/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 105142 2007. szeptember 27. 23:25
Válasz erre
Ati 105141 2007. szeptember 27. 23:02
Válasz erre
Az jó lesz!
Engem nagyon érdekelne, hogy a műszerfalat hogy csinálod...a Playstarnak is meg szeretném fajentosan csinálni.
Próbáltam a Keninél azt a módszert amit írtál az akrillal, de nem lett jó, 3x is átfújtam. a nyomtatásos módszer pedig ezeknél nem nyerő!
Várom a képeket a műszerfaladról!
Sok sikert a versenyhez!

Üdv mindenkinek, és jó építgetést!

Ati
Atis 105140 2007. szeptember 27. 21:59
Válasz erre
Szia Brúnó

Sok sikert a cseh versenyre! Remélem viszel valami hazánkfia büszkeséget!?

üdv.
Brúnó 105139 2007. szeptember 27. 21:40
Válasz erre
Szia!

Most csak haladgat a gépezet sajna:( Voltam éjszaka is dolgozni, másnap meg marha fáradt voltam:( Holnap hajnalban meg megyek 3 napra Csehbe makettversenyre. Ha ezt letudtam, akkor egy darabig kuss van a külföldi versenyekkel:)
Amúgy most a műszerfalon dolgozom, elég jól állok vele. Képek azért nincsenek sem itt sem a Fotkin, mert egy sorozatként szeretném feltenni, alaptól az elkészültig.

Brúnó
Brúnó 105138 2007. szeptember 27. 21:33
Válasz erre
Szia Gabi!

Szóval ezért nem halad a Ford:D Üdv a maszek honlaposok közt:)

Brúnó
Ati 105137 2007. szeptember 27. 20:53
Válasz erre
Szia Gabi!

Jó a honlapod, pláne a makettjeid! Elismerés a sok szépséghez!
Nekem a Man 422-es nagyon tetszik! Meg a Merci kamionmentős átépítésed! Mar.a jól mutat!
A Man ról ha lesz időd egy két közelebbi képet feldobnál?

Ati
Ati 105136 2007. szeptember 27. 20:47
Válasz erre
Szia Brúnó!

Sebaj,,,úgyis tervbe van véve egy 2 autót szállító trailer, annál majd nagy hasznát veszem.
Mi a helyzet a Keniddel?

Ati
Gabi 105135 2007. szeptember 27. 20:34
Válasz erre
Szia Csabi!
Köszönöm, javítva!
Gabi
Csabi 105134 2007. szeptember 27. 20:16
Válasz erre
Szia Gabi!

Jó, átlátható, tetszetős.
Apró javaslat: www.fierdetreroutier.com/ kétszer szerepel a linkek között, de én hiányolom a kamionos boltok közül a www.modelexpress.net-et.

További jó munkát,
Csabi
Gabi 105133 2007. szeptember 27. 19:50
Válasz erre
Sziasztok!
Elkezdtem egy saját honlap készítgetését, még az elején vagyok, szívesen veszek bármilyen tanácsot.
kamionmakettek.mlap.hu/
Gabi
Brúnó 105132 2007. szeptember 27. 19:01
Válasz erre
Szia Ati!

Ez teljesen megszokott dolog az AMT-nél. Ez azért van, mert ezt a gépet már többször, többféle verzióban is kiadták (billencs, mixer, sima nyerges, rönkszállító nyerges+pót). Ezek a plusz cuccok mennek az alkatrészes dobozba.

Brúnó
Kusti 105131 2007. szeptember 27. 16:09
Válasz erre
Szia Ati!
Köszönöm! Még nincs kész! :D
Kusti
Ati 105130 2007. szeptember 27. 14:13
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon korrekt a rába! Szép munka!
Grat!

Ati
Kusti 105129 2007. szeptember 27. 13:49
Válasz erre
Kusti 105128 2007. szeptember 27. 13:48
Válasz erre
HPIM1283
HPIM1283
HPIM1284
HPIM1284

Üdv!
Elkészült a pótkeráktartó. Meg is kapta a RÁBA. Még kell rá maga a kerék. A ládára tettem egy lakatot is, szerintem jó lett ha lesz nap akkor csinálok jobb képeket is.
Üdv!
Kusti
Ati 105127 2007. szeptember 27. 10:55
Válasz erre
DSC00025
DSC00025
DSC00033
DSC00033
DSC00032
DSC00032
DSC00029
DSC00029
DSC00034
DSC00034
DSC00023
DSC00023

Sziasztok!

Közben elkezdtem ezt a gyönyörűséget!
Viszont lenne egy kérdésem, az egyik képen van egy másik alvázrész is, a két nagyon hosszú! A másikat mutatja az útmutató, a hosszúra viszont még utalást sem találtam sehol. Ezt is fel lehetne használni, vagy mi is ez tulajdonképpen?

Köszi
Ati
Ati 105126 2007. szeptember 27. 10:31
Válasz erre
DSC00022
DSC00022
DSC00004
DSC00004
DSC00005
DSC00005
DSC00007
DSC00007
DSC00008
DSC00008
DSC00015
DSC00015

Javítottam a fényszórókon, már nem ferdék. Az indexek és helyzetjelzők alá festettem krómot. Nem lett olyan mintha így csináltam volna elsőre, de javítottam rajta.
A légvezeték még fel kerül rá!
Egy két kép még a vasról!

Ati
Ati 105125 2007. szeptember 27. 09:50
Válasz erre
Szia Brúnó!

Először is köszi!
A légvezetékeket azért nem raktam mert nem tudtam hogy milyen igazából...ma rakok fel rá, ahogy javasoltad, a tükörök pedig igaziak! Sasszem! nem gondoltam volna hogy valaki észreveszi! Régi játékokban volt, azokból szedtem ki és vágtam méretre!
Az indeíeket és helyzetjelzőket még megpróbálom lekepni a helyéről.

Köszi mégegyszer!

Ati
Csabi 105124 2007. szeptember 27. 08:04
Válasz erre
Eredeti
Eredeti
kivágva
kivágva
szárad
szárad

Sziasztok!

Az ígért Scania képek. Tegnap nem haladtam semmit :(

Csabi
Brúnó 105123 2007. szeptember 27. 07:59
Válasz erre
Szia Ati!

A többiek már szóltak a hibák miatt, azt sajnálom, hogy nem festettél az indexek és helyzetjelzők alá, de majd a következőnél. Viszont ha jól látom a képen a tükör nem sima ezüst festék.
Még egy dolog. A háló mögött van az a rúd, ami azt a célt szolgálja, hogy arra akasztották fel a légvezetékeket, az elég üres így. Nem kell bonyolult dologra gondolni, két vezetéket kell odatenni. Náluk a levegőcső nem spirál, hanem sima egyenes. Ezt elfelejtettem én is (W-925) megcsinálni, de pótolom. Az egyik végét elég az alvázba rejteni, vagy simán a hálófülke alá tenni. Talán így érthetőbb lesz.
www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/larry_choate/cf_22_60_1.jpg
Gratula hozzá.

Brúnó
jani 105122 2007. szeptember 26. 23:03
Válasz erre
Akkor nem kell hozzá melegíteni vagy ilyesmi,ugye? Egyébként ilyesmire gondoltam,mint a képen. Nekiálltam egy 1:24-es Ikarus-nak. Még biztos fogok kérdezősködni,ha nem probléma.
George 105121 2007. szeptember 26. 21:45
Válasz erre
sv
sv

Szia jani!

A sztirol lemezeket bátran lehet hajlítani.
A képen egy kamion sárvédő alapja látható.
jani 105120 2007. szeptember 26. 21:10
Válasz erre
Sziasztok mesterek. Az lenne a kérdésem,hogy a sztirol lemezt valahogy lehet-e ívben hajlítani?
max 105118 2007. szeptember 26. 19:13
Válasz erre
tn_800x600_42683_77368_s_Arv_Id
tn_800x600_42683_773...
tn_800x600_42683_77395_s_Arv_Id2
tn_800x600_42683_773...

üdv! továbra is keresem a képen látható sárvédőket a hozzá tartozó tartó rudazattal! aki tud, kérem segitsen, előre is köszönöm!!!

max
Kusti 105117 2007. szeptember 26. 18:54
Válasz erre
Szia Gabi!
Bár én már láttam a képeket a haladásról, ott nem tudtam kommentálni. A tengelytáv kimérős technikáról beszéltünk Tatán, legközelebb már én is így fogom csinálni ha alakítok valamin.
Jó lett a szívócsonk. Várom a folytatást!

Üdv!
Kusti
Kusti 105116 2007. szeptember 26. 18:52
Válasz erre
Szia Max!
Köszönöm! Erre voltam kiváncsi!
Gabi!
Nekd is köszönöm az alapvető információkért.

Üdv!
Kusti
Gabi 105115 2007. szeptember 26. 18:51
Válasz erre
IMG_0010_1
IMG_0010_1
IMG_0013_1
IMG_0013_1
IMG_0014_1
IMG_0014_1
IMG_0172_1
IMG_0172_1
IMG_0174_1
IMG_0174_1
IMG_0175_1
IMG_0175_1

Sziasztok!
Egy kis Ford frissítés. A mostani zsúfolt hétvégék miatt nem sokat haladtam, csak a motort szögelgettem egy kicsit, meg a váz elejét. A motort teljesen szét kellett szedni, mert az olajteknő nem jól állt, valamint kellett rá egy váltó, ami egy bontott Volvoé lett. Megcsináltam rá az új szívórészt is. A vázat elvágtam, és az elejét összeraktam, majd ehhez alakítom a hátulját, hogy stimmeljen a tengelytáv. A hátsó híd laprugós Volvo lesz.
Gabi
Gabi 105114 2007. szeptember 26. 18:47
Válasz erre
Szia Kusti!
max megadta a megoldást!
Gabi
max 105113 2007. szeptember 26. 18:32
Válasz erre
rajz

készitettem egy rajzot.
rajz

kusti!
max 105112 2007. szeptember 26. 18:14
Válasz erre
Kusti 105111 2007. szeptember 26. 17:56
Válasz erre
Gabi!
Ami még kellene az az ha a spoilert lefekteted sik felületre akkor mekkora a hajlása hossza. Tehát a spoiler allja és teteje közti távolság a sik felületen mérve. (talán érthető :S ):D
Kusti
Kusti 105110 2007. szeptember 26. 17:53
Válasz erre
Szia Gabi!

Csak a méretek kellettek a másoláshoz. Ha az nem sikerül akkor kellene nekem a tiéd vagyis annak egy műgyanta másolata (ha megoldható).

Köszönöm!
Kusti
Gabi 105109 2007. szeptember 26. 17:33
Válasz erre
Szia Kusti!

80 mm széles, és 55 mm a magassága, de ez ívben van. Addig szívesen odaadom az enyémet amíg lemásolod, vagy mintának kell, mert nem most rögtön kell, csak majd később.
Gabi
Csabi 105108 2007. szeptember 26. 16:10
Válasz erre
Szia Kusti!

A cégtől vitték be a postára a többivel együtt, biztosan odaér.

Csabi
Kusti 105107 2007. szeptember 26. 15:24
Válasz erre
Szia Csabi!

Nem szeretnék pofátlannak tűnni, de a boríték még nem jött meg. Ha feladtad hétfőn akkor valami baj van... :( Pedíg már úgy várom!!! Meg le is kéne koszolnom telljesen a TurboStart.
Köszönöm megértésed.

Üdv!
Kusti
Ati 105106 2007. szeptember 26. 13:06
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi mindenkinek!

A kritikát is, a fényszórókat megigazítottam, nekem fel se tünt, köszi zsolesz!
A kipufogó a jobb oldali tank mellett fut az alváz mellett, nem is látható szinte!
Azi indexek és a helyzetjelzőket már nem bántom.

Ati
Csabi 105105 2007. szeptember 26. 11:43
Válasz erre
Sziasztok!

Tegnap dobozbontás volt nálam. Scania LB 141. Némi átalakítást fog szenvedni, a HC a 140 Super típust használta. A homlokfalat már megcsináltam, szárad a tömítőanyag. Este teszek fel képeket.

Ati! Egyetértek Zsolesszel, ha kijavítod a felsorolt apróságokat, sokkal jobb lesz az összhatás.

Üdv,
Csabi
zsolesz 105104 2007. szeptember 26. 10:57
Válasz erre
Ennek a típusnak hol van a kipufogója?
zsolesz 105103 2007. szeptember 26. 10:54
Válasz erre
Szia Ati!

Kúl a verda:-)),összességében szép,azonban megjegyeznék egy két apró hibát,építő jelleggel:
a fényszórókat be kellene állítanod,ferdék
az indexek,és a fülke feletti helyzetjelzők csak króm alappal érvényesülnek.
A festés szép lett,gratula!

üdv:zs.
Russell 105102 2007. szeptember 26. 09:48
Válasz erre
Szia!

Én egy darab vattát csomagoltam be szövetanyagba, majd az alulra kerülő - tehát nem látható - részén pillanatragasztóval összefogtam.
Készítheted még Fimo hőre keményedő gyurmából, vagy Das levegőre keményedő modellező "gyurmából", vagy műgyanta hulladékból, vagy Pzsből, azt bevonva textillel.

Ha jól látható helyen lesz, kicsit jobban figyelj a kidolgozásra! Nekem egy sötét sarokban van, így nem tökéletes, inkább csak illúzió...

Üdv:
Russell
Z63 105101 2007. szeptember 26. 08:08
Válasz erre
Szia Bill!
Ajánlom, próbáld ki az Alteco márkájú A+B Putty-t.Tescoban kapható, kb.1000,- Ft.A két komponenst összegyúrod, nagyon jól rátapad a felületre, aztán nyálas, vagy vizes kézzel el tudod simítani.Néhány óra alatt kikeményedik.
Üdv, Zoli
gordon24 105100 2007. szeptember 26. 07:07
Válasz erre
SziasztOK!!

Elég rég jártam erre és má megint gyönyörü dolgokat látok.
Gratula mindnkinek.

Én sajna most leállltam ,pedig azt gondoltam hogy tudom folytatni a potokat, de közbe jött egy garázs vakolás (kömüves a szakmám [nem ebbe dolgozm}). Ugyhogy most pihennek a vasak. Remélem minnél hamarabb ujra neki tudok látni majd.

Üdv:
Galambos Péter
Kusti 105099 2007. szeptember 26. 07:00
Válasz erre
Gabi!

Légyszives mérd le nekem a RÁBA spoilernek a méreteit! Szélesség, magasság, stb...
Előre is köszönöm!

Üdv!
Kusti
Kusti 105098 2007. szeptember 26. 06:59
Válasz erre
Szia Ati!

Nagyon szép lett a vas. Gratula hozzá!

Üdv!
Kusti
Ati 105097 2007. szeptember 26. 04:33
Válasz erre
DSC09984
DSC09984
DSC09985
DSC09985
DSC09986
DSC09986
DSC09988
DSC09988
DSC09989
DSC09989
DSC09992
DSC09992
DSC09993
DSC09993
DSC09983
DSC09983
DSC09980
DSC09980
DSC09979
DSC09979

Sziasztok!

Elkészült T600-as.
Már csak egy két apróság hiányzik!
A képen kicsit látszik a bal első kerék egy kicsit csálé lett, azóta ezt orvosoltam.
Elég érdekes volt az első kerekek felrakása...az illesztésről meg ne is beszéljünk!

Ati
Kusti 105096 2007. szeptember 25. 19:33
Válasz erre
Szia Bill!

Szerintem azért lenne jobb a só-liszt mert az száradás után megkeményedik és jobban kezelhető (pl: festés).

Kusti
Bill 105095 2007. szeptember 25. 18:56
Válasz erre
Szia Kusti!

Só-liszt? Hmmm, erre nem is gondoltam. Így lehetne formázni... asszem megpróbálom. Még gondoltam gyurmára is, az milyen lehet? Elég picike kellene kb. 1x1 centis.

Bill
Kusti 105094 2007. szeptember 25. 18:31
Válasz erre
Szia Bill!

Az attól függ. Szövetből például. De méretaránytól is függ. Lehetne például só-lisztből is.

Kusti
Bill 105093 2007. szeptember 25. 13:36
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna valaki tippet adni, hogy és miből lehet élethű párnát készíteni? Maketthez természetesen.:)

Bill
Hawk 105092 2007. szeptember 25. 12:45
Válasz erre
Oke akkor majd leszedem ezeket :-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.