2011. december 4. 21:49
Válasz erre
Szia!

Ha Luxemburg felé jössz haza, vagy mész viszza, akkor célszerű Mannheim felé jönni, és akkor az autópálya ott visz el a sinsheimi múzeum mellett, de a speyeri miatt is csak kb 15 km-t kell letérni a pályáról. Mi mindig arra megyünk Belgiumba, mert nincs dugó mint Frankfurt és Köln felé, meg sokkal olcsóbb Luxemburgban tankolni. Nagyon látványos mindkét múzeum, a sinsheimi nagyobb szerintem, ha rendesen végig akarod nézni őket bőven szánjál rá időt.

Gabi
Gabusch 258667 2011. december 4. 21:38
Válasz erre
Nem lehetne, hogy legyen nekem is? :)
Gabusch 258666 2011. december 4. 21:38
Válasz erre
Mondhatnám, hogy útbaesnek. :) Mintha tavaly is elmentünk volna mellettük Verdun felé menet, bár nem tenném le rá a nagyesküt. :)
Sennás 258665 2011. december 4. 20:42
Válasz erre
Névtelen42
Névtelen42

Ha ha nekem van egy ilyen 88Mb könyvem a benti cuccokról:)
Sennás 258664 2011. december 4. 20:41
Válasz erre
Névtelen42
Névtelen42

Ha ha nekem van egy ilyen 88Mb könyvem a benti cuccokról:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.