<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zkalos | Adatlap | 568866 | 2014. október 5. 17:09 | ||
sanyi | Adatlap | 568857 | 2014. október 5. 16:27 | ||
Szia! Ne haragudj, de a Tornado orrát is benézték. Hiába, nincs dokumentáció, ritka madár, messzire kellett volna utazni, hogy élőben lássák... Néha azon agyalok, azért vannak jellegzetes hibák, hogy a gyantás cégek is megéljenek - esetleg valami csöppen is tervezőknek, 1:1-ben van ilyen akkor azt miért ne kicsinyítenék le? | |||||
Zoli | Adatlap | 568854 | 2014. október 5. 15:57 | ||
Szia, Én még várnék az elemzéssel, először jelenjen meg! Egy összerakott makettet nehéz megítélni, bár tényleg nem tűnik olyan szépnek, mint a németek korábbi készletei (Tornado, Hunter, Gannet stb). z | |||||
zkalos | Adatlap | 568851 | 2014. október 5. 15:48 | ||
Hát nem is tudom, talán mégsem olyan rossz az az orr forma, és lehet, hogy elhamarkodottan húztam le a törzs formáját. Majd elválik, ha megjelenik, vagy még több képet tesznek fel a makettról. Sok képet kell nézegetni ugyan abból a szögből, ahonnan a makettet fotózták. Nem mindegy, milyen oldalszögből nézem. :( Nem tudom, Ti hogy látjátok, de jó lenne, ha nem lenne jogos a kritikám és a Revellnek lenne inkább igaza :) | |||||
zkalos | Adatlap | 568845 | 2014. október 5. 14:07 | ||
Azért az fura, hogy egy repülő talán legfontosabb formai jellegzetességét, az orrkúpot ennyi makettnél nem tudják korrektül lemodellezni, és megoldhatatlan feladat elé állítja a tervezőket. Rengeteg korrekt orrkúpra van szükség manapság :( Egy laikus néhány percnyi odafigyelés után kiszúrja a hibákat, amit Ők több évi tervezés alatt, és egy halom dokumentáció birtokában sem tudnak. Ki érti ezt ? | |||||
zkalos | Adatlap | 568844 | 2014. október 5. 13:57 | ||
Az törzs kabin előtti lejtése úgy tűnik nem eléggé meredek, így a törzs alsó részének kell felhajlania túlzottan a pitot csőig, hogy találkozzanak egymással, és ettől lehet a törés eltúlzott az orrkúp alján, és emiatt a pitot cső túl magasan van a hossztengelyhez képest. Csak fotókhoz hasonlítom, nem rajzokhoz, de ez az érzésem. Minden esetre fura az orra így összhatásilag, és ennek a módosítása nem tudom, hogy lehetséges-e a szerszám ilyen készültségi fokán, de nem vagyok gyártástechnológus :) Minden bizonnyal ha ez így marad, annak az Aires örülni fog, mert kiadhatja a szokásos "korrekt orrkúp" gyantáját, és viszik majd, mint a cukrot :) | |||||
sanyi | Adatlap | 568843 | 2014. október 5. 13:49 | ||
Semmi meglepő nincs ebben számomra. Új szerszámot viszonylag kevés gyár készít, a maradék pedig... Jó példa erre a dajcs csürhe. Ott van a 72-es F-16 készletük. Állandóan csak a matricát cserélgetik, ahelyett, hogy a kétüléses kabinját hozzátéve legyen a piacon egy egész jó D. Azt már nem is merem gondolni, hogy pár kis bigyót legyártva F... Ehelyett kiadják a Matchbox 156 éves Canberraját, amit nem értek, tekintve, hogy az Airfix-el egy árban van, miközben az nagyságrendekkel szebb és pontosabb. Hiába, úgy tűnik hogy már ezt az ipart is elérte a gondolkodás hiánya/tiltása... Egyébként igazad van, ennél szebb festést is választhattak volna, bár az is igaz, akkor nem lenne a matricagyártóknak kenyérre valója. | |||||
zkalos | Adatlap | 568840 | 2014. október 5. 13:03 | ||
Az orr talán mégsem lett fordítva beragasztva, de az alsó kontúrja mindenképpen rossz, túl nagy a törése. Ezt mindenképpen korrigálniuk kellene. A kilépő élek túl vastagok. A szívó csatorna illesztése pocséknak néz ki. Majd meglátjuk, hogy tényleg ez-e a végleges állapot, de mivel kiadási dátum közel van, nem fűzök túl nagy reményt, hogy sokkal jobb lesz. Ne legyen igazam. Azért majd a közeli panelfotók többet fognak mondani, mint ez a cikk, viszont a formai hibák így jobban előjönnek összeállítva. | |||||
zkalos | Adatlap | 568830 | 2014. október 5. 12:07 | ||
Hát ez elkeserítő ! Mintha egy régi Airfix-et látnék. Az orra meg fordítva lett beragasztva, ha egyáltalán külön alkatrész ? Ha nem, akkor durva ! A kerekek nagyok, és közük sincs a valódihoz. A fúvócső mint ha Aires lenne, és jóval részletesebb, mint a makett többi része, ami felettébb gyanús ! A felület pocsék. A Cseh festés variáció nem a legjobb Tiger Meet-es választás, van szebb is. Az egész gép részlettelen, a felületet is beleértve. Ha ilyen lesz egy 2014-ben kiadott új Revell makett, akkor a cég nagy bajban lesz. Hanyagolom, ha ez tényleg a kiadás előtti mostani állapotot mutatja. Semmivel nem jobb, mint az ősrégi Italeri. Nekem ez az év csalódása. Ha ez az a makett egyáltalán, mert nehezen hiszem el... | |||||
Sennás | Adatlap | 568789 | 2014. október 4. 18:38 | ||
Köszönet Grande!Nincs Facebook-om lemaradok sok mindenről:( Nagyon tetszik!Igazából ilyet (majdnem ilyet)szeretnék építeni.Inkább BTR-82.Rövid csövű 14.5mm machine gun szerelt.Remélem lesz rá pénz úgy hogy még egy Trumpi bTR-80 ast venni kell hozzá. A torony mögötti doboz mi lehet?Légkondi?Valami műszer része? | |||||
lancer | Adatlap | 568786 | 2014. október 4. 18:11 | ||
Újabb képek a Revell Gripenjéről: www.ipmsdeutschland.de/Flugzeuge/Wiegmann/Rev_SAAB_JAS_39C_Czech_Tiger_72/Rev_JAS-39C_Gripen.html | |||||
Grande | Adatlap | 568738 | 2014. október 3. 21:22 | ||
Friss cucc a Miniarmtól. Szeptemberben jelent meg. Szerintem 35-40 Euro körül számolj vele (+posta) Miniarm Conversion set BTR-82A. miniarm.com/index.php www.facebook.com/profile.php | |||||
rrobbie | Adatlap | 568731 | 2014. október 3. 20:03 | ||
jujj, és hagytál nekem is? :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 568730 | 2014. október 3. 20:01 | ||
Hűha, 144-ben főleg csak utasgépeket építek, de ez bejön! Jóféle :) | |||||
Sennás | Adatlap | 568728 | 2014. október 3. 19:47 | ||
PETI | Adatlap | 568724 | 2014. október 3. 19:25 | ||
specnaz78 | Adatlap | 568276 | 2014. szeptember 26. 13:24 | ||
Sziasztok! Ez nem az egy az egybe Bilek készlet? :-)) Képek:a-z-models.com | |||||
Zoli | Adatlap | 568223 | 2014. szeptember 25. 16:51 | ||
exec | Adatlap | 568114 | 2014. szeptember 24. 10:15 | ||
spec Izrael annak idején beszervezett egy iraki pilótát, aki dezertált a MiG-21-esével. Még az USA_nak is ők adták azt tovább tanulmányozásra, ez volt az első MiG.21, amit az amerikaiak tanulmányozhattak. A többi már történelem... Üdv. exec | |||||
migi | Adatlap | 568113 | 2014. szeptember 24. 10:00 | ||
Soha senki se szállított Izraelnek MiG-17-21-23 ast még is van ilyen felségjelzéssel gép nem csak rajzon hanem fotón is , Vagy USA MiG-15-21 es is van , | |||||
Zoli | Adatlap | 568110 | 2014. szeptember 24. 08:34 | ||
Szia, Nekem azért ennyire nem mindegy, a vatif kategóriára sose voltam kiváncsi. De ha tényleg használta a típust valami kuntakinti állam, akkor az már érdekelne. z | |||||
sanyi | Adatlap | 568103 | 2014. szeptember 23. 23:02 | ||
Ebben nem lennék biztos... Egy dolog hogy tudják, egy másik, hogy mennyire igaz, mennyire pontos. Lásd magyar Szu-25, vagy a tanzániai MiG-15UTI, amit még matricában is kiadtak, pedig nem is létezett. A sort lehetne folytatni. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 568102 | 2014. szeptember 23. 22:32 | ||
A csehek is gyártottak belőle pár száz darabot, csak jobban tudják nálunk, hova exportálták, ill. ki kinek adott tovább néhány gépet. R. | |||||
lacipapa | Adatlap | 568101 | 2014. szeptember 23. 22:32 | ||
Nekem mindegy volna,hogy máli,vagy piréz,csak lenne 48-ban is! | |||||
Zoli | Adatlap | 568089 | 2014. szeptember 23. 20:27 | ||
Szerintem itt a mali jelzések másodlagosak, nekünk is. Persze azért az se lenne rossz... z | |||||
Zoli | Adatlap | 568088 | 2014. szeptember 23. 20:27 | ||
Sajnos nem olcsó, de remélhetőleg megéri az árát. z | |||||
sanyi | Adatlap | 568085 | 2014. szeptember 23. 19:27 | ||
Szép, de a mali festéssel kapcsolatban kissé bizalmatlan vagyok. Van valakinek képe róla? Neten nem találtam, csak rajzot - amit én is tudok csinálni... | |||||
badboy | Adatlap | 568082 | 2014. szeptember 23. 19:13 | ||
Hú, ennek itt a helye a polcomon, bár egy kicsit még gyüjtögetni kell rá. | |||||
Zoli | Adatlap | 568078 | 2014. szeptember 23. 19:01 | ||
Sziasztok, Ehhez mit szóltok? rsmodels.cz/en/modely-letadel/plastikove-modely/1-72/92166/yak-11-c-11-moose z | |||||
tüzér | Adatlap | 568021 | 2014. szeptember 22. 18:18 | ||
Sennás | Adatlap | 567878 | 2014. szeptember 20. 17:24 | ||
Ez igen!Köszi a linket Tüzér! 1000es limited?Igen kapkodni kell.Szép lehet,mag az ára is az:)De miért van benne 7 kerék?5db lesz az elírták. | |||||
Zoli | Adatlap | 567859 | 2014. szeptember 20. 08:30 | ||
Sziasztok, Erre se számítottunk sokan szerintem: scalemodels.ru/news/8000-anons-Modelsvit-1-72-bartini-vva-14.html Remélem azért nem hagyják félbe a Su-17 sort... z | |||||
tüzér | Adatlap | 567854 | 2014. szeptember 20. 07:01 | ||
sanyi | Adatlap | 567825 | 2014. szeptember 19. 15:37 | ||
juge75 | Adatlap | 567754 | 2014. szeptember 18. 18:58 | ||
Szép nagy jószág! :-D | |||||
sárkányos | Adatlap | 567703 | 2014. szeptember 17. 22:41 | ||
Ideje ismét gyűjtögetni:www.cybermodeler.com/news/kitty.shtml | |||||
zkalos | Adatlap | 566916 | 2014. szeptember 8. 22:36 | ||
Meg egy cseh verziót is, ahogy írják, és szerintem az előzetesen már megszellőztetett cseh tigermeet-es dobozgrafikával. Nekem még nagyon nem ok-s az illesztése, sok a szintkülönbség még így hanyagul összedobva is. Meg eléggé szét is lesz darabolva, valószínűleg a kétüléses verzió miatt. Ha gyenge lesz az illeszkedés, mint állítólag az Eurofighter-üknek, akkor szívás lesz, de ha olyan, mint az F-16-osuknak, akkor nem, pedig ott is darabokra van a törzs bontva. Remélem lehet belőle honi gépet kreálni :) Viszont a nyitott fúvócső elég vaskosnak látszik a kereten, elkél majd egy Aires hozzá. A front szélvédő eleje nagyon hegyesnek tűnik nekem a valódi képeket nézve. Ez tényleg ilyen a valóságban is ? Szerintem nem ... | |||||
Weizi | Adatlap | 566910 | 2014. szeptember 8. 21:34 | ||
Üdv! Én meg úgy látom, hogy, bár elég kicsik a képek, de mintha NATO pylon-ok lennének hozzá! Az alakjukból gondolom! Egyébként egész jónak tűnik így elsőre, de biztosan más lesz majd közelebbről! Mindenesetre természetesen kell!:-) | |||||
tyimosenko | Adatlap | 566908 | 2014. szeptember 8. 20:59 | ||
Hello, Igen, az a jo oreg italeri Tiger I E afrikai verzio. | |||||
Takker83 | Adatlap | 566906 | 2014. szeptember 8. 20:19 | ||
Új Revell Jas-39 Gripen 1:72 októberben várható. Sajna a dobozból csak egy svéd verziót lehet építeni...:( www.plastik-modellbau.org/blog/dpmv-galerie-erster-testshot-der-saab-jas-39-c-gripen-von-revell-im-massstab-172/2014/ Üdv Takker :) | |||||
SSZABI | Adatlap | 566277 | 2014. augusztus 29. 19:47 | ||
Az legalább akkor jó alapanyag. A sima Tiger I is átvétel? Valamelyik angol fórumon azt olvastam, hogy az saját gyermekük. És ne feledkezzünk meg a hajóikról sem, a Dreadnought és a Sevastopol azért témában és kivitelben se lett egy utolsó dolog. Ezeket is sajnos csak a neten látott képeken alapján mondom én :D | |||||
gábor76 | Adatlap | 566276 | 2014. augusztus 29. 19:37 | ||
A Zvezda Királytigrisei a Dragon tól származnak.Az Abrams tankok Italerik. | |||||
Laac | Adatlap | 566259 | 2014. augusztus 29. 16:40 | ||
Csak azért a Tamiya-val nem téveszthetőek azért össze, mint valaki lentebb írta. Amúgy pedig - "Rossz makett nincs, csak nem bírod a kihívásokat!" | |||||
Laac | Adatlap | 566258 | 2014. augusztus 29. 16:37 | ||
Nagyon jó még a Mi-24 Hind is. A harcjárművek között vannak a kevésbé jók. | |||||
borisz | Adatlap | 566240 | 2014. augusztus 29. 10:45 | ||
A Mig-21 Biszüket viszont dicsérik. | |||||
Muzzy | Adatlap | 566239 | 2014. augusztus 29. 10:19 | ||
A Tamiya a japán belső piacra szokott saját neve alatt kiadni más cég termékét (nem meglepő módon így kerülik el a vámot), Pl. 48-ban Esci HE-123-at, ICM Sd kfz 222, ezért mindíg mek kell nézni a doboz tartalmát, mielőtt megveszed, kivétel, ha tudod, hogy az eredetileg is saját gyártmány (P-47, beaufighter, stb. amelynek minősége igen magas. Muzzy | |||||
silent8 | Adatlap | 566223 | 2014. augusztus 28. 22:51 | ||
SSZABI | Adatlap | 566217 | 2014. augusztus 28. 21:27 | ||
Én úgy tudom, hogy a Zvezda harcjárművek egy része átvett régi Italeri/Revell maketteken alapul, gondolom ezzel indítottak, de azóta több saját fejlesztésű makettjük is van már. Mondjuk a korai Tigrisük azért engem nem győzött meg, de az L4500-as teherautó nekem tetszik, kellene is egyet szerezni majd... | |||||
Laac | Adatlap | 566210 | 2014. augusztus 28. 20:09 | ||
Ez tűnik reálisabbnak. A Zvezdával kapcsolatban sok jót nem hallani. Az a bizonyos T-90 is borzalmas. Arra mondják ilyen nincs is. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 566208 | 2014. augusztus 28. 19:38 | ||
Szia! Valamelyik masik ceg T-34-ese egyezik meg a Zvezda altal dobozolttal ugy remlik. Talan a revell. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Viszont erősítse meg valaki, hogy ahogy elnézem, szerencsére a magyar gépeken lévő Nato kompatibilis "oldalt dudoros" pilonokat adja a Revell, és nem a normál svéd-cseh pilonokat. Ez azért érdekes, mert csak mi használjuk ezt, ahogy tudom. Mi kellhet még, hogy magyar gépet tudjunk belőle csinálni ? Grippen Experts help !