/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Csabi 105242 2007. október 3. 19:09
Válasz erre
Gabi 105241 2007. október 3. 19:07
Válasz erre
Ati, Csabi!
Köszönöm mindkettőtöknek!
Gabi
Ati 105240 2007. október 3. 19:06
Válasz erre
Csabi!
Én nem itt voltam az tuti!

Ati
Csabi 105239 2007. október 3. 19:03
Válasz erre
Szia Gabi!

Székhely:1149 Budapest , Várna u. 22 II/4.

Tel.: (+36) 1/383-5692
Fax: (+36) 1/383-5692
E-mail: schrones.bt@mail.datanet.hu

Csabi
Ati 105238 2007. október 3. 19:03
Válasz erre
De azt nem tom megvan e még neki...
De érdemes elmenni!

Ati
Ati 105237 2007. október 3. 19:01
Válasz erre
Pesten!
De elég érdekes odatalálni!
Az Örs vezér tér ( kerepesi út felé ) És a 45-ös busszal kell elmenni a Hősök fasoráig!

Ati
Ati 105236 2007. október 3. 18:59
Válasz erre
Szia Csabi!

Én mikor megláttam azt mondtam: nekem ez kell, de mikor megnéztem közelebbről, úgy már nem volt olyan fain!

Ja Gabi! 7500 Ft. nem sok!
De a Büssing 8500 Ft volt, és akkor inkább azt vettem meg! A Büssing nagyon korrekt kitt! Csodaszép!
A Paystar után az fog következni!

Ati
Gabi 105235 2007. október 3. 18:56
Válasz erre
Szia Ati!
Köszönöm szépen!
Helyileg ez hol van?
Gabi
Ati 105234 2007. október 3. 18:54
Válasz erre
Szia Gabi!

Schroko Kft. 30-245-8332.
Felhívod és megbeszélitek! A boltnál nem mindig van ott!
Van még ott más is!
Nagyon jó fej a fickó!

Ati
Erno-945 105233 2007. október 3. 18:43
Válasz erre
dolly 1
dolly 1
dolly 2
dolly 2

Sziasztok!
Így áll a dolly most.Picit feljavítok rajta.
945
Csabi 105232 2007. október 3. 18:32
Válasz erre
Szia Ati!

Az nekem megvan, de semmi bajom nem volt vele. Lehet, hogy egy régebbi széria az enyém, nem tudom.

Csabi
Gabi 105231 2007. október 3. 18:18
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon jól alakul, mindjárt a finisben vagy vele. A fényképezéssel kapcsolatosan próbáld meg legközelebb, hogy kicsit távolabbról fotózod, mert mindig mögé élesít, gondolom nem makrós a géped. Megoldás lehet még, hogy távolabb mész egy kicsit, és optikai zummal hozod közelebb, lényeg, hogy a makett legyen éles, ne a háttér.
Gabi
Gabi 105230 2007. október 3. 18:15
Válasz erre
Szia Ati!
Hol volt az a Renault? Engem érdekelne mindenképpen!
Gabi
Ati 105229 2007. október 3. 16:09
Válasz erre
Szia Csabi!

Én kb 2 hete, majdnem vettem egy Heller Renault 260-ast! De inkább hagytam! Az is kb ilyesmi volt!
Helyette vettem egy Büssinget!

Ati
Csabi 105228 2007. október 3. 16:01
Válasz erre
Szia Ati!

Ezekkel a gumikkal már csak egy meló van: kidobni a kukába. Ezek már maradékok, nem kellenek. A Heller ennyivel többet tett az öntőkeretre. Volt még néhány kevésbé rossz, ezeket tettem a hátsó tengely belső felére.

Jó munkát a Paystarhoz.

Csabi
Ati 105227 2007. október 3. 15:45
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti, a mostani képekből szépen kivehető a belső tér is, nagyon jól néz ki!
Grat a sok átalakításért! Ezen is látszik a sok meló!

Csabi! Jó hitvány gumik! Rengeteg meló lesz vele!

Eldőlt mi lesz a Paystar sorsa! Egy két átalakítás lesz rajta! ÉS a City transporter lesz hozzá, Azon lesz sok átalakítás! Mivel elég régi! És így nem passzolna a vashoz!
Ma megterveztem az átalakításokat! Egy kicsit magasabb lesz! ÉS egy két helyen új cuccok lesznek rajta, marad egy tengelyes! Viszont kap új rugózást, új fékeket!
A kasznit nem bisztos hogy átalakítom, de még az is lehet. De félek ahhoz hozzányúlni!
Egyszerre megy a Paystarral!
ÉS a szineken is variáltam!
A Paystar alváza és a transzporter alváza sötétszüre, majdnem fekete lesz!
A kaszni Piros és szimetrikusan lesz benne egy vonalszerű minta! De a színét még nem tudom!
És egy cégnevet is kap, ami veterán autók szállításával foglalkozik!
És így már passzolni fog egymáshoz.
De azért ezek alapján érdekelne a véleményetek. Ti mit szóltok hozzá?

Mindenkinek jó építést!

Ati
Csabi 105226 2007. október 3. 15:32
Válasz erre
Szia Kusti!

Eddig jó, de hol a tetőcsomagtartó ? :)))
Viccet félre, látom lassan a finisbe ér a projekt.

Csabi
Kusti 105225 2007. október 3. 15:16
Válasz erre
HPIM1292
HPIM1292
HPIM1293
HPIM1293

Üdv!
Elkészült a tetőcsomagtartó a RÁBA tetejére. Felkerültek a magasságjelző lámpák is. Ma jöhet a spoiler elkészítése, remélem menni fog.
Tiszt.!
Kusti
Erno-945 105224 2007. október 2. 23:15
Válasz erre
Szia Kékfény!
Köszönöm szépen!
Matricát nem feledtem,csak olyan van amin az állam neve szerepel.
945
Kékfény 105223 2007. október 2. 21:49
Válasz erre
Szia Ernő!
Gyönyörű lett a volvo, gratula hozzá!
Kékfény.
Emerick 105222 2007. október 2. 21:23
Válasz erre
Bótban, 7-8 ropitól fölfelé a csillagos égig. Sztem nézelődj itt a menüben található boltok címszó alatt, és találhatsz olyasmit, ami tetszik. ;)
Tibchi 105221 2007. október 2. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!

Kb mennyiért, és hol / hogyan lehet kamiont beszerezni?

üdv:

Tibchi
Elektrolakatos 105220 2007. október 2. 20:08
Válasz erre
Gabi!

EZ IGEN...EZ MAGA A VALÓSÁG!!!

Nem sok,csak éppen elég koszolás!;)
Gabi 105219 2007. október 2. 19:37
Válasz erre
Igen, és nekem volt szerencsém élőben is látni, úgy még szebb.
Csabi 105218 2007. október 2. 19:33
Válasz erre
hát, őőő, először kerestem a makettet a képek között. Aztán rájöttem, hogy ez a makett... Lenyűgözően élethű.

Csabi
Gabi 105217 2007. október 2. 19:22
Válasz erre
Szia Csabi!
Ismerős képek, én is görcsöltem vele anno, sőt voltam olyan bolond, hogy vettem mégegyet, ami ott vár a dobozában. munkás darab rendesen, van vele szívás, de hát akinek 141-es Scania kell, annak ez van. Lehet belőle nagyon szép makettet csinálni, a Feldkircheni Michael barátom Scaniaja szerintem nagyon pazar lett.
www.truckmodellbau.kontrast.li/
Gabi
Csabi 105216 2007. október 2. 19:18
Válasz erre
PA020531
PA020531
PA020533
PA020533
PA020535
PA020535
PA020536
PA020536
PA020537
PA020537
PA020542
PA020542

Sziasztok!

Az elrettentő képek Scania ügyben.

Csabi
Gabi 105215 2007. október 2. 17:44
Válasz erre
Szia Ernő!
Szép lett nagyon a Vova, komoly munkád van benne. jól mondja Kusti, szúrólámpát én is tennék még rá. Ami nekem egy pivit zavaró, hogy a kipufogók nem szimmetrikusak, de tudom mennyit görcsöltél vele, gondolom azért van ez. Nagyon szép lett, gratulálok!!
Gabi
Erno-945 105214 2007. október 2. 17:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm szépen a dicséretet.
Csabi,hívlak.
Kusti,nincs semmi lámpamaradékom,búra hegyekben áll.
Roli,én is spray-vel fújkálok,általában dupli colort használok,nagyon sok múlik a palackon található szórófejen.A jókat elteszem,mert némely szórófej nagyon csúnyán adagolja a festéket,próbáld ki mindíg valami műanyagdarabon.
Most egy dolly-ba fogtam bele.
945
gumikacsa 105213 2007. október 2. 17:15
Válasz erre
Nyami... :P Nem semmi lesz a gép...
Kusti 105212 2007. október 2. 13:58
Válasz erre
HPIM1290
HPIM1290
HPIM1291
HPIM1291

ja és a képek... Bocs!:D
Kusti 105211 2007. október 2. 13:57
Válasz erre
Üdv!
Tegnap este még nem bírtam magammal és megcsináltam a hátsó etfogó merevítőjét és az első átfogót is. Ma reggel festettem és már a helyén is van. Még kell az első átfogó kettő merevítője amire majd a spoiler kerül, és a magasságjelző lámpák. Aztán jöhet a spoiler elkészítése. Huhhh... :D
Üdv!
Kusti
Kusti 105210 2007. október 2. 13:42
Válasz erre
Csabi!
Hááát ez elég kiábrándító. Ezek után félve állok neki! :(
Kusti
Kusti 105209 2007. október 2. 13:40
Válasz erre
Szia Ernő!
Nagyon klassz lett a másíííná! Gratulálok hozzá! Nem kevés munkaóra van benne, igazi kuriózum lett ismét. Ha egy szemlyes megjegyzést elfogadsz akkor én azt javasolnám hogy ha van akkor vadrácsra vagy a napellenző fölé rakjál egy-két távolsági fényszórót. Ausztrál barátainknál ez nagy divat és hasznos kiegészítő a hosszú egyenes sivatagi utakon.
Mégegyszer gratulálok!
Üdv!
Kusti
Csabi 105208 2007. október 2. 13:37
Válasz erre
PA010530
PA010530

Scania 140 Super folytatás.
A motor még csak alapozva, bepróbálva a helyére. Délután tervezem festeni a leömlőket, a turbót és az ékszíjat. Érdekes az eleje a felfogatás miatt.
Egyébként az egész katasztrófális. A fülke vetemedve, krómozott ülések... Nincs sehol egyetlen illesztőcsap, ragasztásnál nagyon kell pozicionálni, mert egyetlen leheletnyi mozdulat miatt elcsúsznak a felek. Sokat kell csiszolni, utána pedig áztani a maradék ragasztót a kezemről... Ami tetszik, az a nagy ballonos gumi (már amelyiket szépen össze lehet rakni, ezek is két félből vannak és több darab használhatatlan az öntési hibák miatt, elrettentő képek holnap.)
Ernő! Majd, ha a nagyker felé jársz, kellene egy másik is, mégis megtoldom a vázat. Sokat agyaltam ezen, de jobban mutatna átalakítva.

Csabi
Csabi 105207 2007. október 2. 13:24
Válasz erre
Szia Ernő!

Nagyon klassz lett a gép! ???B-double??? Szerintem elférne az erkélyen, vagy a szekrénysor tetején :))
Mi lesz a következő?

Üdv,
Csabi
Ati 105206 2007. október 2. 04:26
Válasz erre
Szia Kusti!

Hát nem is tudom...
Megvan még a City Transzporterem! :)
Avval szerintem jól nézne ki.
Brúnó mester mondta hogy ez kb 50-60-as évek! Vajon a Paystarnak utána lehet e rakni...mármint hogy korhűség sem mindegy!
Ennek még utánnanézek...
Meg van még egy konténertrailerem, de azt a Scania Topline-hoz szeretném!

Üdv mindenkinek!
És jó építést!

Én meg most végre alszom egy kicsit!

Ati
Ati 105205 2007. október 2. 04:17
Válasz erre
Szia Ernő!

Szép! Nem kevés munka van benne. A beszámolódat élmény volt olvasni! Egy két megoldás nagyon nagyon jó!!
Nagy Grat Ernőnek!!

Ati
Ati 105204 2007. október 2. 04:14
Válasz erre
Szia Brúnó!

Azért egy kis beszámolót ejthetnél majd a kiruccanásról!
Várjuk...

Ati
Roli 105203 2007. október 1. 22:03
Válasz erre
Erno-945:
kosz a biztatast,amugy csak egyszer volt lefujva mind a ket verda!!!a te volvod nagyon szep!!!gratulalok.volvo a kedvencem!van 2db belole.majd valamikor kuldok kepet a tobbi traktorrol:)
Atis 105202 2007. október 1. 21:56
Válasz erre
Ernő!

Ez nagyon szépre sikeredet, nagy gratula hozzá!.

üdv. és mindenkinek jó építést kívánok.
Erno-945 105201 2007. október 1. 21:53
Válasz erre
V 1
V 1
V 2
V 2
V 3
V 3
V 4
V 4
V 5
V 5
V 6
V 6
V 7
V 7
V 8
V 8

Sziasztok!
Ez lett belőle:
945
Brúnó 105200 2007. október 1. 21:42
Válasz erre
Sziasztok Kollégák!

Hazaértem a nagy Cseh túrából. Gratulálok mindenkinek az eddigi munkájához.
Kusti: Rába...mit is írhatnék róla...kár, hogy nem az én polcomon fog díszelegni majd:)
Ati: az IH-val kapcsolatban csak annyit, hogy a nyerges verziót már régóta nem gyártják, a mixerest és a billencsest viszont még igen.
Roli: üdv a topicban. Szerintem ha azt a két gépet így le tudtad fújni Revell spray-vel, akkor a többi spray-vel sem lesz gondod.
Ernő-945: nagyon jó lesz a gép, tetszik.

Részemről folytatom tovább a Keni utasterét, képek jönnek róla.

Brúnó
Gabi 105199 2007. október 1. 21:04
Válasz erre
Szia Ernő-945!
Ez nagyon frappáns kis beszámoló volt!
Gabi
Erno-945 105198 2007. október 1. 20:48
Válasz erre
Sziasztok!
Nemsokára befejezem a Volvót,írnék róla pár sort.
Az alapkészlet,Italeri 3840,Volvo FH-12 "Spraycan Pover" volt.A KFS-től rendelt átalakításokkal egy Ausztrál tgk elkészítését tűztem ki.
Az alváz félbevégása után dupla hajtott tengelyekre cseréltem ki az eredetit,eredeti képeken nem nagyon láttam 2-tengelyest.Ránézésre rövidnek tünt az alváz,ezért toldottam kb.2cm-et.
Jött a motor,korábban írtam,nem belevaló,keveset drótoztam,résolajcsövek,két szűrőt máshova tettem,ennyi.Nézegettem a motort,az alvázat,megint a motort,aztán ismét az alvázat,majdan ráébredtem nem elég a 2cm,még 1.5 elfér,igy az N-10-ből kölcsönzött két kerek tank is befér.Toldás,motor a helyén.
Tévedtem,az üzemanyag tartályokból is levágtam kb.1.5cm-et.
Egy másik készletből kivettem +2 sárvédőt,faragtam,toldozgattam,az alvázon is,kész.
A kipufogó rendszer következett volna,de azt is cserére itéltem,ezért a pontos helye ismeretlen volt,belekezdtem a fülke elkészítésébe.
Korábban tettem fel képeket,a szokásos kiegészítőkön kívűl,bizt öv,ágynemű,újság,függöny,palack,csecse-becsék,tettem az ülésekre 1-1 karfát és persze jobb kormányosra csináltam.
Idő közben felkerültek a kerekek,az elején azt hittem toldani kell a kardánba,de nem,a maradékosból a legrövidebb felkutatása után (Mercedesé volt)vágnom kellett belőle,1.5cm-et.
Minden a helyén,kipufogó.Először a dobot festettem,aztán a rácsot hajlítottam,távtartók,alumínium cső méretre vágása következett.A turbótól az alváz és a motor alatt átvittem egy csövet,amit két helyen az alvázhoz rögzítettem.Rátettem a dobot a csővel és a rácsokkal,a kettő közé tákoltam merevítőt.
Fordított ablaktörlők,rács a szélvédő elé,lámpatörlő.
Azt gondolom,eddigi legnehezebb makettem megépítésének vége felé járok,szeretném megköszönni a rengeteg segítséget Brúnónak,Csabinak,Gabinak.
Nemsokára képek.
945
Kusti 105197 2007. október 1. 20:18
Válasz erre
Szia Gabi!
Engem érdekelne a dolog. Perzse majd csinálok olyan képeket amik publikálhatóak. Aztán küldöm neked 640x480-ban!
Előre is köszönöm!
Üdv!
Kusti
Gabi 105196 2007. október 1. 19:51
Válasz erre
Sziasztok!
Mint tudjátok elkezdtem egy saját honlap készítgetését. Mivel jelen vagyok két német fórumon is, és ott van lehetőség, hogy a nevem mellett látszódjon a honlapom, úgy tűnik elég sokan látogatják onnan is, és ezért kicsit bemutatnám a magyar makettezőket. Úgy gondoltam, hogy az oldalon belül készítenék egy külön képtár jellegű részt, ahová a TI kamionjaitokról tennék fel képeket, természetesen névvel együtt, aki igényli email címmel. Tehát az a kérésem, hogy aki gondolja, az küldje el mélben a kiválasztott képeket 640x480-as formátumban és olyan 100 kb nagyságban kb, ezeket utánna én felrakom.
Kérem figyeljetek a méretre, mert egy plussz munkától kíméltek meg. Köszi előre is mindenkinek!
Gabi
kamionmakettek.mlap.hu/
Kusti 105195 2007. október 1. 19:44
Válasz erre
Szia Ati!

Azért mondtam hogy én inkább egy ójrópaira tenném a mixer felépítményt mert azt nem gyártja (gyártotta) senki sem, azt csak scratch vagy átépítésként láttam eddig!
Rátenném mondjuk egy TG-A-ra.
A színkombinációd jó lesz.

Üdv!
Kusti
Gabi 105194 2007. október 1. 19:43
Válasz erre
Szia Roli!
Szerintem is nagyon szépek a munkáid, abszolut semmi gond nincs vele. Várom az MAN építését, ha elakadsz bármiben kérdezz nyugodtan, segítünk.
Gabi
Kusti 105193 2007. október 1. 19:41
Válasz erre
Szia Roli!

Én is csak azt tudom mondani hogy ezek nem kezdő munkáknak látszanak! A Volvo pedíg különösen szépre sikeredett. Azért a színért pedig külön gratulálok.
Várom mi lesz a MAN-ból!

Üdv!
Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.