/ Fórumok /

Makett újdonságok

Itt lehet tudatni, ha egy új makett megjelenik
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284.
HUJBI 266074 2012. január 19. 10:36
Válasz erre
többféle kialakítású változat is létezett belőle, így aki szeret barkácsolni, annak nem feltétlenül szükséges a dobozhoz ragaszkodnia. csak hogy ne legyenek túl egyhangúak mostantól a versenyek. :)))
HUJBI 266073 2012. január 19. 08:00
Válasz erre
a Best Value is a Helleren alapul némi gyantával megspékelve. nem sok esélyt látok rá, hogy mostanában valaki egy teljesen új makettel álljon elő.
polomalev 266072 2012. január 18. 20:20
Válasz erre
Szia!
Kösz a kiigazítást. Sajnos azt kell mondjam hogy ez már fáj, bár nem mondható ki 100%-osan, de úgy néz ki hogy a 0 más alakú a matricalapon mint az eredeti gépen.
gábor76 266071 2012. január 18. 17:29
Válasz erre
Nem is tudom,nekem a régi Heller van.A "zöld" dobozos.De jobb lenne egy Tamiya vagy HobbyBoss minőségű makett.
HUJBI 266070 2012. január 18. 17:06
Válasz erre
gábor76 266069 2012. január 18. 16:57
Válasz erre
Nagyon jó.Kell egy ilyen.
Kiadhatna valaki egy szebb AMX-30 at is.
HUJBI 266068 2012. január 18. 13:30
Válasz erre
Spike 266067 2012. január 18. 13:01
Válasz erre
t-55
t-55

Tamiya T-55 Enigma www.1999.co.jp/eng/10173641
Levix 266066 2012. január 18. 08:38
Válasz erre
MiG23airp3
MiG23airp3
MiG23-9
MiG23-9
MiG23airp4
MiG23airp4
MiG23mf
MiG23mf

Én a matricába kötnék bele a legkevésbé.
Piros oldalszámok. A matrica elég vastagnak tűnik.
HUJBI 266065 2012. január 18. 07:55
Válasz erre
a cseh blackdog az ausztrál bushmasterhez hozott ki komplett málha készletet és egy külön készletet ausztrál felszerelésekkel. ez utóbbiak szerintem más témához is eredményesen felhasználhatóak. figurák terén az afganisztáni német harckocsizóik számítanak újdonságnak, kialakításuk nagyon szép.
Altengernagy 266064 2012. január 16. 14:31
Válasz erre
Akinek kell Zvezda T-90 Szóljon, most megyek érte. előreláthatólag kb 9600ft, árfolyam függő
snailman@freemail.hu
juge75 266063 2012. január 15. 20:06
Válasz erre
26555395
26555395
26555391
26555391

1RL33 tűzvezető lokátor a Dragon V1 Shilkához, feljavítva.
Amon 266062 2012. január 15. 11:48
Válasz erre
És csodálkozunk, hogy megy fel a réz világpiaci ára...
HUJBI 266061 2012. január 15. 09:35
Válasz erre
ezt vétek ragasztani, itt bizony forrasztani kell.
Grande 266060 2012. január 15. 09:00
Válasz erre
PE35460_01

Enigma
PE35460_01

Voyager Modern Iraqi T-55 Enigma MBT
www.voyagermodel.com/productdetails.asp
juge75 266059 2012. január 14. 14:40
Válasz erre
Rendelhető új termékek a H.A.D.-kínálatában!

Trumpeter Faun-ra láda, ZSU-23-4v1 javított tűzvezető lokátor és futógörgő 1/35 méretben.

hadmodels.com/
polomalev 266058 2012. január 13. 21:00
Válasz erre
MiG-23UB líbiai
MiG-23UB líbiai
MiG-23UB ukrán
MiG-23UB ukrán
MiG-23UB lengyel 845
MiG-23UB lengyel 845
MiG-23UB.  román jpg
MiG-23UB. román...
MiG-23UB cseh
MiG-23UB cseh
lengyel
lengyel
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB angola
MiG-23UB angola
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB 15
MiG-23UB 15
MiiG-23UB 20
MiiG-23UB 20

Szaisztok!
Visszatérve kicsit a MiG-23UB témához:
A magyar matrica is rossz, nincs fehér kerete az oldalszámnak, a pápai ezredjelvény van, viszont sámán nincs. Ha valaki ebből a készletből akar magyar MiG-23 UB-t építeni akkor a HAD csillag és számsorját ajánlom. Bár az 5-ös szám ott is kicsit rossz a többi magyar UB nyugodtan elkészíthető belőle. A 20-ason később sem voltak jelvények, így ott ékkel is elkészíthető.

Nekem a kubai is gyanús. Nem láttam se UB-t, se a 704-essel együtt érkező BN-ek küzül piros oldalszámút. De ki tudja...? A cseh gépnél sem látok fehér keretet.
A 845-ös, és a 831-es gép lajstromának is van kisebb hibája, a kék orosszal együtt.
Bár lehetséges, hogy ezek egy nagyjavítás során változtak.

De legalább a román, és valószinű az ukrán gép matricája biztosan jó. Ezeken és a lejebb említetteken kívül nem találtam képe. Amúgy van(volt) olyan líbiai MiG-23UB, amin csak két helyen volt feltüntetve a szám.

Ráadásul, ha jól látom APU-60-as(R-60) indítósinek vannak az R-13-as rakétákhoz.
HUJBI 266057 2012. január 11. 17:39
Válasz erre
Amon 266055 2012. január 11. 07:45
Válasz erre
Újabb ez kell!

armorama.com/modules.php
HUJBI 266054 2012. január 10. 17:29
Válasz erre
lézerkütyü téötvenötre.

www.accurate-armour.com/ShowProduct.cfm
punyam97 266053 2012. január 6. 14:17
Válasz erre
És én ezt honnan tudjam? én általában dobozból építek
Grande 266052 2012. január 6. 12:05
Válasz erre
SockelShopon februárra írják a Bronco Buffalot 65 Eroért.

www.sockelshop.de/catalog/product_info.php
juge75 266051 2012. január 6. 06:10
Válasz erre
Kerék, görgőszettet mindig a járműhöz elegendő mennyiségben szokás adni.
Teherautóknál, autóknál pluszban pótkereket is.
juge75 266050 2012. január 6. 06:08
Válasz erre
punyam97 266049 2012. január 5. 19:11
Válasz erre
lacipapa 266048 2012. január 5. 19:03
Válasz erre
CSinálsz valami mást is,ami kiváltja a drága hazait?
juge75 266047 2012. január 5. 18:25
Válasz erre
12 db egy készlet.
juge75 266046 2012. január 5. 18:25
Válasz erre
Iskolában tanulod, vagy magadtól vagy ilyen?
polomalev 266045 2012. január 5. 18:12
Válasz erre
punyam97 266044 2012. január 5. 18:03
Válasz erre
3200ft darabja vagy  mind a két oldalon az összes?
juge75 266043 2012. január 5. 16:42
Válasz erre
Mivel az Sa-6 és ZSU-23-4 Shilka makettekhez gond a korrekt görgő sor, Liomarc megszűnt, a Masterclub maradt az egyetlen normális kerékszett idáig, beszerzése pedig Európában a szerencsétől függött, elegünk lett a forgalmazási gondokból.
Előálltunk egy saját termékkel, ami kapható lesz folyamatosan!
Sa-6 és Shilka vonalon készülnek termékeink, nagyszerűen illik a repertoárba.
Minőségben megközelíti a riválist, mégis olcsóbb, és hazai.
Követi majd egy (a hazai modernizált járműveken alkalmazott) Diehl készlet, lánctalp és hajtókerék.
Ajánlom mindenkinek!
Juhász Gábor.
i48.servimg.com/u/f48/16/98/29/52/p1010410.jpg i48.servimg.com/u/f48/16/98/29/52/p1010411.jpg

www.hadmodels.com/magyar/termekek.html
Tibcsi 266042 2012. január 4. 08:47
Válasz erre
Szia,

Az Airfix 29-ese, nagyjából egyenértékű az Italerivel, de mások a hibái és az erényei. 

A kabintető alakja szerintem nem jó, a szélvédő túl laposnak és keskenynek tűnt nekem, ezért gyártottam egy újat. De nem illeszkedett rendesen a nyíló részhez, ezért a nyitott kabin mellett döntöttem. :) A kabinbelső nagyjából olyan, mint az Italerié, de adnak egy térd alatt amputált lábú pilótát (talán Bader? :)), aki eltakarhatja a kidolgozatlan részeket. Az ülést én kicseréltem egy műgyanta gyártmányra, egyéb átalakítást nem végeztem.

A mai eszemmel minden hibája ellenére mégis inkább az Italerit választanám.

A messzerről nem tudok mit mondani, ez állítólag új szerszámos.
f2d 266041 2012. január 3. 22:11
Válasz erre
Nem rossz, bár már az idő elhaladt felette.
A linken Tibcsi munkája van, ő talán többet tudna a makettről mondani.
www.arcair.com/Gal1/401-500/Gal469_Two_MiG&
milesChristi 266040 2012. január 3. 18:31
Válasz erre
A MiG-29-esről és a messerről tud valaki vmit?
punyam97 266039 2012. január 3. 15:59
Válasz erre
Humbrol újdonságok:www.humbrol.com/2012/
punyam97 266038 2012. január 3. 15:54
Válasz erre
Airfix újdonságok :www.airfix.com/2012/
Freddy 266037 2012. január 2. 17:21
Válasz erre
Mikor az Academyt vettem, az még nem volt. De majd legfeljebb veszek egy olyat is :P
Tibor 266036 2012. január 2. 17:17
Válasz erre
Na látjátok ezért jobb a Zvezda (Bilek) Ott is kell pár mm-t toldani, de nem torz az egész, mint az Academy=Heller=Hasegawa.
Freddy 266035 2012. január 2. 16:36
Válasz erre
Toldani nem egyszerű, mert arányosan rövidebb (tehát mintha az oldalnézeti terven nyomtak volna egy 80%-os vízszintes zsugorítást rá)
sanyi 266034 2012. január 2. 15:33
Válasz erre
Még nem tudom, majd megnézem. Betoldok és annyi. Makettezők vagyunk, kreatívnak kell lenni:)
Freddy 266033 2012. január 2. 15:25
Válasz erre
Én pont az Academyt építem. Az orrával mit csinálsz majd? (vagy másfél centivel rövidebb, mint kéne)
Tibor 266032 2012. január 2. 14:22
Válasz erre
Tibor 266031 2012. január 2. 14:16
Válasz erre
MIG-23MF-26
MIG-23MF-26

Ez nem bátorság, mivel az MF-t már néhány éve megcsináltam a Zvezda Mig-23MLD-ből. (A kész makett megtekinthető itt a makettinfo makettek rovatában "Küzdelmeim a Mig-23 MF-el" címszó alatt) Mellesleg a valamikor a Pro Modell is közölt róla anyagot.
Tehát a Zvezdát nem tartom kakinak, de az elfogadható eredményért meg kell dolgozni.
sanyi 266030 2012. január 2. 12:19
Válasz erre
Bátor vagy!:) Én amikor kibontottam az orosz dobozt, bekapcsoltam a gépet és felraktam a csereberébe, mert annyira el van kakílva - mondjuk én a vadászt akartam megépíteni, de lemondtam rólam, inkább az Academy. Bár még mindig jobb mint a -27-esük, mert az aztán...
sanyi 266029 2012. január 2. 12:16
Válasz erre
Angola: felségjel hibás, az oldalszámmal nem foglalkoztam
Etiópia: az igazin négy helyen van felpingálva
Líbia: itt is négy helyen van felmázolva
A többivel nem foglalkoztam, de lehet hogy ott is van bibi.
HUJBI 266028 2012. január 2. 11:42
Válasz erre
polomalev 266026 2012. január 2. 10:19
Válasz erre
Tibor 266025 2012. január 2. 09:35
Válasz erre
Na most veszem elő a bökőt és szúrom magam t..ön! T.i.: már jó ideje küzdök egy Balaton modell - Zvezda házasítással Mig-23UB-ből kifolyólag. De az enyém akkor is jobb lesz! (Fő a beképzeltség).
Egyébként azt a néhány fotót elnézegetve, nem is biztos, hogy veszélyeztetnem kell a férfiasságomat. Pl.: A kabintető egyáltalán nem tetszik, túl vastagnak tűnik, ráadásul egybe öntötték. A kabinbelső a bele öntött KM-1M katapultokkal nonszensz szerintem. Nem látom a felületek szegecselését, pedig a RES-IM futóaknája (ez már megvan nekem) szépen szegecselt. Persze a néhány alkatrész fotó alapján nem kell rögtön elásni a makettet, de ha valaki megszerzi, szívesen olvasnék róla egy részletes, korrekt értékelést.
mirazsmarci 266024 2012. január 1. 15:29
Válasz erre
Ha az RV Resin alapján készült a makett, akkor egy alapvetően jó, és hiánypótló makettről beszélünk, amely ráadásul  majdnem feleannyiba kerül ahhoz képest (20-25 Euróért adják a börzéken) Véleményem szerint - és szerintem sok makettező is így gondolja - az a lényeges,hogy az UB változatra jellemző módosítások mennyire lettek valósághűek. A kabinbelső a fotó alapján valóban érdekesen néz ki, bár lehet hogy a katapultüléseket csak belerakták a fotón a kabinba.Ettől függetlenül egyébként lehet hogy jó minőségű és részletes, bár festés szempontjából nem túl szerencsés megoldás.
Tekintettel más makettgyártó cégekre, ritkán szokták agyonrészletezni a kabinbelsőket, kivéve ha gyárilag van a dobozban réz, vagy műgyanta cucc mellékelve (Special Hobby, Eduard stb). Az sem túl gyakori, hogy ennyi géphez adnak jelzéseket, bár szerintem Magyarországon szinte mindenki egy magyar UB-t szeretne látni a polcán, és gondolom így vannak ezzel a cseh, lengyel stb makettezők is a saját gépeikkel. 
A többi jelzés szerintem érdekességképp lett mellékelve, gondolom a makett vásárlóinak kb. 0,5%-át érinti.
f2d 266023 2012. január 1. 15:24
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284.