/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
elmo 253668 2010. január 25. 14:59
Válasz erre
Nem latjatok, epp elpattan! Eszkimo ovodasok vezetik (a jegesmedve csoport jele tisztan latszik a gep oldalan)! Az ovodai "kisparna-hatast" gyakoroljak.
Kalóz 253667 2010. január 25. 14:47
Válasz erre
notarius 253666 2010. január 25. 14:42
Válasz erre
Ennél nagyobb hófelhő lenne mögötte szerintem.
Kalóz 253665 2010. január 25. 14:37
Válasz erre
Kamovos cimbi! Ezeket a gépeket Antonovék hasonló produkciókra tervezték meg :):
Kalóz
MoMi 253664 2010. január 25. 14:36
Válasz erre
Sziasztok!

Jó Photoshop munka!
momi
Lompi 253662 2010. január 25. 09:06
Válasz erre
RonnieFrown 253661 2010. január 25. 07:41
Válasz erre
Han 253660 2010. január 25. 06:42
Válasz erre
Nemnem, tévedés, az új teljesen láthatatlannátevő lopakodó módot tesztelik, egyenlőre csak a futóművön! Mit nekik amerikai lopakodó...
Sulaco 253659 2010. január 24. 23:30
Válasz erre
Ronin 253658 2010. január 24. 22:57
Válasz erre
Á, az első képek az új orosz antigravitációs futóműről!:)
mig23papa 253657 2010. január 24. 22:44
Válasz erre
Kamovos

Á dehogy, pilóta, meg gép kell hozzá :-))
sulyid 253655 2010. január 24. 21:42
Válasz erre
Ez orosz gép a felségjel szerint.
Kamovos 253654 2010. január 24. 21:32
Válasz erre
AN-12
AN-12

Ehhez azért kell egy kis kurázsi!
Lompi 253653 2010. január 24. 20:42
Válasz erre
Bocs Jimbobá! A kapkodásban melléütöttem, elírtam a neved! Szégyenlem magam!:o(
Lompi
Lompi 253652 2010. január 24. 20:40
Válasz erre
Jombobá!
Bocs a kihagytam a 2 a lompi után az emil címben. Írj aztán összebeszélünk.:o)
Üdv,
Lompi
Jimbobá 253651 2010. január 24. 19:46
Válasz erre
Szia Lompi!

Mi a mailcímed?
Írtam neked és fontos lenne a válasz, képek ügyében.

Vagy jelentkezz!

Nagyon szépen köszönöm!

Üdv!
Lompi 253650 2010. január 24. 10:29
Válasz erre
Page 1_135_France_2
Page 1_135_France_2

Nem találtam meg hova való ez a kép, de ritkán látható.
Flettner helikopter. Egyszer leszállt egy 18 csomóval haladó tengeralattjáróra. A fotó Franciaországban készült.
Lompi
Bubu 253643 2010. január 23. 14:37
Válasz erre
KapusiZoli 253642 2010. január 18. 23:08
Válasz erre
Sziasztok!
Én láttam élőben a Zil 157est működés közben. 1998ban, vagy 99-ben ruzsán volt az önkéntes tűzoltók ifjúsági ob-ja.oda hozták ki az algyői tűzoltók, ültem is a vezetőfülkében. Mig 15ös hajtómű volt benne, és a zil motorja is még az edetei benzines volt.A tűzoltók elmondása szerint képes volt 10 perc alatt 400 liter keroznit lenyelni,de az igazi a hangja volt az ember a saját szavát sem hallotta a közelében.
Üdv:
Zoli
Kamovos 253641 2010. január 18. 18:22
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat a Tűzotó tankal kapcsolatban!
Na most vagyok rendesen megkeveredve a témában!

Figaro Zsana képén Zil-157 1db Mig-15-ös hajtóművel.
Migi we2557 (60) képén T-34-es 2db hajtó művel.
Figaro big wind 1 big wind 2 képén Szintén T-34-es 2db hajtó művel.

A T-34 Mig-15-ős hajtóműről nincsen kép.
A T55-ről sem láttam képet.

Azt hiszem egyenlőre nem állok neki ennek a tanknak!

Üdv:kamovos
kinggi 253640 2010. január 18. 18:21
Válasz erre
sumo-tank
sumo-tank

Találtam még egy izgit..:D(vannak még pihent elmélyüek...:D:D)
Jakesz 253639 2010. január 18. 18:19
Válasz erre
És még azt mondják,hogy a tankok minden tereppel megbírkóznak.
kinggi 253638 2010. január 18. 18:18
Válasz erre
759-tank-prank
759-tank-prank
41605518_f6af116906
41605518_f6af116906

Igazad van!
:D:D
szezsolt 253637 2010. január 18. 18:13
Válasz erre
idf0paratroops0trainingut6
idf0paratroops0train...

Ez nekik nagyon megy... :)
kinggi 253636 2010. január 18. 18:07
Válasz erre
Képkivágás
Képkivágás

No comment :D
Kamovos 253635 2010. január 18. 17:59
Válasz erre
atis76 253634 2010. január 18. 16:19
Válasz erre
0000015728
0000015728

Hupsz...
sanyi 253633 2010. január 18. 14:28
Válasz erre
Pusztaszőlősön is járt egy lánctalpas tűzoltó 2000-ben, de sajnos nem emlékszek rá tisztán.
juge75 253632 2010. január 18. 14:07
Válasz erre
A T-34-es alvázat Szolnokról, a Tiszaligeti parkból vitték el a MOL szakemberei.
Ez az Iraki öböl háború idején történt.
Erről készült egy könyv is, a címe: Lánctalpas kútölők.
Tyimosenko 253631 2010. január 18. 12:56
Válasz erre
Azt hittem rosszul emlekszem, hogy T-55-os alvazat lattam a 98as nagylengyeli ramazuri eseteben, de ez volt az. A T-55os oltogep, nem a regi T-34 alapu. Ott nalunk is secperc alatt rendbetette a dolgokat.
sulyid 253630 2010. január 18. 12:47
Válasz erre
Tudnátok képeket feltenni az afganisztánban állomásozó magyar katonák fegyvereiről,ruhájukról,felszerelésükről?
Maz 253629 2010. január 18. 11:25
Válasz erre
>Jelenlegi sorsáról nem tudok semmit.

Utolsó előtti tartózkodási helye: Bólyai
Az utolsó gondolom Petőfi laktanya.
páncélos 253628 2010. január 18. 11:19
Válasz erre
Kamovos!

Én úgy tudom, de ez nem 100%, hogy:

Zsanai gázkitörésnél egy ZIL-157-es alvázon lévő MiG-15 hajtóművel próbálták elfújni a lángot (SZU, vagy magyar jármű volt, nem tudom).
Majd odavittek egy (SZU) 2Sz3M Akáciát, ami lelőtte a csapot, ezt követően 2db (szintén szovjet) ZiL-131 alvázra szerelt, nem tudom milyen MiG hajtóművel eloltották.
Utána egy ilyen ZiL-131-es megmaradt valahol az országban, vagy talán meg is van még, nem tudom.
Az öbölháború és a kuvaiti olajmezők eloltása érdekében kértek segítséget. Erre hazánkban a zsanai esetből lemodellezve megalkottak egy nagyobb és erősebb gépezetet T-34-85 alvázra 2db MiG-21 hajtóművel. Ezt hozzáértő szakember jobban el tudná mesélni, de a lényeg, hogy a hajtómű tolóereje és körben rávezettet víz egyszerre fújta, és oltotta a lángoló kutakat.
Olyan sikeres lett, hogy idehaza továbbfejlesztették és a két hajtóművet egy VT-55A alvázra szerelték. Ha jól tudom a szerkezet valahol megtalálható.
A korábbi T-34-es alváz magánkézbe került, majd különböző 56-os filmekben vontatóként szerepelt. Jelenlegi sorsáról nem tudok semmit.
Rocker 253627 2010. január 17. 10:19
Válasz erre
Tyimosenko 253626 2010. január 17. 10:15
Válasz erre
Sajnos nem ertekelik az akkori kuvaiti erofesziteseinket elegge nyugaton.

Ezt a jarmuvet vetettek be a nagylengyeli gazkitoreskor is 98ban.
lucky 253625 2010. január 17. 09:04
Válasz erre
Maz 253624 2010. január 16. 22:00
Válasz erre
Mocsárjáró. ZiL-2906
Az űrből visszatérő űrhajósok kimentésére tervezték a ZiL-4906 "Kék madár" kétéltűvel egyetemben. Ez a kötöttebb talajon szállította, és szükség esetén lerakta.
"Elterjedni" csak a ZiL-4906-nak sikerült, ezt a MIR űrállomás utolsó személyzetének földet érésekor sokat mutatták a híradásokban.

A két spirál egymással szemben forog, az egyiken bal, a másikon jobb emelkedésű menettel. Kanyarodás a harckocsikhoz hasonlóan a két oldal sebességének változtatásával történik. Azonos forgásirány is kapcsolható, ilyenkor oldalazó mozgást végez.
Úszóképes, és ráadásul a tőzeges lápos talajon/talajban is képes a haladásra (ahol az egyéb kétéltű járművek megfeneklenének.)
Rocker 253623 2010. január 16. 21:45
Válasz erre
Rocker 253622 2010. január 16. 21:38
Válasz erre
Mi jott ki a turbinabol? Lehet hulye kerdes de nem ertek a repcsikhez. Folegnem a repulo es tank hibridekhez.
Rocker 253621 2010. január 16. 21:34
Válasz erre
Nem gyenge! Vajon hogy kerult oda?
lucky 253620 2010. január 16. 20:10
Válasz erre
Figaro 253619 2010. január 16. 16:19
Válasz erre
1991 nyarán készült el Kecskeméten, és szeptemberben már a kuwaiti égő olajkutat oltotta.
KossuthLajos 253618 2010. január 16. 16:18
Válasz erre
Szerintem te arra gondolsz, amikor Kuvaitban az Irakiak felgyújtották az olajfúró tornyokat és a magyarok az alvázra szerelt MIG-21 hajtóművével fújták el a lángot, hogy valami szabályzót vayg zárót tudjanak a kútra tenni. Nagyon bevált eszköz volt és a Világ a csodájára járt.
lucky 253617 2010. január 16. 15:36
Válasz erre
joci232 253616 2010. január 16. 15:13
Válasz erre
mikor volt egy gázkitörés a közelkeleten pontosan nemtudom hol akkor is a magyarokat hívták hogy ezzel a masinával oltsák el. 1 óra alatt eloltották...( az ottaniaknak több hét is kevés volt)

úgyhogy bevált a találmány
SIG 253615 2010. január 16. 15:00
Válasz erre
Én anno még a tv-ben néztem a zsnai gázkitörést és ott csak Zil-ek voltak, de abból egyszerre 3-4 darab. Úgy tudom, hogy a T-34 az Öböl háborúban került csak bevetésre és előtte építették valamivel, igazán pont erre a célre. Szerintem Zsanán az még nem létezett.
Kamovos 253614 2010. január 16. 14:40
Válasz erre
Még csak egy filmet találtam a 2 hajtóművesről! :(

www.indavideo.hu/video/_Tuzoltas_Jet_turbinaval

Üdv: kamovos
Kamovos 253613 2010. január 16. 14:21
Válasz erre
Szia Joci232!

Köszi a leírást!

Most azért kicsit megkeveredtem mint közép paraszt 56-ban!

A képek szerint, ott volt a Zil Mig-15-ös hajtóművel!

Hiányzik a T-34/85 Mig-15 hajtóművel!
Szerintem ezen nem volt vízsugár!
Úgy emlékszem, hogy akkoriban a hajtóműves oltást azért alkalmazták, egyedüliként, és először a világon, mert úgy gondolták, hogy a hajtómű erős gázsugara elfújja a lángot, a kialudt kútfejet oltócsövekből kellőképpen lehűtik és lecserélik újra.
De hát ez sem tegnap volt, úgy hogy lehet csalnak az emlékeim!
A T-34/85 2db Mig-21 hajtóművel emlékeim szerint későbbi kialakítás.

Üdv: kamovos
Ui: megyek be írom keresőbe, hogy Zsana!
Figaro 253612 2010. január 16. 14:15
Válasz erre
Figaro 253611 2010. január 16. 14:14
Válasz erre
big wind 1
big wind 1
big wind 2
big wind 2

Szia Kamovos!

2 db,egymástól függetlenül vezéreltethető, Tumanszkij R–11F–300 hajtómű van rajra.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.