/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
Kamovos 257967 2011. augusztus 23. 15:39
Válasz erre
V-22
V-22

Szia!

Nekem így sikerült a képet le venni!
Ezen a képen V-22-nek tűnik!

Üdv: kamovos
Sziráki 257966 2011. augusztus 23. 10:56
Válasz erre
DE ennyire a másik egészséges meg ott repül mellette!
unicellular 257965 2011. augusztus 23. 10:50
Válasz erre
Ha nem fake, akkor vannak autóvá változó óriásrobotok is? :D
Altengernagy 257964 2011. augusztus 23. 10:33
Válasz erre
Az is lehet elk*ták a 3D modellt.. :) a nagy sieccségbe... :DD
előfordult már jobb helyen is :)
Neo954 257963 2011. augusztus 23. 10:31
Válasz erre
4rotq
4rotq

Ez lemaradt.
Neo954 257962 2011. augusztus 23. 10:29
Válasz erre
Halihó!

Tényleg 4 rotor van rajta. :)

Kicsi a kép, de látszik.

Osprey+Chinook = Ospnook, Chiprey :)

Üdv.:Neo
Sziráki 257961 2011. augusztus 23. 10:24
Válasz erre
Többet a videón látottból én sem tudtam megállapítani de az biztos hogy az ott szereplő gép 2 szárnyú!
Altengernagy 257960 2011. augusztus 23. 10:21
Válasz erre
hát én ebből semmit nem tudtam kinézni :) CGI világ van, minden lehetséges...
Sziráki 257959 2011. augusztus 23. 10:05
Válasz erre
Ha nem tudsz értelmes válasz adni inkább ne ír bele a topic-ba mellékesen meg nem kéne a örülöttedlévő embereket hülyének nézni kis taknyos létedre!
sulyid 257958 2011. augusztus 23. 10:02
Válasz erre
Sziráki 257957 2011. augusztus 23. 10:01
Válasz erre
AAA Nem a lezúgásra gondoltam hanem a dupla szárnyára!
sulyid 257956 2011. augusztus 23. 09:08
Válasz erre
Facepalm / headshot, tiéd a választás...
Szerinted egy játékfilmbe igazi Ospery-t zúgatnak le!
Sziráki 257955 2011. augusztus 23. 08:18
Válasz erre
Akkor a link még egyszer:www.youtube.com/watch
Sziráki 257954 2011. augusztus 23. 08:16
Válasz erre
http://www.youtube.com/watch
Képnek nem kép de nekem keményen birizgálja a fantáziámat a videó végén lezúgó Osprey..! Vagy fake lenne ? Valakinek infó?
Miller 257953 2011. augusztus 22. 21:07
Válasz erre
Hát igen! valahogy le kell ásni a D-20 talpszárait:)
romeo 257952 2011. augusztus 22. 21:03
Válasz erre
x1
x1

Csákányt, ásót elfelejteni...
silent8 257951 2011. augusztus 22. 19:53
Válasz erre
Igen mondjuk az igaz, hogy akkor meg nem valószínű, hogy megmozdult volna a gép. Akkor valami erőnléti probléma lehetett. A homokot meg jól használta a pilóta poroltónak.:D
Valószínűleg örök rejtély marad mi okozta ezt a rep.eseményt. :D

üdv.
silent8
Kamovos 257950 2011. augusztus 22. 19:48
Válasz erre
Szia silent8!

Nehéz ezt így eldönteni!
Tény, hogy felpörgetéskor be van húzva a fékkar.
Azt azért nem hiszem, hogy a hajtóművek, eltudták volna indítani a gépet előre ekkora sebességgel.
Olyan mintha erőtlen lenne a felszálláshoz, ez a gép.
Ezért gondoltam a bal külső hajtómű hibára.
Abban azért szerencséje volt, hogy a laza talaj nem csak lefékezte a gépet, de a tüzet is kioltotta.

Üdv: kamovos
silent8 257949 2011. augusztus 22. 19:34
Válasz erre
De az is lehet, hogy a hajtóműveknek semmi baja nem volt, hanem egyszerűen a kerekeknél lett valami hiba. Nekifutás előtt a nagyobb teljesítmény eléréséhez lefékezték a kerekeket. Aztán a nekifutásnál nem engedett el a fék. Egyenesen odavezetett, hogy kigyulladt a futómű a kerekekkel együtt. 
silent8 257948 2011. augusztus 22. 19:30
Válasz erre
Szia Kamovos.

Igen szerintem is valami ilyesmi lehet, mert a nekifutás után közvetlenül elkezd fékezni, a bal külső hajtómű pedig mintha önállósította volna magát. A másik három hajtóművön látszik az erőlködés. Aztán meg már a fék gyullad ki a keréknél, a nagy hőhatás miatt. Viszont a homok elég jól lelassította a gépet. Mindenesetre érdekes. 

silent8
Kamovos 257947 2011. augusztus 22. 19:13
Válasz erre
Ja!

A végén látni, hogy a pilóta eléggé felhúzta magát!

Üdv: kamovos
Kamovos 257946 2011. augusztus 22. 19:12
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem műszaki meghibásodása van a balszárny külső hajtóművének!
Bal 2?
Úgy tudom, hogy ez a típus, a légcsavarral is tud fékezni.
Gondolom ezt azért, mert mikor elkezd fékezni, akkor a másik három hajtóműből dől a füst csak a bal külsőből nem látni, hogy jönne.
Lehet, hogy felszálláskor nem adta le a megfelelő teljesítményt, vagy valami egyéb hiba, Forgácsjelző, gáz hő, üzemanyag, olajnyomás stb.

Ezért a pilóta megszakította a felszállást.
A pályáról pedig valószínűleg azért futott le jobbra, hogy a laza talaj segítse a fékezést.

Más vélemény?

Üdv: kamovos
Lajos 257945 2011. augusztus 22. 18:53
Válasz erre
silent8 257943 2011. augusztus 22. 18:05
Válasz erre
www.youtube.com/watch

A link lemaradt. :DDD

Hoppá.
silent8 257942 2011. augusztus 22. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

IL-18 kerekek kigyulladnak a nagy fékhatástól és túlfut a kifutón.
Jakesz 257941 2011. augusztus 21. 13:06
Válasz erre
Bár fel is vettelek msn-re.
Paul 257940 2011. augusztus 21. 12:57
Válasz erre
Akit érdekelne ez a klubos dolog azzal esetleg tarthatjuk a kapcsolatot.
Esetleg összejöhetünk valamikor.
Itt az msn-em : arvaadam911@windowslive.com
tel.:06305793374
e-mail:sdkfz@citromail.hu
Jakesz 257939 2011. augusztus 21. 12:55
Válasz erre
Remélem, hogy törekvéseitek hamarosan megvalósulnak, és létrejön az a klub. Az adatlapodon már meg is néztem a klub logóját, ami tetszik is. Javasolnám még, hogy készítsetek egy honlapot, ahol létre hoznátok egy csevegőt is, és ott lehetne tartani heti rendszerességgel, megbeszéléseket.
Jakesz 257938 2011. augusztus 21. 12:39
Válasz erre
Igaza van Paulnak, régen volt egy makett klub ami ha jól emlékszem 2 hetente csütörtökön, tartotta összejöveteleit a tiszti klubban.
Paul!
Én is Péterről beszéltem, csak a neve nem ugrott be. Jó lenne Vásárhelyen is egy makett klub, csak nem tudom, hogy mennyi érdeklődőt vonzana. Több katonát is ismerek, illetve van olyan rendőr, orvos akikről tudom, hogy űzik ezt a remek hobbit.
Paul 257937 2011. augusztus 21. 12:38
Válasz erre
Mi a Csongrád Megyei Makettezők Baráti Körét akartuk megalapítani.
Annyit értünk el hogy megismertünk pár embert,van egy logónk meg sok tervünk.
Paul 257936 2011. augusztus 21. 12:30
Válasz erre
Én ismerem a Toldi makett klubot és a vezetőjét Szabó Pétert is,ott is összeszoktunk jönni néha de végső soron az is kereslet híján megszűnt.
Jakesz 257935 2011. augusztus 21. 12:28
Válasz erre
Én voltam már, nagyon rendes ember a vezetője, de már kétszer is voltam nála, és hiába érdekelt a klub, nem adott felvilágosítást a tagságot illetően. Tehát van is, nincs is klub.
Sempi 257934 2011. augusztus 21. 12:22
Válasz erre
Amennyire tudom van egy Toldi makett klub Vhelyen, de az csak folyóíratok fénymásolásából áll (de csak hallomásból tudom, sose jártam náluk)
Paul 257933 2011. augusztus 21. 12:13
Válasz erre
Pedig volt egy régi klub is,de én erről nemtudok semmit ugyanis 20 éve még nem is éltem.
Altengernagy 257932 2011. augusztus 21. 11:58
Válasz erre
Én 20 évig voltam vásárhelyen :) De nem emlékszem hogy lett volna makettezés... :(
Paul 257931 2011. augusztus 21. 11:41
Válasz erre
De természetesen mindenkit örömmel fogadunk,nem vagyunk sokan de összejöveteleinken jó hangulat szokott uralkodni.
Paul 257930 2011. augusztus 21. 11:32
Válasz erre
üdv
Én Maroslelei vagyok,itt a környéken próbálkoztunk klub létrehozásával de sajnos eddig még nem sikerült.
Jakesz 257929 2011. augusztus 21. 10:41
Válasz erre
Bocsi Sempi, elkerülte a figyelmemet a 9581-es hozzászólásod. Csak azért kérdeztem, mert én meg vásárhelyi vagyok, és eddig még nem találkoztam olyannal, aki a közelben élne.
Sempi 257928 2011. augusztus 20. 22:57
Válasz erre
mindszenti.
Erre utaltam is a 9581-es hozzászólásban :)
romeo 257927 2011. augusztus 20. 12:08
Válasz erre
bridge
bridge

Hogy gyorsabb legyen az átkelés.
silent8 257926 2011. augusztus 20. 09:58
Válasz erre
Lehet valamelyik baka rajztáblának nézte. :DDD
Jakesz 257925 2011. augusztus 20. 09:28
Válasz erre
Sempi!
Te vásárhelyi vagy?
Sempi 257924 2011. augusztus 20. 08:20
Válasz erre
Igen, és a platón egy odaröögzízett 7m-es daru.
Nem igazán látszik, az utolsó képen, de a terepminta krbe van rajzolva krétával, de hogy miért?..
silent8 257923 2011. augusztus 20. 07:57
Válasz erre
Ezt meg kell nézni! Hihhetetlen ezek az URALOK.

www.youtube.com/watch

silent8
romeo 257922 2011. augusztus 20. 07:06
Válasz erre
Üdv Sempi!
Nagyon jó a terepmintás MAN 22.240 (444-es fotó)!
silent8 257921 2011. augusztus 20. 07:02
Válasz erre
Szia! Az MAN tetején az klíma? 

silent8
Sempi 257920 2011. augusztus 19. 23:58
Válasz erre
Kép441
Kép441
Kép446
Kép446
IMG_1518
IMG_1518
IMG_1520
IMG_1520
Kép442
Kép442
Kép443
Kép443
Kép444
Kép444
Kép445
Kép445

Pár napig iskolát pakoltam Hódmezővásárhelyen a helyi katonákkal, fényképeztem párat, hátha érdekel valakit. (a 3. és 4.-ik kép szolnokon készült, összehasonlításképpen)
Bocsánat a képek minőségéért, de csak a pár perces pihenőidőkben tudtam fényképezni, telefonnal.
silent8 257919 2011. augusztus 19. 23:52
Válasz erre
Sziasztok!

Igaz nem álló kép, hanem mozgó. 1:6 Maxxpró modell.

www.youtube.com/watch

silent8
sanyi 257918 2011. augusztus 19. 13:31
Válasz erre
kataripsi1ib
kataripsi1ib

Sziasztok!
A kép, ami okozott némi fejfájást a két ország között: a "balesetben" lelőtt török F-16-ot szimbolizáló jelzés a görög Mirage-2000-en.
Szállító 257917 2011. augusztus 18. 11:21
Válasz erre
romeo, Mauro

Ennél az autónál már alkalmazzák az F-117 kialakításánál használt radarvisszaverő felület csökkentését. Végül is felderítő jármű, vagy mi akar lenni!
Most olyan kisérletek folynak különböző festékekkel, ami a fény visszaverődését is torzítja így a felderítő még láthatatlan is lesz!
Tényleg így van! Most olvastam egy titkos jelentésben.
:D
Egyébként, mint nagy terepjáró fanként, nekem tetszik a gép! Simán elfogdnék egy ilyet utcára. ;)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.