/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
juge75 251849 2009. június 9. 18:44
Válasz erre
HPIM0994
HPIM0994
IM_A0002
IM_A0002
IM_A0003
IM_A0003

Tessék.
juge75 251848 2009. június 9. 18:42
Válasz erre
Google!
juge75 251847 2009. június 9. 18:42
Válasz erre
Faternak még mindig megvan a Posztó kabátja.
Nehéz, csúnya, de nem válik meg tőle.
romeo 251846 2009. június 9. 18:40
Válasz erre
Igen erről van szó, fotót tudnál feltenni?
Köszi!
juge75 251845 2009. június 9. 18:37
Válasz erre
Rendes neve: ZPU-2, Csepel teherautónak volt egy speciális változata, módosítva volt a plató.
mig23papa 251844 2009. június 9. 18:06
Válasz erre
Nekem is volt olyan ruhám, amit adtak mert benne volt az ellátmányba, de használni sohasem használtam, mert mire felvettem volna , jött egy újabb fazon.

Nem egy olyan volt ami abszolút használhatatlan kénylmetlen volt. Szerintem most sem sokkal jobb a helyzet.
romeo 251843 2009. június 9. 17:53
Válasz erre
Üdv Juge75!

CSEPEL D344 platóján elhelyezett ZU-2 14,5mm-es légvéd. géppuskáról keresek képet, Apudnál nincs véletlenül?

Köszönöm!
Agent 251842 2009. június 9. 17:52
Válasz erre
Hiába...kis hadsereg ruházkodik, nagy hadsereg fegyverkezik.
romeo 251841 2009. június 9. 17:49
Válasz erre
juge75 251840 2009. június 9. 17:47
Válasz erre
Nyugi, ha koedukált lesz, lesz ott (kis)fiú is bőven!
KB. 8 hónap mulva... :-)
juge75 251839 2009. június 9. 17:45
Válasz erre
Dísz egyenruha az igen!
Haditechnika meg megy a levesbe a juttatásokkal együtt!
juge75 251838 2009. június 9. 17:44
Válasz erre
65652_1
65652_1
dsc00715ix6
dsc00715ix6

Kb. egy szálloda londínere, vagy portása is ilyen!
romeo 251837 2009. június 9. 17:40
Válasz erre
A csajokra nem gondoltak? A ZMNE-n már lassan több a kislány mint a fiú!
juge75 251836 2009. június 9. 17:33
Válasz erre
Micsoda rakás s..r!
A végén honfoglalás kori ruci is lesz?
romeo 251835 2009. június 9. 17:21
Válasz erre
1e_n
1e_n
2e_n
2e_n
3e_n
3e_n

Javaslatok az új díszegyenruhára.
link: www.hm.gov.hu/hirek/hazai_hirek/miert_kell_hallgatoi_diszegyenruha
romeo 251834 2009. június 9. 17:12
Válasz erre
M-84
M-84
M-84_01
M-84_01
VIU-55
VIU-55
Picture239
Picture239
Picture219
Picture219
Picture204
Picture204
Picture203
Picture203
Picture165
Picture165
Picture169
Picture169
Picture259
Picture259
Picture253
Picture253
Picture266
Picture266
Picture294
Picture294
Picture306
Picture306
Picture200
Picture200
Picture206
Picture206
M-77_Oganj
M-77_Oganj
Picture197
Picture197
NORA_B-52
NORA_B-52

Néhány fotó a mai szerb hadsereg fegyverzetéről.
romeo 251833 2009. június 9. 16:19
Válasz erre
2-3
2-3

A szerb hadsereg LAZAR 8x8 PSZH-ja.
romeo 251832 2009. június 9. 16:12
Válasz erre
01
01
04
04

A cseh hadsereg PRAM 120mm-es önj. aknavetője.
páncélos 251831 2009. június 8. 21:47
Válasz erre
Juge 75!

Az orosz/szovjet fórumon folyt.
juge75 251830 2009. június 8. 12:41
Válasz erre
Természetesen specializálni és tervezni kell a feladatra és a várható igénybe vételre.
A harcmezőn , de aktív szolgálatban is logisztikai szempontból sem mindegy hányféle alkatrészt kell gyártani, raktározni és eljuttatni ahova kell.
juge75 251829 2009. június 8. 12:37
Válasz erre
Az eredeti Szovjet tervezők szerint az az ős.
páncélos 251828 2009. június 8. 08:15
Válasz erre
Juge 75!

Továbbra is azt mondom, hogy a T-54/55-höz nem sok köze van, magának a harcjármű szerkezetének. A motor és a futómű egyes elemeit nem értem ide. A lánctalp nem azonos, a futógörgők is a könnyített változatok alapból, természetesen az idők során történtek cserék és méretében megfelel a T-55 futógörgője is. Ha az időt nézzük természetesen a T-44 és T-54 előbb volt és lehetett ezekből is ötleteket meríteni.
De nem értek egyet vele, hogy T-54-ből lett az AT-T.
Az tény, hogy az AT-T tüzérségi vontató az alapja a BAT-M, MDK-2 és a BTM-3. Sőt a P-40 GM-426U is az AT-T-ből lett kifejlesztve.
Folytathatjuk az elemzést, de szerintem inkább a szovjet/orosz fórumon.
juge75 251827 2009. június 8. 05:06
Válasz erre
T-54-->AT-T-->BTM-3.
A motor súlya is segíti a munka végzésben ezért került előre, ZIL teherautón alapszik a vezető fülke.
juge75 251826 2009. június 8. 05:02
Válasz erre
A BTM–3 alapjául az AT–T tüzérségi nehézvontató szolgált, ami viszont a T–54 harckocsi alvázán alapul.
Görgők, lánc, lánc meghajtó kerék azonos.
Mellesleg megjegyzem, a légvédelmi löveg alváza (ZSU) is eltér az alap harckocsiétól, mégis arra épül.
Icebreaker 251825 2009. június 6. 22:57
Válasz erre
Helló!

Szerintem a következőt láthatod belülről:
www.makettinfo.hu/forum/image.php
Ice
sanyi 251824 2009. június 6. 14:04
Válasz erre
Köszi!
Szép dolgok, csak "kicsit" drága nekem. Gondolom nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel:) Talán nem lenne egészséges dolog hazamenni egy 50ezres makettel:)
Üdv
Sanyi
romeo 251823 2009. június 6. 00:16
Válasz erre
t-55_upgrade_package_main_battle_tank_partner_2009_international _defense_exhibition_serbia_serbian_army_belgrade_001
t-...
air-defense_missile_rl-2_truck_praga_vz53-59_serbia_army_serbian_partner_2009_defence_exhibition_belgrade_001
air-...
air-defense_missile_rl-2_truck_praga_vz53-59_serbia_army_serbian_partner_2009_defence_exhibition_belgrade_002
air-...
bov-3_upgrade_strela-2m_anti-aicraft_wheeled_armoured_vehicle_serbia_army_serbian_partner_2009_defence_exhibition_belgrade_001
bov-3_upgrade_strela...

Üdv!

Szerb eszközök.
balaton 251822 2009. június 5. 17:04
Válasz erre
A BTM-3 lesz 1/35-ben. A Panzershop ígéri. Addig nézz szét, mit lehet zaciba vágni, mert az áraik 2-300 dollár körül mozognak. :D
A P-40 lokátor lánctalpas alvázon például 350 dollárba kerül.
www.panzershop.cz/inshop/scripts/price_list.asp
sanyi 251821 2009. június 5. 16:40
Válasz erre
Csudaszép másiná!
Nekem kell egy ilyen!:)
Nem tudja valki hogy makett létezik-e belőle? Hülye kérdés volt, kizárt...
balaton 251820 2009. június 5. 15:56
Válasz erre
BTM-3 r
BTM-3 r
MDK-2M
MDK-2M

MDK-2: Tucatnyi harcjármű fedezékét képes 1 óra alatt kiásni. A marótárcsa 80cm mély árok kivágására alkalmas menetből. (Többször is végigmehet az árkon, mélyítve azt.) A tolólappal a kikotort fedezék lejáratát készíti el.
BTM-3: lövészárokárok-ásó gép szintén AT-T alvázon.
balaton 251818 2009. június 5. 15:38
Válasz erre
0001
0001

Működés közben...
Joy 251814 2009. június 4. 22:43
Válasz erre
OKOK Elnézést a tévedésért.Mostmár ezt is tudom milyen:)
páncélos 251813 2009. június 4. 22:27
Válasz erre
MDK-2.
Köze sincs a T-55-höz.
AT-T alváz.
Nagyon durván és leegyszerűsítve, hasonló tengelyelrendezésű mint a T-34-es, csak a meghajtó és a feszítő kerék ellentétes oldalon található.
Joy 251812 2009. június 4. 22:17
Válasz erre
T55 az alváz és szerintem trágyaszóró a magy forgórész a hárúlján.
Joy 251811 2009. június 4. 21:54
Válasz erre
Eszméletlen förmedvény!Nagyon tetszik.Próbálom kinézni arészeit mi miböl származhat.
Kiváncsi vagyok ráén is.
Amon 251810 2009. június 4. 21:47
Válasz erre
HPIM3845
HPIM3845
HPIM3846
HPIM3846
HPIM3847
HPIM3847
HPIM3848
HPIM3848
HPIM3849
HPIM3849
HPIM3850
HPIM3850
HPIM3851
HPIM3851
HPIM3852
HPIM3852
HPIM3853
HPIM3853
HPIM3854
HPIM3854
HPIM3855
HPIM3855
HPIM3856
HPIM3856
HPIM3857
HPIM3857
HPIM3858
HPIM3858

Sziasztok!

Ezt pár napja fotóztam Sándorfalván.
Vlakinek valami info hogy pontosan mi akar lenni?
Jimbobá 251809 2009. június 4. 14:10
Válasz erre
IMG_4689
IMG_4689
IMG_4901
IMG_4901

Sziasztok!
Kis érdekesség a magyar OMLT-től:
Ha jól látom, DShKM van a Hummerek tornyában, sőt, mintha PKM is lenne mellette/fölötte, főleg a 2. képen látszik? Ti hogy látjátok?

A másik képen miben ücsörögnek? Páncélozott felépítményes URAL? Vagy mi? MRAP-nak túl nagy, a cikkíró szerint 24-en ültek benne.

danielfromhungary.blogspot.com/2009/06/hungarian-prt-at-work.html

Üdv!
Szõkekapitány 251808 2009. június 3. 08:38
Válasz erre
Elég komoly: legó Yamato csatahajó
www.youtube.com/watch
romeo 251807 2009. június 3. 07:50
Válasz erre
Üdv Teuton!

Ezek csak rajzok, a neten találtam.
Teuton 251806 2009. június 2. 23:52
Válasz erre
Hello romeo!
Ezek melyik cég figurái?
romeo 251805 2009. június 2. 22:24
Válasz erre
hung1
hung1
hung2
hung2
hung3
hung3

Üdv!
wittman44 251804 2009. június 2. 07:46
Válasz erre
Kép028
Kép028

a foto cime 'kézimunka' :)
T-72AV 251803 2009. június 1. 14:31
Válasz erre
helo páncélos

nagyon kőszőnőm

űdv t-72av
páncélos 251802 2009. június 1. 14:24
Válasz erre
T-72AV!

Értem a kérdésed, csak kivitelezhetetlen.
Mint már említettem az első széria jött a védőlemezes kerekekkel.
1996 utáni kocsikon nem volt, sőt a rögzítési helye sem.
Közben az első szériából alakítottak át MVJ, meg VS változatot, és jó párat kis és középjavítottak, amelyekre előfordult, hogy nem rakták vissza a lemezeket, sőt csapatoknál és a kiképző helyeken is, ha javítás miatt leszedték előfordult, hogy nem tették vissza.
A saját gyűjteményedet úgy rendezed, ahogyan csak jólesik, de szerintem ezt így különválasztani nem érdemes. Akkor különválaszthatod a hullámtörő gumibakjait is, hogy szögletes, vagy gömbölyű. Vagy akkor már nagyobb az eltérés a BTR-80 és a BTR-80M között.
Jimbobá 251800 2009. június 1. 13:25
Válasz erre
Ugyan az. Csak az egyiken van, a másikon nincs. Nem kell túlbonyolítani.

Üdv
biga 251799 2009. június 1. 13:10
Válasz erre
Mert ugye egy katonai járművön dísztárcsát szokás használni, mert így jobban elrejtőzik.
T-72AV 251796 2009. június 1. 10:52
Válasz erre
disztárcsás
disztárcsás
BTR-80
BTR-80

helo páncélos

kető féle van btr-80-bol disztárcsás és a disztácsa nélkűli hogy a két fajtájut kűlőn tegyem

űdv t-72av
juge75 251793 2009. június 1. 05:42
Válasz erre
Miért lenne ritkán látható?
Dísz szemléken és nyílt napokon is ott van.
páncélos 251792 2009. május 31. 22:30
Válasz erre
BTR kerék
BTR kerék

T-72AV!

Nem nagyon értem, hogy mit akarsz különválasztani?
A BTR-80-nál az első széria, még rendelkezett a kerékagyat védő lemezzel.
Lemez nélküli képet csatolok. Jól látható a 6db rögzítési pont.
A 96 után érkezett BTR-ek kerekén nem találsz ilyen rögzítési pontot.
PETI 251790 2009. május 31. 21:07
Válasz erre
Nyugger,
én is láttam ezt a szörnyeteget. Élen járunk a hülyeségben. Talán egy szép napon Mi-8-asból készített buszunk is lesz, mint a régi szép időkben valamelyik arab
országnak...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.