/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Nagytalpú 522643 2013. január 20. 19:40
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Sziasztok! Itt egy videó Atis témájáról,amit a gugli kidobott.Üdv ÉN :)
lukács zsolt 522617 2013. január 20. 16:22
Válasz erre
szia nem kiemeled a húzót hanem azon is lesüllyeszted a légrugót a fegyverzetre.így azok sem durranhatnak ki rosszkor és nagyobb terhelés marad a húzón,mert hiába tol a lecsúszó anyag gyakran a megsüllyedt autót nem képes kitolni és kellene egy kis vonóerő pluszba.
rolikacsa 522608 2013. január 20. 14:35
Válasz erre
Kép 434
Kép 434

Szia Mad Nick!

"kula bácsi" igen lesz.Italeris figurát alakítottam rá a budira a lábát láng alatt beljebb kellett idomítani.
Íme a kép amikor küzd :)...

Roli
Mad_Nick 522602 2013. január 20. 13:58
Válasz erre
Szia!
Az emberke kezén az órát és a karkötőt se felejtsd el kifesteni. Amúgy frankó lesz! A pottyantósban lesz "kula bácsi"? ;)
rolikacsa 522576 2013. január 20. 10:17
Válasz erre
Kép 429
Kép 429
Kép 441
Kép 441

Sziasztok!

Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.Igen ezeken jómagam is gondolkodtam, csak hát mikor a pótot építettemnem gondolkodtam diórámán.Húzó kiemelésére én is gondoltam, de már a scania is készen volt mire jött az alapötlet.Akkor ezen a billentés dolgon még gondolkodom.Maximum billentés utáni állapot, bár lehet maradok az eredeti elképzelésnél, fizikát meghazudtolva :), hisz látványba jobb lenne.
Gazdagodott az építkezés egy kis épülettel.

Roli
lukács zsolt 522572 2013. január 19. 23:54
Válasz erre
sziasztok,csatlakoznék az előttem szólókhoz.azért nem akartam eddig írni a billencs témához mert gondoltam már úgysem lesz szét vagdalva.így nem leengedett légrugókkal inkább egy elakadt,épp kiásás közbeni állapotot kellene megörökíteni.én leszoktam billentésnél engedni a húzót is mert miközben lecsúszik az anyag egyúttal..jó esetben..ki is tolja az autót.viszont már jártam úgy,hogy felfújva hagytam és billentés közben a húzó elemelkedett legalább 30 centire.meg ha billentés közben eldurran az egyik rugó szinte biztos eldől a műszer.talpi kolléga magát meg kiabáltam rádión karácsony előtt a soroksári végén...de hiába.jó bütykölést mindenkinek!
usatika 522542 2013. január 19. 19:25
Válasz erre
Sziasztok!

Csak megjegyezném ezen tipusú (schmitz Sk sorozat) billencsei egyszerre engedik le a három tengelyre az alvázat. Gyakorlatilag alig emeled a platót és már engedi is el a légrugókból a levegőt igy teszi stabilabbá a billentést.A többi meg úgy van ahogy az előttem szóló leirta
Atis 522534 2013. január 19. 18:18
Válasz erre
Szia Roli..

Első ránézésre ígéretesnek tűnhet, de mint szakmabeli.. szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ha rakományöntésről gondolkodol, olyankor az utolsó tengely teljesen leül, az első pedig felemelkedik. Gondolom a beragasztott tengelyeket már nem akarod szétaprítani, így viszont nem a legélethűbb. Ugyanakkor még 2 apróság amit csak a billencspótosok tudnak: az első hogy ömlesztett árunál sosem tudják egy kupacra leönteni az anyagot, a tetejét mindig lelaptja a platóajtó, s egy hosszúkásabb kupac lesz belőle.. oldalról nézve trapéz forma. a másik hogy az aláfutásgátló, rendszerint kap az anyagból, szal legalább odáig alácsurog a cucc.

Nekem tetszik.. beindította a fantáziám.:)
rolikacsa 522432 2013. január 18. 18:24
Válasz erre
Kép 384
Kép 384
Kép 411
Kép 411
Kép 414
Kép 414
Kép 417
Kép 417
Kép 418
Kép 418
Kép 420
Kép 420

Sziasztok!

Elkezdtem egy kis diórámát ,minden fajta ötlet nélkül, csak jött ami jött.Persze semmi sem végleges, meg semmi sincs lefestve.Az alapötlet az volt, hogy a billencs pótom ha egyszer kész lesz,(két éve úgy áll) akkor nem szimpla polcra kellene tenni.Ezért is van hogy kisérletezek koszolás terén, meg kérdezősködök annyit.Aztán mikor megcsináltam a nyomvájúkat, és ráhelyeztem a szerelvényt, még így üresnek tünt.Mivel borított állapotban akarom megjeleníteni, jött az ötlet hogy építési terület legyen.Persze még hiányzik a leboritandó árú, és még pár apróság.Legfőképp a koszolás ami aggaszt hisz még gyakorlom bár szerintem ezt a legnehezebb megtanulni.Egyenlőre így állok.

Roli
Zabos 522414 2013. január 18. 15:11
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem.
Keresem az italeri 785 freightliner aerodyna gépcsodát.
Ugyan is nem lelem sehol/ez az 1 hiányzik a FREIGHTLINER gépparkból/ezt a
típust.
Ha van valakinek 1 elvétve, megvenném.
Nagyon szépen köszönöm.:Zabos
Keri 522285 2013. január 17. 09:30
Válasz erre
Kusti 522265 2013. január 17. 00:03
Válasz erre
Szia Keri!

Csak neked!

sourkrautsmodeltrucks.com/
Gyorsan, mielőtt elfogy! :)

Kusti
Keri 522263 2013. január 16. 23:37
Válasz erre
500 tonna körüli összgördülő! Az már valami!

Ha már így belelendültetek az ausztrál témába,Kenworth S-modelt(S-900) gyárt valaki vagy tudtok átalakítóról hozzá 1:24-es méretben?

Keri
exec 522256 2013. január 16. 22:44
Válasz erre
tömören:
nincs
:D
DrJoci 522254 2013. január 16. 22:37
Válasz erre
Sziasztok !

Akkor felteszem a mindent eldöntő kérdést :D
Létezik olyan kitt ami beszerezhető (nem 50k-ért) félpotkocsi makett amit egy ausztrál Western Starra párosítani lehet ? :)
(linket is PLZ)

Válaszokat előre is köszönöm !
lukács zsolt 522226 2013. január 16. 20:14
Válasz erre
sziasztok exec kolléga úrnak igaza van!a legnagyobb bűn keverni az észak amerikai kombinációkat és járműveket az ausztrálokkal!rengeteg idétlenséget lehet találni a neten komolynak gondolt makettes oldalakon.ki vagyok tőlük.a h kombináció van általában használatban tartályosnak.a k jelű magánterületen mászkál általában 500t körüli összgördülővel,billencsként.az érdekessége,hogy gyakran 3 méteres nyomtávval építettek. j.smith&sons márkájú a legfelkapottabb.különleges megoldásuk a cummins signature 600 lóerős motorjával hajtott pótkocsijuk és dolly-juk.ezek is besegítenek rakottan.általában kenworth c510 húzza 19 literes cummins-szal 750 lóerővel.valóban ha már van ilyen extrém tankered az elé kell egy tripla difis westernstar bordáslemez sárvédőkkel,a pót alá meg legalább 3fix+1 bogie tengely szépen behavazva!
exec 522152 2013. január 16. 11:22
Válasz erre
Aust_config2
Aust_config2

Sziasztok,

A revell extrém tartályát nehogy ausztrál gépre rakd! Az inkább alaszka, meg az usa úttalan északi részein van használatban. Ausztrália valóban a nagy gépek hazája, de ott nagyon szigorú tengely szám/elrendezés/súly korlátozások vannak érványben, amelyek ráadásul még útvonal függőek is!
DrJoci 522112 2013. január 15. 22:03
Válasz erre
Szia Ádám16x

Én is hasonló cipőben járok :D Én egy üzemanyagoson vagy autószállítón gondolkodok :D
Meg a régi revelles extrém nehéz tartályosát néztem... :D
Ádám16x 522110 2013. január 15. 21:28
Válasz erre
A vontató már kész van, az egy Western Star. (az italeri australian truck-ja)
Az a bajom vele, hogy így egymagában nem néz ki jól szegény. :(
lukács zsolt 522107 2013. január 15. 21:20
Válasz erre
szia nagyon szép az öreg turbina,csak annyit,hogy a motorja egyszínű paradicsom piros.kissé narancspiros.ilyen műszerrel billencsezek csak a soros 14 literessel.rusnya de brutálisan masszív jószág.az olasz ipar egyetlen terméke amiért érdemes pénzt adni!360 lóerővel 52 tonnában sem jön zavarba,közel sem!a futómű ránézésre olyan mint akármelyik más kamioné de amit kibír embertelen!nem tagadja meg a nevét.a 80,90-es években csak szörnyetegnek hívták európában!ausztrálban az iveco-acco forgalmazta international turbostar néven,az amerikai international emblémájával,dupladifisben a 18literes v8-assal 480 le-vel.
lukács zsolt 522105 2013. január 15. 21:09
Válasz erre
szia,én is két ausztrál vontatót építek szimultán-soha nem készülnek el-!kár nyűglődni az ntfs pót beszerzésével mert legyártható sztirol lapokból és evergreen cuccokból.gumit felnit lehet külön venni.a hossza 40 láb kb 12m20cm +-20 cm.az állatosok-cattle roadtrain- 4,5 méter magasak,angol és ausztrál dili.nagyon melegen néznek ki szemből.a tengelyek régebben általában kör keresztmetszetű bpw,york stb.leginkább laprugósak és a tengelyek közt himbákra fekszenek fel a rugólapok.rossz úton ezek próbálják kiegyenlíteni a tengelyek nyomás különbségét.a másik régies ausztrál megoldás a 2-3 hurkás légrugó ami kéttagos laprugókötegre támaszkodik amik hátrafelé túl nyúlik két acél fül közé.a fülek funkciója annyi,hogy nagy súllyal történő kanyarodásnál nem engedi túlságosan csavarodni a rugókötegek első bekötési pontját.nem rossz megoldás mert ahogy exec írta sokat járnak offhighway-en az ottani kollégák!egyébként a 25 méteres max75 tonnásak még olyan környékre is be mehetnek mint pesten a blaha lujza tér és a nyugati környéke!picike túlzással!milyen vontatót építesz?
Neo954 521978 2013. január 14. 17:28
Válasz erre
201301145340
201301145340
201301145341
201301145341

Sziasztok!

Sikerült megoldanom a szíj problémámat, közben kiderült, hogy a T600-asba NTC400 Big Cam motor van, szóval most már egyenesben lesz a motor további építése.

Pár kép még festés előtt, végül is a gyártó csak egy spannolókereket hagyott ki, mert a főtengelyről az adagoló fogaskerekekkel hajtódik meg( milyen szép mondat :) ), én meg azt a szíjat hiányoltam.

Üdv.:Neo
fékkulcs 521556 2013. január 11. 17:36
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm a véleményeket,igyekszem megfogadni és tanulni belőlük.
Neo954 521548 2013. január 11. 15:25
Válasz erre
201301115329
201301115329
201301115330
201301115330
201301115331
201301115331
201301115332
201301115332
201301115334
201301115334
201301115333
201301115333

Sziasztok!

Haladtam a motorral, viszont most elakadtam, az történt, hogy egy szíjjal több van amit nem ír az összerakási sehova (képen a középső), viszont ha így rakom össze nem lesz hajtása az adagolónak, meg a klímakompresszornak.

Szóval, ha valaki rakott már össze ilyen amt/ertl cummins ntc blokkot, legyenszíves segítsen nekem feltenni a szíjakat. Köszönöm előre is.

Pár kép az eddigi állásról.

Üdv.:Neo
exec 521527 2013. január 11. 11:52
Válasz erre
fékkulcs,

szép, tiszta muinkának tűnik, főleg amennyiben egy nagyon új gép a cél. Ha használtabbat akarsz megjeleníteni, akkor egyre figyelj oda. Még az agyon ápolt gépeknél is megfilyelhető, hogy pár ezer kilóméter utána a turbó kipuff oldali ága, és a kipuff cső egy része rozsdás. Egyszerűen nem nagyon van festék, ami bírná ezt a hőterhelést (illetve nem éri meg alkalmazni.) A homlokfal mögötti rész viszont kifejezetten tetszik.

Üdv.
exec
exec 521525 2013. január 11. 11:49
Válasz erre
Ádám

Ausztráliában elég pontosan meghatározzák a szerelvényeket, mi és hol járhat. A tripel A dupble B doulbe, etc. mindre és a különbségeikre nem emlékszem pontosan. Általánosságban a tengely kiosztásáról és a nyeregszerkezet helyéről szól a leírás, ráadásul ezek a gépek elég sokat gördülnek földutakon. Az AMT kiadványa egyértelműen amerikai országúti modell ( a konvjban még látható is egy belőle), és az általam leírt kerékképleteknek sem felel meg, szóval én azt nem tenném ausztrál gép mögé. A másik viszont szinte beszerezhetetlen... Ördögi kör...

Szia!

exec
Ádám16x 521520 2013. január 11. 11:20
Válasz erre
Exec!
Egy ausztrál vontató kerülne elé.
Ádám
sziklakks 521518 2013. január 11. 10:32
Válasz erre
Helló! Nem kényeztetnek el kommentekkel... :/
Laikusként: nekem tetszik. Kicsit túl tiszta az ízlésemnek, de egyébként szép, tiszta munka.Egy kis kábelezés ráférne még viszont.
Tibchi 521501 2013. január 10. 22:33
Válasz erre
Szia!

Lehet hülye kérdés, de megvan még a Heli?
Üdv:
H
exec 521499 2013. január 10. 21:01
Válasz erre
Ádám,

az első ausztrál, a második amerikai. Mi kerül majd elé? A másodikat nem rég adták ki újra, itt is árulta valaki, nem is olyan régen. Az első az már más tészta. Kb beszerezhetetlen. Ha mégis van belőle, akkor mostanság bőve 100EUR fölé lövik be az árát...

Üdv.
exec
Ádám16x 521480 2013. január 10. 19:01
Válasz erre
trailer
trailer
trailer 2
trailer 2

Sziasztok!
Ezt a két trailert keresném! Ha van valakinek légyszi dobjon egy e-mailt!
E-mail: bereczki.adam16@gmail.com
Előre is köszi: Ádám
Neo954 521475 2013. január 10. 18:08
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm az infót! :)

Kicsit vastagnak találom a cső anyagát, megpróbálkozom vele elöször saját erőből, aztán majd kiderül ha beborul. :)

Üdv.:Neo
George 521462 2013. január 10. 13:43
Válasz erre
al49
al49

Kipufogót lehet kapni a KFS honlapján szereplő, e-mail címen.

Aki gyártja annak van külön elérhetősége, azt az alkatrész felsorolásban megtalálod.

www.kitformservices.com/metal.html
Kusti 521460 2013. január 10. 13:20
Válasz erre
Szia Neo!

A KFS gyárt ilyet, fém csővel, maratott védőráccsal.

www.kitformservices.com

üdv!
Kusti
Neo954 521458 2013. január 10. 11:28
Válasz erre
HPIM0558
HPIM0558

Sziasztok!

Nagyon szépek a munkák!

A minap leporoltam a T600-as dobozát, és egy kicsit kedvet kaptam építkezni, haladgatok a motorral, illetve összeragasztottam az aerocab hálófülkét is.
Majd rakok fel képeket.

Olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja véletlenül valaki, hogy ilyen( a képen látható) kipufogót gyártanak-e illetve hol lehet beszerezni?

Üdv.:Neo
Yuki 521432 2013. január 9. 19:24
Válasz erre
Daf 2
Daf 2

Sziasztok!

Jelenleg így állok a Daffal,még csak szárazon van a fülke,hamarosan elkészül,még a belseje van hátra és a matrica meg a lakkozás.

Üdv:István.
94-es Norbi 521367 2013. január 8. 21:45
Válasz erre
Nagyon szép :) Gratula még egyszer ;)

Rolikacsa: Brüsszelin voltál? ha igen hagy kérdezzem már meg hogy volt valami újdonság bent? Értem pótkocsi,kamion :) Tervezem hogy elnézek felé csak sosincs időm :(
rolikacsa 521344 2013. január 8. 19:29
Válasz erre
Ja persze bontatlan csak más képet nem találtam neten róla...
rolikacsa 521343 2013. január 8. 19:28
Válasz erre
DSC00883
DSC00883

Sziasztok!

Minap jártam szegeden a makettboltban és e darabon esett meg a szemem.Ha valakit érdekel tudok segíteni a beszerzésében ha meglesz addig 17000 ért láttam ha jól emlékszek.
Elérhetőség adatlapomon

Üdv Roli
Lacika09 521311 2013. január 8. 16:43
Válasz erre
Sziasztok...

Egy kis nézegetni való www.youtube.com/watch

Üdv Lacika
94-es Norbi 520777 2013. január 3. 21:49
Válasz erre
Hmm... Megfontolandó :) E-mail-en írd le hogy mennyibe fájna és milyen állapotban van :)

fékkulcs: Nagyon jól néz ki :)
Tami 520751 2013. január 3. 19:53
Válasz erre
Üdv!
Nekem a 3809-ből van egy darab eladó!
fékkulcs 520741 2013. január 3. 18:58
Válasz erre
A kezdet
A kezdet
Kép 763
Kép 763
Kép 764
Kép 764
Kép 766
Kép 766
Készen
Készen
Kép 757
Kép 757
Kép 760
Kép 760
Kép 758
Kép 758
Kép 759
Kép 759
Kép 761
Kép 761
Kép 762
Kép 762

Sziasztok!
Ha lassan is de elkészült az Iveco Turbostar.Íme egy pár kép róla.Vélemények jöhetnek.
94-es Norbi 520598 2013. január 2. 23:14
Válasz erre
Üdv. Első sorban utólag mondanám hogy Boldog Új Évet minden makettezőnek :)
Érdeklődnék pótkocsik után hogy esetleg a közel jövőben vennék a következőkből
No.3835
No.3813
No.3809
Ezekből bármelyik érdekelne.
gumikacsa 520553 2013. január 2. 19:13
Válasz erre
lista
lista
kepek01
kepek01
kepek02
kepek02
kepek03
kepek03

Sziasztok!

Maratások főleg (de nem csak) kamionosoknak. A lista az első képen, lassan, de folyamatosan frissül. A többi képen a képek, a számok alapján a listáról beazonosíthatók.

Elérhetőség: tibi_1978@hotmail.com
kisfiam 520401 2013. január 1. 14:41
Válasz erre
U.I.:

Csere érdekel gyári dobozos Italery I. M.A.N.,ill. Rába fotómaratás ,Rába építéshez.

Érdeklődni: Harminc-kilenc-ötszáz-421 vagy
ZOLTANpontBALINTkukacHOTMAILpontHU
kisfiam 520399 2013. január 1. 14:34
Válasz erre
Italery kiegészítő
Italery kiegészít...
Italery kiegészítő 2
Italery kiegészít...
Suzuki
Suzuki
Suzuki 2
Suzuki 2
Helikopter
Helikopter
Helikopter 2
Helikopter 2
Helikopter 3
Helikopter 3
Ford model A
Ford model A
Ford model A 2
Ford model A 2
Ford model A 3
Ford model A 3
Kenworth
Kenworth
Kenworth 2
Kenworth 2
Kenworth 3
Kenworth 3
Kenworth 4
Kenworth 4

Sziasztok

Előszőr B.U.É.K

Lenne pár eladó makettem:
-Italery kiegészítő a matricákat kivéve komplett, bár nagy része még megvan a matricáknak is.Ára legyen : 3000 Ft
- Suzuki Jimmy,Samurai komplett. Ára legyen : 5000 Ft
- 1/24-es huggys helikopter (nagyon ritka ilyen méretben) csak sajnos már le van festve ,de szerintem menthető rakománynak kiváló! Ára legyen : 2000 Ft
-1/16-os Ford model A komplett. Ára legyen : 18000 Ft
-1/16-os Kenworth W 900 komplett Monogram ,de elkezdett a motor már össze van rakva és lefestve. Ára legyen : 18000 Ft
Yuki 520359 2012. december 31. 22:00
Válasz erre
Sziasztok!

Boldog új évet kívánok minden kamionos és makettező társamnak.

Üdv:István.
mickey68 520314 2012. december 31. 16:34
Válasz erre
Sziasztok.
A feleségem kérte, hogy egy "csajos" kamiont is készítsek. Csajos matricához, gondoltam csajos szín is dukál ( Humbrol Sunset Red Metal). Ezért kicsit meglepő, de nekem tetszik.
Üdv: Mickey68.
Atis 520306 2012. december 31. 15:54
Válasz erre
B
B
U
U
É
É
K
K

Minden Kamionos Kollégának...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.