/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
flamerPUG 303257 2006. július 15. 14:59
Válasz erre
igazad van, persze, én sem fogok pölö tápkábelt keresztbe huzni a motortérben :DDD
én arra gondoltam hogy például a fényezés is már keményebb dio, mert nagyob felület, jobban oda kell figyelni hogy ne legyen narancsbörös, ne csurogjon meg, meg ilyenek. Amugy értem mint mondasz, és egyetéretek veled!!! ;) És én isirtam hogy a kicsiket mindigis nehezebb "felapgrédelni".
roliairsuni 303256 2006. július 15. 13:53
Válasz erre
Helo, az sg fórumon mondták hogy te tudsz egyedi matr-icákat csiálni. Így van ez? Ez csak magadnak csinálsz-e vagy másnak is ha kifizeti vagy mittomén hogyvanez.
roliairsuni 303255 2006. július 15. 13:52
Válasz erre
Csáó all!
Beugranék énis a témába mert énis legkinkább autós vagyok.
Zoli 303254 2006. július 15. 12:38
Válasz erre
Nem veszem zokon a kötekedést, én is szoktam... Viszont fenntartom a véleményem, mert szerintem eleve sokkal részletesebben ki vannak dolgozva az elemek, illetve olyanokat is mellékelnek, amit a "kicsikhez" nem, bár az tény, hogy tovább tart megépíteni egy ekkora autót a több alkatrész miatt. Az aprólékosság pedig a kezünk miatt egyforma, mérettől függetlenül. Tehát nem lehet egy ekkora makettben se még aprólékosabb dolgokat művelni, fizikai képtelenség, csupán ekkorában több mindent meg lehet oldani, mert kicsiben túl nagynak tűnnének ugyanazok az apró cuccok. Szóval én értem, mit akarsz, meg azt is, amit én írtam, remélem utóbbit Te is. Ja a kábelekre rátérve, 25-ben is szerintem már figyel a többség az elhelyezésükre, elég sok szó volt róluk már itt is, és mintha Te is érdeklődtél volna, hogy mit honnan hova hogyan miért mikor miért ne stb.
z
flamerPUG 303253 2006. július 15. 12:11
Válasz erre
Hali
Zoli egy kicsit belekötnék abba hogy nem volt olyan vészes öszehozni ezt a Citrit ekkora méretben... Gondolj bele mindneki azt mondja hogy a kisebb maketteket sokakl nehéz élethübben kidolgozni. Ez igaz, viszont a nagyobb tesokat meg sokkal több idövel és aprolékosságal lehet csak komolyra igazira hasonlitora csinálni. Itt már az ember arra is figyel hogy hogyan menjenek a kábelek, ne csak arra hogy egyáltalán legyenek -e kábelek. Remélem érted mit akartam kihozni belöle :)
Topi gratula szép makett, és a fény nekem is töccik :)) grat
Zoli 303252 2006. július 15. 11:43
Válasz erre
Na végre, ja és üdv a topicban! Pár hónapja bizniszeltünk valamit, akkor említetted, hogy van egy ilyened, azóta vártam erre. Ez a kedvenc francia autóm, volt belőle 2 Matchbox-om is... Amúgy tényleg gyönyörű lett, bár a méret miatt talán nem volt olyan vészes megcsinálni, de a festése is nagyon szép, tetszik!
z
Zoli 303251 2006. július 15. 11:40
Válasz erre
Szia!
A flip front nekem sem tetszett így, vagy egybe, vagy csak a géptető! A festése is elég változatos lett, szép, de túl sokféle cucc került egy autóra. Nekem a jobb első sárvédő és a csomagtér tető festése tetszik igazán, bár azok is csak külön autókon, nem egyre mindenféle sz...rt ráfújni...
z
Topi 303250 2006. július 15. 11:23
Válasz erre
Hali!
2002-ben vettem,nagyker ár 25 volt+kb 4000 a festékes holmik.
Citroen színkódra kevertettem a festéket.A fényezés úgy készült,
mint az igazi autóknál szokás./szórógitt,festék,lakk,polírozás/
Üdv: Topi
Bombraider 303249 2006. július 15. 11:11
Válasz erre
Szia!
Szép lett nagyon,gratulálok!

üdv:Bomb
Peti_ 303248 2006. július 15. 11:08
Válasz erre
Gönyörű! Mennyibe került ezt összehozni?
Topi 303247 2006. július 15. 11:01
Válasz erre
PICT3336.JPG méret: 151.4 KB
PICT3339.JPG méret: 142.1 KB
PICT3354.JPG méret: 130.1 KB
PICT3355.JPG méret: 128.6 KB
PICT3358.JPG méret: 117.5 KB
PICT3365.JPG méret: 115.9 KB
PICT3370.JPG méret: 112.1 KB
PICT3371.JPG méret: 129 KB
PICT3372.JPG méret: 132.3 KB
PICT3373.JPG méret: 134.5 KB
PICT3377.JPG méret: 128.9 KB
PICT3379.JPG méret: 165 KB
PICT3380.JPG méret: 162 KB
PICT3381.JPG méret: 154.3 KB
Hali!
Ez a Heller 1/8 Citroen 15CV Traction Avant-ja.Kb egy év alatt készült el.
Festve kétkomponenses autófestékkel és PPG lakkal.Eredetileg repülőket építek,
ez az első autóm.
Üdv: Topi
Tiszavölgyi Antal
rcm 303246 2006. július 15. 10:31
Válasz erre
El kelett volna dönteni hogy a komplett eleje nyílik az autónak vagy a motorháztető,mert így a kettő nem szokott!
A másik hogy a sok Airbrush között kellett volna időt szakítani arra hogy a műszerfal tisztességesen be legyen ragasztva.:-)))
rcm 303245 2006. július 15. 10:28
Válasz erre
Szia!
Ez a tipikus "kevesebb, jobb lett volna".
Szerintem a készítő egy "picit" átesett a ló túloldalára.
Zoli 303244 2006. július 15. 10:07
Válasz erre
DSCN7022.jpg méret: 269.9 KB
DSCN7023.jpg méret: 229.3 KB
DSCN7024.jpg méret: 257.4 KB
Bolyaira készülőknek minta...
z
flamerPUG 303243 2006. július 14. 22:38
Válasz erre
Haliho
Gero szerintem Cerberus a nyerö :) Monyuk ez nagyon hasonlit a Löwenhartra... :)
Zoli 303242 2006. július 14. 21:54
Válasz erre
Konkrétan mi a gond azzal a Cragar-ral, ami tulajdonképpen inkább American?
z
kbx 303241 2006. július 14. 21:12
Válasz erre
Az a Cragar ami a készletben van elég gagyi!! Azt tuti nem tenném rá! Nekem is megvan ez a Baldwin Camaro, de a kerekei elég gázok szerintem, azt mindenfélképpen le kell majd cserélni, pedig a Cragarral akartam megcsinálni!!
Zoli 303240 2006. július 14. 20:56
Válasz erre
Szerintem a Cragar SS vagy a Torque Thrust II a legjobb választás rá, illetve a képeid alapján bármelyik, de a Z4 semmiképp se, bár lényeg, hogy Neked tetszen.
z
kbx 303239 2006. július 14. 20:34
Válasz erre
Hali!

Szerintem is a Z4!!
Úgyhogy egyenlőre az megy 2-vel:))
rcm 303238 2006. július 14. 18:54
Válasz erre
Szia!
Most hogy a közönséget megkérdezted és nem lettél "okosabb" felezd meg vagy hívj fel valakit.:-)
Peti_ 303237 2006. július 14. 16:02
Válasz erre
streetracing 303236 2006. július 14. 15:24
Válasz erre
Bombraider 303235 2006. július 14. 15:24
Válasz erre
Szia!
Szerintem cerberus vagy St.Louis:)

üdv:bomb
Geronimo 303234 2006. július 14. 15:22
Válasz erre
altstadt.jpg méret: 40.9 KB
Blitz.jpg méret: 39 KB
cerberus.jpg méret: 38.8 KB
plesure.jpg méret: 42.5 KB
Stlouis.jpg méret: 40.2 KB
Z4.jpg méret: 37.5 KB
Helló!
A segítségetek kérem. szerintetek melyik felni néz ki legjobban a Camaron
945 303233 2006. július 13. 21:38
Válasz erre
amb01.JPG méret: 152.9 KB
trabi.JPG méret: 174.3 KB
Sziasztok!
Csak úgy!
Pilota 303232 2006. július 13. 21:21
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi a hozzászólásokat, örülök, hogy nem csak nekem tetszik:-)
Brúnó: pedig az ponyva akarna lenni:) De ha megnézel fotókat, ott látszik, hogy az igazin sem igazán gyűrődik, ezek nem régi járgányok, és persze nem vászonponyvásak mint pl a 2. vh-s teherautók. De ennél azért gyűrődhetne jobban, csak az igazin ezt a feszülés okozza, nem tudom hogy lehetne imitálni. Esetleg van vkinek ötlete?
Brúnó 303231 2006. július 13. 21:16
Válasz erre
Szia Pilota!
Nagyon jó ötlet ez a katonai átépítés. A kaszni jól sikerült, viszont a ponyva nem elég életszerü, túl sima. Persze ha nem ponyva akar lenni, akkor sorry. A koszolásról nem tudok nyilatkozni, mert én csak össze-vissza pacsmagolom a sajátjaimat, nem értek hozzá. Mellesleg van néhány amcsi terepjárom amikkel még nem volt semmi tervem, de most...:)
Brúnó
gyurmakoma 303230 2006. július 13. 21:13
Válasz erre
brúnó!
kösz az észrevételt. a kormány ügy hanyagolva..valamit kitalálok majd rá..
a mocitető sajnos sérült,csak a képen nem látszik,ujra kell fújnom.
a bársonypor megszivatott,nem akart5 kijöni az üvegből..aztán meg kizúdult..nem győztem visszatunkolni az üvegbe.igazad volt,nagyon kiadós..
Brúnó 303229 2006. július 13. 20:56
Válasz erre
Szia gyurmamester!
Az egyik észrevételem: ha egy mód van rá azt a kormányt ne építsd be, szörnyű!!!
A bársonyozás jónak tünik, a fényezés szintén. Gondolom a polirozásból már eleged van:))) Elég nagy bátorság volt utólag kivágni a mociháztetőt, szerencséd, hogy nem lett semmi baja a festésnek. Jól állsz vele, gratula.
Brúnó
gyurmakoma 303228 2006. július 13. 20:22
Válasz erre
Bomb!
Igazad van.A kormány még szalon képtelen sajnos..tervezni köll másikat helyette
Bombraider 303227 2006. július 13. 20:20
Válasz erre
Szia!
Nagyon tetszik a géped,gratula hozzá!
Építő jellegű észrevételként mondom,hogy szerintem keress hozzá egy másik kormányt.
Nekem valahogy nem illik bele ebbe a "dizájn"-ba.
De ez csak az én véleményem.
Csak így tovább!

üdv:bomb
gyurmakoma 303226 2006. július 13. 20:19
Válasz erre
köszi.de közelről gyermeteg hibás a kicsike még..
a legnagyobb halálfájdalmam,hogy a tamiya maszkoló az ablakkeretnél kissé felkapta a festéket.Mocitetőnél szintén,de azt ugyis ujra fújom
MrChef 303225 2006. július 13. 20:15
Válasz erre
Jajdeszép! Nagyon egyben van! Ütős! Gratulálok hozzá!
gyurmakoma 303224 2006. július 13. 19:35
Válasz erre
chevy 002.jpg méret: 113.2 KB
chevy 006.jpg méret: 122.2 KB
chevy.jpg méret: 63.3 KB
Haladtam kicsit a chevyvel:
Bársonyporoztam,felkerült a mocitető beömlőnyilása,betettem az üléseket
kifestettem a gumikat,összeragasztottam az alvázat.. a kormány kissé giccses lesz hozzá
lehet hogy változik még..
Akos 303223 2006. július 13. 18:03
Válasz erre
Amerikai újságokban látam először, módosított kocsikon.
Össze van hegesztve. Tényleg kényelmes, egyik havernak ilyen van a kocsijában.
Csak ne érje nap, mert nem tudod megfogni:)
Stefan 303222 2006. július 13. 13:07
Válasz erre
valószínűleg össze vannak hegesztve.
MrChef 303221 2006. július 13. 12:53
Válasz erre
Kényelmes lehet tekergetni!:-) De mitől marad formában, a teteje mitől nem lóg le?
gyurmakoma 303220 2006. július 13. 12:16
Válasz erre
39 chevy 026.jpg méret: 57.1 KB
Ezt találtam.
Egy hűtó ventillátor és egy repülő hajtómű külső gyűrűje kombinálva.
plusz öntőkeretből kormányrúd..
Akos 303219 2006. július 13. 12:10
Válasz erre
d8_1_b.JPG méret: 20.5 KB
Vagy láncból kormány, mint ez:
gyurmakoma 303218 2006. július 13. 12:06
Válasz erre
jaja,megoldom.most épp a mocitetőt vágtam szét,mert elfelejtettem a légbeömlőt rátenni.
ugylátszik hülyülök
Zoli 303217 2006. július 13. 12:05
Válasz erre
Lehet négyzet formájú is a kormány pl lowrider-nél, vagy egy sima kör, beborítva valami plüsst imitáló cuccal. Szerintem meg tudod oldani.
z
gyurmakoma 303216 2006. július 13. 11:50
Válasz erre
felni..nem is rossz..megkukkkolom
Zoli 303215 2006. július 13. 11:49
Válasz erre
Maradékok közt csak van valami használható. Ha semmi, akkor valami vékony küllős felniből gyárthatsz, a karimát meg drótból stb mittomén...
z
gyurmakoma 303214 2006. július 13. 11:44
Válasz erre
kellene egy kis ötlet..a chevyimnek elpályázott a kormánya.
miből csináljak másikat?
Geronimo 303213 2006. július 13. 11:44
Válasz erre
Tévedsz.
Én csak magamnak építek. Max egy-két ismerősnek de azt is nagyon ritkán. Még egy autót sem adtam el. Nem is adnék el az enyémek közül.
Max ha előre rendelne valaki akkor megcsinálnám. Az ár autótól és az igényektől függ. Gondolom olyan 5e-xxe
gyurmakoma 303212 2006. július 13. 11:37
Válasz erre
A profit a minőségre értem.te már nagyiparban nyomod :)
A kész makettek mennyiért mennek?
Mennyi pl egy autó munkadijja?
ha nem publikus,küld mélben
Geronimo 303211 2006. július 13. 11:29
Válasz erre
Hogy érted azt hogy profi???
Nem ebből élek. Az eladások csak a saját maketteim árát fedezték meg esetleg néh csurrant cseppent egy kis extra haszon.
Amúgy ált. havi 2 makett meg egy-két kiegészítő ami saját fogyasztsra megy. + sok festék és miegymás :)
rcm 303210 2006. július 13. 11:27
Válasz erre
Akkor javítok:ismerek nagyon sok elkezdett munkádat,amik majd egyszer egy messzi-messzi galaxisban elkészülnek.:-)
gyurmakoma 303209 2006. július 13. 11:27
Válasz erre
geronimo!
Ha jól emléxem te a profik közé tartozol.:)
igy érthető a buxád mérete..
nem üzleti szempontokból érdeklődtem :)
Geronimo 303208 2006. július 13. 11:25
Válasz erre
Na ja, és az ottani áron. Gondold el az itthon mennyi lenne. Szerintem bőven 5 felett. És ehhez képest az a 70 autó nem sok :) Szóval tényleg a nagy része eladás.
Na jó meg kb 200e RC
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.