/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
romeo 256304 2010. december 4. 07:08
Válasz erre
Ezek szerint digitális minta nem lesz...
romeo 256303 2010. december 4. 01:58
Válasz erre
20-1
20-1
42-1
42-1
93-2
93-2

Üdv!
Bemutatásra került néhány fotó az új 2010M gyakorlóról,hagyományos és sivatagi változatban.

forrás: combatgear.blog.hu/2010/11/21/a_2010xm_uj_magyar_harci_egyenruha
zsury 256302 2010. december 3. 18:20
Válasz erre
Ebben sajnos nem lehetünk biztosak... :((
szezsolt 256301 2010. december 3. 17:53
Válasz erre
Némelyik fegyveres jobban fel van szerelve, mint egy mezei mexikói katona. De szerencsére, attól még, hogy van automata fegyvere, még nem biztos, hogy tud is vele lőni.
sdsdaf 256300 2010. december 3. 17:02
Válasz erre
r01_26115551
r01_26115551
r11_26129367
r11_26129367
r39_26128863
r39_26128863

Megrazo kepek a droghaborurol Rio-ban
www.boston.com/bigpicture/2010/11/rios_drug_war.html
Marci 256298 2010. december 3. 16:25
Válasz erre
Ja bocs jobbak voltak:) nem jól olvastam
Marci 256297 2010. december 3. 16:24
Válasz erre
Nem voltak jobbak. Sőtt volt benn egy magyar találmány is ami egyeletessé tette a sorozatlövést. Előtte folyamatosan gyorsult ha sorozatot lőttek.
sulyid 256296 2010. december 3. 16:21
Válasz erre
Világ viszonylatban ki csinálta a legjobb kalasnyikovokat? A magyar AK-k mennyivel voltak jobbak mint az oroszok?
Marci 256295 2010. december 3. 16:14
Válasz erre
Egy normális hadseregnél az aknavető alap meg sem említik. Ez hír? Szörnyű, hogy még csak itt tartunk. Azt várom mikor jelentik be, hogy rendszersitették a 2010 mintájú légpuskákat.
sulyid 256294 2010. december 3. 16:14
Válasz erre
tun_3715_1290231110
tun_3715_1290231110

A honvédségben máig nem telik rendes egyenruhára? Egyébként örülök neki hogy láthatom ahogyan az ember legjobb barátja ( AK ) még mindig ott van a katonák kezében. :)
bat 256293 2010. december 3. 15:58
Válasz erre
trans6
trans6
trans5
trans5
BE028900
BE028900

gohome
specnaz78 256292 2010. december 3. 14:49
Válasz erre
Na ez igen!

Ennek örülnék karira, ha fa alatt találnám. :-)))
romeo 256291 2010. december 3. 14:32
Válasz erre
6887767_0c47f61d3d63dac161b8e03aede4eb54_xl
6887767_0c47f61d3d63...

TS magyar fejlesztésű uszályhíd.
forrás: http://indafoto.hu/tit-hmhe
romeo 256290 2010. december 3. 14:16
Válasz erre
Baromi nagy tűzerőnk lesz :)
romeo 256289 2010. december 3. 14:03
Válasz erre
Már csak a 105mm-es tarack hiányzik :)
romeo 256288 2010. december 3. 13:56
Válasz erre
EXPAL M-08 COMBI   (spanyol fejlesztés)
EXPAL M-08 COMBI (...

a hallgatók számára a 9P148-as (Konkursz) indítóállvány mellett, biztosította a jelenleg még csapatpróbán lévő 60 mm aknavetőt is.
Ezáltal a hallgatók a MH-ben rendszeresítendő, egyik legújabb tűzeszközzel ismerkedhettek meg.
forrás: portal.zmne.hu/portal/page
phun 256287 2010. december 3. 10:47
Válasz erre
Szia!

1938-ban visszacsatolták Magyarországhoz a felvidéket.
Itt is látszik:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Hungary_1938.jpg

Így a térkép értelmet nyer.
A linken egy korabeli filmhíradót láthattál volna, ami erről tudósít. Sajnálom, hogy nem tudtad megnézni, mert érdekes.
Elnar 256286 2010. december 3. 01:25
Válasz erre
Sajnos sokadszori próbálkozásra sem indul nálam semmi azon az oldalon, így kérném a belinkelt tartalom lényegét szöveges formátumban részemre bocsájtani...
bat 256285 2010. december 3. 01:17
Válasz erre
Faludi_Karoly_2
Faludi_Karoly_2

-ezt miért?
Monty 256284 2010. december 2. 18:22
Válasz erre
phun 256283 2010. december 2. 18:08
Válasz erre
Őőő...
http://filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=3043
Elnar 256275 2010. december 2. 15:03
Válasz erre
Hm.. jól látom, hogy az amik nem csak a magyar felségjelet nem ismerték (Pataky...-Légiháború Magyarország felett) de az országhatárokat sem?
Marci 256274 2010. december 2. 14:56
Válasz erre
A ruszkik amerika nélkül vesztettek volna. Csak teherautóból 400000 darabatot küldtek. Ezért lehetett pl, 2000 t-34-est gyártani havonta. Valamit elfelejtessz! Nekünk magyaroknak elenségünk volt amerika és bombáztak minket hamár az érzelmekről beszélünk!
rod666 256273 2010. december 2. 14:53
Válasz erre
Nem vagy egyedül, ha elindítod, szólj, társulok!
bat 256272 2010. december 2. 14:49
Válasz erre
african-americans-wwii-046
african-americans-...
56606ac
56606ac

érdekes képek...
Kamovos 256271 2010. december 2. 09:37
Válasz erre
Vulkán kitörés
Vulkán kitörés

Hamár bombázásról beszéltek!
Varjúbácsi 256270 2010. december 2. 08:59
Válasz erre
"Bár az ezt követő időszakban élenjártak a civilek terrorbombázásában."
Bat, azt ne felejtsd el, hogy a "coventrizálás" nem angol találmány!
KapusiZoli 256269 2010. december 2. 00:30
Válasz erre
Azt tudom, nem is fogom eladni majd soha
Caprice 256268 2010. december 2. 00:29
Válasz erre
Majd mikor először ráülsz az lesz egy jó érzés. Te csináltad:) Ezt nem pótolja semmi szerintem:)
KapusiZoli 256267 2010. december 2. 00:11
Válasz erre
hello!
én vettem egy pannóniát tavaly 40ezerért, egész jó állapotban papírok nélkül. szétszedtem, amit csinálni kellene majd:
festés (ha autófestö):50000
kipufogó:2*20000 dob, 2*5000 könyök
térdpárnagumi:kb 6000
bovdenek
motorfelújítás min:20000
a krómozásról nem is beszélve, amit nem csinálnak sehol normálisat az országban,ja és a veteránvizsga, ami nélkül nem helyezhető forgalomba+ a papírmunka.Ha meg el akarod adni nem kapsz érte annyit, amennyit belefektettél.
üdv:
Zoli
szezsolt 256263 2010. december 1. 22:51
Válasz erre
Ismerek ilyen műhelyt Bp-től nem messze, de sajnos őket is már csak a régi autók iránti lelkesedés "tartja életben". Magyarországon nincs erre igazán igény. Ők is Svájcban tanulták ki a mesterséget.
Freddy 256262 2010. december 1. 22:17
Válasz erre
Nem akarjuk elvenni az álmaidat, félre ne érts. Szép és tiszteletreméltó cél egy ilyen műhely létrehozása. Csak lásd, hogy azért nem olyan egyszerű ez.
Caprice 256261 2010. december 1. 21:46
Válasz erre
Vállakozás szinten szerintem csak úgy érdemes csinálni ahogy ők.
www.rpm-styling.hu/hu

De ehhez szakértelem is kell. szvsz
steky_huni 256260 2010. december 1. 20:34
Válasz erre
Helo! Igencsak megvitathato dolog a felhozott temam, valoban rengeteg penzbe kerul egy ilyen prolyekt ami sok esetben akar 200% os nyeremenyt hozhat vagy meg sokkal tobbet is. Meg elottem all az elet, nagy almom lenne egy ilyen muhely letrehozasa, bar erre itt nalunk nem igazan van lehetoseg. Ez bizony tobb mint makattepites 1:1 ben. Szep hazamban Erdelyorszagban ezt el is felejthetem, de a vilag nagy, eleg elnezni az amerikaiakat, a Discovery musoraiban szereplo Over haulinosokat, hotrodepitoket... dehat az Amerika. Talan egyszer, de nem adom fel. Vajon egyedul maradok az otlettel ?
Freddy 256259 2010. december 1. 17:09
Válasz erre
und műhely und akna und megfelelő tárolás, ezeket alapnak gondoltam már akár a szándék legelső ködös megfogalmazásához is:)
Keri 256258 2010. december 1. 16:40
Válasz erre
Freddy 256256 2010. december 1. 16:12
Válasz erre
Jó, nyilván ki lehet hozni olcsóbban is (bár azért valószínűleg ott is híg az olcsó hús leve), de pl egy karosszériafényezés árából sok makett kijön (még akkor is, ha az én Astrámról van szó, egy sirályszárnyas merci fényezése ennek sokszorosa)
Sok nagy lelkesedéssel kezdett felújítási projekt bukott már meg akkor, mikor a lelkes felújító (illetve a lelkes felújító családja) szembesült azzal, hogy ez IGAZÁBÓl mennyibe került- és még mennyibe fog, mire normális kocsi lesz a jajdeolcsón megvett romból, ami olcsó volt, és a garázsból talán még ki is állt önerőből, de az idő vasfoga máskülönben szinte mindent megevett benne.
Persze maximális tiszteletem annak, akinek sikerül- de aki most akar belekezdeni, az lássa, hogy azért nem könnyen sikerül...
Freddy 256255 2010. december 1. 16:03
Válasz erre
Ebben viszont egyetértek veled, Németországot alapvetően az oroszok győzték le. a szövetségesek legfeljebb besegítettek: a nagy partraszállások már a fordulat után történtek, Rommelnek Egyiptomból azért még messze lett volna a Kaukázus, a német ipar meg '44-ben pörgött a legjobban- bombázások ide, vagy oda.

De azért ne becsüljük le ezt a segítséget.
A segítségnyújtási szerződésnél pl csak a repülőket meg a korszerűtlen tankokat lássuk, hanem a végtelen mennyiségű teherautót is- na, azok nélkül nehezen tudtak volna az oroszok vörös Blitzkrieget játszani.
Meg valószínűleg ha Sztálin úgy látja, hogy egyedül is elboldogul egész Európával, akkor nem követeli minden lehetséges alkalommal a második frontot.
bat 256254 2010. december 1. 15:46
Válasz erre
...ez a rénszarvasos dolog nem hagy nyugodni.szóval szeretnék eloszlatni néhány hiedelmet a témával kapcsolatban.(persze nem vagyok történész, ezért fenntartom a jogot a tévedésre)
Az hogy az amik nélkül nem jutottak volna berlinbe az oroszok,tehát ,hogy nem tudták volna nélkülük térdrekényszeríteni a nácikat-szerintem a következők miatt nem helytálló:
A nyugati szövetségesek számára Oroszország ugyan olyan mumus volt mint a 3.birodalom,ezért nem állt érdekükben tulzott mértékben támogatni a fasizmus elleni harcukat.Ölbetett kézzel nézték végig lengyelország,hollandia,belgium és a gyáva franciák bukását-akik mint az ismeretes országuk egyharmadát elvesztve,sirva futottak a tengerbe dönkerknél.Az angolokat nem bántom ,mert ők a maguk módján tisztességgel helytáltak, vissza verték a Luftwaffét 40-ben.(Bár az ezt követő időszakban élenjártak a civilek terrorbombázásában.)
Majd 1941 nyarán hitler megtámadta Oroszországot,és mind azt tudjuk egészen 1942 decemberéig győzelmet győzelemre halmozva nyomultak előre.azért had jegyezzem meg ,hogy a győzelmektől megrészegült hitleren kívül mindenki tudta ,hogy ennek a diadalmenetnek túl nagy ára volt-hiszen az oroszok körmükszakattáig védték hazájukat.
Bár minden körülmény arra engedett következtetni, hogy Oroszország elesik, hiszen a stratégiai fontosságú ipari létesítményeiket kénytelenek voltak feladni/felgyujtani , gyengén felszerelt csapataikat pedig sorra zárta körbe a megállíthatatlan német hadsereg...
Nem akarok ilyenekkel fárasztani senkit ,hogy téltábornok, meg Napóleon ,de a felperzselt föld tachtika 42 karácsonyára meghozta az eredményét.Nem állítom hogy ezt a maszkirovkát teljessen tudatosan vitték végbe-sok kényszerítő körülmény is közbejátszott,de így vagy úgy a német csapatok és a hátország között egyre nagyobb volt az a távolság ami az utánpótlás szempontjából lassan áthidalhatatlannak látszott.
Az oroszok szempontjából ez a két év volt a leg kritikussabb, hiszen a LaGG-3,Jak-1,Il-2 még le sem gördült a futószallagról már fel is kellett gyujtani a gyárat (nem úgy mint a franciák akik tálcán nyujttták át a Dw-520-okata németeknek)
A lényeg ,hogy emberfeletti áldozatokat hozva ezeket a gyárakat tokkal-vonóval a Volgán tulra költöztették,hogy ott újult erővel megkezdjék a tömeggyártást.A két fázis között a nyugati szövetségesektől kapott ledlész P-40, Hurricaneok oltalmazták a légteret-ez valóban nemes gesztus volt a szöviktől, és vitathatatlanul hozzájárult az oroszok jövőbeli sikereihez,(...)
Ezt elismerem,de azzal kapcsolatban már szkeptikusabb vagyok,hogy az szövetségesek bármelyik partraszállása is döntően befolyásolta volna a Vöröshadsereg diadalát a fasizmus fölött.Az olaszországi partraszállásra már a kurszki csata finisében került sor, amikorra a vöröshadsereg olyan elképesztő csapásmérő erővel bírt,ami minden harcoló felet elismerésre késztetett.Tény ,hogy így a németek kénytelenek voltak megosztani erőiket,de tény az is hogy mire sor került a D napra, az oroszok már az ukrán határhoz "közeledtek".
Szóval nem vitatom az amerikaiak érdemeit,de azért ezt a rénszarvasos teóriát kissé tulzónak tartom.
Varjúbácsi 256253 2010. december 1. 15:25
Válasz erre
Freddy!
Az én kis autócskám pl. a németeknél az E-bay-en 6000.-Euro körül már kapható. Ez a magyar árnál olcsóbb. Úgy vagyok vele mint a magyar naranccsal. Kicsi is, sárga is, savanyú is, de a mienk! :-)
Freddy 256252 2010. december 1. 14:42
Válasz erre
Gondolom, nem csak magyar piacra dolgozna.
Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy egy ilyen autó iszonyatos pénztemető, ehhez a projekthez nem elég az elszántság, anyagi források, tudás, kapcsolatok is nagyon kellenek. Anyagi források alatt azt értve, hogyha a megfelelő feltételek rendelkezésre állnak, akkoris belemegy egy modern, jó kocsi ára egy ilyen felújításba.
Elég, ha csak abba belegondolunk, hogy pl OT-hez nem elég csak úgy ,,jó lesz ez abba"- alapon megcsinálni a dolgokat, gyári, de legalábbis eredeti alkatrészek kellenek. Ilyen pedig vagy van az e-bayen rohadt drágán- vagy egyáltalán nincs sehol.
Érteni is kell hozzá, a gép minden porcikáját ismerni kell, ami egy x+10 éves kocsinál azért nem egészen triviális.
És végül kapcsolatok nélkül sem lehet megúszni, márpedig megbízható és becsületes szerelőt találni manapság elég nagy szerencse.

Szóval nem véletlenül vannak ezek a kocsik úgy elhagyva.
Varjúbácsi 256251 2010. december 1. 14:30
Válasz erre
Steki!
Szerintem nagyon alaposan fontold meg, hogy ebben a gazdasági környezetben mekkora a megtérülési ráta. Ha nem vagy lemezművész, vagy motor, futómű guru, akkor bizony ezeknek a részeknek a javítása, újragyártása horribilis összegeket emészt fel. Pl. egy 40 éves FIAT 500 Giardiniera (kombi, ezért a sima 500-as karosszériaelemekből kevés használható) lakatolása, az elrohadt lemezek cseréje, a nem beszerezhetők újra szobrászolása, és az (CSAK)alapozó festés anyaggal együtt kb.700000.-Ft. Jól olvasod hétszázezer. És hol van még a motor, az erőátvitel, a futómű, a belső tér, stb.stb.
Mire egy ekkora autó eljut a vizsgáig eltűnik benne kb. másfél milla, és a saját munkádról még nem is beszéltem. Ha ezt is beleszámolod, egy ilyen kis guruló ékszerdoboz már két milla körül jár. Nagyon kevés ember van, aki pusztán gyüjtői szevedélyből - hiszen ezek az autók, különösen ha OT-s, nem hétköznapi furikázásra valók - ekkora összeget kiperkál.
bat 256250 2010. december 1. 13:22
Válasz erre
sys 256249 2010. december 1. 13:11
Válasz erre
bat!
Az első képen az egy MiG-3.
HUJBI 256248 2010. december 1. 11:35
Válasz erre
itthon is találhatóak ilyenek szép számmal, ott állnak az udvarokon. vonatról rendszeresen láttam, autóval járva az országot általában már nem lehet észrevenni ezeket. érdemes kettőt venni belőle, de amit árulnak azt amúgy is vagy így hirdetik meg, vagy tartalék alkatrészekkel. rajongói klubokkal, gyárral is érdemes felvenni a kapcsolatot, minél több szakirodalmat beszerezni hozzá. szakember kevés van, így akik ezzel foglalkoznak, rendszerint ismerik egymást (vászontető, bőrülés, elektronika, lakatos munka, szállítás, vámolás egyéb papírmunka stb.). ja, és kell csinálni egy kalkulációt, hogy érdemes-e belefogni, kivéve, ha a pénz nem számít. :))) és persze rengeteg idő.
jerry82 256247 2010. december 1. 10:09
Válasz erre
jerry82 256246 2010. december 1. 10:04
Válasz erre
Azt a Mercédesz 300 gullwingot sajnálom rendesen felújítva 500.000 eurot kostál Miura is ritka és kereset egyesek szerint a legszebb Lamborgini
Caprice 256245 2010. december 1. 00:45
Válasz erre
Most én is valami hasonlóba kezdtem bele. Nem tudom mi lesz a kocsiból, de majd meglátjuk. Nálunk vannak végek akik restaurálással foglalkoznak és nem is akárhogy. Usában egész mezők és erdők teli vannak ilyen autókkal, keress rá gugliban érdekes látvány.
Betyár 256244 2010. december 1. 00:23
Válasz erre
Én is sajnálom ezeket a régi remek autókat.
sok pénzel és hozzáértő gárdával megvalósítható az ötleted.
Felújítva szakszerűen nagyon sokba kerülnek, bár egy rendesen lepusztult járgányon nem sok lehet a haszon. De ebben lehet hogy tévedek. Adás vételivel behozhatóak, ha eus akkor vám sincs rá és a regadó is minimáls.
steky_huni 256243 2010. november 30. 23:08
Válasz erre
exoticwrecks

ez csak nehagy a sokezerbol :(
exoticwrecks

helo :) rengeteg elhagyott autocsoda van a nagyvilagban, egy ilyeneket helyrepofozo ceg megvalositasa szerintetek tul bizar otlet? esetleg itt nalunk megvalosithatatlan lenne? Faj a szivem ezeket az autokat igy latni. Ilyen esetekben muszaly minden eredeti papir megszerzese az autokhoz hogy behozza az adott valaki az orszagba? Eljtszadozok a gondolattal... szerintetek tegyek le az otletrol, halva szuletett dolog ? koszi ;)http://gadgets.boingboing.net/gimages/exoticwrecks.jpg
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.