<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Propellerfanatic | Adatlap | 622994 | 2017. február 10. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619563 | 2016. december 17. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen! Szép kis "keringő". :) Itt-ott látszik, hogy igencsak birkózik, de ne feledjük: Hiába szapulnak minket innen-onnan, a repülős fiúk soha nem lesznek ilyenre képesek! És ebben ez a szép! ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 619561 | 2016. december 17. 10:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg nagyon látványos, de ennél a típusnál eléggé veszélytelen manőver, ha alaposabban megnézed a videót. "Majdnem" függő helyzetben kellene lennie a törzsnek, hogy leérjen a hátsó lapátsor a betonig. Legalább két-3 méterre van a lapátok vége a betontól, és ahhoz, hogy leérjen, jóval meredekebb állásszögben kellene állnia a törzsnek. Ez a manőver rendszeres a Chinook-nál, majd minden bemutatón elsütik, de szerintem ez egy standard manőver is lehet mondjuk egy teljes terhelésű leszálláskor, ha van elég hely a kiguruláshoz, mert kevésbé terheli meg a hajtóműveket és az egész reduktor-lapát szerkezetet, mintha függeszkedve tennék le. Megtehetné persze úgy is, mivel szinte csak a Chinook képes pl. arra, hogy magaslati fekvésű tóból úszva (ahol ugye a hajtóművek ereje lecsökken) kiemelkedjen önerőből a vízből, ami rendkívüli erőt igényel a meghajtás lánctól, de minek, ha van könnyebb lehetőség is, és ezzel kímélik a szerkezetet. Ezt azért nézzétek meg, mert nem semmi ! Ez az egyik kedvenc helis extrém bemutató videóm. Nem Chinook (CH-46), de ez a típus is képes szinte mindenre. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619560 | 2016. december 17. 10:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pöpec kis video! Mi azért ennyire nem...nem örülne neki pl. egy fejsérült. Viszont pont mondjuk egy fejsérülttel kizárólag kis magasságon (szinte terepkövetően) 240-el...izgalmas! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619552 | 2016. december 16. 23:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ti (is) szeretitek a határokat feszegetni mi?És ez így jó! www.youtube.com/watch (Vagy legalábbis látványos...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tubaboy | Adatlap | 619548 | 2016. december 16. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem egy évvel később jött el az első... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619547 | 2016. december 16. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem, nem vagyunk ilyenek!...csak néha! ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619505 | 2016. december 15. 23:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Óóó!Neked (is) dedikált van?Nekem akkor ez még eszembe sem jutott... A helikopterpilóták meg már csak ilyenek. ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 619458 | 2016. december 15. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
:) Mi hárman áltunk a Lada tetején, amikor megláttuk a Thundergbirds vezérsíkokat. Emlékszem, még az amcsi pilóták játszottak a közönségnek, meg a genya helikopterpilóta, aki a pofánkba fújta a lekaszált füvet, és láttam, ahogy röhög. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 619424 | 2016. december 14. 07:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, ja. Akkor még volt Taszár és volt repülőnap. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619404 | 2016. december 13. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt találtam az előbb a régi makettezős cuccaimat átnézve. (Azt hittem már már meg sincs.) 25 év eltelt de hatalmas élmény volt!Most is emlékszem a 'Thunderbirs'-re, a magyar MiG-21,SU-22,Mi-24... repülésére.(Ma már csak nosztalgia.) Na meg a statikus soron a 'Desert Storm'-os bevetési jelzésekkel (akkor még) ellátott F-111,A-10... gépekre. Öt repnapon voltam eddig.(2XTaszár,3XKecskemét.)De ez tetszett a legjobban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zali | Adatlap | 616090 | 2016. október 10. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 616061 | 2016. október 9. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha nem is repnap de valami hasonló összeröffenés volt 2016.05 hóban Zarragózában majd minden Európai Nato tagállam ott volt és hozott új festésű "régi" gépet.Remélhetőleg nemsoká matricában is kijönnek ezek.Nállam egyenlőre a "AlienTiger" Mi-24 a Csehektől ami viszi a prímet.A "hasáról" nem találtam jó képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615874 | 2016. október 5. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615866 | 2016. október 5. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615863 | 2016. október 5. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615862 | 2016. október 5. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 614595 | 2016. szeptember 12. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Akit érdekel, jöjjön el Szegedre a Repülőnapokra péntek szombat vasárnap! Ha esetleg már írta volna valaki, akkor elnézést! Józsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 614322 | 2016. szeptember 7. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valamilyen képszerkesztő programmal simán el tudod tüntetni a "sárgaságot". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 614320 | 2016. szeptember 7. 17:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is megcsináltam pár hete, hogy elbbbtam a beállitast. Tekertem egyet a programtárcsán, csak nem néztem meg, hogy tényleg abba az állásba tekertem-e, ahova akartam. Kézi beállitásra tettem, aminek az eredménye 20-30 darab végletesen tulexponált tiszta fehér kép lett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614311 | 2016. szeptember 7. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezért kell néha ránézni az LCD-re. :-)) De komolyra fordítva, régen a filmes korszakban ugye lesz-ami-lesz alapon ment a beállítás, ma már azonnal ellenőrizhető minden szerencsére. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 614298 | 2016. szeptember 7. 08:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább csak bosszantó hogy "beleölsz" több 10ezret akár 100ezert egy Orosz,Angol repnapba.Elnézel egy beállítás és paff a napnak.Az időjárás kiszámíthatlan volt már Kecsó szakadó esőben-talpig ködben,meg 40fokban. Minden másra figyelni kell.Vízre,útvonalra,úgy ahogy írod. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 614297 | 2016. szeptember 7. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Számomra a repülőnapok témájához kapcsolódik a fotózás kérdése is, csakúgy mint az, hogy mennyi vizet vigyünk magunkkal, vagy hogy miként lehet megközelíteni az adott repteret. Remélem a többiek is osztják ezt a nézetet. Szóval ne aggódj. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614288 | 2016. szeptember 6. 22:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Világos és tényleg nagyon köszönöm Minenkinek ! Akkor irány vissza az iskolapadba :) Ezek 7 óra körül készültek, napfelkelténél. Akkor elvileg ezek tükrözik a valós fényviszonyokat ! Tényleg elnézést Mindenkitől, akinek közben marok számra hullott a haja. A téma azért repülőnap volt, na meg az én bénázásom... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614287 | 2016. szeptember 6. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
A menüben keress olyant, hogy white balance. Ezt állítsd auto-ra, és jó lesz :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614286 | 2016. szeptember 6. 22:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 614284 | 2016. szeptember 6. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fehéregyensúly. Arról van szó, hogy, amikor fényképeztél, akkor valószínűleg felhősre volt állítva a fényképezőgép fehéregyensúlya, ezért lett sárgásabb a kép. Általában a napfényes beállítás 5200K, a felhős ennél melegebb (sárgásabb), az árnyékos viszont hidegebb (kékesebb) színeket jelent. Ez azért van, mert ezekben a fényviszonyokban eltolódik a napfény színárnyalata, és a fehéregyensúly beállítással ezt kompenzálják. De pl. napfelkelte, naplemente környékén is elmegy sárgába, vörösbe a szín, de azt meg nem érdemes korrigálni, mert ott meg pont az a lényeg. Képjavító programokkal, ahol lehet fehéregyensúlyt állítani, csak ráböksz valami fehér, vagy szürke színre, és kész is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614283 | 2016. szeptember 6. 22:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614282 | 2016. szeptember 6. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na most lefagytam... Nem is kicsit :( Tudom neandervölgyi vagyok, de mi ez a program ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614281 | 2016. szeptember 6. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Igazán köszönöm, hogy foglalkoztok a témával ! nem akarom szétoffolni a oldalt, de ha segítenétek kideríteni a bibit, azt nagyon megköszönöm :) Ha bárkit zavar, hogy itt tartunk fotósulit, írjon és azonnal befejezem. Szóval ez ugyanaz a gép, de egy nagylátószögűvel. Így a bibi talán a telére terelődik. Ez Szliács statikus és akkor talán nem annyira off. Tudni kell még, hogy egyáltalán nem nyúlok bele ps-el, ha valami x@r lett, akkor így jártam, majd jobban kell figyelni legközelebb... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614280 | 2016. szeptember 6. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614277 | 2016. szeptember 6. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kerestem képeket vegyesen, napsütéses/borult időjárásról a korábbi évekből. A gépen ahogy Sennás kollega is említette, valószínűleg a fehérszín egyensúly van rosszul beállítva (vagy rosszabb esetben szimplán rossz a gép). A légi képeken is látszik a sárga "szűrő". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 614276 | 2016. szeptember 6. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönet a képekért. Már készültem hogy megírom , na majd a gurulós képek azok f@szák lesznek a háttérrel. Erre, hát érdekesek ezzel sárga beütéssel. Esetleg a beállításokban nézd már meg véletlen a fehéregyensúly nem izzólámpán maradt attól lehet ilyen sárgás? Vagy a felhők átszűrödő napfénytől ilyen sárgás? Viszont akkor a levegőben szálló gépeken miért nem látszik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 614274 | 2016. szeptember 6. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viszont tök jó a hangulata! :) Persze szerencsésebb az, ha ilyet csap photoshopban állít elő az ember, nem az eredeti fájl ilyen. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614267 | 2016. szeptember 6. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, itt valami lehet a fényképezővel. Nagyon sárgás az összes kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614266 | 2016. szeptember 6. 16:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak ! Zeltweg az nagyon érdekes hely, osztom a véleményt ! Valahogy ott az ember másképp éli meg és amikor hazajön, van nagy pofára esés, hogy nem azt látja a monitoron, amit pár órája átélt :( Nem pont ezek a legjobb képeim, de tökéletesen visszaadják, hogy ez a hülye tompa háttér, hogy bele tud pukizni a dolgok közepébe. Pedig ha jól alakulnak a dolgok, a hegyek fullos hátteret képeznek a világosabb gépeknek ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 614213 | 2016. szeptember 5. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Józsa Dávid jóvoltából van szerencsém közzétenni a 2016.09.11.-i börgöndi repülőnapra meghívott és visszaigazolt típusokat: "Magyar Honvédség: - SAAB JAS-39-es bemutató repülés - An-26 bemutató repülés - ejtőernyős ugrás Mi-8/17-es helikopterből Motoros és vitorlázó műrepülés: - Veres Zoltán (MXS) - Józsa Dávid (Swift S-1) Oldtimer repülőgépek: - L-29 Delfin - Li-2 - Po-2 - Rubik R-18c Kánya - Bücker Bü 131 Jungmann - Bücker Bü 181 Bestmann - Blériot XI (statikus) - Grunau Baby IIb - Rubik R-22SV Super Futár C (statikus) - Boeing Stearman E75 (PT-13D) - Ryan PT-22 Helikopterek: - Mi-1 (statikus) - Ka-26 (Dányádi Miklós) - Mi-2 (Imreh Lajos) Utasrepülés: - Li-2 - An-2 - Bell 206 Jet Ranger - Robinson R-44 - Po-2 - R-18c" További információk itt: www.albatroszre.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 614155 | 2016. szeptember 4. 10:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen találtam egy jó 2h összefoglalót:) Borult ég szélcsend ott áll a füst a "katlanban" kíváncsi leszek a kötelékes képekre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 614150 | 2016. szeptember 4. 10:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A yt-on,ha beírod a varázsszót: Airpower 2016-szinte gépenként meg lehet nézni a műsort. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 614148 | 2016. szeptember 4. 10:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Péntek-szombaton volt. Vasárnap már nincs semmi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 614144 | 2016. szeptember 4. 08:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia be tudnád linkelni hol lehetne online nézni a mai napot. Köszönettel SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 614142 | 2016. szeptember 4. 07:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig voltak érdekes vasak... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
spupek | Adatlap | 614134 | 2016. szeptember 3. 22:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula a sógoroknak! Airpower 2016 onloine, kiváló közvetítés, remek program! Nem lehetett otthagyni! Élőben biztos tutibb lett volna! Hajrá Kecskemét 201.! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614043 | 2016. szeptember 1. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt már jópárszor megtörték... :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 614030 | 2016. szeptember 1. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megint összetörtek egy nagyon ritka kincset érő muzeális gépet! airshowinfo.hu/airshowfeed/2016/08/31/red-7-accident/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614022 | 2016. augusztus 31. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tök jók lettek a képek! :) Szombaton azért szerencsére benntről is lehetett egy-két jót :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 613980 | 2016. augusztus 31. 07:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Igen, ott át lehetett élni a brutális erőt/hangot. Az második harangot pont felettünk csinálta, telével néztem, ahogy megáll, orral a föld felé fordul és merül, érzésre éppen felettem. Az sem egy rossz kis dolog. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 613977 | 2016. augusztus 30. 22:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 613969 | 2016. augusztus 30. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mire elküldtem, rájöttem, hogy tévesztettem az évet, de már lusta voltam javítani. Igen, akkor voltak, mikor itthon nálunk a Vitézek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 613968 | 2016. augusztus 30. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na akkor most irigyellek, valószínű ez az amire várok már régen, ha ezt tudom, én is odapakolok. Na de majd jövőre! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Nem tudja valaki, hogy szokott még lenni a Farkashegyi, vagy a Budaörsi reptéren repülőnap?
Vagy lehet még ilyesmire számítani még a jövőben?
LP