/ Fórumok /

Motorok

A kétkereküek világa
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.
Zsolti1537 298139 2010. február 18. 13:51
Válasz erre
Akkor semmi probléma. Küldj egy emailt a címeddel. S elküldöm amik nekem vannak.
kovács_bt 298138 2010. február 18. 13:32
Válasz erre
DSCF2260
DSCF2260

Őszinte legyek? a matrica amit kaptam régi vagy valami katasztrófa érte :D
a kép nem tudom mennyire mutatja de a bal oldali összes csík megrepedezett és a felsők közül is van 1-2 ami tönkrement mintha valaki lakkot öntött volna rá :(
Zsolti1537 298137 2010. február 18. 13:28
Válasz erre
Az már tényleg semmi. A következő festéshez meg sok sikert. Biztosan szép lesz egyben. Esetleg a matricázás nem sikerülne, nekem megvan az összes verzióhoz. Persze miért ne sikerülne. Ügyes vagy a képek alapján.
kovács_bt 298136 2010. február 18. 13:22
Válasz erre
Húúú hát szinte semmi csak a tankon rossz lett a festés így most lefolyótisztítóért vagy fékolajért rohangálok :D
Zsolti1537 298135 2010. február 18. 13:20
Válasz erre
Franko megoldás. Egyszerü, de nagyszerü. Sokat dob rajta. Mennyi van még vissza az építésből.
kovács_bt 298134 2010. február 18. 13:15
Válasz erre
Nevetni fogsz :)

egyszerűen ezüst lakkfilccel befestettem a kiálló műanyagot és a szikével kicsit belevágtam :)
Zsolti1537 298133 2010. február 18. 13:13
Válasz erre
Nekem tetszik. Jól néz ki. A rendszámra magad csináltad a csavarfejeket?
kovács_bt 298132 2010. február 18. 13:08
Válasz erre
DSCF2251
DSCF2251
DSCF2252kicsi
DSCF2252kicsi

Nemrég a nálatok nem túl híres HUMBROL márkájú clear orenge és a clear red festéket szereztem be :)

Nekem nagyon tetszik az eredmény bár összehasonlítási alapom nincs
Íme pár kép :
Sztanyi 298131 2010. február 18. 09:25
Válasz erre
Szia,

nekem van pont ilyenem,de meg van kezdve az ív.egy 1/24-es Nissan 350Z tetőnyi hiányzik belőle.Viszont nekem nem kell,így eladhatom neked.
Studio27 a gyártója egyébként és jól lehet vele dolgozni.

Írj ide és tisztázzuk a részleteket!

peter.stankovics@gmail.com

üdv
Zsolti1537 298130 2010. február 18. 09:17
Válasz erre
Sziasztok

Kovács_bt 1/12es méretü motorhoz kellene a matrica. A matrica mekkora méretarányu, na azt én sem tudom.
kovács_bt 298129 2010. február 17. 21:13
Válasz erre
Ha segítenél a többieknek
pl milyen méretarányhoz kell akkor lehet hogy írnának is :)
Zsolti1537 298128 2010. február 17. 17:26
Válasz erre
4113
4113

Sziasztok

Volna valakinek ilyen karbon amtricája eladó? Felesleges?
kovács_bt 298127 2010. február 15. 19:51
Válasz erre
egy kép a blokkról :) majd ha találok vmit küldök
images.google.hu/imgres
szp 298126 2010. február 15. 17:16
Válasz erre
01
01
03
03
04
04
05
05

Sziasztok!

Egy rc211-es Hondát készítgetek.Itt tartok most.Kicsit megakadtam a gyertyakábeleknél.Nem tudom pontosan hová futnak.Van ötletem,de ha valaki tudná a tényleges helyüket szívesen elfogadnám a segítségét:)
Ha lenne pár fotó az is nagyon jó lenne.

Köszi

István
Zsolti1537 298125 2010. február 13. 18:59
Válasz erre
Sziasztok

2004es Yamaha grand prix maketthez fel lehet használni a KA B típusu 1/24es karbon matricáját?
Zsolti1537 298124 2010. február 10. 18:50
Válasz erre
Én olyanról álmodni sem merek. Persze nem is vagyok olyan szakértő, hogy használhatnám őket. Úgyhogy ráfeküdhetnének iagzán a frissítésre.
vlevi 298123 2010. február 10. 18:38
Válasz erre
Hát igen. Hozzá se nyúltak, csak új matricát csináltattak hozzá :(
De sajnos még a 800cm3-s MotoGP gépek is hiányoznak. Transkitekkel nekem eléggé csillagászatiak az árak :(
Zsolti1537 298122 2010. február 10. 18:30
Válasz erre
Sziasztok

Pedig de jó volna. Akárhogy is, de azért a két újra kiadott Yamaha meg az egy Hondát kevésnek érzem. utcai motorokba is belekezdhetnének. Az újévezred típusaiból választva.
vlevi 298121 2010. február 10. 16:59
Válasz erre
Aprilia Superbike makett ugye nincs?

www.motorinfo.hu/sporthirek/superbike/2010/02/10/aprilia_nemzeti_trikolorban/

Pedig igény az lenne rá :)
vlevi 298120 2010. február 10. 16:58
Válasz erre
Köszi!

Nem, egyszerűen ment, van alatta 1 pötty matricafeszítő, ezért a felrakása csak annyi volt, hogy odaraktam, egy kicsit rányomtam, a többit elintézte a feszítő.
Én inkább a kipufogóval kínlódtam, ugyanis lemarattam a krómozást róla, mert a két fél illesztése miatt amúgyis tré lett volna, de utána nem sikerült rendesen lefestenem. Kellene venni Bare Metal Foilból a fényesebbet, és azt rárakni. De a legjobb az lenne, ha tudnék faragni valami rendes karbon utánzatú dobot ehelyett a két hatalmas kályhacső helyett :)
Zsolti1537 298119 2010. február 10. 10:20
Válasz erre
Sziasztok

Vlevi nagyon szép lett a tied. A kis csavar utánzatok felrakásakor nem szentségeltél?
vlevi 298118 2010. február 9. 17:05
Válasz erre
IMG_3309
IMG_3309
bikepics-1855892-full
bikepics-1855892-...
ZZR1400NakanoNEC2005 011r
ZZR1400NakanoNEC2005...
bikepics-480287-full
bikepics-480287-full

Szép lett, látom neked is a kék tetszett meg. Én is azt csináltam, csak én ZZR-1400 néven :)
A felnit én próbáltam a Tamiya előrírása szerint valami bronzszerű színre csinálni, nekem így sikerült. Van amelyik képen egész sötét, van ahol pedig nagyjából olyan, mint Zsoltinál is.
Zsolti1537 298117 2010. február 9. 10:58
Válasz erre
Sziasztok

Köszi Sztanyi. Elöször én is a kéken gondolkdotam, de sajnos elfogyott. Így ezután ez a szín jutott eszembe. Kicsit másabb legalább mint a többi.
Sztanyi 298116 2010. február 9. 09:26
Válasz erre
Szia,

a Kawa is szép,de nekem az arany színű felnik nem tetszenek.Szerintem feketén vagy kéken jobb lett volna.

üdv
Sztanyi 298115 2010. február 9. 09:25
Válasz erre
Szia,

szép lett,gratulálok!

üdv
Zsolti1537 298114 2010. február 9. 09:17
Válasz erre
DSC00988
DSC00988
DSC00989
DSC00989
DSC00992
DSC00992
DSC00993
DSC00993
DSC00994
DSC00994
DSC00995
DSC00995
DSC00996
DSC00996

Sziasztok

Elkészült a Kawasaki. Szerelmemnek, Szabó Gizusnak .Persze, ha tetszik neki.
Zsolti1537 298113 2010. február 5. 18:58
Válasz erre
Sziasztok

Emeri ez minden részletében nagyon szép. Kipufogó, féktárcsák , lehetne sorolni. Nagyon profi vagy.
Emeri 298112 2010. február 5. 17:38
Válasz erre
rcv211 06
rcv211 06
rcv211 07
rcv211 07
rcv211 08
rcv211 08
rcv211 09
rcv211 09
rcv211 10
rcv211 10
rcv211 11
rcv211 11
rcv211 12
rcv211 12

Sziasztok Motorosok!

Lassan elkészült ez a Honda is.
Nem volt egy egyszerű munka és most egy darabig nem fogok Hondát csinálni :-)
Egy pár kép róla.
Üdv.
Emeri
Zsolti1537 298111 2010. február 3. 11:02
Válasz erre
Sziasztok

G-funk neked is köszönöm a segítő tanácsokat. A következőnél már én is úgy járok el. Sajnos most sokat elcincáltam feleslegben, ráadásul nem is sikerült. Úgyhogy a Ti módszeretek csak gazdaságosabb lehet. No meg eredményesebb. Probálkozom.
G-funk 298110 2010. február 3. 09:40
Válasz erre
hello
domborúnál nehéz maszkolóval sablont csinálni. én úgy szoktam hogy egy nagyjából hasonló formát kivágok és aztán azt finomítom. Elkerülhetetlen hogy kárba vesszen egy kis matrica
Zsolti1537 298109 2010. február 2. 18:10
Válasz erre
Sziasztok

Köszönöm a segítségeteket. Valahogy úgy probáltam mint a linkben. A sárvédőre maszkolót rásímogattam, majd igyekeztem körbevágni. De nem sikerült. Amig sík az alkatrész felülete az nem jelent gondot, de ha már domború.
Bebá 298108 2010. február 2. 18:03
Válasz erre
Zsolti!
Teljesen félre értettem a sablont,bocs.Nyilván vlevi hsz.-re gondoltál.
vlevi 298107 2010. február 2. 16:35
Válasz erre
Karbonozáshoz hogy próbáltad a sablont?
Talán tudok tippet adni : www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/29
Bebá 298106 2010. február 2. 10:57
Válasz erre
Zsolti!
Jól értem,Te sablonozással akarsz karbon matricát helyettesíteni? Felejtsd el! Matricát
javaslok beszerezni.
A Ducati jónak tűnik de sajnos a képek eléggé gyengén sikerültek.
Zsolti1537 298105 2010. február 2. 06:55
Válasz erre
DSC00973
DSC00973
DSC00974
DSC00974
DSC00975
DSC00975
DSC00976
DSC00976
DSC00977
DSC00977
DSC00978
DSC00978

Sziasztok

Elkészült a Ducati. A vezetékelést igyekeztem feljavítáni, kár hogy nem látszik. Sajnos a sárvédőt és a tank alatti részt nem tudtam karbonozni. Egyszerüen nem tudok megfelelő sablont készíteni. Ezért fényes feketével festettem meg.
Zsolti1537 298104 2010. január 27. 18:58
Válasz erre
Igen. Ez most elég jól sikerült. Sajnos legtöbbször én vagyok az akadályozo tényező az építésnél. Nem igazán jó a kézügyeségem, előfordulnak hibák. Úgyhogy ezzel a motorral elégedett vagyok.
Sárga színü Dunlp feliratja a gumiabroncsra nincs valakinek feleslegben?
G-funk 298103 2010. január 27. 15:51
Válasz erre
hello,

A tiéd is jó lett. szép lett a fényezése máramennyire innen látszik :)
nem olyan nagy dolog, csak kicsit oda kell figyelni, én mindig úgy építek hogy ha egy az adott alkatrészre koncetrálok, és ha azon nincs hiba akkor nagy valószínűséggel a sok jó alkatrészt összeszerelve sem lesz hiba
Zsolti1537 298102 2010. január 27. 15:00
Válasz erre
Sziasztok

Sztanyi köszi szépen, örülök annak hogy tetszik. G-funk nagyon szép lesz a Yamaha.Én már annak örülnék , ha ilyen franko demo motort tudnék építeni.
Sztanyi 298101 2010. január 26. 22:46
Válasz erre
Gabi,

beszéltünk ma Gergővel erről a projectről és hát több sebből vérzik a dolog!:)

1.nem tudom hol vásárolta össze 400euroért a cuccokat,de én ennél többet összeszedtem az enyémhez 50e ft-ból...
2.ez a catalán moci nem ment esőben,mert azon az egy futamon nem volt eső amelyiken Rossi ezzel a focimezes festéssel ment
3.nem michelin,hanem bridgestone gumi volt ezen a yamahán,azt meg nem vehetett...
4.nem jó karbon matricát használt
5.a kipufogó pedig a legnagyobb talány

Amúgy biztosan jó lesz,drukkolok neki,mert már tudom,hogy mit épít!Viszont arra roppant kiváncsi leszek,hogy milyen kékkel festi le a kasztnielemeket!

üdv
Sztanyi 298100 2010. január 26. 22:37
Válasz erre
Tényleg tuti a gumi és az első fék!
Mellékelj mellé vmi szorólapot is,hogy tudják hol lehet ilyet beszerezni!:)
Sztanyi 298099 2010. január 26. 22:35
Válasz erre
Jó lett,tetszik ez a fekete-kék kombináció!
G-funk 298098 2010. január 26. 13:54
Válasz erre
yamaharain 002x
yamaharain 002x
yamaharain 003x
yamaharain 003x
yamaharain 004x
yamaharain 004x
yamaharain 005x
yamaharain 005x

Mivel Gabiék voltak olyan rendesek és felajánlották hogy elvisznek pár makettemet Jabbekébe így gondoltam gyorsan összedobom a már kb 2 éve elkezdett 2004-es Yamahámat. Semmi extra , a lényeg hogy esőgumi és a fém elsőfék lesz rajta. Amolyan demo vagy promo makett, nem titkolt reklám hátsó szándékkal :)
Jelenleg így, áll. remélem 1-2 nap és elkészül
Zsolti1537 298097 2010. január 26. 11:32
Válasz erre
DSC00929
DSC00929
DSC00930
DSC00930
DSC00932
DSC00932
DSC00933
DSC00933
DSC00934
DSC00934
DSC00937
DSC00937

Sziasztok

Elkészült a Yamaha R1. Következő a Ducati Gp Desmosedicije.
Gabi 298096 2010. január 25. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!
Nem semmi építésbe kezdett a srác, azt írja kb 400 euroba van neki a Rossi gép.
www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php
Ja és a Gergő féle esőgumi lesz rajta.
Gabi
Zsolti1537 298095 2010. január 21. 18:26
Válasz erre
Sziasztok

Meta ez aztán igazán szép lett. Dávid és Goliát jól mutatnak. A Guzzi se kutya.
G-funk 298094 2010. január 21. 14:25
Válasz erre
Hello
szép lett a makett, bár nekem alapvetően nem tetszik ez a motor.
Hol lehet ilyen búrát készíttetni.
Köszi,
G
kovácsbt 298093 2010. január 21. 14:01
Válasz erre
örömmel vesszük :)
De Van cikk írás rész ami meg is jelenik a főoldalon :) csak egy gyors regisztráció kell hozzá :))

Mellesleg szép lett!grat
Meta 298092 2010. január 21. 13:57
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
007
007
008
008
009
009
010
010
011
011
012
012
013
013
014
014
015
015
016
016
017
017
018
018
020
020
021
021
022
022
023
023
024
024
025
025
026
026
027
027
cb750_1
cb750_1
cb750_2
cb750_2
cb750_3
cb750_3
cb750_4
cb750_4
cb750_5
cb750_5
cb750_6
cb750_6

Sziasztok!

Első munkám, amit felteszek, és kedvet kaptam egy kis cikk írásához. Remélem, örömmel veszítek.

Tamiya 1:6 HONDA CB750 Racing Type

A 2. világháború után a Honda jó hírnevet szerzett az elért versenyeredményeiért, és egyre népszerűbbé vált az Egyesült Államokban is. Bár kicsi és közepes motorkerékpárokat gyártott a teljesítmény egyenlő és bizonyos esetekben meghaladják a nagyobb motorral felszerelt motorkerékpárokat gyártókat, mint például a Triumph, B.S.A., Norton, B.M.W., Harley-Davidson. Hogy versenyképes legyen ezen a piacon, 1965-ben megjelentette a soros kéthengeres CB450-et. A Honda palettájáról azonban hiányzott egy nagy motor, így presztízs okokból 1969-ben kiadta az első nagymotort, a soros négyhengeres CB750-et. Teljesítmény 67 LE 8000-es fordulaton, több mint 200 km/ó sebességet ért el.
A Honda CB750 megnyerte a Daytona 200 mérföldes versenyt 1970 március 15-én.
A CB750 jó úttartású és jó manőverezhető nagyon erős motor volt, kiváló rugó rendszerrel. Magas fokú megbízhatósága és az első tárcsafékkel szimbólummá vált.
Összehasonlításként 1966-ban az öthengeres 125cc-is RC149-es teljesítménye 34 LE 20500-as fordulaton és több mint 210 km/ó sebességre képes.
A CB750 Racing Type teljesen különbözött a verseny motoroktól, mint az RC149. Ez egy utcai gép volt kisebb változtatásokkal, a motorba könnyebb titán szelepek és könnyebb, kiegyensúlyozott hajtókar került. Verseny karburátorokat, alumínium felni gyűrűt és előre dupla tárcsaféket kapott a motor. A változtatások hatására a CB Racing Type 160 kg lett az eredeti 202 kg-ról. Teljesítménye 95 LE 9500-as fordulaton, és több mint 240 km/órás végsebességgel.

Szeretem a Tamiya nagyvasait, de ez a kit több szempontból is csalódás volt. Messze nem hozta az általam megszokott Tamiya minőséget, bár tudom régi kiadás.
A doboz mérete önmagában már impozáns, és a végeredmény is egy szép nagy makett lett. Az 1:12-es Moto Guzzi-t mellérakva érzékelhető a méretkülönbség.
A váz öntőformájának két fele kicsit el volt csúszva, így nem csak ovális volt a keresztmetszete, hanem meg is volt törve. Kevés csiszolással korigálni lehetett, és csőformát adni a váznak.
A motor számomra meglepő és szokatlan bontást kapott, ami a kisebbik baj, de összerakás után nagy hézagok maradtak. így megint jöhetett a tömítés és csiszolás.
Több keret is hasonló bevonatott kapott, mint amit a krómozott alkatrészeknél használnak. Ilyen Az alumínium és a narancs alkatrészek is. Gondolom, hogy festés nélkül is össze lehessen rakni a készletet, de ha valaki szép illesztést akar, akkor sokat kell csiszolni, ami elrondítja ezt a bevonatot. Én ennek a megoldásnak nem sok értelmét láttam, szerencsére a Tamiya leszokott róla, más készletében nem találkoztam ezzel a megoldással.
Két festés, a Daytona és a Japán verzió között lehet választani. Ezt a makett építése előtt el kell dönteni, mert a Daytona verzió érdekessége, hogy a váltó és a hátsó fék pedálja meg van cserélve. A festés nem volt bonyolult, alapszíneket használt, viszont a tank és a légterelő borításra csak annyi volt írva, hogy metál narancs, semmi színkód. A Japán verzió francia kékje sem jobb. A neten fekete-fehér képeket találtam, ezért maradt, hogy a keret színét alapul véve kevertem ki a festéket.
A matrica volt az utolsó kihívás. Újabb talány, hogy az orron lévő számnál a Japán 1-es fehér alapját megcsinálták, a Daytona 2-esnél csak a számot adták, a fehér alap nem volt. Biztos nem fért el a matrica lapon. Tehát maradt a maszkolás és fehér festés. Utólag ez bizonyult a jobb megoldásnak, mert az oldalán lévő nagy lepedő nagyon vékony volt, többször beszakadt és nem fedett rendesen. Több réteg lakk sem segített. Nem lett annyira szép, mint a fényképeken látszik. Szebb lett volna, ha ezeket is festem, késő bánat.
Nem akartam senki kedvét elvenni, aki szereti a nagy méretarányt, és anyagilag is megengedheti a Tamiya valamelyik nagyvas készletét, annak nyugodt szívvel ajánlom. Összességében jó a készlet, jól építhető, és a hibák is könnyen javíthatók.
Köszönet Gabesznek, tudom nehezen vált meg a készlettől. A talapzat és a plexi bura Kovács Ferenc munkáját dicséri. És köszönet a barátnőmnek, aki besegített az építésbe.
tuning 298091 2010. január 20. 20:35
Válasz erre
végig néztem a költség vetésem és elnézést hogy ha fennt tartotalak de sajnos nem alkalmas most =(  köszönöm
tuning 298090 2010. január 19. 20:58
Válasz erre
engem érdekel a yamahád :) 
hétvégén adok választ addig megtartanád ?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.