/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.
sanyi 565145 2014. augusztus 12. 21:55
Válasz erre
bandy 565143 2014. augusztus 12. 21:42
Válasz erre
Elképzelhető egy régebbi arnysasban vagy aero magazinban olvastam hogy van egy Pápáról kivándorolt vadász pilóta aki A-10 en repül.Lehet hogy az ő gépe.
sanyi 565141 2014. augusztus 12. 21:22
Válasz erre
A-10_nose_art_03 magyar
A-10_nose_art_03...

Magyar A-10!
sanyi 565139 2014. augusztus 12. 21:21
Válasz erre
Épp ma nézegettem az asztalon, komoly, kell agyalni hozzá, de impozáns makett.:)
vlevi 565123 2014. augusztus 12. 19:52
Válasz erre
HobbyBoss BR52-t sem szabad elfelejteni, 1/72-ben.

www.super-hobby.hu/products/German-Kriegslokomotive-BR52.html
Vagy, ha valakinek ez túl apró, akkor ott a Trumpeter, kétszerakkorában

www.digitalplayground.be/
silent8 565110 2014. augusztus 12. 09:26
Válasz erre
Sennás 564901 2014. augusztus 8. 11:24
Válasz erre
27
27
ref_track09
ref_track09

1:35ben 2 nagyon szép mozdonyt lehet venni a Leopold mellé.
Személy szerint a BR-86 nekem jobban tetszik mint az 52-es.
De így összehozható,vagy 1:72 ugyanezek beszerezhetők költséghatékonyabb és helytakarékosabb.(képek csak illusztráció)
Sennás 564885 2014. augusztus 8. 08:55
Válasz erre
trains_locomotives_steam_union_pacific_widescreen_4_6_6_4_mallet_1440x900_13500
trains_locomotives_s...

Szia.Én se vagyok egy Nagy vasútmániás de Ez ill.a nagy tesó engem is megfogott.
UP 4-6-6-4 Challenger moz+szer kocsi 482tonna:)
A BigBoy (nagy tesó) Revell készletben kapható
Dreher 564882 2014. augusztus 8. 08:32
Válasz erre
NEm szoktam ilyet mondani egy mozdonyra, mert annyira nem érdekel, de micsoda gyönyörű masina az a 11 esel jelölt képen!:D
Sennás 564874 2014. augusztus 7. 20:20
Válasz erre
MvE19890219_1607
MvE19890219_1607
11
11
6
6

1991 április 27-én a belgák megdöntötték a rekordot egy 70 kocsiból álló 1733 méter hosszú és 2786 tonnás vonattal, melyet szintén egyetlen mozdony vontatott Ghent és Oostende között. Jelenleg ez a vonat büszkélkedhet a világ leghosszabb személyszállító vonata címmel!

De szerintem is Amerika a Kiály!Az emeletes "Diesel oldal" mindent visz!
att2 564864 2014. augusztus 7. 17:06
Válasz erre
Számomra még mindig érdekes, hogy elvileg ugyanazt a nyomtávot használják, de nagyobb az űrszelvény mérete, a tengelyterhelés, és persze az engedélyezett vonathossz is ámulatba ejtő olykor :P
Sennás 564834 2014. augusztus 6. 20:26
Válasz erre
pictures_1960_DSCN6891
pictures_1960_DSCN68...

Szeva.Énnekem nem csak a mozdonyokon akadt fel a szemem,hanem a kocsikon is.Mennyi egy M1A1? 60-62 tonna?Itt kettőt tesznek fel egy vagonra!DODX 40000 sorozatú 6 tengelyes kocsi 394000 Ib összteherbírással! "barátok közt" is 178 tonna.Rakományként 136 tonna:)Sőt láttam olyat 3db LVTP-7 rajta. Súlyba igaz kisebb de 8méteres hosszával full végig ért.
Sennás 564795 2014. augusztus 6. 10:36
Válasz erre
Szia.Szép kis szerelvények!Elég lehet itt fékpróbát tartani:)3× megjárod oda vissza mire végzel!Jó cipő nem árt:)
Ha megnézed Kálmán szinte minden képek az első két mozdony össze van fordítva.Célszerűség ahogy att2 is írta.Belegondolsz jönnek vissza akkor meg pont fordítva lenne a gép.Így csak előre állnak és pont jó irányban van a mozdony.(ha nincs az érkező állomásnak fordító korongja vagy a közelbe delta vágány ahol beforgassák a gépeket)Ahol több mozdony van ott gondolom a terepviszonyok miatt,a vontatási teljesítménybe kell besegíteni.Kishazánkban a legtöbb mozdony két vezető állással rendelkezik ezeknél semmi gond.1-2 Diesel gép olyan amiről nincs meg bizonyos pályaszakaszokon a rálátási távolság(hosszú orrával van a gép)lásd az általam feltett M42-433 gép így második figyelésre kötelezett dolgozó tartózkodik a gépen és figyeli a "vak oldalt".Biztos az amerikai séma teljesen más.
att2 564791 2014. augusztus 6. 09:34
Válasz erre
A középső mozdony helyzete gondolom csak célszerűségű ok, mivel szinkron üzemmódban működnek, 2 gép tolatási mozgása esetén jobb a kilátás a rövid orral. Vonattovábbítás során közbesorozott mozdonynál nem számottevő hogy a gép melyik vége van elöl vagy hátul. Legalábbis én így gondolom, aztán ki tudja, milyen besorozási minták vannak náluk. :)
ddk466 564790 2014. augusztus 6. 08:43
Válasz erre
Megnéztem hogy milyen mozdonyok húzzák, ezek AC4400CW 3300 kW 4486 hp !
ddk466 564788 2014. augusztus 6. 08:33
Válasz erre
2822.1399691157
2822.1399691157
2013.1082466780
2013.1082466780
3687.1226379653
3687.1226379653
6630.1085939640
6630.1085939640
7299.1270511607
7299.1270511607
9826.1399691051
9826.1399691051
9842.1213135958
9842.1213135958

Sziasztok

Ezek sem egy rövid szerelvények ! Szerintem van 1 Km vagy még több is !

Gábor az első képen középső mozdony miért van fordítva ?

Üdv DDK
NORAD 564656 2014. augusztus 3. 21:33
Válasz erre
Sennás 564396 2014. július 29. 22:33
Válasz erre
Zsanér
Zsanér
4162_2
4162_2

No.33 jelölt a rézlemez jobb alján 4db zsanér.
Sennás 564385 2014. július 29. 21:07
Válasz erre
Ja én csesztem el ez csak 21 kocsi BOCSÁNAT!
Sennás 564384 2014. július 29. 21:06
Válasz erre
DSC_0250_1000
DSC_0250_1000
Fénykép0216
Fénykép0216

Szia.Már nem bírom követni a matekot:)
A vonat 22db "tapsi" kocsiból 22×21.6méter és egy 11.3méteres BoBo mozdonyból állt.
Ez így 475.2+11.3=486.5méter és mivel a vasútnál kerekítünk így487méter a 64631 sz. vonat.
1 képet Balázs haverom készítette(hova mászott fel?)
2 én a mozdony orráról
medor 564379 2014. július 29. 20:40
Válasz erre
Szia(sztok)!
Ok igazatok van.Nem az ~500m-be akartam belekötni,hogy 50m-el kevesebb vagy több.
Sőt olvastam,hogy üres kocsik,így gondolom a kis 'tolató' is boldogul velük.
A fényképpel nem stimmel valami.Az úttest és a vonat aránya tűnt fel először,de akkor ezek szerint nem a vonattal van a baj,hanem az úttal.30db szaggatott vonalat számoltam.A festett és festetlen aránya (ránézésre)4:5-höz és ha a festett részt 4m-nek veszem akkor egy egység 9m.9mX30=270m.De ha 12m lenne egy egység (én még nem nagyon láttam 5-6m hosszú szaggatott vonalat) akkor is csak 360m a teljes hossz.
A teljes 450m-es szerelvénynél 15m lenne egy egység.(Na ekkorát meg pláne nem.)
Kár,hogy nincsenek széljelzők az út mellett,mert azokat ~50m-enként rakják le.
Könnyebb lenne viszonyítani.Így viszont tényleg "érdekes kép" lett.(A számomra...)
rohamkukac 564314 2014. július 28. 21:39
Válasz erre
A poszt címét át lehetne írni csavar helyett alkatrészre is... :)

9gag.com/gag/amXD3OX
Sennás 564303 2014. július 28. 19:32
Válasz erre
Kálmán köszi neked is a linket.Az általad talált "BoBo"--413al fogok ma este P.ladányban tolatni:)Jó kis gép,igaz a múltkor a 22kocsit(mert ennyivel járunk)tolt menetbe vitték és megszorúltak az ívben nem bírta tolni.Vissza kellet húzni kettéakasztani,van ilyen is.
Sennás 564295 2014. július 28. 19:00
Válasz erre
Köszönet a linkért Tamás78!Igy igaz a "tapsi" kocsik ilyen nagyok.Sőt van olyan "habis" kocsi(iker kocsi)30 méter hosszúak.--mint egy 10emeletes ház!De természetesen 10méteres kocsi is:)
ddk466 564293 2014. július 28. 18:33
Válasz erre
Sziasztok !

Tamás78 igaza van ! 21 m egy vagon én a képen kb: 21 db látok az 441 m csak a vagon, A mozdony 11 m így a szerelvény 452 m a Sennás pedig azt írta hogy KÖZEL 500 m !

medor a vonat teljesítménye 440 kW = 579 hp azért az nem piskota bár hogy is nézzük !

sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/95-55-2044_m44.htm
www.theunitconverter.com/kilowatt-to-horsepower-metric-conversion/440-kilowatt-to-horsepower-metric.html
TAMÁS78 564291 2014. július 28. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

Lövésem sincs a vasúthoz, de ez azt írja, hogy ütközők közötti hossz: 21600 mm.

sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/31-55-0824_tadgs.htm
Phoenix89 564290 2014. július 28. 17:28
Válasz erre
Én nem értek a vonatokhoz, de ezen én is fennakadtam. Egy vagon mondjuk 10 méter, de csak saccolok, az akkor is 200 méter...
medor 564289 2014. július 28. 17:03
Válasz erre
20 vagon+mozdony.Az 500 méter?Nem kötekedni akarok,csak a mozdony sem egy erőgép.
Sennás 564283 2014. július 28. 16:11
Válasz erre
DSC_0189_1200
DSC_0189_1200

Semmi önajnározás:)
Csak a napokban "lelőtt"egy spotter ahogy Nádudvarról visszafele jövet az üres műtrágyás kocsikkal.Közel 500méteres vonattal.
vlevi 564179 2014. július 26. 22:58
Válasz erre
Nekem a Nyíregyházáról készült képek azért fontosak, mert rajta van a házunk. A porfelhő legszélén.
Podva 564178 2014. július 26. 20:33
Válasz erre
Szia
Valamennyi a fortepan.hu-ról való. És az itt lévő "portfólió" nem is teljes... :)
Üdv
robiOne 564177 2014. július 26. 19:26
Válasz erre
A tököli repülőteret bombázó B-24 Liberátorok.
A tököli repülő...
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása. 2
Almásfüzitő, 1944...
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása.
Almásfüzitő, 1944...
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázása után.
B-17 Flying Fortress...
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázásakor
B-17 Flying Fortress...
B-24 Liberator bombázógép a Csepel sziget fölött.
B-24 Liberator bomb...
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 2
B-24H Liberator USA...
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 3
B-24H Liberator USA...
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 4
B-24H Liberator USA...
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én.
B-24H Liberator USA...
Békéscsaba, a város bombázása 1944-ben.
Békéscsaba, a vá...
Békéscsaba, a város ipartelepének bombázása 1944-ben.
Békéscsaba, a vá...
Bombázók Dunakeszi felett. Háttérben Budapest, Csepel sziget. A füstfelhő a Ferencvárosi pályaudvar, Déli vasúti összekötő híd környékén látható.
Bombázók Dunakeszi...
Budapest V., Belgrád (Ferenc József) rakpart, Március 15. (Eskü) téri sarokház.
Budapest V., Belgrá...
Budapest XIII., Újlipótváros, mögötte a lángoló Angyalföld az ipartelep szőnyegbombázása után, Buda felől nézve.
Budapest XIII., Ú...
Budapest, a Csepeli szabadkikötő bombázása.
Budapest, a Csepeli...
Budapest, a főváros bombázása Pesthidegkút felől nézve.
Budapest, a fővá...
Budapest, a Soroksári úti rendező pályaudvar bombázása.
Budapest, a Soroksá...
Budapest, a Weiss Manfréd Acél- és Fémművek bombázása Budaörs felől nézve
Budapest, a Weiss...
Budapest, Lágymányos, a Déli Vasúti Összekötő-híd bombázása.
Budapest, Lágymá...
Budapest, Rákosrendező vasútállomás bombatámadás után füstfelhőben. Visszatérő B 17-es bombázó Budaörs fölött.
Budapest, Rá...
Csepeli Papírgyár és a Gubacsi híd bombázása (a Soroksári dunaágon). Baloldalt a Csepeli Stadion
Csepeli Papírgyár...
Debrecen, a Nagyállomás bombázása, 1944
Debrecen, a Nagyá...
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben. 2
Debrecen, amerikai...
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben
Debrecen, amerikai...
Debrecen, térsége 1944.szeptember 21., B-17 Flying Fortress bombázógépek köteléke légvédelmi tűzben.
Debrecen, térsége...
Dombóvár, vasútállomás, Panzerkampfwagen IV. F1 közepes harckocsi.
Dombóvár, vasútá...
Focke-Wulf Fw 190F-8 típusú vadászbombázó repülőgép.
Focke-Wulf Fw 190F-8...
Hatvan, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Hatvan, a vasúti p...
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben. 2
Nyíregyháza, a vas...
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben.
Nyíregyháza, a vas...
P-38J Lightning vadászrepülő. Tapolca és Sümeg között kényszerleszállással ért földet, 1944. augusztus 22-én.
P-38J Lightning vad...
Szob, az Ipoly híd bombázása, 1944-ben. USA légierő B-24 Liberator négymotoros bombázógépe.
Szob, az Ipoly híd...
Szolnok, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Szolnok, a vasúti p...
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe. 2
Tapolca, repülőté...
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe.
Tapolca, repülőté...
Tököl, a repülőtér bombázás után, a Dunai Repülőgépgyár Rt. szerelőcsarnoka 1944-ben
Tököl, a repülőt...

Képek 2
robiOne 564176 2014. július 26. 19:05
Válasz erre
lkw 564164 2014. július 26. 14:08
Válasz erre
vini 564163 2014. július 26. 13:40
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem a szimulátorral kapcsolatban,hogy lehet-e "játszani" vele?

Üdv:Vini
lkw 564157 2014. július 26. 10:29
Válasz erre
A cikk nem veszi ténynek: "mint amit a jelek szerint az oroszbarát lázadók használtak ". A BM 21 bevágott leírás nélküli képe pedig a szokásos, ilyen civileknek szánt cikk "dekorálása". Mint az orvosi cikkeknél a felnagyított amőba képe...
piratvitorla 564154 2014. július 26. 09:57
Válasz erre
Egy nagy sz@r cikk, ami ráadásul ténynek veszi, hogy kik lőtték le. A hab a tortán a BM-21 sorozatvető fotója - még azt se nézték meg mit is tesznek be...
lkw 564153 2014. július 26. 09:34
Válasz erre
cenci2 563992 2014. július 23. 11:41
Válasz erre
fantomgép
fantomgép

Ukrajna felett sikerült találnom egy fantomgépet .
rohamkukac 563134 2014. július 9. 15:04
Válasz erre
picture1291cr8
picture1291cr8

Íme kiásva.
Ha jól tudom,Bulgáriában van,jó pár társával együtt :)
Pár kép:
www.odkrywca.pl/cmentarzysko-w-bulgarii-,602747.html
Bogesz 563085 2014. július 8. 15:55
Válasz erre
Ez az érdekes bunker merre található? Szívesen megnézném én is. :)

Köszi,
Bogesz
Gabusch 563079 2014. július 8. 12:42
Válasz erre
Nem repülőzöm, de egy ilyet fix, hogy vennék. :)
Majdnem akkora ötlet, mint a Kinder tojás.
Elnar 563078 2014. július 8. 12:32
Válasz erre
rohamkukac 562991 2014. július 6. 14:30
Válasz erre
tn_800x600_1501843_59291_21108049ox7
tn_800x600_1501843_5...

Egy elég érdekes bunkert találtam.
T-62-es torony T-34 "alvázon"
medor 562626 2014. június 30. 18:56
Válasz erre
Sziasztok!
Harrier leszállás orrfutó hibával a USS Bataan fedélzetén,még június 7-én.
www.youtube.com/watch
migi 562584 2014. június 29. 20:32
Válasz erre
Akit érdekelnek a régi képek m a Facebookon is árulnak képeket és fotó albumokat is , nemrég árultak egy 62fotót tartalmazó albumot ami a II világháborús Magyar híradó alakulatokról készült .
Taylor2 562088 2014. június 20. 18:59
Válasz erre
kopcos 561986 2014. június 18. 21:21
Válasz erre
rohamkukac 561984 2014. június 18. 21:00
Válasz erre
Lanctalp-keret
Lanctalp-keret

Mert a szükség nagyúr :)
Dreher 561870 2014. június 16. 11:24
Válasz erre
ahogy nézem még fotózkodni is lehet!
http://varlamov.me/img/livan_beyrut_2/14.jpg
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261.