/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
index 253377 2009. december 26. 14:09
Válasz erre
Hát pont ezaz! Földközelben mit érhet a dolog. Valószínűleg eleve több idő kell az ilyen katapultálláshoz, mint egy repülőnél. Alacsony magasságnál van-e elég ídő minderre? A pilóta reakciója valószíűleg nem gyorsabb, mint egy repülőgép-pilótáé. A földközeli akadályok komoly veszélyforrás jelenthetnek.
lucky 253376 2009. december 26. 13:54
Válasz erre
Ha jól tudom a Mi-24 nem szállító helikopter.
Arra ott van Mi-8/17 stb.
Sztem anno ezt a lehetőséget egyszerűen nem akarták veszni hagyni.
Sennás 253375 2009. december 26. 13:53
Válasz erre
Ott inkább nem azzal van a baj ha lehuppan és utánna oldalra borúl?Tudod olyankor kezdődik a kaszabolás.Addig jó az autorotálás amig van magasság de földközelbe meg tényleg utban van.
HUJBI 253374 2009. december 26. 13:49
Válasz erre
csak mint a NATO neve, a szarvastehén. :)
HUJBI 253373 2009. december 26. 13:49
Válasz erre
helikopterebe katapultülést tervezni? hááát... még akkor is, ha ledobja a rotorlapátokat vagy lefelé lövi ki az üléseket. az oroszok már megint valami nagyot akartak alkotni, de adja isten, hogy ezt a megoldást senkinek ne kelljen élesben kipróbálni. az Apache túlélő képessége nagyon jó, egy nagy sebességgel magasból seggre esést is jó eséllyel túlélnek a pilóták. a legnagyobb hülyeség ledobni a rotorlapátokat, hiszen azok fékezik a becsapódás sebességét, így az erejét is.
sulyid 253372 2009. december 26. 13:49
Válasz erre
A mi 24 nem szép hanem gyönyörű!:)
index 253371 2009. december 26. 13:45
Válasz erre
Ne értse senki félre, nagyon szeretem a Mi-24-et, egyszerűen annyira szép.
sulyid 253370 2009. december 26. 13:42
Válasz erre
De a mi 24-est is folyamatosan fejlesztik tovább hogy még jobb legyen nem csak uj tipusokat fejlesztenek.
index 253369 2009. december 26. 13:42
Válasz erre
A Mi-24 is specializálva van, mert másra nem igen lehet használni, szállításra egyáltalán. Csak katonák szállíására meg drága. A Mi-24 egyedülállósága miatt egy önálló kategória szerintem a katonai helkopterek között.
index 253368 2009. december 26. 13:38
Válasz erre
Ha ez az elgondolás lenne a legjobb, akkor mindenki a mi-24-et másolta volna. (Azért valljuk be a Mi 24 elég különleges helikopter, hozzá hasonó nincs.) Nem így lett, pontosan ellenkezőleg. Az oroszok is ezért fejlesztették ki a mi-28, Ka 50, Ka 52-t.
lucky 253367 2009. december 26. 13:30
Válasz erre
A kérdés: vajon egy helikoptert csak páncélos vadásznak kell-e alkalmazni?
Esetleg olcsóbb-e egy olyan helikopter ami nincs ennyire specializálva?
index 253366 2009. december 26. 13:28
Válasz erre
A kérdés az,hogy egy páncélosvadásznak kell-e desszantot lerakni.
index 253365 2009. december 26. 13:24
Válasz erre
Ez egész biztos így van, és még sok gyakorlati probléma lehet vele. Nem egyszerü a dolog. Szerintem simán rengeteg olyan helyzet adódhat, ahol, nem lehet élni a katapult adta lehetőségekkel. Szvsz ez egy elég sok korláttal rendelkező megoldás. A pilóta dönti el akarja-e használni vagy sem. Ha már a lapát lerobbant, akkor az autorotatio nem segíthet. A repülésben rengeteg olyan fejlesztés volt, ami nem vált be és az adott típus későbbi modifikációnál elhagyták, módosították, törölték. Az élet majd eldönti, hogy haszos-e vagy sem.
lucky 253364 2009. december 26. 13:16
Válasz erre
Anno az NDK-s Mi-24 Nato-s próbái során a nyugati pilóták egy rossz tulajdonságát rótták fel neki: lógatja az orrát.
Az emelkedőképességétől le voltak nyűgözve.
Továbbá van vmi amire az Apache sose lesz képes: deszantot lerakni.
A Mi-24-n viszont nincs olyan radar mint az AH-64-n.

Én, mondjuk célpontként, egyikkel se szeretnék találkozni...
lucky 253363 2009. december 26. 13:12
Válasz erre
A Ka-50/52 gyakorlati próbáiról olvastam vmilyen újságban ( talán Aranysas).
Ott azt írták, h az esetleges katapultálás során szétrepülő rotorlapátok miatt nagyobb távközt kell tartani a gépek között, továbbá a katapultálás folyamata lassul pont a rotorlapátok lerobbantása miatt.
index 253362 2009. december 26. 12:42
Válasz erre
sulyid

Nem hibádzik összehasonlítani az Apache-t a ka50,52-vel? Az előző már 30 éve szolgálatban van és számtalanszor bizonyított. Az oroszok meg most kezdik rendszeresíteni a helikopteriket. Csaknem 30 év alatt sikerült nekik is egy ilyen típust hadrendbe állítani. Mond már el, melyik helikopterben van, volt katapultülés, amit a 70-es években fejlesztettek az oroszok? Amíg a gyakorlatban nem bizonyít, addig csak egy érdekes koncepció. Sok ilyen hozzádhasonló csak az orosz, csak az amerikai stb. buzi van. Okos ember így nem gondolkozik . Ami jó és bevált azt el kell ismerni és az Apache egy kiforrot bevált típus, míg az oroszok épp, hogy csak léteznek. Az is lehet, hogy kiválóak csak épp erre még nincs semmilyen tapasztalat.
Sennás 253361 2009. december 26. 12:20
Válasz erre
Annyit még Urak az Apache-ról egy srác honlapján találtam aki elvesztette a fél karját és utánna csinált valami körutazást az Államokba.Hogy ő volt-e a gép egyik személyzete vagy csak valami bajtársa azt nem tudom de ha valakinek van idelye a //danielsbigtrip.blogspot.com itt az oldal legeslegalján megnézheti.
sulyid 253360 2009. december 26. 11:05
Válasz erre
juge75 253359 2009. december 26. 10:56
Válasz erre
Ha valakivel a környezetedben hasonló dolog történne (ne adja az ég sohasem, kívánom!), szerintem nem lenne vigyor orcádon!
juge75 253358 2009. december 26. 10:54
Válasz erre
Sulyid.
Édesapád nem hiszem hogy erre tanított vagy ilyen példát mutatott neked.
Én őt jó humorú és becsületes embernek ismerem.
Légy emberségesebb, mert nagyon sok pofon fog az életben érni (nem csak fizikailag)!
Az egy dolog, hogy valaki nagyképű, esetleg beképzelt, de hogy más emberek halálán kárörvend, az már szégyen!
Gondold át azt, hogy mit, hova írsz!
Szégyenlem magam, Édesapád és Édesanyád helyett is.
notarius 253357 2009. december 26. 10:23
Válasz erre
Egyébként az Apache ülései és az egész orra úgy van kialakítva, hogy a függőleges - azt hiszem 80km/h-s) zuhanás esetén a személyzet túlélje a becsapódást.
sulyid 253356 2009. december 26. 10:19
Válasz erre
A vietnámi és a koreai klíma és táj tényleg nem a legjobb a hadifoglyoknak:)Ami a megbízhatóságot illeti:az orosz cuccok híresen megbízhatók(lásd vietnám...).Afganisztánba például hiába van jó felszerelésük a nyugatiaknak attól függetlenül mégis elfognak bukni ott.Irakba van esélyük,de afganisztán az biztos bukás.
Kamovos 253355 2009. december 26. 10:04
Válasz erre
Szia sulyid!

Jó akkor nézzük sorba!

Te a kép alapján elkezdtél örömködni 2 ember esetleges halálának!
Akik lehet, hogy nem is akartak oda menni, de küldték öket!
Amúgy + nem illik más ember szerencsétlenségén örömködni!

Aztán, hogy az Amik mennyire misztifikálják amilyük van az nem is csoda, hiszen mindenüket árulják!
Az igaz, hogy gyáraik elsődleges célpontja a saját hadseregük!
De számos technikát L kell adniuk külföldre is, hogy a hadi iparuk talpon tudjon maradni!

Amúgy +, hogy melyik jobb?
A puding próbája az evés!
Hány hadszíntéren kellet az Ex Orosz technikát lecserélni, és az Amcsit?
Kinek a technikája bírja jobban a szélsőséges időjárást?
Kinek a technikája javítható gyorsabban harci körülmények között?
Kinek a technikája igénytelenebb kiszolgálás szempontjából?
Kinek a technikája nagyobb túlélő, sérülések esetén?

Katapul?
Azt hiszem Korea óta, nem szívesen esnek fogságba!
A vietnámi klíma sem igazán jött be nekik! :D

Üdv: kamovos
mig23papa 253354 2009. december 26. 09:59
Válasz erre
sdsdaf

Persze hogy van, miért ne lenne?
sulyid 253353 2009. december 26. 09:42
Válasz erre
Akkor most nézzük át más szemszögből:
-vannak az agyondicsért amik és a felszereléseik.
-vannak az Apache ezt is agyon dicsérik.Pont az amik és a nyugatiak azok akik mindig és minden emberüket megpróbálják megmenteni.Nos ha tényleg megakarná őket menteni akkor lenne annyi eszük hogy valami katapultfélét beépítenek a gépekbe(lásd az oroszok(ka 50 és 52-es) és ők nem éppen az ember kíméletükről híresek...)Szerintem 1 egyszerű katapult az nem kerülne sokba(lekoppintják a kamovokat).Az hogy a gépeikben nincsen katapult több katona életét is kockára teszi mivel ha olyan szituáció lesz hogy jobb lenne valahogyan elhagyni a gépet akkor nem lesznek rá képesek.
Kamovos 253352 2009. december 26. 09:09
Válasz erre
sulyid!

el gurult a gyógyszered?

kamovos
Kamovos 253351 2009. december 26. 09:03
Válasz erre
Szia Wrecker!

Magyar Dodgeről, GMC-ről, DUKW-ról olyan oldalt mint eitt lent?

www.ww2jeep.gportal.hu/gindex.php

Üdv: kamovos
Jimbobá 253350 2009. december 26. 09:02
Válasz erre
lucky 253349 2009. december 26. 09:02
Válasz erre
lucky 253348 2009. december 26. 09:01
Válasz erre
Amíg csak fotót látsz, és a körülményekkel nem vagy tisztában, addig nem lehet semmit mondani.
Szóval miért érdemelték meg?
Mi az amit te tudsz az esetről, mi meg nem?
Ha ott maradtak a pilóták akkor sem illik ilyent mondani róluk, ha ők voltak a hibásak.
Tudod halottról jót vagy semmit.
zsury 253347 2009. december 26. 08:25
Válasz erre
DrJoci 253346 2009. december 26. 03:15
Válasz erre
ezek a mocskos amcsik biztos nem...de létezik helikopterbe katapult nem a szeletelős fajta :D bár az izgibb lenne :D
sdsdaf 253345 2009. december 26. 00:09
Válasz erre
Helikopter pilótának van esélye túlélni bármiféle zuhanást? :D neeem nincs
Wrecker 253344 2009. december 25. 23:49
Válasz erre
sulyid 253343 2009. december 25. 23:45
Válasz erre
Sennás 253342 2009. december 25. 23:29
Válasz erre
apachecrash
apachecrash
apachecrash1
apachecrash1

Szépen összecsomagolták,erre szokták mondani ezt már nem illik túlélni.
romeo 253340 2009. december 25. 22:48
Válasz erre
TR-85M
TR-85M
TR-85M (1)
TR-85M (1
MLI-84M (1)
MLI-84M (1
MLI-84M
MLI-84M
TAB ZIMBRU
TAB ZIMBRU
TAB recovery
TAB recovery
PIRANHA III
PIRANHA III
PIRANHA III (1)
PIRANHA III (1
Humwee
Humwee
URO VAMTAC
URO VAMTAC
LAROM 160mm
LAROM 160mm
GEPARD
GEPARD
HAWK
HAWK

Romániában 2009 december 1.-én ismét katonai díszszemle volt.
Wrecker 253339 2009. december 25. 21:17
Válasz erre
Szia !

Pontosan milyen oldalra gondolsz ?
Kamovos 253338 2009. december 25. 19:50
Válasz erre
Szia Wrecker!

Magyar Dodgeről, GMC-ről, DUKW-ról nem ismersz véletlenűl ugyan ilyen oldalt?

Üdv: kamovos
Freddy 253337 2009. december 23. 21:25
Válasz erre
de Havilland Buffaloból meg egy légpárnás változat készült.
lucky 253336 2009. december 23. 20:42
Válasz erre
Volt ilyen a B-36 (?) Peacemaker alatt is..
Muzzy 253335 2009. december 23. 12:06
Válasz erre
A II VH alatt is kisérleterztek ilyen megoldással.
Létezik fotó Bostonról hasonló futóval, elvileg az Aleuit szigetekre tervezték.
Muzzy
juge75 253334 2009. december 23. 09:06
Válasz erre
Ez nem lánctalp, gumiszalag.
De valóban érdekes...
torpokoska 253333 2009. december 23. 08:49
Válasz erre
il-28
il-28

Bár nem építek csak csörömpöt, de egy ilyen "lánctalpas" repülő érdekes lenne:
Az eredeti képaláírás:Experimental tracked mainwheels fitted to an Il-28.
Spike 253332 2009. december 20. 12:20
Válasz erre
BTR-80 - Bradley

Operation Joint Endeavor
BTR-80 - Bradley

Orosz BTR-80, amerikai Bradley Boszniában
juge75 253331 2009. december 19. 15:57
Válasz erre
tatra807prototypja6

Tatra 801 alapjain Tatra 807 amfibia prototípusa.
tatra807prototypja6
ot62jakoenijnotsuniverstr1

OT-62
ot62jakoenijnotsuniv...
ot62bhh5

Nem photoshop, hegymenetben az OT-62
ot62bhh5
gbngfnto3
gbngfnto3
ot62poslubwf6
ot62poslubwf6
gvozdika2nv4
gvozdika2nv4
gvozdika3bu1
gvozdika3bu1
141t54aji1

T-54a
141t54aji1
152t54aga6
152t54aga6
t55a02qr3

T-55a
t55a02qr3
t55a03ip0
t55a03ip0
t55a01oj3
t55a01oj3
helo2983wm1
helo2983wm1
ss1vakcidu4
ss1vakcidu4
fotomesicenh6
fotomesicenh6
helo2985ea1
helo2985ea1

Az Ex-Csehszlovák Néphadsereg járművei 2.
juge75 253330 2009. december 19. 15:32
Válasz erre
czkstivk7
czkstivk7
ST-1
ST-1
csla104xb5
csla104xb5
jhhjxx7
jhhjxx7
ghql2
ghql2
gkgjhh2
gkgjhh2
jkjkof0
jkjkof0
kjjbjbld1
kjjbjbld1
klhjea0
klhjea0
zuhjjf0
zuhjjf0
original German tigers used for exercise to be destoyed o r for propaganda films
original German...
filmbl5
filmbl5
filmpr4
filmpr4
filmyy3
filmyy3

Az Ex-Csehszlovák Néphadsereg járművei.
Náluk gyártott ex-német járművek, valamint propaganda filmen célpontként szereplő eredeti német harckocsik, amiket szét is lőttek.
lucky 253329 2009. december 19. 12:33
Válasz erre
kovács_bt 253328 2009. december 19. 11:44
Válasz erre
Tudom nem kép de érdekes :D
Egy vadászgépnek álcázott skoda

auto.indavideo.hu/video/extreme
balaton 253327 2009. december 19. 09:57
Válasz erre
Na mégegyszer: http://video.xfree.hu/?n=jcsige%7C22b5dc7baf58bb56aadec233e2948f80
A linket másold a címsorba!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.