<<< Vissza | Tovább >>> |
Bogesz | Adatlap | 586082 | 2015. május 21. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585167 | 2015. május 6. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Pár jó magyarországi kép: www.drehscheibe-online.de/foren/read.php | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 585105 | 2015. május 5. 08:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem nem bonyolították túl.. Fapalló úgy 8-10 cm vastagon. Azután hogy erre még mi került? Egy luxusvonat esetében elképzelhetőnek tartom az acéllemez padlót, amire valamilyen hangszigetelő bevonat ( parafa ?) került jó vastagon. A belső tér felől meg már bármi lehet.Nyilván ki lehet zárni a mai igelit nevű anyagot.. Az acél ebben az esetben kis súlyt, de nagy szilárdságot adott ( mármint a fához képest). | |||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 585067 | 2015. május 4. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy a II.VH. idején használt vasúti személykocsiknak milyen anyagból volt, és milyen színű a padlózata? | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585060 | 2015. május 4. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Moszkvai metró járműtelep: foto-metro.livejournal.com/322828.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583091 | 2015. április 4. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Ha mákod van ezek a könyvek beszerezhtök és van benne használható adat fénykép. | |||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 583074 | 2015. április 4. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
A mozdony típusára van egy megfejtésem, persze a tévedés lehetősége fenntartva :) Szerintem a képen egy, a Baldwin mozdonygyár által (többek között francia vasúttársaságoknak is) gyártott 140 sor. "Pershing" becenevű hadimozdony légicsapásban súlyosan megsérült példánya látható. A kép Franciaországban készülhetett 1944 nyarán, kora őszén. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 583073 | 2015. április 4. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy BR 52-es az(ilyen levegő terelővel még nem láttam), úgy nevezett csónak -szenes kocsival.Modellben nem sűrűn fordul elő és újonan 140 körül van az ára.BR 52 ventillációs kocsival inkább találsz a vitarán. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583070 | 2015. április 4. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||
A kis foltos.. :) Valószínű túlélt már egy támadást, mert a hosszkazán mintha foltozva lenne.. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 583069 | 2015. április 4. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
Persze, hogy nem, írtam is. Amennyiben jól értelmezem a holland szöveget, akkor egy BR55 (AKA porosz G8) 1945. május 13-án Hágában. Itt van másik három kamós mozdony, amik eredetinek tűnnek: tinypic.com/fld3dh.jpg www.drehscheibe-online.de/foren/read.php Ezen az 1946-os képen csak kissé furcsa a kazán, akár valami kamó maradványa is lehet. www.nikon-fotografie.de/vbulletin/picture.php | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583066 | 2015. április 4. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583065 | 2015. április 4. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 583064 | 2015. április 4. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mint a később föltett képek egynémelyikének aláírásából is kiderül, ez a kamózás inkább akkor válhatott jellemzővé, amikor már nagyon fogyóban volt a légtér feletti uralom. '44 tavasza v. nyara ebből a szempontból lehet, hogy korai (de nem biztos). | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583061 | 2015. április 4. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez tuti nem 52-es. Az 5 hajtott kerékkel rendelkezik, a képen lévő meg 4-el. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583060 | 2015. április 4. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583059 | 2015. április 4. 14:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem egyszerű:) Le tudja ezt fordítani valaki?Ez vajon "elmaszatolt" kép vagy tényleg kamós gőzösök vannak itt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 583058 | 2015. április 4. 13:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
A "Jung" feliratú a sinsheimi múzeumban van. Nem esküszöm meg rá kilenc év távlatából, de mintha a másik oldala sima fekete lenne. Sajnos fotót csak a kamós oldaláról találtam. Ez ugyan nem BR52, de kamós és úgy tűnik, echte. s68.photobucket.com/user/sander1985/media/camo-1.jpg.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583052 | 2015. április 4. 12:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia SSZABI!Konkrét fotót egyenlőre én se találtam a "camos locomotiv" témában.Van egy jó pár makettező aki így csinálta meg.De eredeti képet nem sok van.Más ebben a korban használt mozdony is látható camoval(csak makett).De esetleg egy Fekete+pár szürke(fehér)csík?(1-3 kép) Az még nem túl durva.Gondold el több mint 6100db ilyen mozdony készült tuti nincs mindről kép nem kizárt hogy volt eleve camos vagy utólag átfestett. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583023 | 2015. április 4. 08:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A nyitott füsttér ajtós képen sztem nem Br52 van. A kocsikon miért ne lehetne Br52? Általános hadi mozdony volt.Hatvanban van egy a fűtőház területén ha kellene valami részlet róla. Mondjuk kissé leharcolt állapotban van.. A Füstiben is van egy, az se sokkal jobb. A csíkos festés sztem kitalált, bár lehet hogy van alapja, mondjuk valami szabályzatban ráakadt valaki. Sztem jellemzőbb a szokásos fekete szín. Azt azért hozzátenném, hogy az ilyen fekete- piros-fehér díszfestéses csilli-villi gőzös nem igen lehetett. A fehér ütköző tányér szél, fehér vonóhorog vég, kerék külső homlokfelület, csatló és hajtórudak külső fele elképzelhetőbb számomra. Ne a nosztalgia üzemes gőzösökből indulj ki, mert azok már inkább reprezentációs feladatot látnak el, a működő voltuk ellenére. ( Azt azért hozzáteszem, rang volt egy gépszemélyzet számára, a gépük mindig tiszta volt. Egyes mozdonyvezetők fehér! kesztyűben vezettek, és nem lett koszos a kesztyű.De ehhez olyan fűtők is kellettek.) A vasúti üzem alapból poros mocskos, különösen a féktuskós fékezés esetén. A gőzös üzemben ehhez még hozzájön a szén, a pernye ill a salak pora is. Ha esetleg kell hozzájuk csavarkapocs korrekt vonóhoroggal keress meg. Elérhetőségem ott van az adatlapon. | |||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583022 | 2015. április 4. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy ötletemhez kérek segítséget: van egy transzport lánctalpas kései Tigrisem, szereztem alá egy ssyms 80t vagont. Elképzelhető az, hogy egy ilyen Tigriseket szállító szerelvényt egy Br 52-es mozdony húzzon? Az 1/35 adta méretei miatt csak ez a három szereplő lenne benne. Találtam egy képet, ahol az összeállítás olyan, mint ahogy én raknám össze (mozdony-szerkocsi mögötte közvetlen a tigrissel), csak nem tudom milyen típusú a mozdony. A Tigris miatt az kompozíció mindenképpen 1944 tavaszát-nyarát idézné. Illetve,ez a mozdony a keleti fronton lehetett-e olyan csíkos álcafestésű, mint amilyen a képen szereplő makett, vagy csak az alap piros-fekete színösszeállításban? Még eddig eredeti képet se találtam erre a csíkos festésre, de még kutakodok... Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, Szabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582413 | 2015. március 27. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
Atti,Misi köszönet a kimerítő tájékoztatásért. | |||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 582409 | 2015. március 27. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||
A mozdonyra vonatkozó adatok az Ezüst könyvből idézve: "A V43,1051 psz. mozdonyt gyártás közben a Ganz-MÁVAG és a Ganz-VM alakította át -ideiglenes jelleggel- az UFB 3 típusú forgóvázak vizsgálata céljából. A tervezett háromféle kísérleti programból az "A" és a "C" jelű változatokat valósították meg. A fogaskerék-áttétel az előbbinél 17:76, az utóbbinál 25:68 volt. A mozdony engedélyezett sebessége a "C" kísérletnél a módosított fogaskerék-áttétellel összefüggésben 150 km/h, illetve a kísérletek tartamára 160 Km/h volt. 1969-ben a mozdonyt a V43 sorozattal megegyező kivitelűre alakították vissza." A gépet egyébként 1967-ben gyártották, és 2011-ben vonták ki a fenntartásból. Gyári szám: 1967/179. | |||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 582407 | 2015. március 27. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sennas! Eredetileg V43-1051, de gyártás közben átalakították, UFB forgóvázat kapott. Sajnos a vontatómotorok teljesítménye nem volt elegendő, így vissza lett alakítva a hagyományos kivitelnek megfelelően. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582403 | 2015. március 27. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582400 | 2015. március 27. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 582390 | 2015. március 27. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is nagyon tetszik,főleg a mozdony.Nekem sem sikerült jobban körül nézni. Gratulálok a külön díjhoz. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 582387 | 2015. március 27. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, sajnos mérete miatt csak oda tudták elhelyezni, így nem lehetett nagyon rálátni. Üdv.: Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 582341 | 2015. március 27. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az infót V43 ügyben! Nem is gondoltam volna, hogy még dolgozik a gép. Persze ez pozitív meglepetés!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 582333 | 2015. március 27. 10:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Grat! Sajnos közelről (és távolról se) tudtam megtekinteni élőben, mivel számomra elérhetetlen helyen volt. A szervezők közül kérdeztem az egyiket, bemehetnék-e közelről megtekinteni, erre közölte ha engem beenged akkor mást is be kell engednie úgyhogy nem... | |||||||||||||||||||||||||||||||
msanyi | Adatlap | 582286 | 2015. március 26. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi! Igen, ez volt az első. A V431001-V431007-ig még Németországban készült. V431008-tól a Ganz–MÁVAG gyártotta. A Wikipédián fent van a története. att2! Én is úgy tudom, hogy a Közgépé. Páncélos! Csak az a pár darab széles Szergej létezik, amit lentebb is beszéltünk. Azok bőven el tudják végezni a munkát. | |||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 582285 | 2015. március 26. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Igen, a legelső volt, és 6 társával együtt (1001-1007) Essenben készültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 582279 | 2015. március 26. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem ismerem a jelölésrendszert, ezért tűnhet pancsernek a kérdés. A 1001-es Szili a legelső volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 582258 | 2015. március 26. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
A fekete Szergej a Közgépé, ha jól rémlik, és normál nyomtávú. Pár hete Debrecenbe is megfordult próbán. | |||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 582255 | 2015. március 26. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó képek, köszönjük. A fekete Szergej normál, vagy széles nyomtáv? Illetve kié? | |||||||||||||||||||||||||||||||
msanyi | Adatlap | 582253 | 2015. március 26. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Néhány kép Záhonyból. Javítóműhely és fűtőház. Az 1001-es „Szili” is járt itt vendégségben:)! Az 518-as vendég alvázon, teljes felújítás alatt 2015.03.24 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 582071 | 2015. március 23. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 580691 | 2015. március 8. 08:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszi szépen! Peti! Köszi szépen a felajánlást, hamarosan úgyis névnapom lesz!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 580657 | 2015. március 7. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kár,hogy itt nincs Like gomb! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 580654 | 2015. március 7. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi! Szép lett, gratulálok! Jöhet az Il-76! :) Üdv KP | |||||||||||||||||||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 580644 | 2015. március 7. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon aranyos!A kedvenc mozdony formám. :) A legkedvenc az M-44 a Gysev színeiben. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 580587 | 2015. március 7. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Látom nem mozdul semmi, ezért felrakom a legújabb termékemet: Hobbyboss 1:72 WR-360 az SRK - Sanyi Rélylvéjsz Korporésün - színeiben!:) Az első kép túl világos, a második túl sötét, szóval a kettő közötti a valós. A makettet ajánlom mindenkinek, mert elképesztő kis masina, gond és tömítő nélkül összeáll, semmi baj nincs vele. És a makettshopnál most akciós! | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 578403 | 2015. február 11. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbá! Az az alkatrész a himba vagy himbagerenda. Az nemcsak függőleges, hanem ( a kocsihoz viszonyítva) hossz ill keresztirányban is mozog valamennyit. | |||||||||||||||||||||||||||||||
tothgun | Adatlap | 578226 | 2015. február 8. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 578217 | 2015. február 8. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek a segítséget, már tisztul a kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 578203 | 2015. február 8. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 578197 | 2015. február 8. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa Azaz :) Planes Úgy látom szépen elbeszéltünk egymás mellett. :) De ugyanarról volt szó mindkettőnknél. Varjúbácsi! Ma sem vastagabb a láncszem szála 25-30 mm-nél. De még utána nézek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 578191 | 2015. február 8. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudok németül,de a "Seitliches Gleitstück" lenne? | |||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 578189 | 2015. február 8. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
A csúszótámok a csap két oldalán láthatók? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 578186 | 2015. február 8. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jól látod. Még annyi,hogy a jármű szekrényhez a központi csap rögzül,ekörül elfordul a forgóváz az ívekben ,és a két oldali csúszótámra fekszik fel.Így képes a pályaegyenetlenségeket bólintó mozgással felvenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 578178 | 2015. február 8. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ezek szerint, ha jól értem a váz közepén keresztbemenő alkatrész,- amihez gondolom csatlakozik a kocsiszekrény alja - szabadon elmozdulhat függőleges irányba, és az alsó laprugók határolják a mozgását? Az számomra a furcsa, hogy a rugók alsó rögzítési pontjai nekem nagyon gyengécskének tűnnek ahhoz, hogy egy 10 tonnás szerkezet legyen rajtuk. De lehet hogy rosszul értelmezem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
A K.u.K. páncélvonatokról van valakinek valami remek anyaga amin méretek is látszódnak? Jellegrajz lenne a legjobb mondjuk 3 nézetből, de gondolom ez kb. lehetetlen.
Főleg a korai VII-es és VIII-as vonatok érdekelnek.
ah.milua.org/austria-hungaria/arms/panzerzug2/09.jpg