<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Fodi | Adatlap | 260447 | 2007. augusztus 12. 10:43 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 260446 | 2007. augusztus 12. 10:38 | ![]() | |
Sziasztok! Figyelmetekbe ajánlom Mekett 263-as beírását, lezárva a sértő hangvételű hozzászólásokat. Gabi | |||||
molnibalage | Adatlap | 260445 | 2007. augusztus 12. 10:30 | ![]() | |
Nevetni fogsz, de nekem tesztett az alacsony felhőalap, mert láthattnuk olyat is amit még soha. Nagyon látványos volt a párakicsapódás a magasabb páratartalom és a felhőzet miatt. A legtöbb gépet egyébként nem zavarta úgy láttam az alacsony felhőzet és tiszta idő is volt bőven, hála istennek, pont mikor a nagyvasak repültek. Nem leszólni akartam csak közöltem, hogy volt már jobb is. Az a zavart inkább, hogy agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan, mint a régen közel sem. Ezt tartom undorítónak és nem nagynon érdekel, mit gondoltok erről. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260444 | 2007. augusztus 12. 09:14 | ![]() | |
Gyerekek! Én/mi tegnap a gyerekkel kint voltunk.Nekünk ez volt az első! A Kobra repülését már a rétről néztük mivel simán túljutottunk M5-ön,parkolón,buszozáson, beléptetésen. Bessenyei Petit már a kerítésen kívülről láttuk. A kettő közt végigjártunk sok helyet,találkoztunk ismerősökkel, megnéztünk pár "nekünk" érdekesnek/újdonságnak tünő dolgot. Azt tudom nekem lehet ez volt az ucsó is egyben, de ez betudható annak is hogy alapból sosem fogtak meg a gépek és inkább érdekelnek a földi vasak! De ennek ellenére nem hőbörgök,nem szólom le a rendezvényt. Saját levont konzekvenciám,hogy megnéztem ott voltam,meguntam eljöttem! ENNYI!!! DE! Minden tiszteletem ezoké akik ezt az egészet létrehozták NEKÜNK! Ezt csak azért írtam, mert tényleg nagyon rossz irányba mennek el a dolgok már itt a topickban. Üdv:Elektro U.i:nálam inkább programnak marad a Hungaroring 8):) | |||||
lucky | Adatlap | 260443 | 2007. augusztus 12. 09:02 | ![]() | |
Uraim! Felhőszagúak és akik nem olyanok! Amit írtam azt nem azt nem rosszindulatból a belefeketetett munkát nem tisztelve írtam.Egyszerűen a jobbítás szándéka vezetett. Tudomásul veszem, h : "Kicsit sárga kicsit savanyú, de a minenk!" Ezért voltam, és leszek is mindegyiken, ha a Jóisten nem szól közbe. | |||||
Topi | Adatlap | 260442 | 2007. augusztus 12. 08:32 | ![]() | |
Hali! Úgy látom, ez a "Repüőnapok" topic csak az indulatok felszítására való. Privát véleményem, hogy nem kell ölre menni ezen a dolgon.Van akinek tetszett a műsor és természetesen olyan is akad, akinek nem.Ízlések és pofonok ugye különbözőek. A kilencvenes években voltak Taszáron repülőnapok és ott nagyobb volt a felhozatal. A Thunderbirds bemutatót nyiván nem lehet összevetni a törökökével.Akkoriban szinte minden repült, amit elhoztak bemutatni. Azóta spórolós lett a világ és ahogy egy ma már legendás focista mondta: Kis pénz, kis foci. Szóval makettezzünk inkább! Üdv: Topi | |||||
pilotka | Adatlap | 260441 | 2007. augusztus 12. 07:39 | ![]() | |
engedjétek meg a közel 48 évemnek, és kecskeméti lévén, és 15 évet lenyomónak a kecskeméti reptér tornyában:-jelzem, nem voltam kint, mert dolgoztam, és láttam pár ilyet hivatalból is, már az új érában is. -fogjátok vissza magatokat !!!, örüljetek, hogy kaptatok vmit a szétvert ország állapotától fűggően a levegőben! és ez így van! -időjárás! csökkentett programot repültek, a felhőalap és a várható zivatarok miatt ! -programok szintje: -nem'tom hányan vagytok igazi repülők, v. voltatok felhőszagúak, de van fogalmatok mit görcsölnek ezek ott fenn? -ilyen időben, kicsi ország, kevés péz, kevés figura ! nna! -boros-bochkor: én sem bírom őket, de ez kell a globális média világban, nem néhány száz "igazi hozzáértőnek" (sic) szól a műsor, hanem a több tízezernek. archy-nak igaza van. -summa: ha nem teccik, hazamész program közben és kész, a belépő ára pedig sztem nem lök hanyatt senkit, többet eliszol pl egy szombat éjjeli diszkóba' ! uff, beszéltem, és a koromat tiszteljétek legalább és a tapasztalataimat! desok buta van köztetek, édes istenem, mi lesz tibelőletek? mosogatni jók lesztek itáliába egy pzzériába pilotka pintér árpád nagyon felpörgettetek | |||||
Archy | Adatlap | 260440 | 2007. augusztus 11. 23:48 | ![]() | |
jah, és annyit még, hogy a törökök szerintem másnaposak voltak :) | |||||
Archy | Adatlap | 260439 | 2007. augusztus 11. 23:47 | ![]() | |
Nem volt türelmem mindent végigolvasni, de most betelt a pohár. Már tegnap és tegnap előtt is begépeltem egy hasonlót, de végül nem küldtem el. Jó volt. És kész. Itt az alább szólók többsége (kinek nem inge...) csak a rosz dolgokra helyezi a hangsúlyt. Ahelyett, hogy örülne. - Különleges típusok? Igen nektek ez az igényetek, de a többi 200ezer laikus azt sem tudja, hogy amit lát, az ALCA vagy Gripen. - Bochkorék? Van fogalmatok róla mennyi pénz hotak bele ebbe? Szerintetek e nélkül lett volna AH-1-es? Vagy az a fantasztikus BO-105-ös bemutató. Vagy DC-6? Igen keresnek is rajta, és szórakoznak is. De mi lenne jobb, a redbul csapat visszafogott szereplése (besenyei aztán ennyi), vagy az hogy ennyi élményen a Bochiék is keresnek, szórakoznak? Lehet őket nem szeretni (engem is idegesítet egy idő után a Boros), de egy kicsit túlzásba estek. -közlekedés: Mi speciel sec-perc alatt bent voltunk, és kifelé dettó. És végül személyeskedésként: mit hőbörög az aki, F/A-18C-nek képezli a Spanyol C.15-ös (egyébként felújjított F/A-18A) Hornetet? És a NATO jelölése EF-18. HORNET forever :) Üdv: Áron | |||||
Mpower | Adatlap | 260438 | 2007. augusztus 11. 22:51 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 260437 | 2007. augusztus 11. 22:17 | ![]() | |
Szerintem elég nagy :D | |||||
molnibalage | Adatlap | 260436 | 2007. augusztus 11. 22:14 | ![]() | |
Valamiért a böngésző automatikusan kitöltöti az előzmény részt és elfelejtettem kitörölni. Elnézést. Egyébként mennyi az esélye, hogy mész a CIAF-ra? | |||||
Cébés | Adatlap | 260435 | 2007. augusztus 11. 22:10 | ![]() | |
Bocsi de ezt most miért nekem címezted??? | |||||
molnibalage | Adatlap | 260434 | 2007. augusztus 11. 22:10 | ![]() | |
Igen, leesett közben. Sajnos az USA hajlamos eljátszani, hog elviszi a gépeket, de nem repülnek. Remélhetőleg a csehek tisztázzák, még jó előre, hogy repülnek -e vagy sem, mert ha repülnek, akkor sokan CSAK az F-15 miatt már kimennek (C vagy E? Valszeg C, de mit lehet tudni?). Ha még repül a Mirage F-1 az már csak a hab a tortán és a többi is. Az fura, hogy a meghívott országok közül még ők sem törölték a svájci köteléket. Lehet, hogy addigra felépül a lábtöréses pilóta, de fura lenne nekem, ha engednék repülni így. Sajnos onnan is kiesnek valószínűleg. :( | |||||
Mpower | Adatlap | 260433 | 2007. augusztus 11. 22:09 | ![]() | |
Hazaérkeztünk! Most. Lehet amatőr a kérdés, de: Hova tünt Bagira,stb. Azok a nagy nevek akik igazán megmutatták mit tud a 29-es. Mert nekem az elmult évekhez képest sovány volt a programjuk. Ámde a cobra reggeli felszállásánál ettem füvet, az marhajó volt. Sajna de a grippen nálam nem teljesíti a repülők iránt támasztott elvárásaimat. Amikor az első két alkalommal voltunk (01,03-ban) nem voltam a hangároknál mert a program nem engedett. Hát most mindent megnéztem. A redbullos BO nem volt semmi:) | |||||
Cébés | Adatlap | 260432 | 2007. augusztus 11. 22:05 | ![]() | |
Az alatta lévő hozzászólást ha megnézed akkor láthatod hogy a CIAF-ról beszéltem nem Kecskemétről | |||||
molnibalage | Adatlap | 260431 | 2007. augusztus 11. 22:03 | ![]() | |
Ez nem mocskolódás, leírtam mi a jó és mit ferdítenek el. Jobb helyen ezt hívják korrekt tájékoztatásnak. Ja és pár dolgoból amit írtam, talán lehetne okulni. A régi repnapokról CSAK jó emlékem vannak ez az EGYETLEN, amiről meg sajnos olyan amilyen a véleményem. Ha ez nem teszik sajnálom, de ez elvileg szabad ország és véleményszabadság van. Ja és mint láthatod, nem én vagyok az egyetlen akinek nem jött be ez annyira. | |||||
ati27 | Adatlap | 260430 | 2007. augusztus 11. 21:56 | ![]() | |
biza meg a harrier "üvöltése" vagy mikor a 111-es begyujtotta a vészleereszőn kifolyt kerozint, és hűzott 100 méteres lángcsóvát! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 260429 | 2007. augusztus 11. 21:56 | ![]() | |
Molnibalage! Bocsi, hogy belepofázok, de nem birnád abbahagyni a mocskolódást?! Elveszed annak is a kedvét akinek tetszett v aki esetleg holnap ki szeretne menni, mert mondjuk még nem volt ilyenen... Matyi | |||||
molnibalage | Adatlap | 260428 | 2007. augusztus 11. 21:50 | ![]() | |
"KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'..." Hát ezzel PONTOSAN így vagyok. Az itt jelenlevők közül BÁRKI jobban megérdemelné, hogy minket vigyenek fel, ne azt a paraszt Bochkort... Mi legalább valamennyire értünk a repüléshez. A spanyol F/A-18C (és nem EF-18) meg harmatgyenge volt a svájcihoz képest (ami nem jött) amit Zeltweg-ben láttam. Ott LAPOSDUGÓBA tette a gépet a pilóta 2 pörgés erejéig aztán szépen kivette és volt még pár kunsztja. Úgy variált a két hajtómű tolóerejével a helvét pilóta, pár laikus azt hitte tolóerővektorált a gép. :) SOHA olyan jó Hornet bemutatót nem repült előttem még senki. A 2003-as F-15C-t ki látta? Na AZ ott volt! Ha jól emlékszem a felszállás után a kommentátor mondta, hogy most ő akkor csendben marad. Hát igen. Nem mitha hallottnuk volna bármit is a hangjából. :) A zajról jut eszmbe pár embert mindig meglep a környékünkön a repnapon, hogy ej de hangosak a gépek. Apám hallott/látott SU-24-est még a PG-ben. Kb. így írta le az "élményt". "Hát mikor gáz adott azt hittük összedől a hangár és megremegett a tüdőnk! Na erről ennyit. :) Szeintem a gázturbina dübörgése kifejezetten szép rövid távon. | |||||
ati27 | Adatlap | 260427 | 2007. augusztus 11. 21:42 | ![]() | |
ja és egy vélemény az első taszári napok voltak a legjobbak. Sokkal színesebb volt, még a szervezés hiánya ellenére is. Sajna a legelsőre nem jutottam el de a másodikon ott voltam. Akkor még olyanok is voltak hogy alig volt WC!:) | |||||
ati27 | Adatlap | 260426 | 2007. augusztus 11. 21:38 | ![]() | |
jam meg jaguár tükörrepülés, meg dranken hát igen f15, ja meg régen f111 tornádó mig23 sky hussars, f4 phantom, mirage 2000 midig nagyon jó volt, no meg harrier | |||||
Highlander | Adatlap | 260425 | 2007. augusztus 11. 21:36 | ![]() | |
Sziasztok! Jó volt, de... Sajnos az utóbbi 10 év leggyengébb repülőnapja volt ez a Kecskeméti. Jó pontok: 1. Reggel gyors parkolás, és bejutás a reptérre. 2. Több, mint húsz ország hozta el a gépeiket. 3. Egész jó MiG-29, Gripen és EF-18 program. A spanyol srácé nálam a fődíjas!!! Szuper volt! Jó francia kötelék. A helikopteresek is kitettek magukért!!! 4. Szép L-39-es és Mi-24-es festés. 5. DC-6, a király! 6. Kibírta az eső, míg be nem szálltunk a kaocsiba. 7. Rengeteg sörsátor:) Rossz pontok: 1. A sör meleg volt:( 2. A törökök tényleg egyre gyengébbek. Egyetlen szemberepülés plussz néhány figura. 3. Az E-3-as a reptér legmesszebb levő sarkában volt szépen eldugva. Nyílván féltették a kíváncsi látogatóktól. 4. A svájciak és a görögök nem jöttek el. 5. Valóban túl sok L-39 repült. 7. A kijutás a reptérről egy rémálom volt, feljutni a buszra, ami a parkolóba visz, na az meg egy tortúra. És sajnos még sorolhatnám. Valóban érthetetlen dolog, hogy a rakás statikus gépből miért nem repült még egy-kettő, netán több is? Miért nem volt Mirage? Miért láthattunk A-10-et, F-15-öt, Eurofightert, még több old timert (Messert, Spitet, stb)? Alig voltak kitéve a statikus soron és a hangároknál bemutató tablók, amiről a laikusok is megtudtak volna pár érdekes dolgot. KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'... Lenne még mit írnom, de inkább nem. Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem! Highlander | |||||
molnibalage | Adatlap | 260424 | 2007. augusztus 11. 21:29 | ![]() | |
Hol? Kecsón? Egy darab sincs ezelből még staikuson sem! F-15 az elmúlt 15 évben kétszer repült ihhon repnapon. '92 és 2003! 2003-ban lemosott simán mindent az égről, olyat repült és akkor volt Mirage-2000 is emlékeim szerint. Hát akkor az a kettő volt messze a király! A Mirage most is hiányzott, a franciák az ÚGY megrángatják, hogy öröm nézni, az átmeneti forduló szögsebessége messze veri még a MIG-29-et is! | |||||
molnibalage | Adatlap | 260423 | 2007. augusztus 11. 21:27 | ![]() | |
A MI-24 fetésén meg röhögni tudtam csak. Kit érdekel a NATO kódnév alapján a festés?Egy telivér harci helikopternek ilyen röhejes festést, komolyan mondom ez szeintem nevetséges. A "Csőrike" az milyen tuti volt ehhez képest! (Most, hogy kifakult kicsit a festése még "madarasabb lett", bár már nem repül szegény. :( A Cápafejes Alba az nagyon jó volt! | |||||
Cébés | Adatlap | 260422 | 2007. augusztus 11. 21:25 | ![]() | |
programot nem találtam de úgy hallottam hogy a dinamikusban lesz F-15,C-17 Globemaster,és még sok más csemege | |||||
Cébés | Adatlap | 260421 | 2007. augusztus 11. 21:23 | ![]() | |
molnibalage | Adatlap | 260420 | 2007. augusztus 11. 21:21 | ![]() | |
Leírhatnám, hogy milyen lenne egy korrekt repnap amiért akár 6-8 ropit is leszurkolnék, de úgysem csinálná meg senki, pedig erre TÉNYLEG mozdulna mindenki, mint légy a .. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260419 | 2007. augusztus 11. 21:19 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 260418 | 2007. augusztus 11. 21:14 | ![]() | |
Csak tudnám hogy mi a francért kell futtatni az egészet,hogy ennyi résztvevő meg annyi gép.Ez Magyarország... Ilyen programot egy sima hétköznap láthat az ember ha lemegy Kecsóra | |||||
molnibalage | Adatlap | 260417 | 2007. augusztus 11. 21:11 | ![]() | |
Annak aki soha nem volt ilyenen annak igen, vagy nagyon rég nem volt. Én azért mentem, mert még nem láttam repülni a magyar Gripent. Sajnos nem érithettem meg és a kabinba sem nézhettem be, pedig nagyon jól esett volna. Végtére is a mienk! Ez is más volt még régen. Egy RAKÁS gépbe minimem be lehetett nézni, de párba még be is eülhettél. Ennek úgy tűnik vége. 2003-ban még TELJESEN körbe lehetett járni egyes gépeket, csak figyeltek árgus szemekkel, hogy ne törj le semmit. A Viggeneek körül és a Gripen körül a svédekkel marha jól el lehetett dumálni a Viggen futóműaknájába éppenhogy csak nem másztunk be a faterral. Az ILYEN dolgok hiányoznak, személytelen lett az egész, nem séteál közötted és a gép körül a személyezete (pilóta és műszakiak), pedig HATALMAS élmény azokkal találkozni akik üzemeltetiék és haszánlják ezeket a dolgokat. Olyan mitha egy F-1-es istállóba beengednél egy "autób*zit". A svéd pilóták dícsérték a Gripent, de látni kellett volna a szemüket, mikor megkérdeztük: Mennyire "erős" volt a Viggen alacsonyan. Felragyogó arc és "Hát igen, ment mint a ...! | |||||
Gébics | Adatlap | 260416 | 2007. augusztus 11. 21:10 | ![]() | |
Kérdésedre válaszolva:IGEN!Még így is,bár a hozzászólásaitokat olvasva és jobban belegondolva tényleg voltak gondok.De én élveztem,bár engem is zavart,hogy a hangosbemondóban (a Boros-Bocskor stúdióban) a reggeli műrepülőpilóta (a nevére nem emlékszem),F-15-nek nevezte az F-18-ast (kétszer is),azért ez hát... | |||||
molnibalage | Adatlap | 260415 | 2007. augusztus 11. 21:00 | ![]() | |
Ja és ami még zavar, hogy a mikorfon végén ülő kommentátorok annyi blődséget és hülyeséget mondtak, hogy az már fájt. Ezen is lenne mit javítani. Az ember elmengy egy végtére HADITECHNIKAI és repülős bemutatóra ezzel kell szembesülnie... | |||||
Cébés | Adatlap | 260414 | 2007. augusztus 11. 20:58 | ![]() | |
Az alábbiakat olvasván,érdemes egyáltalán elmenni? | |||||
molnibalage | Adatlap | 260413 | 2007. augusztus 11. 20:56 | ![]() | |
Az F-4-gyel kapcsolatban benéztem egy "apróságot" a spanyoloknak volt, nem portugáloknak. | |||||
molnibalage | Adatlap | 260412 | 2007. augusztus 11. 20:51 | ![]() | |
Na hát ez is meg volt érzelmeim vegyesek, kezdem a jó dolgokkal. 1. A közlekedés NAGYON jól meg volt szervezve, bár reggeli dugó ellen így sem lehetett sokat tenni és a sok bunkó emberrel szemben sem tehettem semmit. A buszos+parkolós rendszer NAGYON jól bevált. Befele 2 percet kellett várni és 20 perc alatt a reptér kapujában tett le. Kifele miután kiléptünk a reptérről 2 percen belül indult a busz és 20 perc alatt a parkolóban (M5-ös) volt. A parkolóból 4 perc alatt kijutottunk és onnam már az M5-ös felszívta a forgalmat. 2. Amik repültek gépek nagyjából megtették a kötelességüket, a két kötelék (francia és török) nagyot dobott a hangulaton, nélkülük nagy gáz lett volna. Na akkor ennyit tömören a jó dolgokról, akkor jöjjenek az igen fájó dolgok. 1. Az E-3-at a fő repesemények után akartuk megnézni, de SENKI nem tudta megmondani a rendezők közül, hogy hogyan mehetnék oda. Valami buszról volt sejtésük, de az akkor már nem járt... 2. A statikus sort kegyetlenül elrontották. A két Harrier be volt tolva egy hangárba azt nézhetted 20 m-ről. Még az altípus is alig votl megállapítható, a Tornadokat sem lehetett körüljárni és alig volt gép... 3. Nem tudom felfogni, hogy miért van, hogy 1000-1200km-ről idereptetnek Harriert, Tornado-t, F-4-et, SU-22-őt és román MIG-21-et és NEM repülnek. MIÉRT??? Ja és mindezt úgy, hogy a Tronado az alakulatban jubilált... Ha ezeket felzavarták volna akkor egy NAGYON jó repnap lett volna így meg egy gyenge közepes alatt. (Román MIG-21 volt egyáltalán, én nem vettem észre sehol.) Azért 4000Ft-os jegyárért ez illene. Még a nem repült gépekből össze lehetett volna rakni egy-két áthúzás erejéig egy összcaspásmérő köteléket. SU-22, Tornado, F-4, Orao és émg talán a Harrier is belefért volna meg a Suber Galeb is. 4. A flare-rel mit kell takarékoskodni a belépő árak tekintetében?? 5. Kicsit unalmas volt már a 4-5-dik Albát látni és a 3-dik Gripent... (Az jó, hogy volt Alba, ALCA között lehetett látni a difit, de vagy 4 L-159 volt azon kívül is!) 6. Jegyre tök fölös volt ráírni, hogyan éred el a repteret, de egy térkép elfért volna rajta a rendezvényről. A jövő tekintetében, mikor már nem lesz MIG-29 érdemes lenne párat külföldi múzeumokkal elcserélni vagy a szlovákoknak eladni/elajándékozni a maradékot a kapcsolatok javítása érdekében, elvégre NATO tagok ők is. Csere gép RENGETEG jöhet szóba. F-4-eket mindhol selejtezik le a NATO-ban, pár éve asszem a portugál F-4 felderítők mentek nyugdíba, de 2009 táján már a görög A-7 Corsair is számba jöhet. Aztán ott a Jaguar, akkor "hegyekben" fog állni, most selejtezték le őket. Esetleg a jimmykkel lehetne A-10-re cserénli, vagy a legvadabb. hogy ezeket rotációs elven cserélgetni 2-3 évenként! Beszállhatnak a buliban majd az osztrák F-5-sök, Draken-ek és Svéd Viggenek is. Ebből azért már lehet gazdálkodi. Nagy hirtelen ennyi. | |||||
lucky | Adatlap | 260409 | 2007. augusztus 11. 20:30 | ![]() | |
Sikerrel hazaértünk mi is, Ceglédtől végig esőben Hatvanig. Hál'istennek Kecsón nem volt eső, bár az éjszaka esett. A beléptetés a szokásos, a kiléptetésnél nem értem miért kellett azt a kavarást a VIP parkolók körül( talán a nagyfejűek nem akartak keveredni?). A Gripenek jók voltak a francia csapat is, de a törökök egyre rosszabbak.Sztem az egyéves kötelékek is jobbak voltak náluk. A DC-6 még mindig gyönyörű, a Bo heli is szuper kűrt repült. A két alkalmi festést sikerült lefotózni ( az eredménye meg majd holnap kiderül). | |||||
Robidoki | Adatlap | 260408 | 2007. augusztus 11. 20:24 | ![]() | |
A MI-1 es Isaszegről érkezett,és a sárga hangárban (LÉJÜ)ben sok kollegámmal együtt maketteztük össze,igy lett csinos,úgy mint a JAK-11 es! | |||||
Gébics | Adatlap | 260407 | 2007. augusztus 11. 19:42 | ![]() | |
Sziasztok! NAGYON JÓ VOLT A REPÜLŐNAP!Pont.Voltak unalmas gépek is,lehet,de ki tudja megunni Bessenyei Pétert,a törököket és a HORNETET?!És az utánégető hangját...Most szerettem meg a Grippent és a MI-24-est!Nekem csak ez volt a második repülőnap,de mostmár mindig elmegyek! | |||||
zsolesz | Adatlap | 260406 | 2007. augusztus 11. 18:40 | ![]() | |
Szerintem nagyon vásári az egész,amit megfejel pluszban,hogy semmi különleges csemege,csak a csontig lerágott-bemutatott típusok. Tudom,hogy sosem lesz itt IL-76,Szuhoj,és hasonlóak,de pl. a Goldtimer elhozhatta volna a Mig-15-öst/a Sunflower itt volt,nagyon szép továbbra is/. Tetszett továbbá a Red Bull DC-6-is. Arra is kíváncsi lennék,hogy honnan,és mivel hozták ide a Mi-1-et. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260405 | 2007. augusztus 11. 15:51 | ![]() | |
No mi első fecskeként haza is értünk! Estére dobok fel pár képet a kisgépről,a nagyról talán holnap! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260404 | 2007. augusztus 11. 06:02 | ![]() | |
No akkor indulás Kecskemét! Viszlát! | |||||
Mpower | Adatlap | 260403 | 2007. augusztus 11. 04:09 | ![]() | |
Na, én lassan indulok:) | |||||
Mpower | Adatlap | 260401 | 2007. augusztus 10. 22:45 | ![]() | |
Kicsit jó lehetett. Neked. Is. | |||||
Cébés | Adatlap | 260400 | 2007. augusztus 10. 22:28 | ![]() | |
Az Ukrán légierő Su-27-esét láttam testközelből és persze repülni is.Kicsit óvatosan bánt vele a pilóta.Szerintem még erősen ott volt bennük a Lvov-i katasztrófa.Ennek ellenére nagyon tetszett,igazi nagyvas.A MIG-29 csak egy kis szúnyog volt mellette.A legjobban az tetszett hogy amikor indított a Szuhoj és elgurult előttünk,az emberek teljes eufóriában sikítoztak,fütyültek,tapsoltak.Köztük én is :DDD Tényleg fantasztikus egy gép,és a hangja... Cébés | |||||
Mpower | Adatlap | 260398 | 2007. augusztus 10. 21:55 | ![]() | |
:) ez tetszett! | |||||
Emerick | Adatlap | 260397 | 2007. augusztus 10. 21:54 | ![]() | |
www.viharvadasz.hu, illetve www.idokep.hu. Ezeket átlapozgatod indulás előtt, van hogyan készülni a várható időre. Általában van benne igazság, amit olvasni. ;) Jó mulatást Kecskeméten! :) | |||||
Gébics | Adatlap | 260396 | 2007. augusztus 10. 21:50 | ![]() | |
Mármint "készülök".Alátámasztásul,hogy milyen a viszonyom a számokkal:az érettségin pl.ez volt az egyik matekkérdésünk tavaly (kb.idézem):"Melyik szorzat a nagyobb:7x13 vagy 13x7".Pont.Úgy stresszeltem,hogy kétszer beütöttem a számológépbe,nem vicc...De eltaláltam,hogy egyenlőek,nyugi...:) (Végül négyest kaptam.) | |||||
Mpower | Adatlap | 260395 | 2007. augusztus 10. 21:38 | ![]() | |
youtube-on nézek bemelegítésnek su27-ről vidiket. Marhára sajnálom hogy most sem láthatok ilyet. Látott már valaki közületek élőben repülni ilyet? | |||||
Gébics | Adatlap | 260394 | 2007. augusztus 10. 21:37 | ![]() | |
Ezt matekórán számoltuk ki kombinatórikával...(Nem vagyok nagy matekzseni,az érettségi után én jogásznak mentem,és csak arra kell a matek,hogy a büntetési tarifákat felfogjam-ügyésznek készülö)Különben szerintem a 43 millió is sok,én nem is lottózok,anyut is próbálom lebeszélni róla,de ő nem adja fel... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
A sírást tényleg be lehet fejezni, legalább ennyi volt idén. A semminél több, a belépőről meg annyi, hogy az idióta amerikai autók fesztiválon Komáromban is uyanennyi volt a beugró. Na azt meg egy esős repülőnappal sem lehet összahasonlítani mégis ugyanannyit nyúltak le a néptől...