/ Fórumok /

Makett újdonságok

Itt lehet tudatni, ha egy új makett megjelenik
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284.
borisz 714024 2023. október 2. 10:45
Válasz erre
Sennás 714012 2023. október 2. 07:52
Válasz erre
Óhh de klassz. Már rebesgették hogy lesz. Csak ez az 1:43as mert. Remélem nemsokára lesz 1:35 is. Köszike a képet!
dikens 714002 2023. október 1. 22:16
Válasz erre
6OUGlvVzW_U
6OUGlvVzW_U
iMrn-WgEPgg
iMrn-WgEPgg

Budapest Volános Zvezda Zil-130.
Zoli 713985 2023. október 1. 18:36
Válasz erre
A J-22 Orao építési teszt:
aeroscale.net/news/soko-j-22-orao-test-build
z
kervil 713957 2023. október 1. 09:41
Válasz erre
Bár a Tamiya van akkora név, a Tomcat meg olyan népszerű téma, hogy nyilván mindkét kibocsátás nyereséges lesz, de akkor is...
kervil 713956 2023. október 1. 09:31
Válasz erre
Közel 30 évvel az eredeti készlet kibocsátása után a Tamiya kiadja annak első (!) módosítását: novemberben jön a Martlet/FM-1 48-ban. Tekintve, hogy nem új kit, egyben az Eduard most dobta piacra saját vadiúj és nagyon jó készleteit, annyira nem lesz ez most nagy durranás tőlük.
A GWH pedig kijön még ugyancsak idén a saját "A" Tomcatjével, 48 szintén. Ezt még tőlük nem érzem annyira ütős ötletnek: a B-vel gyakorlatilag piaci résre hoztak egy jó minőségű kitet, az A esetében viszont ott van a pár éves Tamiya, ami jobb és még olcsóbb is...
halaci 713950 2023. szeptember 30. 22:56
Válasz erre
kervil 713944 2023. szeptember 30. 19:07
Válasz erre
350954024-149501588119810-1783751329003668091-n
350954024-...

Az öntőkereten így néz ki:
joshe 713942 2023. szeptember 30. 16:26
Válasz erre
joshe 713941 2023. szeptember 30. 16:25
Válasz erre
MF_F4U-1

F4U-1 kabin (Magic Factory?)
MF_F4U-1

A Magic Factory F4U-1/-2 kabinja sem biztos, hogy jó lesz, ezeken a verziókon nem volt ferde oldalpanel, csak a késői verziókban. Valahogy nem úgy néz ki a fotón mint a rajzon :)

aeroscale.net/news/new-images-of-magic-factory-f4u-corsair
badogvarju 713940 2023. szeptember 30. 15:41
Válasz erre
Csak egy ötlet:
Mert eddig senki nem adott ki normális "nagybeömlős" M-et. 48-ban gyanta átalakító foglalkozik a témával és slussz...
joshe 713938 2023. szeptember 30. 15:06
Válasz erre
Húú az az imitált vásznazás a szárnyakon meg az oldalkormányon, remélem csak a fotó és a megvilágítás emelte ki ennyire, mert ha nem... :(
kervil 713937 2023. szeptember 30. 14:49
Válasz erre
Olvasgatom közben a külföldi fórumokat a Skyhawk kapcsán, ezt már sokkal inkább ekézik, mint korábban a Corsair-t. A fő problémájuk vele, hogy ezen a maketten sem sima az átmenet az orrsegédszárny kitérített állapotában a szárny felé, hanem van ott egy elég határozott "lépcső".
Amit nem értek, hogy ha már ki akart jönni a gyártó egy Skyhawk-kal, miért pont az "M" változattal kezdte?
kervil 713936 2023. szeptember 30. 14:23
Válasz erre
Azt persze hozzá kell tenni, hogy mindezt csak az eddig megjelent fotók alapján, mert amennyire én tudom, tesztdarabot építésre még nem kapott senki.
kervil 713935 2023. szeptember 30. 14:22
Válasz erre
Amennyire én tudom, semmi végleges egyelőre. Különböző fórumokon okoskodtak páran, de ott is többnyire pozitív volt a kicsengés, a legtöbb Corsair maketten gyenge pontot jelentő radarantenna-burkolat alakját is kifejezetten jónak mondják. Leginkább a szegecselés ellenzőitől olvastam csak fanyalgásokat, de hát ez már egészen más téma.
Toth_Gabor 713932 2023. szeptember 30. 13:49
Válasz erre
Van már esetleg verdikt a Corsairről?
kervil 713929 2023. szeptember 30. 13:25
Válasz erre
DSC-7870-Z2gt25-Ag-S1e-Wut-MTIOf-Wc8fi-A4-Ybl-Lv3
DSC-7870-Z2gt25-Ag-...
DSC-7873-Qx-UREo-WNO5o-Yi-K3cm-Bwh-NMkh-YJu-Mbkjt
DSC-7873-Qx-UREo-...
F7-LNJYnak-AApi-Ef
F7-LNJYnak-AApi-Ef
DSC_7924_Wx675RogplKQMp3JGijodhGvsYrQTb-e
DSC_7924_Wx675RogplK...
DSC_7940_htVOvyd_A4oE5vVuyqRPUFKlfWb4D4OF-440x293
DSC_7940_htVOvyd_A4o...
F7LNJYjaUAAZFcr
F7LNJYjaUAAZFcr

Nocsak.
A Magic Factory a már korábban belengetett F4U Corsair-ük mellett kiad egy első blikkre nagyon szépnek tűnő A-4M Skyhawk-ot is (mindegyiket 48-ban). Hallott erről korábban valaki? Mert úgy tűnik, már összerakott mintadarab is van belőle.
Ja, és egyúttal a Corsairjeiket is bemutatták.
halaci 713917 2023. szeptember 29. 22:46
Válasz erre
Miniart P-47D Advanced Kit változat. Én egyelőre azt hiszem, maradok a Basic Kitnél, majd ha megjelenik, nekem az is elég lesz.

www.facebook.com/photo/
Zoli 713842 2023. szeptember 27. 11:12
Válasz erre
Sziasztok,

Egy kis érdekesség, az Akagi fedélzete:
www.modelforum.cz/viewtopic.php
z
Laac 713833 2023. szeptember 27. 08:03
Válasz erre
letöltés
letöltés
378545871_270888192532849_9181830694366049195_n
378545871_2708881925...
379728532_272667299021605_24339104788784719_n
379728532_2726672990...
leopard-1-a3-a4-mbt
leopard-1-a3-a4-mbt

Miközben sok makettgyártó sorra adja ki a slágertermékeit (pl 1000. Tiger l), még mindig van olyan, amivel mostohán bánnak. Néha lehet hozzá kapni kiegészítőt, de hamar elfogy. Most is lenne egy, de máris hiánycikk. Nem is beszélve arról, hogy ez majdnem a makett árának duplája. Na ez a Leopard AS1. Az átépítésre szolgáló Meng Leo 1 készlete évek óta a polcomon kiegészítőre vár, de sajnos ez a mostani is elérhetetlen marad.
Zoli 713830 2023. szeptember 27. 01:41
Válasz erre
Nemsokára ezek is megérkeznek:
aeroscale.net/news/two-new-editions-f-5-tiger-ii-announced
Nagyon remélem, hogy valami érdekesebb jelzések is lesznek a dobozokban, ezek a legutolsók, amiket építenék, ízlések és ficamok...
z
Zoli 713829 2023. szeptember 27. 01:34
Válasz erre
Aha, ez már valami. Viszont a matricák nekem nem érdekesek, talán várok még vele, hátha...
z
Zoli 713828 2023. szeptember 27. 01:33
Válasz erre
Bocsánat, ez medornak ment volna, de Neked is köszönöm a leírást. Az okokat értem, én is erről olvastam több helyen, de még mindig nem teljesen világos, hogy az egyes verziók, azok egyes példányai mivel voltak szerelve, mert ugye voltak átépített és újonnan gyártott gépek is. De valószínű a korai verziók makettjeit szárnyvégi féklappal és lyukas törzs-féklappal építeném meg, az A-6E meg zárt lemezzel készülne.
z
Zoli 713827 2023. szeptember 27. 01:24
Válasz erre
Szia,

Lehetséges, amióta újra megvettem mindkettőt, még hozzájuk sem nyúltam, de valószínű majd a kínai kit kézbe vételekor azokat is újra előveszem. Engem nagyon zavarnak a komolyabb hibák, csak a tudat is, de sajnos vannak látványosabbak, amiket azonnal észre venni. A Fujimi MiG-21 sora is ilyen volt sajnos, de említhetném a Hobby Boss A-7 készleteit is. Utóbbiakból a kétülésest a komolyabb méret- és alakhibák, illetve a rossz törzs keresztmetszet miatt apróra vágtam, hogy majd valahogy javítom. Természetesen azóta is úgy áll a makett, jó eséllyel soha nem lesz belőle semmi. De egy torz makettet akkor se akarok építeni, inkább úgy marad.

A törzs-féklapokkal nagyjából tisztában vagyok, a szárnyvégi a probléma inkább, vagy most már az sem. Amúgy először nekem is TRAM verzió volt a cél a Prowler mellett, de most már a korai A-6A, a KA-6D és az EA-6A is érdekel. Utóbbi főleg a 3-3 szárny alatti pilon miatt, ha jól tévedek a többin csak 2-2 volt. Megint a bőség zavara...
z
medor 713826 2023. szeptember 26. 22:53
Válasz erre
Szia!
Ha egymás mellé teszed a Fujimi és az Italeri makettjét mit látsz?
Milliméterekkel eltérnek egymástól alakra.(A Fujimi keskenyebb.)
Soha nem érdekelt,hogy melyik alakja pontosabb.Nem méregettem.
Ezen a képen is egy Intruder-t látok:
www.trumpeter-china.com/Uploads/202309/650bb1b3d528a.jpg

Visszatérve a törzsféklapokra.Voltak gépek amelyeken festetlen acél látható.
A beltér sem mindig fehér.Pirosra is festették egyes gépeken.
Sőt!Emlékeim szerint egy régi 'Modell&Makett'-ben a szerző azt írta,hogy
olyan gép is volt amikor a szárnyvégi és a törzsféklap is működött egyszerre.
Aztán ott a perforált,majd a korongokkal beszegecselt és végül a letisztult
törzsféklap is.Az első kettő vagy működött még,vagy már nem...

Én a késői "TRAM" E változatot építem majd meg 'Desert Storm témában'.
Így ez a dilemma nem fog üldözni.Ott a sima felületű működésképtelen volt
már csak.Viszont leszedhető volt és alatta ki lehet dolgozni a sok 'kütyüt'.
borisz 713818 2023. szeptember 26. 18:02
Válasz erre
joshe 713809 2023. szeptember 26. 13:53
Válasz erre
EA-6A féklapokhoz:

The wingtip speedbrakes were omitted for a variety of reasons. It was feared that deployement of the speedbrakes, combined with the extra stores station fitted to the EA-6A's outer wing panel, could cause too great a torsional load on the aft spar under some flight conditions. The main rationale for the wingtip speedbrakes had been safety during carrier approaches, and the EA-6As were to be Marine aircraft, intended to operate primarily from land bases, so deleting them could be justified.

[Aerofax Minigraph 7 - Dennis R Jenkins - Grumman EA-6A Intruder EA-6B Prowler - Aerofax/Motorbooks/Midland, 1989, ISBN 0-942548-12-4]
joshe 713808 2023. szeptember 26. 13:43
Válasz erre
A féklapokhoz:

More changes came in May 1961 after NPE-1A. The A2F-1 initially was designed with conventional aft fuselage speedbrakes that had perforations intended to prevent buffeting from affecting the tail surfaces. The Navy determined that the fuselage speedbrakes were not sufficiently effective for either the dive bombing mission or for work around the carrier where instantenous drag control was needed during landing. Considering potential buffeting, interference with external stores, and the possibility of large potential trim changes, it was decided that best available location for additional braking surfaces was on the wingtips. Therefore, split wingtip speedbrakes became a standard feature of all production Intruders.

These split speedbrakes (which could open up to 120 degrees) were so successful that the fuselage speedbrakes on early aircraft were usually bolted closed and the actuators removed. In later aircraft the fuselage location was simply paneled over, although the unused speedbrake remained on all Intruders. Initial concerns about asynchronous operation of the wingtip units were overcome by interconnecting control cables and a hydraulic control valve, which was latere replaced by a simplepressure tee to both wings.

[Warbirdttech Vol 33 -Dennis R Jenkins - A-6 Intruder, Specialty Press, 2002, ISBN 1-58007-050-7]
Zoli 713807 2023. szeptember 26. 13:30
Válasz erre
Ja és még annyit, hogy az első bekezdésre is válaszoljak, hogy nem is annyira a mérettel vannak már gondok, hanem a formával, pontosabban a törzs keresztmetszettel, ami általában javíthatatlan, mert nemcsak egy része rossz, hanem mindenhol...
z
Zoli 713806 2023. szeptember 26. 13:28
Válasz erre
Állítólag SUU-23A, de vannak kétségeim...
z
Tibcsi 713805 2023. szeptember 26. 13:04
Válasz erre
aero_ea-6a_019
aero_ea-6a_019

Ez a kép tényleg egyértelműbb. Sok képet néztem, de 99%-ban üres a külső pilon. Egy esetben láttam póttartályt és egy esetben valami mást. Ez nem tudom, mi, akár póttartály is lehet, de nem tudom beazonosítani. EA-6A-ról beszélünk. :)
Zoli 713804 2023. szeptember 26. 12:19
Válasz erre
Szia,

Ez a kép nekem nem egyértelmű, a fényviszonyok lehet, hogy átvernek és van féklap. Ilyen képeket a többi verzióról is találtam. Viszont van itt egy jobb:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/EA-6A_Intruder_over_Cherry_Point.jpg
Azt esetleg nem tudod, hogy a külső pilonokon póttankon kívül fegyverzetet is cipelt? Maketten már láttam, de az csak makett.
z
Zoli 713803 2023. szeptember 26. 12:08
Válasz erre
Szia,

Nagyjából erre emlékeztem én is. Fiatal koromban, úgy 25 éve építettem egy Italeri KA-6D makettet, Eduard maratással, és rendkívül büszke voltam magamra, hogy a perforált maratást szinte tökéletes ívűre hajlítottam (ma már nem biztos, hogy menne...), aztán csukva ragasztottam be a kevés kép alapján, a lyukak megtartásával, hogy látszódjon a vékony lemez, meg talán mögötte az akna. Akkor még nem volt egyértelmű a korlátlan net, a kevés elérhető szakirodalom alapján a KA-6D az A-6A verzióból készült, és rögzített törzs-féklapokkal, így kénytelen voltam a zárt állapotot választani. A szárnyvégi féklapokról nem nagyon találtam használható képet a korai verzióknál, de mivel a törzsön lévőket zárva kellett beragasztani, így egyértelmű volt, hogy akkor a szárnyvégeken lennie kellett.
Amúgy is képek alapján kéne építeni, de a korai Intruder esetében muszáj a kiválasztott gépről keresni fotókat.
z
Tibcsi 713792 2023. szeptember 26. 07:02
Válasz erre
aero_ea-6a_037
aero_ea-6a_037

Egy kicsit én is kutakodtam, mert én sem emlékeztem olyan szárnyra, aminek nincs a végén féklap. Pedig van: de eddig csak az EA-6A-kon találtam ilyent.
Főleg ezen az oldalon kutakodtam: www.cybermodeler.com/aircraft/a-6/a-6_all.shtml

Ez persze csak azt jelenti, hogy én nem találtam képet.
medor 713790 2023. szeptember 26. 00:30
Válasz erre
Szia Zoli!
Én még mindig reménykedek.Az arányokat a fotók alapján eltalálták.
Tolómérővel nem szoktam méricskélni.Remélem most már a karácsonyfa
alá meghozza a Jézuska ajándékba.Nagy kedvencem a gép.

A féklapoknak viszont utánakerestem.Kicsit kusza a történet.(Lehet el is tévedtem!)
Az A-6A Intruderek mind a nyitható törzsféklappal repkedtek.
De volt küztük olyan amelyiknek a perforációit idővel befoltozták.
Mivel így sem hozta a kívánt hatékonyságot,így az E változatokon már rögzítették őket
és helyettük kerültek a szárnyvégekre a szétnyíló féklapok.Viszont az E típusokon is
kétféle volt a rögzített törzsféklap.A korai változatokon előfordult a befoltozott
perforációjú is.A késői építésűeken már csak a 'letisztult' látható.
Ráadásul a KA-6D változaton még a perforált volt,de nem nyithatóan.
A 'Squadron Signal' könyvében látható fotók alapján viszont manuálisan ki lehett nyitni a földön a műszakiaknak.Lehet valamit ellenőriztek ott a tankergépnél?
Érdekes,hogy az EA-6B 'Prowler'-ek már meg sem kapták a törzsféklapokat.
Úgy néz ki hogy használnunk kell 'google' barátunkat ha kíváncsiak vagyunk,
hogy a megépítendő Intruder-ünk hogyan is nézett ki valójában...
halaci 713771 2023. szeptember 25. 16:25
Válasz erre
A Takom megirigyelte a Border ötletét. Kiadják az Akagi sziget + fedélzet részletét, csak ők 1/72-ben, ami kicsit gyakoribb, mint a Border 1/35 aránya. (Kiváncsi vagyok, mikor követi majd az 1/48 változat?)

www.facebook.com/photo/
Zoli 713711 2023. szeptember 24. 10:25
Válasz erre
Zoli 713710 2023. szeptember 24. 10:23
Válasz erre
Sziasztok,

J-22 első kép:
www.modelforum.cz/viewtopic.php
z
Zoli 713681 2023. szeptember 23. 14:59
Válasz erre
Igen. Sajnos közelebbi képet azóta se találtam róla.
Amúgy az Italeri is felhajtott szárnnyal adta ki anno a makettjét, de az ugye nem volt ilyen részletes, és csak félmegoldás volt, mert a tetején lévő spoilerek nem külön alkatrészek voltak, így felhajtott szárnynál a lógásukat házilag kellett megoldani, amihez a fékszárnyak alaphelyzetben nem látható részeit is ki kellett dolgozni. Ennél nincs ilyen probléma, csak pontos és alakhű legyen a makett! Az meg a korábbiak ismeretében kissé kétséges, de reménykedjünk, hátha...
z
Johnie 713677 2023. szeptember 23. 14:00
Válasz erre
Resizer_16954702119921
Resizer_169547021199...

Ezek lennének azok a bizonyos öntőkeretek?
Tetszik ha egy 72-es repcsinek felhajthatóra csinálják a szárnyát...
Zoli 713674 2023. szeptember 23. 13:19
Válasz erre
Szia,

A szárny-féklapok miatt aggódok inkább, mert a korai típushoz azt el kell tűntetni valahogy, míg a törzs-féklapokat csak be kell ragasztani a későbbieken. Utóbbiaknál én is úgy emlékszem, hogy perforáltak voltak, de nem zárom ki, hogy több verzió is volt, ahogy a zártaknál. Viszont a szárnyvégi féklapoknak még jobban utána kell néznem, illetve féklap nélküli szárnyvégekre nem is emlékszem...
z
medor 713640 2023. szeptember 21. 23:40
Válasz erre
Szia!
Nem tévedsz.De mivel olyan hatalmas különbségek nincsenek az alváltozatok között én úgy gondolom,hogy mindent egyberaktak és majd nekünk kell kiválasztani az alkatrészek közül azt ami megfelelő ahhoz a géphez amit építenénk. (Legalábbis remélem.)
Mert a nyitható törzsféklapok tudomásom szerint perforáltak voltak.
Itt nem az.De elképzelhető,hogy volt ilyen is.Ma már nem állok neki nyomozni.
Zoli 713622 2023. szeptember 21. 16:16
Válasz erre
Szia,

Már az öntőkeretek alapján látható volt, hogy elég részletes makett, viszont mintha ennél is keverték volna a szezont a faxommal... Ha jól tévedek a korai verziókon működött csak a törzs-féklap, viszont akkor még nem volt szárny-féklap. Később az előbbi helyett lett az utóbbi. Ha rosszul tévedek, javítsatok ki!...
z
borisz 713599 2023. szeptember 21. 08:40
Válasz erre
Az Italeri Intrudere nem egy rossz készlet. Talán kicsit egyszerű, de nagyon jól építhető.
Ez a Trumpeter viszont nagyon látványos!
www.trumpeter-china.com/index.php
kervil 713594 2023. szeptember 20. 21:50
Válasz erre
Fölülről szerintem nem lesz olyan vészes, egy alapozó réteg felvitele után szebb képet mutatna. Viszont ami a legelső képen látható belőle (előlről-alulról), az tényleg nem túl biztató, a szárnytő és a szárny ott nem találkozik zökkenőmentesen, azzal biztos lesz némi meló.
halaci 713589 2023. szeptember 20. 16:14
Válasz erre
halaci 713586 2023. szeptember 20. 16:06
Válasz erre
Új képek a Miniart P-47-eséről. Az a szárnytő-illeszkedés valahogy nem az igazi, se alul, se felül, se elölről. Nem dráma, de nem is öröm.
www.facebook.com/photo
borisz 713504 2023. szeptember 18. 15:29
Válasz erre
kervil 713501 2023. szeptember 18. 14:25
Válasz erre
Akik szeretik a különleges repülőket, azoknak jó hír, hogy az Airfix szépen halad a Fairy Gannet (az Ungainly Fowl) munkálataival:
aeroscale.net/news/gannet-update
kervil 713500 2023. szeptember 18. 14:10
Válasz erre
Ezt de nagyon szeretném, ha 48-ban lenne... :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284.