/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
Gorbils 585580 2015. május 13. 17:25
Válasz erre
Gorbils 585578 2015. május 13. 17:24
Válasz erre
Sziasztok !

Most találtam youtubon ! https://www.youtube.com/watch

Egy Ash-62 ir 9 hengeres, léghűtéses csillag motor indítása 1000 hp, 30000 cm3 !

Brutális amikor erőre kap 2:27 mp-nél !

An-2 és Li-2 használták !
sanyi 585404 2015. május 10. 08:50
Válasz erre
Rafika00 585383 2015. május 9. 15:07
Válasz erre
Bár nem kép de itt egy link az orosz máj 9.-ei parádéról.
http://may9.ru/parade
Jó nézelődést!
Tibcsi 585289 2015. május 8. 03:27
Válasz erre
Szerintem RC modell.
Ogre 69 585288 2015. május 8. 00:15
Válasz erre
Árulja el valaki, a videó első fél percében RC modell vagy tényleg valódi gép repül!
https://www.youtube.com/watch?v=mfoI7EmP4ZM
sanyi 584704 2015. április 29. 19:00
Válasz erre
Sziasztok!
Érdemes megnézni ezt a videót.
www.youtube.com/watch
12:36-nál... Óriási!
Látszik hogy milyen buták, hiszen nem így kell egy típust búcsúztatni, hanem titokban, szinte megszégyenülve, a nyilvánosság elől totálisan elzárva, ahogy ilyen modern és civilizált helyeken csinálják...
Mellékesen az egyik legszebb repülő és festés! Visszafogott, elegáns, mégis baljós.:)
lukács zsolt 584330 2015. április 22. 22:24
Válasz erre
4 hónapja ezt ígérik...nyilván beindult az amerikai fegyver,élelmiszer,gép ipar nyálelválsztása...megint egy jó kis buli...
sanyi 584319 2015. április 22. 21:12
Válasz erre
Meg leesett ezazamaz... Miért volt sok alacsonyan szálló kisrepülő a dél-szláv háború idején a Dél-Dunántúlon? Valószínűleg permeteztek - télen... Azokat a cuccokat valahogy elő kellett keríteni és íme.
lacipapa 584311 2015. április 22. 19:31
Válasz erre
Valószínű azért,mert mi még mindíg "lojálisabbak" voltunk velük,mint a Lengyelek :-(
Sherman 584298 2015. április 22. 15:56
Válasz erre
Mint annak idején a Jugoszláv tagállamokat is.
Senki nem értette, hogy az NDK-ból kivont szovjet fegyvereket miért rajtunk keresztül szállították "haza".
Kamovos 584274 2015. április 22. 08:22
Válasz erre
Meg akarják pakolni Ukrajnát fegyverekkel, meg a környező országokat is.
lukács zsolt 584266 2015. április 21. 22:46
Válasz erre
amerika nem támad meg senkit és nem tart sakkban sem.csak úgy diliből jönnek mennek a szuper titkos 30 éves cuccaik.a nulláson két hete láttam 5 oshkos pls-t és 3 6x6-os international 9900i katonai nyergesvontatót.
lukács zsolt 584264 2015. április 21. 22:43
Válasz erre
egyáltalán nem rossz képek!nem is értem amikor normális képekre valaki be ír,hogy gyenge minőségű,meg,hogy mellőzzük az ilyeneket.szerintem nem mindenkinek a hóbortja több százezer ft-t gépbe ölni...olcsóbb a kontaktlencse...
lukács zsolt 584263 2015. április 21. 22:38
Válasz erre
eggyel kevesebb trükközik az utakon...hála a jó istennek!
TAMÁS78 584262 2015. április 21. 22:09
Válasz erre
Én Nyugat-Európából és az USA-ból is hallottam hasonlóról. Szerintem a leghatékonyabb módszer.
Sherman 584261 2015. április 21. 22:04
Válasz erre
Gyerekkoromban nyaraltunk Romániában, valahol a fogarasi havasokban egy virslivé csavarodott Dacia volt kiállítva, egy táblán a család nevével akik életüket vesztették benne.
TAMÁS78 584259 2015. április 21. 21:50
Válasz erre
Úgy tudom, vannak helyek a világon, ahol néha ezt teszik.
Sherman 584256 2015. április 21. 21:40
Válasz erre
Én ezt nem is nagyon tudom értelmezni.
Az ajtó állásából és abból hogy a kocsi orra lefelé mutat, talán hassal előre és farral felfelé repült a fa tetejének.
Kamovos 584250 2015. április 21. 21:06
Válasz erre
Fent kéne hagyni a fán!
Had lássák az arajárók, hogy hová vezet a felelőtlen száguldozás.
Sennás 584249 2015. április 21. 20:43
Válasz erre
5OA7ujz
5OA7ujz
Uqt6Zox
Uqt6Zox
J6KS3A7
J6KS3A7

Még van pár fotó Oroszból:)De a videó is félelmetes.Hova tud ennyi hó majd elolvadni?
Jó minőségű havat utánzó anyagot kitalálnak(szódabikarbóna is talán megteszi) lehet egy ilyen diót készíteni:)
Gabusch 584244 2015. április 21. 20:17
Válasz erre
Novaja Zemlja még hagyján, de ez Észak-Afrika, az Atlasz hegységben. Jó, hogy alighanem csak valami hóátfúvás, de akkor is. :)

www.youtube.com/watch
Sennás 584235 2015. április 21. 19:45
Válasz erre
baleset-dupla
baleset-dupla
halalzona-1
halalzona-1

Ez nem érdekes inkább szomorú vagy félelmetes?200Km/h csavarodott a fára egy Lengyel srác valami Audival.
hobbista 584024 2015. április 19. 16:28
Válasz erre
Sennás 584023 2015. április 19. 16:04
Válasz erre
Ez rövid lett
Ez rövid lett

Őő nem ez a küszöb.
Sennás 584021 2015. április 19. 15:51
Válasz erre
new-land-007
new-land-007

Novaya Zemlya.Egy kis hó:)
torpokoska 583991 2015. április 19. 08:28
Válasz erre
Hátha valaki nem ismeri:
pakuro.wix.com/walkaround
jacksson 583867 2015. április 16. 20:27
Válasz erre
BlackBunny_1

strangers in the night over sonic speed
BlackBunny_1
05

@hobbydecal
05

Látom, hogy most egy ilyen "Phantom"(f4.) "őrület lett"
és közben találtam ezt a régi képet, ami csak azért érdekes, mert
a fotósról szól :) 1971-ben (mellesleg engem meglepett, hogy 1975 előtt létezett ez a "Black Bunny"(VX-4) festés... Üdv.
ssanyi 583760 2015. április 15. 08:37
Válasz erre
Üdv!

Majdnem.
A gép alatt van egy fátyolfelhő réteg és azon látszik az árnyék, látszik a nap és a kondenzcsík szöge stimmel az árnyékkal.Abban nem vagyok biztos hogy a gép fölött szükséges-e fátyolfelhő réteg hogy létrejöjjön az árnyék a felhőn (szórt fény).

Szép fotók!
lucky 583758 2015. április 15. 06:50
Válasz erre
Egy Unimog használtan is tíz millás tétel.
Akkor ez még több, tekintve hogy új, és spec fel meg alépítményes..
vackor 583754 2015. április 14. 22:45
Válasz erre
Ilyen kondenzcsíkot - gondolom -akkor "produkál" a Nap, amikor már elég alacsonyan van alkonyattájban és van valamilyen vékony felhőréteg még a repülő feletti szinteken is, amelyre a kondenzcsík árnyékot vethet.
Sennás 583745 2015. április 14. 20:58
Válasz erre
Fénykép0386_001
Fénykép0386_001
Fénykép0387_001
Fénykép0387_001
Fénykép0388_001
Fénykép0388_001
Fénykép0389_001
Fénykép0389_001

Sziasztok.Megint csak 1-2 új kép."locsoló gép" járt a Nyiregyi fűtőházban.Szép kis verda.Én még a régi gépekkel mozogtam de ez valami gyönyörű,és gondolom piszok drága.

Más.Mosás közben láttam egy ilyen érdekes "égi jelenséget".Repülő mögötte kondenzcsík--megszokott.De mellette párhuzamosan egy ilyen árnyék.Van ilyen,látott már valaki esetleg?Sok különféle kondenzcsíkot láttam már de ilyet aminek FULL árnyéka legyen.
Kojak75 583638 2015. április 12. 21:35
Válasz erre
Működni működik, 3 év állás után 3 méter húzáson beindult.
Csak a fülke le van szerelve és kinőtt belőle egy 4 méteres fa.
Egy műgyűjtő meg akarta venni restaurálási céllal de most áll az ügy.
Ki sem nézné az ember hogy ez a kis masina mit el nem húz.
Pl pótos Ifát megrakva dombnak fölfelé, darus Kraz-t, 70 beton tuskót
csúszólapon!
Üdv kojak!
Sennás 583550 2015. április 12. 07:23
Válasz erre
Szeva.Ez a jó állapotú? Már megilyedtem akkor milyen a rossz:-) De látod még le is van lakatolva. Gondolom sok sok százezer lenne mire egy gyönyörű és használható újat csinálsz belőlle.
Kojak75 583541 2015. április 11. 20:30
Válasz erre
Szia Sennás!

Ilyen szőlőművelő DT nekünk is van 2 db!
Csak nem ilyen szép gyári állapotúak.
Üdv kojak!
Sennás 583501 2015. április 10. 20:18
Válasz erre
Fénykép0366

Nyíregyháza Fűtőház
Fénykép0366
Fénykép0367

Nyíregyháza Fűtőház II.
Fénykép0367
Fénykép0381

Nálunk "ritka mint a fehér holló"
Fénykép0381
Fénykép0382

"kis kulcs"
Fénykép0382
Fénykép0368_001

roncstelepen:(
Fénykép0368_001
Fénykép0377

Mád csendélet
Fénykép0377
Fénykép0378
Fénykép0378
Fénykép0379
Fénykép0379
DSCF1808

Tokaj garázskapu
DSCF1808
Fénykép0356

Ez is garázskapu kicsit a Lambó ajtóira "hajaz"
Fénykép0356

Sziasztok.Pár érdekes kép a napokból.Van benne vasút,teherautó,traktor ki mit szeretne:)Sajnálatos a mobil ilyen gyenge képeket készít.
Üdv SENNÁS
sanyi 583102 2015. április 4. 19:10
Válasz erre
Commissar 582971 2015. április 3. 09:15
Válasz erre
Üdv!

Az a fokbeosztás logikus, ha tüzérségi megfigyelő a partról nézi és saját maga felé néz a 180 fok, könnyen tudja diktálni az irányt a tüzéreknek.
A Centaur és a Cromwell között csak a motor a különbség, eleinte nem állt rendelkezésre elég Rolls Royce Meteor a repülőgépgyártás igényei miatt. Leánykori nevén Rolls Royce Merlin, ha így ismerősebb :)
Amikor már volt elég, a Centaurokat átépítették és attól kezdve Cromwell IV és VI volt a nevük. lövegtől függően. Valami 1000 körüli darabot gyártottak a Centaurból és csak 80 egynéhány látott ilyen néven bevetést a D napon, a többi később már csak Cromwell vagy műszaki jármű kivitelben.
T.Csaba 582958 2015. április 2. 21:45
Válasz erre
Tegnap találtam meg egy 2000-ben vásárolt "füzetemet".A Concord kiadótól A British Tanks of WWII 1 rész.

Ebben is ezt írják a Centaurokról.Nevezetesen,hogy a partraszálló hajókról tudtak így tüzelni.
De,hogy kicsit vegyesebb legyen kép,van benne egy fotó egy ugyanilyen gradációval és számozással ellátott 75-ös Shermanról is!
Sennás 582947 2015. április 2. 19:36
Válasz erre
Szia nem is tudom melyik a legjobb:)Nagyon jó képek!Köszi.
Sherman 582943 2015. április 2. 18:43
Válasz erre
KapusiZoli 582942 2015. április 2. 18:24
Válasz erre
Gabusch 582533 2015. március 28. 20:02
Válasz erre
Mi van akkor, ha a tűzvezetést végző irányzó tüzér kint van? Magyarul a hajó és nem a harckocsi "tartozéka"?
Nem hiszem, hogy egy harckocsiból lenne olyan kilátás, illetve lenne benne olyan tüzérségi távmérő, amivel partraszállást lehet támogatni. A hajón erre van hely. Csak be kell ordítani, hogy meddig fordítsák a tornyot és milyen szögben lőjenek.
Az meg teljesen mindegy, hogy a fokbeosztás fordul a mozsárral (illetve így a toronnyal), vagy a mozsáron van jelzés, a lényeg, hogy tudják, hány fokra lőnek.
Itt is van egy olyan bejegyzés, ami egyrészt azt firtatja, hogy ugyan mi a franchoz viszonyították a beosztást (hol a jelzés? - magyarázat nincs), illetve, hogy miért van elöl a 180 fok. Utóbbit a tengerészeti hagyományokkal magyarázza, ha jól értem.

Van továbbá egy másik bejegyzés is, az azt írja, hogy mivel kezdetben csak a hajókról akarták volna használni őket, még a motort is kiszerelték belőlük. A későbbiekben azért visszaszerelték, de nem az eredeti Liberty-ket, hanem Meteor motorokat, így ezek a tankok valójában Cromwell Mk VI-ok, csak nem vezették át bürokratice.
Ezek után vezetőket a seregtől (Army) kellett még toborozni, mert náluk (Marines) nem voltak.

A motorok kiszerelésének nem látom különösebb értelmét, hacsak nem egyszerűen páncélozott ágyútornyokat akartak maguknak, amire a harckocsik felvontatását tartották a legegyszerűbb megoldásnak, de felesleges súlynak tartották a motort.
Rafika00 582532 2015. március 28. 19:55
Válasz erre
11073318_1025187727509774_5187657592177794168_n

március 25 Bp. Fehérvári u. felüljáró....
11073318_10251877275...

Mozgásban vannak de hová?
PeKo Publishing 582530 2015. március 28. 19:53
Válasz erre
A Centaurok tornyán azért volt ilyen skála, hogy már a partraszálló bárkáról is tudjanak tüzelni, mégpedig az addigra már partratett tüzérségi megfigyelő és helyesbítő katonák segítségével. A skála a már parton lévő megfigyelőt segítette a tűzvezetésben.
T.Csaba 582522 2015. március 28. 18:40
Válasz erre
Több kép is van róluk Normandiából,bevetés közben meg ahogy kigördülnek a szállítóhajókból és persze amit eddig láttam,azokon ott volt a számozás.Nekem is rejtély volt eddig az egész,de neked adok igazat és ezután is az.
Minek lenne kívül a tornyon,mikor mindenki bent ül!
Sherman 582502 2015. március 28. 16:49
Válasz erre
Hát ha ezt írták biztosan igazuk van. Én mindenesetre furcsállom hogy míg a tüzérek bent ültek a fokbeosztás kívül volt, ráadásul a mozgó részen. Gondolom amikor a fokbeosztás a mozsarak talpán volt az nem fordult a mozsárral. Ami a legfurcsább számomra hogy hátul van a nulla fok.
Mindenképpen érdekes mert én úgy tudtam a Centaur-ból csak kísérleti példány létezett, amit nem vetetek be.
Gabusch 582442 2015. március 28. 00:20
Válasz erre
Igen, ezek fokok.

Átfutva a szöveget, valami olyan jön le első blikkre, hogy ezeket a Royal Marines részére adták át és a partraszálló hajókon használták tűztámogatás céljára. Ahhoz kellett a fokbeosztás, hogy a tüzérek be tudják állíttatni a tornyot a megfelelő cél irányába.
Az ötlet valószínűleg onnan jött, hogy a XVIII-XIX. században voltak olyan hajóra szerelt mozsarak, amelyek talpán hasonló fokbeosztás volt.
Sherman 582441 2015. március 28. 00:07
Válasz erre
A linken lévő képekből az derül ki hogy ezek fokok. Az ágyú csőnél van a 180, Hátul középen a 0, az-az 360,.
TAMÁS78 582439 2015. március 27. 23:54
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.