/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Raybrig_89 322921 2007. szeptember 8. 22:20
Válasz erre
Erről van itt szó kéremszépen:)
Krisi 322919 2007. szeptember 8. 22:18
Válasz erre
Rosszul tudod.Sajnos nem rég totálkárosra tört egyet egy Szaúdi tulajdonos is.Igaz ő nem úszta meg olyan könnyen mint az általad betett képen lévőnek a tulaja.Ugyanis súlyos sérüléseket szenvedett a Szaúdi milliárdos. Egyébként az általad betett képen látható Enzo-t egy híres színész (nevet ne kérdezzetek nem ismerem őket:-))) adta kölcsön egy autós újságírónak aki pár kilométer több mint 200-as tempóval neki ment az autópálya minden oldalának. Egy karcolás nélkül szállt ki a hapsi a kocsiból. Ez az eset amúgy több mint két éve történt. Legalábbis így emlékszem.
Mpower 322918 2007. szeptember 8. 22:17
Válasz erre
www.youtube.com/watchA működésképtelenséghez
Raybrig_89 322917 2007. szeptember 8. 22:16
Válasz erre
A világ egyetlen 1000+LE-s E30-asa,rengeteg munkával és pénzzel készült, versenyekre kiváló,és akkor nagyon szerény voltam,a hangja feltehetőleg olyan,hogy ha valamelyikünk meghallaná élőben maga alá csinálna... ez nem elég ok a ,,jampiskodásra?,,

Egyébként meg nemtudom miért is kéne titkolni,meg nem fotózni? Az ilyen hülye bmwb*zik mint pölö én meghalnak az ilyen képekért:) Mellesleg ahogy sok más kép is,úgy ez is egy újságba került,és annak a fotózásán készült,nem pedig kivitte a tulaj a kőbányába hogy na most lefényképezzük oszt rajítunk vele a neten.. az ilyentől valszeg elég messze áll
Elektrolakatos 322916 2007. szeptember 8. 21:59
Válasz erre
na ezért nem látom értelmét akkor ilyen fotókon jampiskodni vele :S:S

ez olyan mintha bármely F1-est betennénk egy kőbányába hogy milyen faja gépünk van!
Raybrig_89 322915 2007. szeptember 8. 21:58
Válasz erre
tóthgábor 322914 2007. szeptember 8. 21:56
Válasz erre
monnyuk furcsa lenne ha egy 1000 lovas masina ilyen gumikkal, ilyen terepen képes lenne közlekedni hátsókerékhajtással.
Raybrig_89 322913 2007. szeptember 8. 21:52
Válasz erre
1000++ Le.. szerinted tudna ez normálisan közlekedni a közutakon? sőt asszem nem is kapna engedélyt:)
Elektrolakatos 322912 2007. szeptember 8. 21:49
Válasz erre
Nézdd meg az orrában a vonó szemet,valamint a talajt elötte mögötte...ergó nem saját lábán került oda
Mekett 322911 2007. szeptember 8. 21:46
Válasz erre
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
(díszes) dísztárcsa
(díszes) dísztá...
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
belső tér, volán, műszerfal
belső tér, volán...
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
Super Deluxe embléma hátul
Super Deluxe emblé...
árcédula

Ford Deluxe Sedan, 1941

"Amerikai származás, kétajtós, V8-as oldalszelepelt motor, háromfokozatú manuális váltó. Néhány nem látható helyen rozsdásodó, de eredeti állapotú. Működőképes, jól, könnyen vezethető. OT rendszám."

Ára: 4 millió Ft + ÁFA
árcédula
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Ford Super Deluxe...
Orroljunk!

Közelről távolodva:
Ford Super Deluxe Sedan - 1941
Buick Super Eight - 1952
Packard 160 Super Eight - 1940
Orroljunk

Ford Super Deluxe Sedan 1941-ből.
Ára: 4 millió Ft + ÁFA
kumancs 322910 2007. szeptember 8. 21:41
Válasz erre
Plusz aversenybenzin és már több is mint 1000. Megvan a cik.
Raybrig_89 322909 2007. szeptember 8. 21:39
Válasz erre
Raybrig_89 322908 2007. szeptember 8. 21:38
Válasz erre
A kék 2BAR-os turbónyomásnál 963LE-re képes,szóval majdnem eltaláltad egyébként:)
Elektrolakatos 322907 2007. szeptember 8. 21:38
Válasz erre
és még mellé üzemképtelen is :P:D
Raybrig_89 322906 2007. szeptember 8. 21:36
Válasz erre
DSC_4208
DSC_4208

Tévedsz,ő ,,csak,, 800LE-s:) Az 1000LE-s (és egyetlen ilyen e30) az ő:)
Mekett 322905 2007. szeptember 8. 21:31
Válasz erre
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Hattyú hűtődísz

Ez hogy susoghatott a menetszélben...
Hattyú hűtődísz
Árcédula

Packard 160 Super Eight, 1940
"Amerikai származás, soros 8 hengeres motor, háromsebességes manuális váltó, kiváló eredeti menetkész állapot. Ritkaság még Amerikában is. Kevesebb, mint 80 darabot gyártotak belőle."

Ára: 10 millió Ft + ÁFA
Árcédula
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...
Hátsó lökhárító Packard felirattal
Hátsó lökhárít...
Packard 160 Super Eight - 1940
Packard 160 Super...

Packard 160 Super Eight 1940-ből
Ára: 10 millió Ft + ÁFA, ha valakinek kéne hobbiautónak
kumancs 322904 2007. szeptember 8. 21:24
Válasz erre
ÁÁÁ. az 1000le ös csoda. Nem csunya.
Raybrig_89 322903 2007. szeptember 8. 21:22
Válasz erre
DSC_5004
DSC_5004
DSC_5015
DSC_5015
DSC_4979
DSC_4979
DSC_3249
DSC_3249
DSC_3273
DSC_3273
DSC_3296
DSC_3296
DSC_3431
DSC_3431
DSC_3318
DSC_3318

Jólvanmá mostmá autó is legyen a fórumban 8)))
Mekett 322902 2007. szeptember 8. 20:52
Válasz erre
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe
Ford N-model coupe

Itt a pajtása is, Ford N-model coupe 1931-ből.
Raybrig_89 322901 2007. szeptember 8. 20:43
Válasz erre
Hát... 1 fokkal jobb,de ezt sem használnám:P Vegyél 1-2 tamiya makettet és egy fél életre el leszel belőle látva:D nekem is van egy csomó.. vagy ami még aránylag jó lenne az a fekete szúnyogháló
gyurma 322900 2007. szeptember 8. 20:40
Válasz erre
háló 001
háló 001
háló 002
háló 002

szereztem egy uj hálót.
vélemény?
autó hátsó napfényvédő háló :)
Raybrig_89 322899 2007. szeptember 8. 19:50
Válasz erre
gyurma 322898 2007. szeptember 8. 19:50
Válasz erre
08_auto_86448
08_auto_86448

az uj lada?
Raybrig_89 322897 2007. szeptember 8. 19:50
Válasz erre
Naigen,csak ha jobban megnézed csak a kasztni teljes festése ( festés,polír,lakk,polír) körülbelül 1 hét önmagában,úgyhogy húzhatom a számat mitévő legyek... az alvázhoz kéne króm festék és természetesen nemvan,a srácnál aki eddíg segített beszerezni szintén nem kapni a boltban... murphy murphy..
Raybrig_89 322896 2007. szeptember 8. 19:48
Válasz erre
Ez asszem vmi híres médiaszemélység volt, asszem bedrogozva vagy bepiázva sikerült összehoznia,az egyik újságban olvastam vmikor..
gyurma 322895 2007. szeptember 8. 19:48
Válasz erre
ray!
ha belehúzol,még egy másik autót is félig elkészitessz.
egy hét az rengeteg.főleg ha reggel 7 től este tizig nyomod :)

én elkezdtem egy 962c omron porschét.
holnap lealapozom a kasztnit.
ezt most próbálom majd autófestékkel csinálni.remélem jó lesz
Raybrig_89 322894 2007. szeptember 8. 19:46
Válasz erre
Mától számítva van pontosan egy hetem h befejezzem a makettet,ehhez képest sem az alvázzal sem a kasztni festésével nem vagyok még sehol:) Faszás
Mekett 322893 2007. szeptember 8. 19:45
Válasz erre
Próbálták is elindítani, de sajnos nem sikerült...
Így csak az önindító nyúzását sikerült lefilmeznem :)
Ha megfigyelitek, a légszűrőt le is vették. Az én Ladához szokott szememmel elhűltem, amikor megláttam a szűrődob méretét :)
Mpower 322892 2007. szeptember 8. 19:21
Válasz erre
vadgergo 322891 2007. szeptember 8. 19:09
Válasz erre
ferrari_enzo_crash_mercedes_slr
ferrari_enzo_crash_m...
ferrari_enzo_1
ferrari_enzo_1

hello

fájó szívvel látom hogy mostmár csak 399db Enzo van egyben :(
(ja és üzenem a dúsgazdag kaliforniai milliárdosnak aki vezette hogy:&&&@@@$$$ßßߣ³)
és erre költik a pénzüket...
(bizonyára nem a helyi roncstelepre viszik és nem "üdítősdobozt csinálnak belőle..)
ja és ezért az Enzóért még sokan sokat adnának...
Bebá 322890 2007. szeptember 8. 18:09
Válasz erre
Bocsi.Mintha Gyurma neked írt volna, erre reagáltam.Hátha
jól jön valakinek az elérhetőség.
Bercibá
Elektrolakatos 322889 2007. szeptember 8. 17:10
Válasz erre
újIMG_0087
újIMG_0087
újIMG_0088
újIMG_0088
újIMG_0089
újIMG_0089
újIMG_0090
újIMG_0090
újIMG_0091
újIMG_0091
újIMG_0092
újIMG_0092
újIMG_0093
újIMG_0093
újIMG_0094
újIMG_0094
újIMG_0095
újIMG_0095
újIMG_0097
újIMG_0097
újIMG_0098
újIMG_0098
újIMG_0099
újIMG_0099

Kifejezetten Kerinek címezve, mivel köztudottan ÚTÁLJA a típust! :D:P

Ez is a mai GAZ találkozón volt ! :D
Sly160 322888 2007. szeptember 8. 16:54
Válasz erre
Ez itt volt Kiskunhalason is a veterán találkozón!
Mekett 322887 2007. szeptember 8. 16:27
Válasz erre
Ford A-model coupe - 1928

Amikor a pótkerék még nem a csomagoktól vette ek a helyet...
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928

A Firestone abroncs azért ott figyel már rajta. Kíváncsi lennék, mikor készült.
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...
Ford A-model coupe - 1928

Nem ettől nőtt meg a légellenállás.
Ford A-model coupe...
Árcédula
Árcédula
Ford A-model coupe - 1928
Ford A-model coupe...

Másodikként itt volna ez az antik Ford A-model coupe 1928-ból.
Persze ez is eladó volt, ez már feleannyiból kijött, mint az előbbi Cady. Igaz, a váltó is csak 3 fokozatt között keresgélt :)
Mekett 322886 2007. szeptember 8. 16:15
Válasz erre
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...
Cadillac Fleetwood Limo - 1956
Cadillac Fleetwood...

Sziasztok!

Úgy alakult, hogy két nap alatt kétszer láttam Cadillac-et, pedig azelőtt sosem sodort egymás mellé minket a sors :)

Kezdetnek rögtön itt egy Cadillac Fleetwood Limo 1956-ból. Eladó, ára potom 12 millió forint + ÁFA. A kocsi gyönyörű, és hatalmas!! Nagyobb, mint a tegnap látott De Ville. A tájékozató felirat szerint "élmény vezetni" ezt a 7 személyes bárkát.

Továbbra is ide tenném a képeket, mert muscle car-nak és hot rod-nak nem tartom ezeket, és a hasonló című topik a leírása ellenére azért nem foglal magába minden amerikai kocsit.
Ezek veteránok és ez a topik szólt erről kezdettől fogva.


Üdv
Mekett
Sly160 322885 2007. szeptember 8. 15:31
Válasz erre
Köszi Bebá, de nem nekem kellett, hanem azt hiszem Billnek.
Mpower 322884 2007. szeptember 8. 12:56
Válasz erre
Hidd el, nem a magyarországi 50-es évekre gondoltam!
szucs.laszlo 322882 2007. szeptember 8. 09:52
Válasz erre
Jó topic rossz topic, nem teljesen mindegy ??
Többnyire mindenki olyan témát dob fel amiről úgy gondolja, hogy érdekli az itteni autómakettezőket, vagy csak szeretné megosztani az élményét a többiekkel.
Mi rossz van ebben ??
tóthgábor 322879 2007. szeptember 7. 22:34
Válasz erre
lehet ha visszapottyannál az ötvenes évek Magyarországába, akkor rettenetesen el lennél szomorodva...
Mpower 322877 2007. szeptember 7. 20:20
Válasz erre
Egyszerűen nem találok szavakat, mindenesetre hihetetlen, gyönyörűek ezek a kocsik. És gondoljunk bele, volt idő mikor ezek voltak az elfogadott, mindennapos közlekedési eszközök. Még jó hogy nincs időgép, különben a szívinfarktus vinne el a gyönyörtől, ha visszadobnának az 50-es évekbe. (és mikor idekattintottam pont a jefferson airplane-t hallgattam-furcsa)
ChevyG 322873 2007. szeptember 7. 20:07
Válasz erre
Raybrig_89 322872 2007. szeptember 7. 19:35
Válasz erre
Gyönyörűek,többet sztem nem nagyon lehet mondani:) Max annyit,hogy a pink motorján még dolgozhatnának kicsit,elég leharcolt:P
Mekett 322871 2007. szeptember 7. 19:33
Válasz erre
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...
Cadillac Coupe de Ville
Cadillac Coupe de...

És ne feledkezzünk el Christine-ről sem :)
Én ezzel a kocsival nem tudok betelni...
Igaz, hogy a rózsaszín is emblematikus, de azért kékben lett volna az igazi...
gyurma 322870 2007. szeptember 7. 19:24
Válasz erre
iggen...
és látjátok a nagy dobókockát benne??
engem meg mindenki hülyének nézett amikor egy hataémasat tettem az impalámba..
Mekett 322869 2007. szeptember 7. 19:22
Válasz erre
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac
Pontiac

Sziasztok!

Érdemes nyitott szemmel járkálni az utcán :)
Ezt most délután lőttem a 32-esek terén. Ha valaki nagyon akarja látni, szerintem egész este kinn lesznek, talán még holnap is.

Hát mit mondhatnék... A motorháztetőn pingpongozni lehetne...

Egy közlekedő annyira bámulta őket, hogy a kocsijával lezúzta az útszéli Demszky-karót és egy fatörzset...
szucs.laszlo 322868 2007. szeptember 7. 08:18
Válasz erre
Úgy tűnik, hogy hibátlan a matricakészlete de ez igazából akkor fog pontosan kiderülni ha majd fel akarom rakni.
Remélem nem lesz vele gond. Minden esetre digitalizálással fogom kezdeni, hogy reprodukálható legyen ha mégse jó.
Bebá 322867 2007. szeptember 6. 23:30
Válasz erre
Helló Sly!
A kis üzlet tulajdonosa Molnár Miklós a telefon számai:
30/3669022 ill. 62/492416
Csak azért írom, hogy feleslegesen ne fáraszd magad,eset-
leg érdeklődhetsz elötte.
Bercibá
Raybrig_89 322866 2007. szeptember 6. 22:07
Válasz erre
Küldheted mind a hármat a címemre,ha már ilyen szépen felsoroltad őket:PP
Buch 322865 2007. szeptember 6. 21:56
Válasz erre
Sziasztok!
Jó választás!Nem dicsekvésként, de nekem meg van a BOSCH,a MARTINI,a JAGERMAISTER és a gyári is.Csak érdeklődésképp. A matrica hibátlan a készletben? Mert ez a gyártmány hajlamos a hirtelen öregedésre./Repedezett lesz/
Raybrig_89 322864 2007. szeptember 6. 21:48
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.