/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
rcm 305017 2006. augusztus 27. 10:49
Válasz erre
P8270002.JPG méret: 62.5 KB
P8270004.JPG méret: 55.1 KB
Sziasztok!
Kicsit piszkáltam a Dodge rendőrautó belsejét.A jobb első ülésbe még bele kell javítanom.
Roliairsuni 305016 2006. augusztus 27. 10:35
Válasz erre
remélem rád halgat a fekete makettekkel kapcsolatban
flamerPUG 305015 2006. augusztus 27. 09:59
Válasz erre
én már kinöttem a parádébol, idén ki sem mentem már rá :)
A thunderbird kasznija széép lesz, és jol mutat rajta z arany Wire, viszont nekem a motortérben nem tetszik a sárga és a piros dolgok... bár ez az én véleménye, de azok szerintem nem illenek bele, mármint ezek a szinek nem illenek ilyen motortérbe.
gyurmakoma 305014 2006. augusztus 27. 07:39
Válasz erre
par?d? 2006 065.jpg méret: 129.8 KB
thunerbird 62 002.jpg méret: 55.8 KB
thunerbird 62 004.jpg méret: 75.5 KB
parádés jóreggelt mindenkinek.
sikerült megúszni a tegnap estét eső és egyéb feketezászlós esemény nélkül.
elkezdtem a thunderbirdöt.feltettem rá a külön vett gumikat,de hihetetlen hogy mennyit kellett vele melózni,hogy bemenjen a helyére.de remélem megéri majd a végső látvány miatt.

a revell plasto egész jó,nem zsugorodik,de nagyobb vastagságot nem szereti.
gyorsan szárad,jóé csiszolható
flamerPUG 305013 2006. augusztus 27. 00:07
Válasz erre
gyárt metált, gyöngyházmetélt is a revell...
söt van nekik lakkjuk is :)
Raybrig_89 305012 2006. augusztus 26. 23:42
Válasz erre
Sziasztok! gondoltam beírom ide is mert most itt vagytok:D

nem tudjátok,hogy a revell gyárt-e lakkot? és ha igen akkor metál lakkot is? vagy metálfeketét.. vagy ami még szóba jöhetne... tudna nekem valaki bármilyen márkában (revell humbrol model master) metál feketét szerezni? nagyon fontos és sehonnan sem éri meg rendelnem mert 1200 a pkl abból meg vennék 3 festéket:// közelben meg nincs makettbolt:(((
flamerPUG 305011 2006. augusztus 26. 23:38
Válasz erre
már csak azért is tetszett volna mert Peugeot motor van benne :D
Gondolom az már a 605 motorja lehet, ha régebbi volt a szelepdekli, mert csk 605 ben volt 2.0 turbodiesel.
korzaar 305010 2006. augusztus 26. 23:12
Válasz erre
Egyébiránt volt kint ötajtos Lada Niva, valamint egy CHevrolet kasztnis Lada alvázas, Peugeot motoros Niva is, 2000 turbodiesel motorral. Hát csak néztem milyen über!!! Igaz az ára kb 7 milla:))de ugy 120 paci van benne
flamerPUG 305009 2006. augusztus 26. 23:01
Válasz erre
nahjojo de csak azért mert peug és audi nem sok van :D
amugy ez tényleg golf, különleges kisszréiásdarab, rendelésre gyártottak csak ilyet, a golf Countryt {nem tom hogy irják} alakitották át ilyenre mondjuk igazságot megvalva nem sok közös van köztük :D Amugy meg nekem nem is tetszik :P a VW Depoban valaki el is akar adniegy ilyen vasat.
korzaar 305008 2006. augusztus 26. 22:51
Válasz erre
Raybrig_89 305007 2006. augusztus 26. 22:43
Válasz erre
ABCD0018.JPG méret: 41.9 KB
Nah itt egy kép,bár ezen megint aranynak tűnik:D szemét fényképező... amúgy króm:)
rcm 305006 2006. augusztus 26. 22:33
Válasz erre
Az a baj a fekete makettel hogy sok minden nem jön ki rajta ami pedig nagyon feldobja.Ablakgumi,kilincsek ,stb..
A fehér Mercin ez is sokat dob,a Nissanod már teljessen jól sikerült.
Raybrig_89 305005 2006. augusztus 26. 22:29
Válasz erre
nem sárgultsk meg,full krómok:)) csak a tükröződések...

Zoli: köszi:)
rcm 305004 2006. augusztus 26. 21:58
Válasz erre
VW.:-))De nagyon durva!!!Nagyon jó átépítési ötlet.Majd Flamer ráizgul Ő a nagy Golfos!
korzaar 305003 2006. augusztus 26. 21:52
Válasz erre
wv.JPG méret: 241.3 KB
wv1.JPG méret: 253.1 KB
wv2.JPG méret: 247.4 KB
Egy jo kis WV, katonai szinben
Zoli 305002 2006. augusztus 26. 21:49
Válasz erre
Lakk nélkül is nagyon szép lett a felület, és hibát se láttam rajta. Szerintem másodikra nagyon profi munka, gratula, tényleg szép lett!
z
rcm 305001 2006. augusztus 26. 21:49
Válasz erre
Ha nincs lakkozva a kerekek mitől sárgultak meg?Ilyen volt vagy rákentél valamit?
Zoli 305000 2006. augusztus 26. 21:46
Válasz erre
Egész jó állapotban van, de az első lámpák miatt nem tetszik. A későbbi változatok szerintem szebbek.
z
Raybrig_89 304999 2006. augusztus 26. 21:44
Válasz erre
Szia!

tamiya spray-el fújtam,és akkor még nem tudtam h lakkozni is kell,tehát lakkozatlan felület:)) 1et rontottam el előtte:D

rcm: köszi a bíztatást:P
korzaar 304998 2006. augusztus 26. 21:39
Válasz erre
buick eight6.JPG méret: 239.9 KB
buick eight7.JPG méret: 248.4 KB
buick eight 8.JPG méret: 247.6 KB
buick eight9.JPG méret: 211.2 KB
buick eight10.JPG méret: 233.8 KB
itt a vége
rcm 304997 2006. augusztus 26. 21:38
Válasz erre
Szia!
Ne hidd azt ,hogy ez a Tiednél olyan sokkal profibb munka.A két Merci közt a különbség hogy a fehér "tisztább" munka.Ez viszont csak a sok építéssel fejlődik.
korzaar 304996 2006. augusztus 26. 21:36
Válasz erre
buick eight.JPG méret: 245 KB
buick eight1.JPG méret: 248.3 KB
buick eight2.JPG méret: 250 KB
buick eight3.JPG méret: 254.9 KB
buick eight4.JPG méret: 245.8 KB
buick eight5.JPG méret: 251.6 KB
Csak mert ez is kinnnt volt Csobánkán
Zoli 304995 2006. augusztus 26. 21:34
Válasz erre
Nekem nagyon tetszik a fényezése, sprayvel vagy pisztollyal festetted? Amúgy az mit jelent, hogy az "első jól sikerült", hányat rontottál el előtte?
z
Raybrig_89 304994 2006. augusztus 26. 21:25
Válasz erre
Raybrig_89 304993 2006. augusztus 26. 21:22
Válasz erre
ne is mondd... van 1 xantiánk annak párás a hátsó lámpája.. fú de utálom,hogy olyan:// :(
DaimondDogg 304992 2006. augusztus 26. 21:21
Válasz erre
szerintem bepárásodott a lámpa... :P:D
Raybrig_89 304991 2006. augusztus 26. 21:09
Válasz erre
őő... az első lámpával nem történt semmi.. lefestettem a helyét ezüsttel és ráraktama búrát,nemtudom mért ilyen,kicsit a kép is csal:D

a kalaptartón vmi szövetet használtam,ma már bársonypúderrel csinálnám:P de azért büszke vagyok rá,ha úgy vesszük ez volt az első munkám:)
Geronimo 304990 2006. augusztus 26. 21:06
Válasz erre
Nem rossz, de mi történt az első lámpával. Teljesen homályos. Meg szerintem azt fura anyagot a kalaptartóról is hanyagolni kellene :)

Amúgy jó :)
streetracing 304989 2006. augusztus 26. 20:50
Válasz erre
Raybrig_89 304988 2006. augusztus 26. 20:34
Válasz erre
Raybrig_89 304987 2006. augusztus 26. 20:30
Válasz erre
DSC03257.JPG méret: 42.8 KB
DSC03258.JPG méret: 51.6 KB
DSC03259.JPG méret: 45.8 KB
DSC03261.JPG méret: 41.3 KB
DSC03262.JPG méret: 53.3 KB
DSC03265.JPG méret: 51.2 KB
DSC03267.JPG méret: 66.5 KB
DSC03269.JPG méret: 49 KB
DSC03270.JPG méret: 36.4 KB
unalomból pár kép első jól sikerült munkámról,még tavaj december körül:D
Roliairsuni 304986 2006. augusztus 26. 20:18
Válasz erre
nincs mit, természetets h segítünk egymásnak
Zoli 304985 2006. augusztus 26. 19:11
Válasz erre
Roli, Street!
Kösz az infót, azt hiszem, hogy akkor a milliputtal próbálkozok, aztán majd legfeljebb a felületére kenem a mestertapaszt.
z
Raybrig_89 304984 2006. augusztus 26. 18:04
Válasz erre
őőő.. fecskendőbe festék felszív másik izékébe benyom aztán higító felszív izékébe be összekever és aztán fecskendővel felszív izékéből pisztolyba benyom:DD kb ennyi volt a titka:P de mióta lefújtam minden percben fújni akarok valamit:OOOo
flamerPUG 304983 2006. augusztus 26. 17:55
Válasz erre
szép lesz ez, csak igy tovább :)
látom használtad a keverési tanácsomat :D
Raybrig_89 304982 2006. augusztus 26. 16:48
Válasz erre
Sziasztok! megejtettem a próbafújást festékkel egy selejt kasztnin,ami már fújva volt meg karcos stb,de a teteje aránylag jó volt,ott látni kb milyen:)) sztem marha jó dolog ez a stuki:PPP

www.kepfeltoltes.hu/060826/DSC03309_www.kepfeltoltes.hu_.jpg www.kepfeltoltes.hu/060826/DSC03308_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
streetracing 304981 2006. augusztus 26. 15:40
Válasz erre
hali, énis mestertapszt használok, kisebb részek, panelvonalak eltömésére tökéletes, nagyobb felületekre meg most fogok venni valami epoxit.

solo: ezt hol kell keresni a tescoba? mármint melyik osztályon?
rcm 304980 2006. augusztus 26. 14:21
Válasz erre
Szia!
Én ebből is a Duplit használom és nekem bejött.Egy gond van vele amikor meghúz száradásnál kicsit összeesik,tehát kétszer kell "gittelni".Viszont nagyon jól alakitható formára csiszolással.Kenöcs szerű az állaga és nagyon gyorsan köt.3-4 óra múlva csiszolható.
Roliairsuni 304979 2006. augusztus 26. 14:21
Válasz erre
énmég cask lyukat és réseket tömtem be vele, arra jó volt, 2 óra a száradási idő, utána lehet csiszolni, 1* próbáltam nagyobb felületen is, és az mikor csiszoltam, nekemis feljövögetett, megrepedezett, amire használtam bevált, de még 1* nem venném meg, kipróbálnék mást
flamerPUG 304978 2006. augusztus 26. 14:04
Válasz erre
ZoliIgen jol tudod, pont ezért gondoltam hogy inkább nem kisérletezek vele :)
csak kár mert itthon meg a legjobb minöségü gittekkel dolgozunk, és 5-10 kilos kiszerelésekben van, abbol meg ha lopkodnék egy keveset, nem lenne semmi gáz :)

Gyurmakoma a revell menyibe kerül? és milyen minöségü? ugyan ez érdekelne a milliputrol is.
gyurmakoma 304977 2006. augusztus 26. 13:06
Válasz erre
revell plasto és milliput. az italeri putty nagyon rossz.a trinát is szétreped nagyobb méretnél.kb centi körül próbáltam egy diorámánál.töredezett,szikes talajkészitéshez kiváló :)
Zoli 304976 2006. augusztus 26. 12:55
Válasz erre
Szia Flamer!
Az autók lökhárítója más anyagból van, ha jól tudom (talán polikarbonát), ami bírja a gyűrődést, hőt stb. Ezért ha azt a melegedős autógittet akarod kipróbálni, szerintem valami selejten tedd, ne egy még steril maketten!
z
Solo 304975 2006. augusztus 26. 12:49
Válasz erre
Helló!

Tegnap vettem a Tescoban Alteco Epo Putty-t. 1000Ft két 10x2 cm-es rúd. Egyik a gyanta másik az edző. Kb 30 perc alatt kezd keményedni. 2 óra múlva már csiszolható is. Ha bevizezed az újjaidat akkor könnyen formázható. Akár víz alatt is megköt (extrém makettezőknek :)). Próbáljátok ki. Természetesen a műanyagot nem bántja.
flamerPUG 304974 2006. augusztus 26. 12:37
Válasz erre
ahamm értem, ezt akkor leginkább az igazi autofényezésben használt gitthez tudnám hasonlitani ugye? Ott is van egy edzö, ami segiti a megkötést, és a száradási idöt is lecsökkenti, a másik pedig hogy nem törik, és nem repedezik. Ezt tudom, végülis nap mint nap látom a mühelyben :) Meg bratyom és én is simán szoktuk használni müanyag lökháritokra is. Namost ami nekem nagy gondom, és hogy miért nem proáltam még eddig ki maketten? Mert az edzönek az a tulajdonsága hogy öszekeverés és felvitel után, melegedik a gitt. Elég komoly hömérsékeletet vesz fel. Az ember csk anyit érez hogy meleg, nem az hogy égeti vagy ilyesmi, de szabályosan meleg lesz. Viszont ez egy komolyabb mai lökháriton ugye nem gond, mert abban van anyag, de egy makettben, aminek a müanyaga nem egy eröteljes, tuti hogy vetemedés okozna!
Zoli 304973 2006. augusztus 26. 12:18
Válasz erre
Roli, kíváncsi lennék a tapasztalataidra erről a cuccról, mert mostanában vettem én is, de még nem próbáltam ki. Ha gondolod, akár mail-ben is válaszolhatsz, köszi!
z
Zoli 304972 2006. augusztus 26. 12:16
Válasz erre
Ha valaki egy jó állapotú Zsigulátor kombira vágyik, 24000$-ért viheti... www.seriouswheels.com/
z
Roliairsuni 304971 2006. augusztus 26. 12:09
Válasz erre
én trineát mestertapaszt használok, nekem bevált
barackdr 304970 2006. augusztus 26. 11:48
Válasz erre
Szia FlamerPUG!

Én nemrég kezdtem el használni a Milliputot és mostmár minenre azt használom. Ez kétkomponensű, 2 rúdból 1-1 azonos szelet és össze kell gyúrmázni kézzel. Nem reped, bekenhetem akármekkora lyukba megkeményedik, mert nem a levegőn szárad hanem a 2 komponens lép reakcióba. Jól tapad a műanyagra, de nem marja meg, nem puhítja meg nagy mennyiségben sem. Jól csiszolható, nem nagyon tömi el a papírt.
Egyetlen "hátránya" a 24 órás kötési ideje, de ez sem teljesen igaz, jó keverési aránynál jól összegyúrva kb 12 óra után már le tudom csiszolni simán, ha meg még eltömi a csiszolópapírt akkor még várok pár órát.
A két komponens mennyisége kb annyi mint 2 tubus revell tömítőpaszta, ára kb 1600-1700Ft tehát az ára sem több.
flamerPUG 304969 2006. augusztus 26. 11:36
Válasz erre
Hali!
Tudom hogy már volt rola szo, de ki miylen puttyt használ? ÉS kinek mi vált be?
Én most a Tamiyán gondolkodom hogy kiprobálom. Neoflex-et használtam eddig, ez be is vált csak az a gondom vele, ha nagyobb menyiségben viszek fel, akkor sokszor betöredezik...
gyurmakoma 304968 2006. augusztus 26. 10:09
Válasz erre
ueba_funny_26.jpg méret: 26.1 KB
akkor még egy kis futurisztika
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.