/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
bebá 108508 2008. március 25. 23:28
Válasz erre
Helló Fiúk!

Akadályoztatásom miatt sajnos csak most van alkalmam arra,
hogy gratuláljak Atinak a csodálatos Büssing szerelvényhez.
Ragyogó munka!
Ernőnek aki már is ott folytatja ahol nemrég abbahagyta és
Nagytalpúnak aki "rendes" részletezéssel építi MAN-ját.
Hajrá!

Bercibá
Nagytalpú 108504 2008. március 25. 21:57
Válasz erre
MPower!
Meg tudtad szerezni a magnumot?
Köszi a bíztatást!
Tapi
Mpower 108502 2008. március 25. 21:29
Válasz erre
Egy kis segítség kellene: Magnum dupla hátsó hajtott tg-kről kérnék képeket, bármilyet, igaziról, makettről mindegy, alulról-felülről, csak használható legyen:)
Köszönöm!
Keményen nyomod Talpi!
Lestat 108501 2008. március 25. 20:20
Válasz erre
Hali Talpi.
Bár még nem beszéltünk lenne egy pofátlanak tűnő kérésem feléd.
Mégpedig én régota keresem a TIR-t mint sorozatot s lehet ezen arról szó, hogy lemásold nékem?? S ha igen, akkor milyen feltételek mellett.

Ui.: Csepelen lehet, már láttuk egymás vasát.

Üdv .: Lestat
Nagytalpú 108500 2008. március 25. 17:39
Válasz erre
JazzZ!
Nekem megvan videón az összes.
Hogy a rendszáma mi lehet?
Ha más nem tud segíteni,estére kb tíz után megnézhetem.
Talpi
JazzZ 108499 2008. március 25. 14:12
Válasz erre
Srácok, még mindig Iveco...!
A Vörös Rák-ról nincs valakinek használható képe? Elsősorban a rendszáma lenne érdekes..
Előre is köszönöm!
JZ
rico 108498 2008. március 25. 11:50
Válasz erre
Sziasztok!
Le tudna valaki írni egy listát a kamionkiegészítőről(NO:720), vagy képet küldeni a dobozbontásról? Előre is köszi!
Nagytalpú 108496 2008. március 25. 10:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a biztatást Gergő!
A trélerek ügyében pedig azt tudom mondani,hogy a ferroportnál kell lefotózni őket.
Én szoktam ott rakodni,és este felé már ott parkolnak.
Ha összehangolunk megoldható lesz a fotózás.Bár ez egy zárt hely és nem túl barátságosak.
Addig javaslom a tlérergyárak honlapjait.
Mélben tudok majd képet küldeni kormányzott pótkocsi tgről.Talpi
Kusti 108494 2008. március 24. 22:08
Válasz erre
Szia Talpi!

Nagyon jó lez ez. Nekem nagyon tettszik a dolog, szépen kábelezted a pótot is meg a gépest is. Grat, és a továbbiakban kitartás.

Ati!
Szép kis projekt, várom a továbbiakat.

Üdv!
Kusti
Russell 108493 2008. március 24. 21:32
Válasz erre
KEDVES Talpi kolléga!

Én minden nap kétszer látom a csepeli kikötő felhozatalát (a HÉV-ről: reggel, este), segíts kérlek, hol is vanak ezeek a csodák!?

Van egy Daf CF 4 tengelyes, na az IGEN!!! (jajjj, képzeljétek, segéd dolly-s, meg nehéztréleres, meg jajjj minden), aztán meg a többi, úgymond átlagos kamion.
Igazi csodát még nem láttm itt... sajnos..

Maxi Üdv:
Russell,
Csepel
Atesz 108492 2008. március 24. 18:57
Válasz erre
rico 108491 2008. március 24. 17:57
Válasz erre
Szasztok!
Nincs valakinek eladó 1:24-es, EU-s kamionja vagy pótja? Köszi!
Sonka_papa 108490 2008. március 24. 15:29
Válasz erre
Ati, Gabi !
Köszi a válaszokat !
Majd kiderül mi lesz, nyáron megpróbálok szerezni egy példányt :P

Sonka
jabel 108489 2008. március 24. 15:25
Válasz erre
DSC00011
DSC00011
DSC00012
DSC00012
DSC00013
DSC00013

üdv!
Ezt ma fotóztam kispesten a rendőrség elött. Bocs a minőségért, csak teló volt nálam
Tibchi 108488 2008. március 24. 15:01
Válasz erre
Halilalipapimami!

Egy ismerősöm megkért, h csináljak meg neki egy Volvo VN 670-et. Közületek csinált már vki ilyet? Tudna képeket dobni magánba, v msn-en? Tanácsok, hasznos linkek, oldalak, technikák, megoldás az ágy élethűvé tételére, minden érdekel, mert kanyarban nem csináltam még ilyet! Előre is kösz a helpet!

msn: takacs_tibor@hotmail.com
e-mail: takacs_tibor_@freemail.hu

Üdv:

Tibchi
Ati 108487 2008. március 24. 14:43
Válasz erre
Scania-143-E-470-Landwehr-Kleinrensing-050107-01
Scania-143-E-470-...
Scania-143-M-450-rot-Schimana-300605-01
Scania-143-M-450-rot...

Szia Gabi!

Köszi az infót!
Még csak tervezgetem, hogy milyen is legyen!
Gondoltam még egy billenősre is! Valami hasonlóra mint a te Dafod! De a trailer a valószínűbb!
Vagy a harmadik eset, hogy marad a Container egyben!
Az a baj hogy még magam sem tudom!

Ati
Nagytalpú 108485 2008. március 24. 14:12
Válasz erre
Ati!
Ha jársz Dabas felé,a FERROSPED kft nek sok ilyen pótja van.
De ha eljönnél a csepeli kikötőbe,ott is láthatnál ilyet.
Sőt még le is fotózhatnád.
Én naponta találkozok velük.
Talpi
Gabi 108484 2008. március 24. 13:59
Válasz erre
Szia Ati!
Ezt leginkább úgy nevezik, hogy Teletrailer. Legtöbbször kihúzható, síkplatós. A hátsó tengelyek kormányozhatóak, de nem kerekenként, hanem minden tengely egy forgózsámolyon forog. Hosszú tárgyak (pl, csövek, szélerőmű lapátjai) szállítására használják, de igen sok nehézdaru kiegészítő szerelvényeit is ilyen póttal viszik. Előnye, hogy kisebb ívben fordul a kormányzott tengely miatt, és nem radírozza le a gumit.
Gabi
Ati 108482 2008. március 24. 13:44
Válasz erre
Scania-114-G-380-vStraaten-PvUrk-110505-01
Scania-114-G-380-...
Scania-164-L-480-Keller+Hess-(RMueller)
Scania-164-L-480-...

Szia Gabi!

Azt szeretném kérdezni, hogy ami a képen látható speciális trailer...Ennél a hátsó tengelyek is fordulnak? mert ilyet még nem láttam...:o
Mert én is hasonlót tervezek a Scan mögé! De inkább olyat ami a második képen van... Muszály hogy forduljon?
Köszi előre is!

Ati
Ati 108481 2008. március 24. 13:24
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Hát az nem jönne rosszul, de Csongrádi vagyok!

Ati
Nagytalpú 108480 2008. március 24. 12:43
Válasz erre
Köszi Ati!
Ha kell scania prospektus,segítek.
Ja,és nem Te laksz Tompa környékén?
Talpi
Ati 108479 2008. március 24. 12:19
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszi az infókat! Most sokat segítettél!

Nagytalpú!
Nagyon tetszenek a moci átalakításai, és a feljavítások!
Jó lesz!

Ati
Nagytalpú 108478 2008. március 24. 12:02
Válasz erre
Köszönjük a kimerítő tipusismertetést!
Ebből is látszik,hogy egy makettezőnek érteni is kell a szakmához egy picit,nem csak a rajz után összerakni.
Ezért jó ha kérdezünk egymástól és segítünk egymásnak!
Kérdezni sosem szégyen!
Egyébként az én "okos főnököm" is vett egy sokkal öregebb scaniát.
Olyan 83-as volt igaziból ,ő persze 90-esnek vette.Jó vásár volt! :-C
TALPI
Gabi 108477 2008. március 24. 11:42
Válasz erre
Szia Ati, Sonka!
A 113-143-as sorozat a Scaniánál a 112-142-es sorozat továbbfejlesztése. A Scania egy fülke típussal álltalában két generációt futatt, közben egy ráncfelvarással. A két fülke közti látható külöbség a homlokfal, a 3-as sorozatnál bevezetett Topline tető (de megmaradt a sima lapostető is), új műszerfal, másfajta légszűrő, tükrök, lámpák. Természetesen szerkezetileg is sokat változott a 3-as sorozat, ezért pl. az Italeri által mellékelt motor elég gyenge utánzata a valódinak. Teljesen hiányoznak róla az intercooler csövei, más a váltó, más a hűtő.
A 112-142, vagy a 113-143 közötti alapvető eltérés a motorban kereendő, mert az első két szám mindig a motorra utal a Scaniánál. Tehát a 11 azt jelenti, hogy 11000 ccm, soros 6 hengeres motor, a 14 pedig 14000 ccm V8-as motor. Ebből is láthatjátok, hogy 113-as építése nem csak egy felírat cserét takar...
Létezik még a 92-93-as sorozat is, ebben csak 9000 ccm-es motor van, és ezek leginkább árúterítőkben vannak.
Az M, H, E betűk a Scaniánál mindig a vázra szilárdságára utalnak, hogy milyen igénybevételre tervezték. Az M a sima országúti, H az nehéz (pl építőipari), E extra erős (pl nehéz vontató).
A fülkékre a P,R,T betűjelzést használják. P, alacsony fülke rövid és hosszú változatban, R távolsági kabin rövid és hosszú változatban, T csőrős fülke rövid és hosszú változatban.
Na, ennyi volt mára a Scania továbbképzés, jó étvágyat!
Gabi
Nagytalpú 108476 2008. március 24. 11:31
Válasz erre
Szia Gabi!
Köszike a képeket!
Én nyugodt voltam,hogy majd felkerülnek.
Szóval a képeken az én MANom látszik már festegetett állapotában.
Az alsó képeken az öt hengeres motoros autó van,de még szín nélkül.
Ha érdekel Titeket majd leírom a motorátalakítást is.
Szóval ide gyártom a platókat.Két billemőset és egy italszállító dobozt.
Talpi
Gabi 108475 2008. március 24. 11:22
Válasz erre
IMG_0001_1
IMG_0001_1
IMG_0003_1
IMG_0003_1
IMG_0004_1
IMG_0004_1
IMG_0007_1
IMG_0007_1
IMG_0008_1
IMG_0008_1
IMG_0009_1
IMG_0009_1
IMG_0011_1
IMG_0011_1
IMG_0012_1
IMG_0012_1
IMG_0017_1
IMG_0017_1

Szia!
Jó hogy írtad az építést, mert eszembe jutott, hogy amit Szolnokon csináltam képkekt, még fel se raktam. Szóval a két MAN, amit Nagytalpú épít. Bocsi az asztalért, de az étteremben csináltam a képket.
Gabi
Nagytalpú 108474 2008. március 24. 11:20
Válasz erre
Ati!
Én akkoriban még azt a a terepes müa kereket tettem rá.
Ezt én bontottan vettem és úgy építettem meg.
Még üvegek sem voltak benne.
Alváz hosszítás,plató készítés,stb.
Ja,és sok szitizés előtte.
De én szeretem ezt,még ágyneműt is varrtam bele.
Talpi
Nagytalpú 108473 2008. március 24. 11:15
Válasz erre
Én is haladok az MAN
projectekkel. Ma platókat gyártok hamarosam küldök képeket!
Mindenkinek jó épitgetést!
Talpi
Ati 108472 2008. március 24. 11:14
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Köszi!
Akkor a tied a régebbi kitt lehetett!
Ahhoz is ilyen hitvány!!.. műanyag kerék volt? Mert az valami ok.dék!

Ati
Nagytalpú 108471 2008. március 24. 11:13
Válasz erre
Azért van benne 2 müszerfal,mert az egyenes a régebbi verzióé.Ha másabb homlok falat képezel és lapos tetőt teszel rá,kész is a 112 sorozat.Nekünk volt egy ilyen autónk.
Nagyon jól át lehet velük verni azt aki kamiont akar venni,mert így fiatalitani lehetett egy öregebb nyergest.
De már a miénk az afrikai utakat rója.
Egyébként nagyon jó kitt.Jó építést hozzá!
Nagytalpú 108470 2008. március 24. 11:06
Válasz erre
Sziasztok Kamionosok!
Gratulálok az oroszlános autóhoz.Nagyon szép lett.Ráadásul nekem ez a márka a szerelmem.
Szép tagja lesz a flottádnak!
A VOLVO trucks corp. magyar képviselője is szép fába vágta a fejszét.
Ernőkém mi lesz ez?
Egyébként én is készítettem már ilyen scania kittet,csak bontottat.Egy emelőhátfalas építőanyagos tgk lett belőle.Ja,és sztem nekem még alacsony tetőm is van hozzá.
Ati 108469 2008. március 24. 10:56
Válasz erre
DSC01188
DSC01188
DSC01189
DSC01189

Szia!

Köszi!
Az Italeri gyártja. Azt nem tudom más gyártó kiadta e. De szerintem az Italeri 2 fajtát is kiadott, mivel a készletben pl: 2 műszerfal is van, meg több fel nem használt alkatrész, ami szerintem egy másikhoz való, csak bennehagyták.
Részletes makett, csak régebbi és nem könnyű beszerezni, és van alkatrész ami el van deformálódva a keretben!
Én is épp hogy ráakadtam erre a kittre!
De azért hogy olyan legyen ami a képeken van, több dolgot át kell alakítani:
pl: nincs hozzá lapos tető, mivel Topline fülkés!
A 143-as nagyon hasonlít a 113-asra! De a 143-asból is van H, E, ... 470, 500, 420..
Én próbltam a külömbségeknek utána járni...több kevesebb sikerrel, van amik csak pár apró részletben térnek el...
De ezek attól is függtek hogy mire használták az adott vasat!

Ha belevágsz, és találsz egy kittet, akkor neked is sok sikert!

Ati
Sonka_papa 108468 2008. március 24. 10:28
Válasz erre
Hello Ati !

Elöszőr is sok sikert a géphez :P
Másodszor lenne egy kérdésem, mégpedig az, hogy egyszer szeretném kipróbálni a kamionokat is és ezt a Scaniat nézegettem, mert tetszik és, hogyha majd rászánom magam, hogy megvegyem akkor meik mekettgyártó gyártja és ha több van akkor meiket érdemes megvenni ?

Előre is kössz és boccs az ilyen hülye kérdezgetésért: Sonka :P
Tibchi 108467 2008. március 24. 00:05
Válasz erre
Halilalipapimami!

Egy ismerősöm megkért, h csináljak meg neki egy Volvo VN 670-et. Közületek csinált már vki ilyet? Tudna képeket dobni magánba, v msn-en? Tanácsok, hasznos linkek, oldalak, technikák, megoldás az ágy élethűvé tételére, minden érdekel, mert kanyarban nem csináltam még ilyet! Előre is kösz a helpet!

msn: takacs_tibor@hotmail.com
e-mail: takacs_tibor_@freemail.hu

Üdv:

Tibchi
Ati 108466 2008. március 23. 17:30
Válasz erre
Scania-113-H-Kamphuis-Rolf-241205-01
Scania-113-H-...
Scania-113-M-SST-PvUrk-120505-01
Scania-113-M-SST-...
Scania-143-H-450-vGrinsven-AvUrk-271106-01
Scania-143-H-450-...
Scania-113-H-420-Berg-Rolf-241205-01
Scania-113-H-420-...

Közben a következő áldozaton töröm a fejem!
Az már biztos hogy a Scania 143-as lesz! De amit vettem hozzá Container trailert, azt átalakítom!
Olyasmikre gondoltam ami a képeken látható! És az sem kizárt hogy egy plussz tengelyt is berakok...a fülke mögé pedig mennek a légtartályok és a tank is! De ez még nem biztos!
És 90% hogy hatalmas csöveket szállít majd!

Ati
Ati 108465 2008. március 23. 17:12
Válasz erre
Köszi!

Esetleg késöbbiekben ha a talpazat teljesen kész, akkor lehet hogy a Büssing alá rakom, és akkor nem kizárt egy "csöpp" koszolás!

Ati
Ati 108464 2008. március 23. 16:59
Válasz erre
Szia Ernő!

Megint egy Volvo.. ebből mi lesz? Gondolom az alváz valami okból lesz hosszabb?
Ezek a csavarfejek milyen árban vannak, biztos sokat dob az összképen. Amúgy KFS?

Ati
Simka 108463 2008. március 23. 16:58
Válasz erre
Ati!
Ismétlem önmagam és megint csatlakozom a többiekhez.Gratulálok!
Ati 108462 2008. március 23. 16:56
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat!
Jól esik, mert sokat dolgoztam vele! :)

Simka! koszolva nem lesz! A talpazatot nem kimondottan ehhez készítettem, csak kipróbáltam képen hogy mutat!

Ati
Erno-945 108461 2008. március 23. 16:47
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
1
1
2
2
3
3

Sziasztok!
Ati,csodaszép!
Elkezdtem egy újabb Volvot.
945
Gabi 108460 2008. március 23. 16:45
Válasz erre
Szia Ati!
Valóban szép lett a járgány, a színkombináció kinn még jobban kijött. Nekem amúgy is gyengém a bordó, szóval tényleg nagyon jó lett!
Gabi
Gabi 108459 2008. március 23. 16:43
Válasz erre
Szia Russell!
Hát ez most jó kérdés, mert ehhez jó lenne látni egy szétszedett, vagy félig összerakott Italeri belsőt. Már jópár éve csináltam az enyémet, és nem emlékszem rá pontosan, de megpróbálom megvizslatni az ablakon át.
Gabi
Russell 108458 2008. március 23. 15:58
Válasz erre
Kedves Gabi!

Köszi előre is! Addig azonban sok víz lefolyik még a Dunán, ezért az lenne a kérdésem, hogy az Italeri fülkebelső jó úgy, ahogy van?
Konkrétan nem tetszik az alsó ágy elhelyezése, nekem kicsit magasan van - vagy annak tűnik - oszt alatta meg a nagy semmi!

Szóval igazándiból erre vonatkozik a kérdésem: nem nagy hülyeség ahogy az Italeri adja?

Köszi, üdv:
Russell
Brúnó 108457 2008. március 23. 15:48
Válasz erre
Szia Ati!
Ez gyönyörű lett!!! Nagyon szépen megcsináltad, kívül-belül, alul-felül. Kiváncsi leszek a ponyvára is.
Mégegyszer grat, nagyon szép lett.
Brúnó
Kusti 108456 2008. március 23. 12:48
Válasz erre
Szia Ati!

Szép lett nagyon.

Kusti
Ati 108455 2008. március 23. 12:34
Válasz erre
Büssing 01
Büssing 01
Büssing 02
Büssing 02
Büssing 03
Büssing 03
Büssing 04
Büssing 04
Büssing 05
Büssing 05
Büssing 06
Büssing 06
Büssing 07
Büssing 07
Büssing 08
Büssing 08
Büssing 09
Büssing 09
Büssing 10
Büssing 10
Büssing 11
Büssing 11
Büssing 12
Büssing 12
Büssing 13
Büssing 13
Büssing 14
Büssing 14
Büssing 15
Büssing 15
Büssing 16
Büssing 16
Büssing 17
Büssing 17
Büssing 18
Büssing 18

Igaz napos idő nem volt, de az eső nem esett!

Kinti képek!
Ezek most ponyva nélküliek, mivel készítek hozzá igazit...ha összejön!
Így mostmár látszik, hogy milyen valójában!
Kíváncsian várom a véleményeket!:-
Ja még annyit hogy a talpazat nincs kész teljesen, ugyanis várom a keretezőtől az oldalsó keretet!
Igaz a matricán néhol látszik hogy saját készítés, de ez van, majd a következőnél tovább próbálkozunk!

Ati
Kusti 108454 2008. március 23. 12:31
Válasz erre
Szia Ati!

Közben azért még csinálom a Western Start, meg anyagot gyüjtök a Volvo Fh megáshoz.

Üdv!
Kusti
Ati 108453 2008. március 23. 12:16
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszi!

Kusti! Szép kis kalandozás, de mikor lesz vége a szünetnek?? :))) :D

Gabi! Nagyon korrekt lett a sárvédő!

Ati
Simka 108452 2008. március 23. 12:14
Válasz erre
Szia Ati!

Csatlakozom a többiekhez tényleg szép a Büssing, egy kérdésem van koszolás is lesz?
(mondjuk egy kis kerék porolás, ha már egy úton áll..)

Üdv. mindekinek
Erno-945 108451 2008. március 23. 11:14
Válasz erre
Szia Ati!
Szép lett a teherautó,várom a kinti képeket.
Gratuláció!
945
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.