/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Roland_89 112784 2008. december 19. 21:31
Válasz erre
sose láttam még. :D Nem baj, majd akkor jobban figyelem az utakat. Azért nyugtass meg hogy nagyon kevés van belőle.

Roland
Nagytalpú 112783 2008. december 19. 21:28
Válasz erre
Roland_89 112782 2008. december 19. 21:15
Válasz erre
köszönöm szépen a válaszokat. Azt tudtam hogy versenykamionban létezik ez a tipus, és láttam is Bebá féle gépjárművet. Csak én tudatlanul azthittem hogy a közutakon nem közlekedik ez a tipus. Tudom hogy Gabi csinált egyet, de élőben még soha nem láttam, sőt nem is hallottam róla.
De köszönöm az infokat! :)

Tegnap reggel voltam a gönyűi kikötőben. Rengeteg gabonás kamion volt. olyan 100-120 biztos! Meg ami szemetszúrt, egy 150 tonnás és egy 500 tonnás daru a Prangltől. Csak nem volt nálam fényképezőgép :( Majd bepótolom, ha megyek arra lefotózok mindent.

R89
roli 112781 2008. december 19. 21:08
Válasz erre
http://www.muellertransporte.ch/
roli 112780 2008. december 19. 21:07
Válasz erre
Atesz
Koszike de nem erre gondoltam.Amugy mar megtalaltam,itt van http://www.muellertransporte.ch/
Nagytalpú 112779 2008. december 19. 20:53
Válasz erre
Ja,és köszi Bebának!
Talpi
Nagytalpú 112778 2008. december 19. 20:51
Válasz erre
R89!
Tyúkanyó nyomatta az inputot a pajeszod mögé.
Referálj majd mi ragadt meg benned.
Köszke.
Árnold sTALPenedzser
Nagytalpú 112777 2008. december 19. 20:49
Válasz erre
Atesz 112776 2008. december 19. 20:49
Válasz erre
Nagytalpú 112775 2008. december 19. 20:47
Válasz erre
1
1

R89!
P-M.A.N made in BEBÁ!
Talpi
roli 112774 2008. december 19. 20:32
Válasz erre
Sziasztok mindenki,
regen jelentkeztem:(van egy kis gondom,nem tudom megtalalni a svajci muller transport honlapjat!aki tudja,vagy akinek meg van ide vele,pls.koszi roli
en meg egy kicsit keresgelek itt az arhivumban mert valamikor raktam fel kepeket is
zsorzsy 112773 2008. december 19. 20:25
Válasz erre
Szia Pulcsi!

Mindenféle fajta formába!
De holnap hivni foglak!
JO?
ZS!
pulcsi 112772 2008. december 19. 19:28
Válasz erre
Zsorzsy!
Ki jössz holnap?És mikorra tervezed?
Pulcsi
KossuthLajos 112771 2008. december 19. 18:11
Válasz erre
Roland!
Bebá ezt megcsinálta régebben, talán Ő tud neked infókkal szolgálni.
Kossuth Lajos
raczgergo 112770 2008. december 19. 17:44
Válasz erre
üdv mindenkinek.humbrolnál ha alapozok mennyi időt kell várni a rétegek között?1nap vagy több...
köszönöm
üdv.Gergő
ChevyG 112769 2008. december 19. 16:47
Válasz erre
amt603
amt603

Sziasztok!

12800Ft postával
bontatlan.

ggbraun@gmail.com
Nagytalpú 112768 2008. december 19. 14:59
Válasz erre
R89!
Helló mi? Na,gratulálok...
T
Roland_89 112767 2008. december 19. 14:01
Válasz erre
aham! Már rájöttem! Ez az a bizonyos Phonix MAN azthiszem. Akkor erről tudna mesélni valaki, mert mondjuk úgy hogy semmit nem tudok róla. mondjuk, honnan, miért meg ilyesmik. köszöntem!

Roland
Roland_89 112766 2008. december 19. 13:58
Válasz erre
underligt.jpeg
underligt.jpeg

Jó napot az uraknak. Találtam valamit, és mintha valami köze lenne az MAN-hez. Tud erről valaki valamit? Gabi? Talpi?...

R89
horvathjozsef 112765 2008. december 19. 13:53
Válasz erre
jokogeri!hello!tudnál róla képet küldeni?mi hiányzik róla?és mennyit kérsz érte?előre is köszi még beszélünk
Apa 112764 2008. december 19. 13:22
Válasz erre
Szia!
Ez az IFA csak érdekesség inkább, mert kicsit csőrös, nem a H6, de érdekes darab, AKD daruval
Üdv
Apa
mszl 112763 2008. december 19. 13:02
Válasz erre
Szia!

Nekünk van elfekvőben egy hosszúplatós C vágányra téve, ha kell az ünnepek alatt körbe fényképezem neked!
(De végül is csak egy párhuzam kapcsoló és akksi kéne bele és dübörögne is)
3LM3 112762 2008. december 19. 12:58
Válasz erre
Szia Simka!

Ez csak egy elgondolás attól még messze vagyok, hogy meg is valósítsam. De úgy vagyok vele, ha az ember akar valamit akkor megoldja :).

De köszi a tippeket.

Üdv: 3LM3
exec 112761 2008. december 19. 12:28
Válasz erre
Csetuka,

mihez kellenek a gumik? Én nekem egy kitből annó hiányoztak, írtam a revellnek, és két hét múlva küldtek kettőt postán. Nekem a Bill Signs gépből hiányoztak, de mivel azt már rég óta nem gyártják, így a levélben a Petebilt wreckerre hivatkoztam, abban ugyan ilyen van. Kicsit pofátlan megoldás, de hátha...

Üdv,
exec
jokogeri 112760 2008. december 19. 11:46
Válasz erre
Szia!
Én tudok küldeni Neked egy darabot, mert valahonnan megmaradt.
1:25 a méretaránya. Aztán valakivel a hiányzó többit kiönteted műgyantából.
Ha így jó a buli, írjál címet.

jokogeri
horvathjozsef 112759 2008. december 19. 11:33
Válasz erre
Hali mindenkinek!szeretnék egy ifát építeni de nem tudom h hollehet ifa makettet venni tudtok segíteni L60-as jobb lenne mert olyan van nekünk is:) előre is köszi
Simka 112758 2008. december 19. 09:38
Válasz erre
Ifa..

Nálam egyébként IFA makett 1/24 tervben van majd Zil projekt után valamikor, még nlzeti rajzok kellenének...:D
Apajöhetnek az Ifa képek...:D

Simka
Simka 112757 2008. december 19. 09:34
Válasz erre
Sziasztok!

3LM3 nem rossz elgondolás, a hátránya, hogy ilyen kesztyűs-benyúlós megoldást elég nehéz összehozni, meg ne plexiben gondolkodj, mert azt oltári nehéz alakítani megfelelő szerszámok nélkül, ha csak simán fúróval megfúrod például,akkor az úgy fog kinézni hogy fúrsz egy lyukat és körülötte szépen berepedezik meg lepattog az anyag...ha nem reped keresztbe..
A másik dolog, hogy ne a teteje legyen nyitható, mert azt nagyon nehéz teljesen légmentesen lezárni úgy, hogy a por ne szálljon bele, vagy, ha sikerül akkor is, ha kinyitod könnyen belemegy, inkább oldalt legyen nyílós, azt még könnyebb is kezelni...

Simka
Apa 112756 2008. december 19. 09:01
Válasz erre
Sziasztok!
Ha megtalálom a képeket, áll itt nem messze tőlünk egy IFA daru, ha más nem, újra lefényképezem és felteszem.
Üdv
Apa
gumikacsa 112755 2008. december 18. 23:42
Válasz erre
Üdv!

Én egyetértek veled. Én terepes billencset vezettem rövid pályafutásom alatt, aki járt velem a betanulás alatt, azt mondta, oda is bemehetünk vele, ahova más teherautós benézni sem mer. És ez így is volt. Akkor az ifa több mint 10 éves volt, és ez 12 éve történt. Az az ifa még most is vígan szolgálatban van...
zsorzsy 112754 2008. december 18. 23:15
Válasz erre
szia népek!

Szerintem elgondolkodtato,hogy mit is gyártottak anno a NDK-ban!
Generáciok dolgoztak,és nöttek fel rajtuk,bennük!(jelképessen)
Lehetünk akármilyen hüek,bármilyen tipushoz!Szerintem a táltos IFA-paripa megesz mindent! TISZTELET A KIVÉTELNEK MERT VAN! CSepel,Robur,Zil,Kamaz,Kraz,Ural,Tatra stb!
Elnyühetettlenek!
Üdv ZS!

U.i:személyes vélemény,nem kell érte porba gyalázni,de birom a kritrikát!
3LM3 112753 2008. december 18. 22:01
Válasz erre
festő doboz

kb így nézne ki
festő doboz

Szia!
Milyen kamra, valami kis doboz amibe elfér a kezed meg a festendő tárgy, vagy azért nagyobbacska? Frankón levegő szívót is teszel rá?:D

(én egyszer már elgondoltam egy ilyen dolgot. Az alapja kb olyasmi lenne mint a homokfúvó gépek olyan kis kesztyűkkel. Persze a mérete nem lenne akkora csak, hogy kényelmesen el lehessen férni benne (1m x1m x 1m). és a számítógép ventillátort tennék a hátuljára, hogy a levegőt kiszívja s vele a finom festék szemcséket is. Az egész meg valami plexi szerűségből lenne)

Üdv: 3LM3
csetuka 112752 2008. december 18. 21:59
Válasz erre
revell pótkocsi gumik
revell pótkocsi...

Sziasztok!

Tudom, hogy reménytelen próbálkozás, de keresem a képen látható gumikat! Minden megoldás érdekel ...

csetuka
csetuka 112751 2008. december 18. 21:56
Válasz erre
Szia Talpi!

Ilyened már van? vagy minél több annál jobb?

csetuka
Nagytalpú 112750 2008. december 18. 21:44
Válasz erre
Sziasztok!
Tényleg jó kis gép.Ráadásul NG.Ez teljesen jó.
Nem tudom,hogy mi lesz belőle.
Most felkerül a szekrény tetejére.
Amúgy köszi,hogy aggódtok az egészségem miatt.Jól esik.
Az M.A.N projekt is halad.Jelenleg szárad a tömítő anyag.
Most épp egy festő kamra szerű helyiséget szerkesztek,hogy most is tudjak fújni.
Szerintem a hétvégén kész lesz és utánna végre tudok majd hol festeni.
Talpi
sanyi 112749 2008. december 18. 21:37
Válasz erre
Szia Talpi!
Az a postás eltévedt! Nekem akarta azt hozni! Hidd ell! Én tudom! Mukodj postás, mukodj...
Szép darab!
Sanyi
Roland_89 112748 2008. december 18. 21:23
Válasz erre
HPIM0628
HPIM0628
HPIM0679
HPIM0679
HPIM0680
HPIM0680
DSCF0119
DSCF0119

Talpibácsi!
1:1 ben a mentő. kamionos találkozón kötelező a részvétele :) egy barátomé :)
Esetleg ha dobozból építed és feljavítod, ha kellenek képek akkor szólj aztán csinálok.

Roland
Roland_89 112747 2008. december 18. 21:14
Válasz erre
van egy ismerősöm, autószerelő, és van egy ifájuk. első tulajdonosok! terepes billencs neki, és mikor megvették használták pár évig aztán feledésbemerült. + éve építkezett a srác, és elővették a gazzal benőtt gépjárművet, és magyar nyelvű leírás van hozzá, amiből teljesen szétszedte és újra összerakták felújítva. Azóta elkészült a ház, és az ifa újra hosszú pihenőre lett számüzve. Azt az ifa kézikönyvet megpróbálom elkunyerálni, és beszkennelem.

R89
George 112746 2008. december 18. 21:07
Válasz erre
Pulcsi!

Én Talpi-val ellentétben sokat állok. Inkábbb mennék !
DE így sem haladok kellő képpen a járgányommal.
Nagytalpú 112745 2008. december 18. 21:06
Válasz erre
Szia!
Be kellene szkennelnem az egészet.64 oldal.
Olyan szövegek vannak benne!
Jujj! Veszélyes!
Talpi
George 112744 2008. december 18. 21:02
Válasz erre
Ez egy nagyon jó gép!
A daru drótkötél cseréje az szükséges, ill. a gém vége.
Azonkívül szabad a pálya. Jól és egyszerüen lehet módosítani.
Simka 112743 2008. december 18. 21:01
Válasz erre
Talpacsek!

Mail ment...

Jók ezek az IFA cuccok, már le is töltöttem...:D

Simka
pulcsi 112742 2008. december 18. 20:59
Válasz erre
Talpi!
Én meg átakarom épiteni 2 tengelyes billencs meg KCR-esre.De majd csak jövöre mert semmi kedvem hidegben méregetni az adatokhoz.Az utcánkban ami egy főutcalakik a csirbelábas gazdája.Amugy jo kis makett összesen 2 db-ot készitettem. Pulcsi
UI:inkább a MAN-t épitsed mint itt irogatsz,ha vezetel és pihenöt vetted ki akkor meg aludjál ne hogy betegre dolgozd magad
Nagytalpú 112741 2008. december 18. 20:58
Válasz erre
Apa!
Igen,csirkés.
NG fülke.
Talpi
Apa 112740 2008. december 18. 20:54
Válasz erre
Csirkelábas :D
Apa 112739 2008. december 18. 20:54
Válasz erre
Szia Talpi!
Szép darab
Üdv Apa
Nagytalpú 112738 2008. december 18. 20:42
Válasz erre
20081218033
20081218033

Halló!
Ma hozta a postás.
T
Nagytalpú 112737 2008. december 18. 20:36
Válasz erre
R89!
Ez egy originalische ifa dokument.
Még aktív koromban szereztem a nemtom hányas számú AFIT-ból.
Igazi IFA fellegvár volt anno az AFIT.
Ott tanultam pl.IFA motort összeszerelni teljesen új alkartészekből.
Ja,IFA váltó,híd,stb. Régi szép emlékek.
T
Salieri 112736 2008. december 18. 20:36
Válasz erre
Ifa megy a zúton,
Húz egy pótot:D:D:D
Roland_89 112735 2008. december 18. 20:32
Válasz erre
Üdvözletem sofőr bácsi!

most így nézve az IFÁs képeid, eszembe jutott egy elég fura szerelvény ami egy Scania topline-ból áll és egy sima Ifa nyerges pótot húz. elég sűrűn látom itt a 83ason, egyszer ha letudom fényképezni felrakom majd. Elég érdekes látvány!

Roland
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.