/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
us fighter 256906 2011. február 15. 20:07
Válasz erre
p-414
p-414
ge400
ge400

Naaa jóóó!
1. kép mint ahogy látjuk a gép baloldali kereke a pótartálytól jobbra van és a jobb keréknél nem!=lehetetlen

2.kép ez egy F-14 A Tomcat (a dobozon) aminek két TF-30 P-414-es hajtóműve volt ami a dobozon szerepel pedig a F-110 GE-400 típusú hajtómű ami csak a B,D változatokon voltak!=lehetetlen

3.kép a doboztetőn egy D változat látható és összesen két gép van a dobozon a másik a "nagy" Tomcat függőleges vezérsíkjai között van aminek ugyanolyan festése van (sőt még a szám is ugyanaz) mint a nagy F-14-esnek!=lehetetlen
 
Tibcsi 256905 2011. február 15. 20:05
Válasz erre
Még szerencse, hogy megvannak itthon az eredeti dobozok, így meg tudtam nézni mikroszkóp nélkül is. :P

Az Italerin nincs kint a fékezőhorog. A Revell VF-84-es nem "A" változatot ábrázol, hanem B-t, vagy D-t. A harmadik doboz nincs meg, De gondolom a bombatartók... illetve, hogy nincsenek.

Na? :)
kinggi 256904 2011. február 15. 20:04
Válasz erre
Jah tök durva hogy 2 acél lemez közé betont öntött és nem bírták a rendőrségi kisebb kaliberű páncéltörő lőszerek átlőni:)
CrazyCharlie 256903 2011. február 15. 20:03
Válasz erre
Első blikkre a következőket vettem észre:

A második képen egy F-14A szerepelne, csakhogy a B és D változatban üzemelt GE hajtóművel festette az alkotó.

Az Italeri F-14A nál és a Revell F-14D-nél túl karcsúra sikerült a törzsgerinc.

Nyertem? :))
kinggi 256901 2011. február 15. 19:57
Válasz erre
A Revell dobozon nincs pilóta a gépbe?:O :) vagy nem tudom:)
De még ne áruld el
Airmax 256900 2011. február 15. 19:54
Válasz erre
Paul 256899 2011. február 15. 19:52
Válasz erre
us fighter 256898 2011. február 15. 19:49
Válasz erre
Airmax

Egyáltalán nem gondoltam, hogy baromságot írtál főleg mivel ahogy írtad nem értesz az amcsi gépekhez én is csak azért raktam be a 3 képet mert értek hozzá és tudom hogy mi a rossz rajta amúgy elmondjam a hibákat?
SENNÁS 256897 2011. február 15. 19:49
Válasz erre
Kicsit fotómontázs érzetem van azok a zászlók ahogy lobognak.De látványos kép mindenesetre.Köszi romeo.
Airmax 256896 2011. február 15. 19:44
Válasz erre
Szevasz

Nemigazán értek az amerikai gépekhez,(nem érdekelnek).De mintha a túl szines USAF logo bántaná a szememet pl az F-14D szerkezeten.Remélem nem írtam túl nagy baromságot...

Üdv
us fighter 256895 2011. február 15. 19:40
Válasz erre
Na ki veszi észre?
p-51 256894 2011. február 15. 19:38
Válasz erre
Hááá... nincs ráírva a nevem, mint tulajdonos?
us fighter 256893 2011. február 15. 19:34
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Helló mindenkinek következzen egy kis hibakeresés.A következő 3 F-14 Tomcat makettdoboz elején mindegyiken van 1-1 hiba. Ki veszi észre?:ooo
 
romeo 256892 2011. február 15. 19:15
Válasz erre
89547
89547

Üdv!
Lőgyakorlat kínai módra...
Kontár 256891 2011. február 15. 17:41
Válasz erre
Harckocsival is megy :)
www.youtube.com/watch
Kontár 256890 2011. február 15. 17:38
Válasz erre
Üdv!

Bulldózeres "ámokfutás"
www.youtube.com/watch
K
zsury 256889 2011. február 14. 19:38
Válasz erre
Mennyivel szebb így, mint az kommersz szürke-szürke...:))
Levix 256888 2011. február 14. 19:32
Válasz erre
JASDF_Grippen
JASDF_Grippen

A csehek tartós bérletbe adtak egy Gripent a japánoknak. Át is festették a japán F-16-osok és F-4-esek tenger felett használt színeire. :)))
p-51 256887 2011. február 14. 18:44
Válasz erre
Lacy 256886 2011. február 14. 18:40
Válasz erre
C-130J Ramstain Bolgaria
C-130J Ramstain...

Sziasztok, manapság különleges ilyet látni. Ramstain-i C-130J Bulgáriában.
páncélos 256885 2011. február 14. 13:53
Válasz erre
páncélos 256884 2011. február 14. 13:46
Válasz erre
Freddy 256883 2011. február 14. 13:27
Válasz erre
Ha T-55-ösök, akkor azok egy része cseh gyártmányú, vagy visszavásárolták a csehek, vagy valami miatt ott végzik a bontást.
miles 256880 2011. február 13. 16:45
Válasz erre
Találtam egy felettéb érdekes képet. Mivel beszkennelni most nem tudom, azzal várni kell, hogy megmutathassam. A kép aláirása szerint magyar tankok egy csehországi roncstelep udvarán. Nem, nem a 40-es évekből, hanem 2-3 évvel ezelőtt.

Ki lehetett az a katonai vagy politikai vezető, aki igy adja el roncsnak a fegyvert? Külföldre, offkorz!

Az első tank oldalán 100 as szám, az ék alatt fehér négyzet, a mögötte álló a 123-as, ék alatt rombusz, a harmadikon és a mögötte állókon már nem lehet kivenni a számot a felbontás miatt. Csak kérdem: Mit kockáztat az a katona aki eladja a fegyverét?
Pilu 256879 2011. február 13. 12:10
Válasz erre
A félreértések elkerülése végett megjegyezném, hogy a képen nem látható rézhüvelyes lőszer. Ami annak tűnik, az is csak acél, úgynevezett plattírozott felülettel. Az MN. részére nem is gyártottak rézhüvelyes 43M hadilőszert egészen a "rendszerváltásig". A plattírozott felületvédelemről a lakozott (sötét) felületvédelemre pedig most nem emlékszem pontosan mikor tértek át (1967 rémlik), de ha érdekel valakit akkor rákeresek.
Kontár 256878 2011. február 13. 10:49
Válasz erre
asd
asd

:)
miles 256877 2011. február 13. 10:15
Válasz erre
Az mire lenne jó?

Hja, hogy "úgy" kérded? Hát peeersze hogy üre(ge)s! :))
mortyi 256876 2011. február 13. 10:10
Válasz erre
miles!

Mármint üres hüvelyed ugye! :)
miles 256875 2011. február 13. 09:52
Válasz erre
Nálunk csak sötét hüvelyesek voltak. Idehaza is ilyenem van...
Miller 256874 2011. február 12. 23:27
Válasz erre
A fekete hüvelyes csak annyi, hogy az nem rézből hanem acélból készült. A fényjelzős töltény lövedékének a csúcsa van zöldre festve.
Miller 256873 2011. február 12. 23:27
Válasz erre
A fekete hüvelyes csak annyi, hogy az nem rézből hanem acélból készült. A fényjelzős töltény lövedékének a csúcsa van zöldre festve.
sdsdaf 256871 2011. február 12. 21:02
Válasz erre
A fekete huvelyes lovedek jelent valanmit? Nyomjelzo?
Pilu 256870 2011. február 12. 20:39
Válasz erre
43M PSz lőszer (01)
43M PSz lőszer (01

Háttérképnek.
Emerick 256869 2011. február 12. 14:40
Válasz erre
Minden német mentőautó Kfz 31 volt. :) Egyébént a képen egy Phänomen Granit 25 H Sanitätskraftwage, azaz mentőautó van, némileg kiluggatva. (bizonyára selejtezésre lett egy ilyen sérülés után feltrjesztve.)
juge75 256868 2011. február 12. 14:13
Válasz erre
Sherman könnyű harckocsi
Sherman könnyű...

Sherman "Könnyű" harckocsi :-)
Kontár 256864 2011. február 11. 21:31
Válasz erre
1
1

Üdv sdsdaf!

A következőkre bukkantam vele kapcsolatban: A Poteau felé vezető út 1944. dec. 18. az illető pedig, ha minden igaz Walter Armbrusch SS-Schütze (2.Kompanie, 1.Bataillon, SS-PanzerGrenadier Regiment, Kampfgruppe Hansen)
sdsdaf 256862 2011. február 11. 20:37
Válasz erre
A 10-es kepet mar annyi helyen lattam, nagyon nepszeru kep. Lehet valamit tudni magarol a szemelyrol vagy hogy hol keszult? Esetleg mikor?
kinggi 256861 2011. február 11. 20:27
Válasz erre
A 3. kép a fotobólt vagy eredeti?
Kontár 256860 2011. február 11. 20:09
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28
29
29
30
30
31
31

Üdv!
Ma estére is, ha már belejöttem.
K
Elnar 256859 2011. február 11. 12:10
Válasz erre
De az. Legalábbis én úgy tudom. a 25 ös meg mintha egy Kfz. 31 volna.
Jakesz 256858 2011. február 11. 11:08
Válasz erre
Katona koromban egy pár alkalommal hasonló képen álcáztunk le Btr-80-ast,és ott sem fedtük be a nehéz géppuskát semmivel.Ha hiszitek,ha nem pár száz méterről nem lehetett volna megmondani,hogy azon a helyen van egy harcjármű.Közelebbről látszik,de távolabbról már nem látható.Ezt tapasztalatból mondom.
Freddy 256857 2011. február 11. 10:58
Válasz erre
A 26-os nem egy magyar 80mm-es Bofors?
juge75 256856 2011. február 11. 09:20
Válasz erre
Ez egy tipikus védelmi les állás.
juge75 256855 2011. február 11. 09:19
Válasz erre
Nos, a jármű fedezékben áll, rajta álca háló van, kiegészítve a környezetnek megfelelő növényzettel.
A gépágyú csövére azért nem tettek semmit, mert egyrészt az barnítva van (majdnem fekete), másrészt rá is olvadna a csőre, akadályozná a cső hő leadását.
(Harckocsi lövegének vastagabb a fala, és van külön léghűtése is, gáz elszívó rendszerrel.)
Ugyanez igaz a reflektorra is.
Mire észre veszik, már túl késő.
Az álcázás mértéke elsősorban a feladat jellegétől, és a rendelkezésre álló időtől függ.
Ebben a formában a jármű védelmi célra, és hosszabb időtartamra van "beásva", megfelelő módon.
Viszont így az álca növényzet könnyebben meg gyulladhat, támadáskor lehető legrövidebb idő alatt le kell szedni azt a megfelelő helyekről (ha van rá idő és lehetőség).
Érdemes utána olvasni harcászati tankönyvekben, mert így érthetővé válik az is, mit hol és miért, hogyan és mire alkalmaznak.
Airmax 256854 2011. február 11. 09:19
Válasz erre
Szia Zoltán

"Az álcázott tüzelőállásnak az a lényege, hogy tüzelni is tudj belőle."

Minden tüzelőállásnak ez a lényege...

'Akkor ilyen alapon el is lehetne ásni a harcjárművet akkor biztos nem látják meg és védett is." 

Ha el nem is, de be mindenképpen.El majd csak akkor ha kiégett...

"A tüzelőállásnál nemcsak, hogy nem takarhatod le a csövet (vagy a tűzvezető rendszer elemeit), hanem még a dombok, halmok se korlátozhatják a tüzelést."

A csövet nem letakarni kell, (nem aludni készül)hanem a megfelelő technikával körülvenni,álcázni...
Ha valaki a tűzvezető rendszert betakarja, ill a Himalája áll a feltételezett lőirányba akkor...ez a Magyar Hds...

A szpecnaz olyan különleges alakulat, amely ha kell Barack Obama alsógatyáját is felhasználja a cél érdekében.Mindig,mindenkor, és mindenüt...

Üdv
piratvitorla 256853 2011. február 11. 09:04
Válasz erre
Szia
Az álcázott tüzelőállásnak az a lényege, hogy tüzelni is tudj belőle. Akkor ilyen alapon el is lehetne ásni a harcjárművet akkor biztos nem látják meg és védett is.
A tüzelőállásnál nemcsak, hogy nem takarhatod le a csövet (vagy a tűzvezető rendszer elemeit), hanem még a dombok, halmok se korlátozhatják a tüzelést. Kivéve, ha légi/műholdas feldreítés elől álcázunk valamit, bár pont az álcahálók bizosíthatják ott is a szabad kilővést (ha felülről fedő álcát készítünk.
A szpecnaz meg nem gépesített lövész alegység, bár ha a helyzet úgy kívánja, biztos használnak ők is hálót.
Egyébként meg egyáltalán nem mindegy, hogy 5 perc vagy 5 nap (növényzet, rögzítés módja stb).
üdv
Zoli
Airmax 256852 2011. február 11. 07:53
Válasz erre
Szia Zoli

Én így látom.Az álcaháló régmúlt korok történése...
Ha alaposan megnézed pl egy specnaz alakulat ilyetén történő "felhasználását" ilyet nem látsz...
Ha túl kell valamit éni,akkor "semmi nem elég".Ez a szerkezet fizikai méreteinél fogva nem guritható odább pár másodperc alatt,tehát az álcázásnak tökéletesnek kell lennie akkor is ha 5percre de akkor is ha 5 napra álnak helybe.

Üdv neked: András
piratvitorla 256851 2011. február 11. 07:43
Válasz erre
Szia
Szerintem ez egy tüzelőállásban lévő gép, csak a tüzelőállásból nem sok látszik.
Mivel a tüzelőállásból tüzelni szoktak ezért pont jó így.
Ha simán le akarták volna álcázni elég rá egy álcaháló, némi növényzet, esetleg még egy kis alakmásító...
Zoli
Kontár 256849 2011. február 10. 22:33
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28
29
29
30
30

Jóestét!
Rég jártam erre :)
K
Airmax 256847 2011. február 10. 21:01
Válasz erre
Majdnem...

Óriási szarvashiba a fényvető ill a lövegcső szabadonhagyása.Kis túlzással csaknem annyi,mintha nem csináltak volna semmit.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.