/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 104117 2007. augusztus 2. 10:36
Válasz erre
Brúró! Bocsi
Ati 104116 2007. augusztus 2. 10:35
Válasz erre
Szia Kusti!

Jó lesz a félpót! Az arányokat honnan szetted? Milyen anyagból készíted?
Érdekelne engem is ez a saját elkészítés dolog, de addig még van tanulnivalóm a témában.
Marha jó hogy magad készíted el!
Örülök hogy hasznát tudtad venni a cuccnak, én nem tudtam volna mire használni.

Szia Brónó!

Köszi a mailt mégegyszer!

Ati
gumikacsa 104115 2007. augusztus 2. 08:36
Válasz erre
Szia Csabi!

Őőőő, nem a a makett összeállítási útmutatójára gondoltam, hanem az igazi típuskönyvére, vagy szerelési útmutatójára. Azért kösz.
Csabi 104114 2007. augusztus 2. 08:29
Válasz erre
Szia kacsa!

Nekem is ilyen volt az első szórópisztolyom, 6 évet bírt ki. Nagyobb felületek festésére nem igazán alkalmas (max. 50 mm átmérőt terít).
Az IVECO összeépítési útmutatót holnap felteszem ide.

Üdv,
Csabi
gumikacsa 104112 2007. augusztus 1. 22:07
Válasz erre
pityu
pityu

Sziasztok!

Sikerült szert tennem egy egyszerűbb szórópisztolyra. Nem tűnik jobbnak, mint az egykori revell 2500 Ft-os pisztolyai, de remélem, erre-arra jó lesz. Tervben van komolyabb pisztoly is, de építkezem, és nyakamon a költözés (ezért nem halad a merci és a pót sem), de hamarosan. Már csak kompresszort kellene gyártanom... :D

Iveco Turbo Star szerelési útmutató esetleg nincs meg valakinek (vagy típus füzet, vagy ilyesmi)?

Valaki esetleg elkészítene nekem pár formát, formagumiból? Műgyanta részt már megcsinálnám.
Kusti 104111 2007. augusztus 1. 18:47
Válasz erre
HPIM0952
HPIM0952
HPIM0955
HPIM0955
HPIM0956
HPIM0956

Üdv mindenkinek!

Ebben a jó időben ahelyett hogy kint lennék haladtam egy kicsit a sokadszor elővett Scratch-billencs félpótommal. Az Ati kollégától kapott légrugók segitségével nekiestem a futóművek véglegesítéséhez. Lassan elekzdem a HC projektet is, valószínűleg holnap hozzák házhoz a traktor a HC szerelvényhez. Már alig várom... :D

Gabi! A Merga nevében köszönöm a dicséretet! :D

Kusti
Ati 104110 2007. augusztus 1. 14:07
Válasz erre
Kusti 104109 2007. augusztus 1. 12:05
Válasz erre
Szia Csabi!

Köszönöm a képanyagot! Az uccsó képen a TurboStar után is gömbölyü a légkondi a póton! Nem kell scratchelni. De lesz benne vmi eredeti azt megigérhetem! :D

Kusti
Csabi 104108 2007. augusztus 1. 10:57
Válasz erre
20.3405.7_0041
20.3405.7_0041
20.3408.3_IMG_0003_1
20.3408.3_IMG_0003_1
Diverse0089_www.kepfeltoltes.hu_
Diverse0089_www....
HC_Turbostar_www.kepfeltoltes.hu_
HC_Turbostar_www....

Bocs, a képek...

Csabi
Csabi 104107 2007. augusztus 1. 10:53
Válasz erre
Kusti!

Hűtő ügyben egy kis háttéranyag.
Csabi 104106 2007. augusztus 1. 10:47
Válasz erre
Ackermann Mercedes 4
Ackermann Mercedes 4

Szia Kislőcsös!

Betűtípus ügyben hozzád fordulok. Ez is HC-s, tudsz róla valamit (esetleg a volt kollégád apukája)?

Üdv,
Csabi
Kusti 104105 2007. augusztus 1. 10:40
Válasz erre
Szia Csabi!

Egy fél-scratch Schmitz hütős félpótkocsi! Csinálok rá másik Légkondit mert a HC nem használt gömbölyű Carrier-eket.

Kusti
Csabi 104104 2007. augusztus 1. 10:23
Válasz erre
mögött
Csabi 104103 2007. augusztus 1. 10:23
Válasz erre
Szia Kusti!

Mi lesz az Iveco mögott?

Csabi
Kusti 104102 2007. augusztus 1. 10:21
Válasz erre
Szia Ati!

Megjött a cuccos! Nagyon szépen köszönöm!

Kusti
Kusti 104101 2007. augusztus 1. 09:54
Válasz erre
Szia Csabi!

A HC-s Iveco-t úgy tervezem! :D

Kusti
Ati 104100 2007. augusztus 1. 09:30
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek! :) Örülök, hogy tetszett a munkám!

Ati
Bebá 104099 2007. augusztus 1. 09:04
Válasz erre
Helló Csabi!
Köszönöm a fáradozást!
Bercibá
Brúnó 104098 2007. augusztus 1. 08:42
Válasz erre
Sziasztok!
Feltöltöttem a Mancis képeket:) Sok nem lett jó sajna mert éjszaka volt:(
public.fotki.com/airfilter/others/
Brúnó
Csabi 104097 2007. augusztus 1. 07:44
Válasz erre
Halihó Ernő!

Tüzetesebben átnéztem a Heller pótot, és nagyon jónak minősítem. Opcióként az egyik oldal fele (osztott ponyvás) megépíthető felhajtott ponyvával. A rakoncák és az összekötő falécek kidolgozása klassz, az oldalfalak lehajthatóak.
Megérte...

Köszi,
Csabi
Csabi 104096 2007. augusztus 1. 07:35
Válasz erre
Szia Kusti!

Gyönyörű gépeket építettél! Most már jöhetnek a hosszabb (félpótos)diorámák!

Üdv,
Csabi
Csabi 104095 2007. augusztus 1. 07:33
Válasz erre
Szia Ati!

Csak ismételni tudom Brúnót! Nagyon tetszik a színösszeállítás,a váz kábelezése is élethű.
Gratulálok!

Csabi
Csabi 104094 2007. augusztus 1. 07:31
Válasz erre
Szia Berci bá!

Köszönöm a képeket! Valóban nem találtam tartályt és konzolt sem. Mindenféle apró vacak van, de ami kellene, az sosincs...
Múlkoriban Gabi küldött nekem egy Iveco tankot, mert az enyémet lemostam nitróval.

Üdv,
Csabi
Emerick 104093 2007. július 31. 22:18
Válasz erre
Köszi Neked is, Max!

Bár azért az előző szögletesebb dizájn nekem jobban bejött, mint ez a kis kerekített szem (fényszóró). De a kocsi szenzációsan szépnek tűnik! :) Nem?

E.
max 104092 2007. július 31. 22:08
Válasz erre
Emerick 104091 2007. július 31. 21:56
Válasz erre
Köszi Gabi!

Ez a Sprinter nagyon szép! A többit is majd figyelni fogom! :) (pl az Ategonál is csak a fülkét és az alvázat használnám fel. Ennek örülök, hogy a Revell előhozakodik vele.)
Addig meg tényleg marad a közeljövőben beszerzendő MAN TGA átszabása. (fülketetőt lekapom, fülke hátfala és a gallér fel se kerül, alvázat meghosszabbítom és egy speckó felépítmény kerül megépítésre a nulláról. :) Direkt nem mondom tovább, mert majd meglepi lesz. :D Ízelítőnek elég ennyi... ;)

Üdv:
Emerick.
Gabi 104090 2007. július 31. 21:42
Válasz erre
217
217

Szia Emerick!
MB Atego lesz a Revellnél, igaz tűzoltó változatban, de alapnak jó lehet. MAN TGL talán az Emeknek van, de lehet, hogy csak rövidfülkés TGA kabinja van, abból lehet átszabni. És létezik Sprinter is, tavaly ott volt Jabbekében Henrik Andersen mentőja, ami nagyrészt saját építés.
Gabi
Emerick 104089 2007. július 31. 21:37
Válasz erre
Sziasztok!

A kérdésemben benne lesz a válasz. Jól látom, hogy nem látom, miszerint MB Atego, MB Sprinter és MAN TGL 1/24-ben nem létezik? (Csak 1/87ben, vagy kisebben találtam pl Sprintert. Azt az igazi ám átalakítani... :)) Marad a saját építés tetőtől talpig, illetve orrtól farig (?). Ezen a téren nekem elsősorban a járművek frontoldalának a megépítésével lenne. Ugyanígy jártam a klasszikus kocka Kamazzal is. Az is csak 1/43-ig létezik. De ez utóbbi ezer százalék, hogy egyszer megépül. :)

Urak!
Nekem is tetszenek a kamcsik! Gratula és mély meghajlás a művek és mestereik előtt! :D

Üdv:
E.
Gabi 104088 2007. július 31. 21:19
Válasz erre
Szia Ati, Kusti!

Gratulálok mindkettőtöknek, nagyon szép Mergák lettek!
Gabi
max 104087 2007. július 31. 21:05
Válasz erre
kusti!
jól nézki a mercid, tetszik! bár én a króm felniket hanyagoltam volna! amúgy bejövős.
Brúnó 104086 2007. július 31. 20:59
Válasz erre
Szia Ati!

Szerintem baromi jó lett a Merga! A színeket nagyon eltaláltad, és jól eltaláltad az arányokat is, se túl sok, se túl kevés a betétszínből! Végre egy merész és egyedi festés:) Kicsit sajnálom, hogy a lakkozás elmaradt, de majd a következőnél. Jól tetted, hogy levetted azt az izét az ablak fölül.
Nagy gratu hozzá.

Brúnó
max 104085 2007. július 31. 20:42
Válasz erre
gordon24 104084 2007. július 31. 19:48
Válasz erre
Szia KUSTI És ATI!!

Ati nagyon szép lett gratula. Nekem a szine nem tetszik de ez már nem az én dolgom. Az elkészitése nagyon remek! Szóval tényleg grat!

Kusti!
Ez a dioráma ezzel a két géppel jobb! A Merga egyszerüen gyönyörű. Ja és a Scania is! Grat 1000xgrat!

üdv:
gordon24
Kusti 104083 2007. július 31. 19:03
Válasz erre
HPIM0944
HPIM0944
HPIM0945
HPIM0945
HPIM0946
HPIM0946
HPIM0947
HPIM0947
HPIM0948
HPIM0948
HPIM0949
HPIM0949

Üdv!

Dioráma, kicsit másképp! A ZEG-i verseny egyik résztvevője. :D

Kusti
Ati 104082 2007. július 31. 18:03
Válasz erre
DSC09776
DSC09776
DSC09777
DSC09777
DSC09778
DSC09778

Javítottam egy két dolgon, de most már békénhagyom.
A tetőablak igaziból is így felfelé nyílik.
Esetleg még, ha szerzek egy kicsit vékonyabb kábelt, akkor majd az még csere lehet.

Köszi Kusti, Ernő, Cement.

Ati
Erno-945 104081 2007. július 31. 16:00
Válasz erre
Szia Ati!
Nagyon szép a Mercedes.
945
Kusti 104080 2007. július 31. 15:27
Válasz erre
Szia Ati!

Jó lett a masina.

Pár dologba azért mégiscsak belekötnék ha nem baj!
1.A tetőablakot mivel támasztottad ki? Ha nyitva akarod hagyni akkor inkább kérj képeket a dologról hogy hogy van élőben nyitva.
2.A villany-levegő-fék-kábelek a fülke mögött túl vastagok és az elhelyezésük se az igazi. Csak 4 kell maximum plusz egy vékony ha olyan a félpótkocsi. A végeiket inkább rejtsd el valahová és csavard meg a kábeleket de ne állitsd fel őket a nagyvilágba. próbáld megcsinálni vmi finomabb drótból amit lehet hajlítani mindenfelé.
3.Az ablakok felett az a párkány az micsodi?

Remélem nem veszed bántásnak, nem annak szánom a dolot. Nem kötelező megfogadni se, csak szerintem így élethűbb lenne a vas.

Üdv!

Kusti
Cement 104079 2007. július 31. 15:25
Válasz erre
Ati!
SZép lett.
Egy kis kritika:
-A hátfalon szerintem sok lett a kábel.
Cement
Ati 104078 2007. július 31. 14:25
Válasz erre
DSC03946
DSC03946
DSC03947
DSC03947
DSC03948
DSC03948
DSC03959
DSC03959
DSC03932
DSC03932
DSC03916
DSC03916
DSC03957
DSC03957

Sziasztok!

Ma elkészült az Actros!

Ati
exec 104077 2007. július 31. 13:24
Válasz erre
Kusiti,

ha hülye Rába "fejlesztéseket" akarsz látni, akkor menjél ki a roma utazó vidámparkokhoz. Egy sufni tuning Rábának, aláfeküdtem, élmény volt. Dobra heggesztett kályha könyök, és kályhacső, ami a fülke teteje felett ért véget, mint felső kipuffogó... stb ;)
exec 104076 2007. július 31. 13:22
Válasz erre
Valahogy a revell 1:25-ösei jobban vonzanak, mint az Italerik. VOlt szerencsém a Revell 1:25-ös Volvo F12-eséhez, az nagyon fasza kis makett volt! Az alábbi DAF-ok is megvannak, hát gyengébbek. Mindegy, abból a hosszú alvázasból majd kihozok valamit, ha egyszer nekilátok. Egyébként nekem nem tetszik ez a spoiler...
max 104075 2007. július 31. 13:04
Válasz erre
DAFdakspoiler-vi
DAFdakspoiler-vi
DSCN1725
DSCN1725
DAF330001-vi
DAF330001-vi

helló exec!
valóban voltak ilyen tető spoilerek, de nem teljesen olyanok, mint amit az italeri rátett arra a DAF-ra! mutatok két, egy átépitést és az eredetit! szerintem elég látványos a különbség! a harmadik képen pedig a gyógyir! revell...

max
Krisi 104074 2007. július 31. 11:56
Válasz erre
Köszönöm a segítséget! Már csak a lámpa méretei kellenének...
Kusti 104073 2007. július 31. 11:42
Válasz erre
Exec!

A kitben tényleg egyben van a tetővel sajnos, ha én valaha is hozzájutok egyhez akkor én is biztos hogy levágom róla a fenébe. És ha még megvan itt kis falunkban az a RÁBA akkor csinálok pár képet és megmutatom hogy ennél hülyébb gyári spoilerekkel is jártak! :D De az a RÁBA Gabi képei közt az tényleg szép.

Kusti
Erno-945 104072 2007. július 31. 11:39
Válasz erre
Sziasztok!
Kezdek magamhoz térni az éjjeli,hajnali sokk után.Brúnó nyomatta mint az ördög!!!
A világ három csodája:automata váltó,nutella,X-akták.
Képek este.
945
exec 104071 2007. július 31. 11:34
Válasz erre
Kusti!

A DAF 3300-as kitekben bizony egybe van öntve az a spoiler a tetővel, és számomra elég hülyén nézett ki, ezért a RÁBÁMnál szétvágtam azt. Arra akartam utalni, hogy ezek szerint ilyen hülye spoilerrel is jártak RÁbák, csak fel kellene kicsit javítani.
Kusti 104070 2007. július 31. 11:26
Válasz erre
Szia Ati!

Köszönöm szépen!

Brúnó!

Az a MAN teljesen megvonta tőled az igazi vazatési élményt! :D De gondolom így is extázis volt! :P

Exec! A RÁBA spoilere az csak úgy tünik mintha egybe lenne öntve. Egyben le lehet venni a tetejéről. Már csináltam... Macera! :D

Kusti
Ati 104069 2007. július 31. 11:12
Válasz erre
Szia Brúnó!
Jó kis élményben volt részetek! :)

Szia Kusti!
A cuccot amit kértél feladtam!

Ati
Bebá 104068 2007. július 31. 08:57
Válasz erre
csabi009
csabi009
csabi 010
csabi 010
csabi 011
csabi 011
csabi 012
csabi 012
csabi 014
csabi 014
csabi 018
csabi 018
csabi 015
csabi 015
csabi 016
csabi 016

Helló Csabi!
Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. Nos itt vannak az ígért képek
ma szép idő van.Két másmilyen kép csak mutatóba.
Brúnó 104067 2007. július 31. 08:51
Válasz erre
Sziasztok!

Tegnap délután hat előtt tíz percel felkérést kaptam, hogy vigyek le Vas megyébe egy MAN TGA gépest. Természetesen azonnal igent mondtam:) Az indulás kicsit későre sikeredett (lemerült aksi, tankolás, stb.), de este 9 körül már úton voltunk. Elől ment Ernő-945 a kombi Vovával, én meg mögötte a Mancival. Hajnali fél kettő körül megérkeztünk, ott elvontattuk a lerobban másik Mancit, és irány haza. Hazafelé én vezettem a Vovát is, kb. 450km vezettem az éjjel. Hajnali négykor dőltem az ágyba, most meg mehetek dolgozni a rendes melóhelyemre. Hatalmas élmény volt vezetni azt a nagy dögöt:) Kicsit tartottam a váltásoktól (mikor van alsó sor, felső sor, hanyadikban vagyok), de ez egy teljesen automataváltós bringa volt. Lehajtottam a könyöklöt, és csak nyomtam a gázt:) Baromi csendes volt a gép, a fülkében semmit nem lehetett hallani. Ráadásul ez egy XXL verzió volt, 460 lóvas. Nagggyyyooonnn volt! Képek lesznek, Ernő gépével csináltuk, gondolom ő még alszik most:)

Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.