/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 103162 2007. május 15. 18:10
Válasz erre
3061363061366562
3061363061366562
3434313865356331
3434313865356331
3661616239653365
3661616239653365

Szia modellpapa!
Érdekes téma ez a padló alatti motor. Van aki azt mondja, hogy ez is okozta a Büssing bukását, de, hogy nem vált be az biztos. Sokkal több hátrány származott a szerelési nehézségekből, mint a hely megtakarításból. A gépkocsivezetők nem szerették, mert bármi baja volt alá kellett mászni, és az nem egy kellmes dolog. Különben meg lehet építeni makettben is, mert egy német srác, Martin gyárt ilyen fekvő motorokat, bár az inkább buszhoz való, de a kamionba is be lehet tenni. Jabbekében lehetett is venni, meg én beszéltem is vele róla. Asszem 23 euro körül van, mondjuk szerintem simán meg lehet szkreccselni is.
Gabi
945 103160 2007. május 15. 13:38
Válasz erre
IV 1
IV 1
IV 2
IV 2

Sziasztok!
Raktam az elejére pár drótot.A hűtőrács nekem nehéz feladat,állandóan lemászik.
945
exec 103158 2007. május 15. 08:33
Válasz erre
Ákos!

Csak nem készül megint valami finomság? Még megtérsz a végén és elkezdesz kamionozni :)
modellpapa 103155 2007. május 14. 23:57
Válasz erre
Buessing-BS-16-Haas-(Uhl)
Buessing-BS-16-Haas...

Szó volt a padló alatti motorról.
Valóban a Büssing használta, majd a cég átvétele után az MAN is megtartotta a konstrukciót. Unterflur volt a neve (padló alatti)
Az F8-as fülke alatt úgy kb. 1991-ig gyártásban maradt.
Az F90-esből is készült 2db prototípus padló alatti motoros tgk. Az érdekesség, hogy az egyik összkerekes volt közülük és mindkettő nyergesvontató volt. Sorozatgyártás nem lett belőlük.
Gabi 103154 2007. május 14. 22:29
Válasz erre
Akos 103151 2007. május 14. 21:42
Válasz erre
Sziasztok!
Sajnos elkevertem az Italeri kiegészítő készetében lévő összeállítási rajzot. Az darué kellene csak. Scan vagy fotó is jó. Előre is köszönöm!

Még egy kis nyálcsorgatás (igazán nagy mennyiségű ami kamionmakett):
tahlborn.web.aplus.net/tim.htm
945 103150 2007. május 14. 21:09
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Nagyon szépen köszönöm!!!
945
Keri 103149 2007. május 14. 21:08
Válasz erre
Ú,miért nincsen nálunk is ilyen treffen?!:-)
DjBogyi 103148 2007. május 14. 20:43
Válasz erre
Szia 945! Nos, kukás témakörben, ami a LIAZokat illeti:
www.liaz.developstudio.com/prosp.php - a lap alja felé vannak a forgódobos és tömörítősök.
www.liaz.cz/rada_rt_prospekty.php - itt meg az elején találod az öreg búbos szemetest. (forgódobbal, szerkezeti ábrával)
Gabi 103147 2007. május 14. 20:05
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis esti nyálcsorgatás...

www.lkw-infos.eu/st-muenchen-2007.htm

Gabi
Kusti 103146 2007. május 14. 14:24
Válasz erre
Szia! Köszi!
A Muscle cars and Hot rods topikban nyomon tudod követni ( mégha nem is kamion :D )
Kusti
sib 103145 2007. május 14. 14:23
Válasz erre
scania_105_1
scania_105_1
scania_105_2
scania_105_2
scania_105_3
scania_105_3
scania_105_5
scania_105_5

945!

Minden ami kukás?
Scania 30 méteres magasságból :)
győri kom.szol.

Üdv
gordon24 103144 2007. május 14. 14:02
Válasz erre
Szia!

Az komoly! Én is birom ezeket az amcsi gépeket. Igaz nekem csak NASCAR gépeim vannak. Sok sikert hozzá!

Gordon
Kusti 103143 2007. május 14. 11:36
Válasz erre
Gordon!
Hát pénzhiány is közbeszól meg csinálok egy verdát éppen, egy 1979-es Pontiac TRANS AM-et ami a kedvenc verdám amiota az eszemet tudom, most azzal bajlódom... De nem térek meg a ,,puhatestűekhez", igérem! :D
Kusti
gordon24 103142 2007. május 14. 08:04
Válasz erre
Szia Kusti!

Szeretném nagyon szépen megcsinálni.. Egyenlőre sikerült minden amit meg akartam csinálni. A kasztnitól tartok kicsit. Azt nagyon nehéz lesz szépre megcsinálni.
De remélem a legjobbakat..

Hogyhogy elkellett napolnod? Mi történt? Pénz hiány lépett fel?

Üdv:
Gordon
Kusti 103141 2007. május 14. 06:51
Válasz erre
Gordon! Nagyon jó lesz! Ahogy a képekből kiveszem nagyon részletesen dolgozod ki a gépet! GRAT! Nekem sajna el kellett (Hó)napolnom a SCANIA projektet.
Kusti
gordon24 103140 2007. május 13. 20:18
Válasz erre
Szia!!

Köszi, és igen.. Még mindig ott nincs helyem máshova rakni. Nem zörgeti ezért nem gond. És jól és néz ki..

Üdv.
gpn 103139 2007. május 13. 20:08
Válasz erre
Szia Gumikacsa! A Dafokba, a Man-ekbe, és a Volvo VN ekbe nincs motor, a többibe tudtommal mind van, még ha a valósággal nem is megegyező, de van.
Szia Gordon! Jól néz ki a scania alváza. A hangfal még mindig a makettes polcodon van? :)
gordon24 103138 2007. május 13. 19:25
Válasz erre
Szia!

Szerintem az csak egy egyedi eset lehet. Van még pár italeri makettt amibe nincs moci pl a VN70-es Volvok. De amit én épitek Scania az is ujabb kiadás mint a Daf és ebben is van.

Üdv.
gumikacsa 103137 2007. május 13. 19:21
Válasz erre
Sziasztok.

Lehet, hülye kérdés lesz, de tudtomal az ITALERI DAF XF95-ös készletében nincs motor. Csak ebben, vagy az azóta kiadott makettekben már nincs?
DjBogyi 103136 2007. május 13. 18:10
Válasz erre
Szia 945!

Nos, akkor jelentem nekem van Schörling-Liaz típuslapom, képgyűjteményem. Forgódobos verzió LIAZ van ha érdekel, végül is kívülről egyformák. Annak a felépítménynek a neve BOBR. Elvileg még ma is létezik a gyár. Később teszek fel egy kis képtárat.

Üdv.
gordon24 103135 2007. május 13. 17:06
Válasz erre
S3600361
S3600361
S3600362
S3600362
S3600364
S3600364

Sziasztok!

Csinálgattam a gépezetet, most erre járok:
945 103134 2007. május 13. 13:36
Válasz erre
ta 1
ta 1
ta 2
ta 2

Szia sib!
Nem egészen erre gondoltam,ha visszanézed nagyobb kategóriára.Köszi.
Beütöttem a Schörling szót,nem beszélek németül(se)ott lehetne kapirgálni.
945
gordon24 103133 2007. május 13. 13:35
Válasz erre
Szia Gabi!

Hát jó ez 100%-ig igaz. De igazából én ezt egy kedvtelésnek tartom és magamnak épitgetem. Én nekem tetszenek is. De azért az én makettjeimen nagyon sok hiba van, sok mindent nem tudok ugy megcsinálni ahogy elvárható lenne. De nekem megfelel. Szeretnék fejlődni és ebben ti rengeteget segítetek itt neten keresztűl is. Ha lesz BP-közelében verseny ki látogatok (nézőként).

Üdv:
Gordon
sib 103131 2007. május 13. 12:54
Válasz erre
945!

klasszikus tolóajtós amerikai icecream, post, delivery truck?
ez épp 1 rescue felhasználású
www.cpfire.com/images/apparatus/rescue1533_1.jpg

(bocs ha hülyeségeket beszélek, lehet hogy lemaradtam a tolóajtós keresés okáról)

üdv:sib
945 103130 2007. május 13. 12:15
Válasz erre
Szia Gabi!
A BKV eszembe jutott nekem is.Felsővezetéket szoktak javítani ilyenekkel,van nekik Mercedesük is.Láttam olyan megoldást amin volt segédfutómű és a sinen ment.Mondanom se kell,azóta nem találkoztam egyikkel sem.Neten még nem találtam meg.
Köszönöm,945
Gabi 103128 2007. május 13. 11:23
Válasz erre
Szia gordon24!
Senki sem születik profinak, ne becsüld le magad, és a munkád. A verseny nem csak azért van, hogy nyerjél, hanem azért is, hogy a valóságban is lásd a különbséget, pozitívumot, negatívumot a tied és a más makettje között. Amikor nevezel egy makettet, akkor van rá igazán esély, hogy megkérdezz olyanokat akik esetleg már előtted járnak a témában, hogymire kell figyelned, javítanod. A fénykép sokszor csalóka, igazán az életben lehet egy makettről véleményt alkotni, és segíteni a tovább haladásban. Nyugodtan nevezzél nálunk is, és gyere, mert itt is lesz aki tud tanácsokkal segíteni.
Gabi
gordon24 103127 2007. május 13. 10:44
Válasz erre
Szia!

Én:D kb 170-dik lennék a 20 indulóból. Nem vagyok én olyan profi. Esetleg nézőnek.

Gordon.
ChevyG 103126 2007. május 13. 10:12
Válasz erre
Szeva!
nem jösz valamelyik versenyre?

C
gordon24 103124 2007. május 13. 10:07
Válasz erre
Szia Gabi!

Nagyon köszönöm a választ! Akkor szerintem szinre fujom, ugy szebb lenne.
Azért okozott ennyi gondot mert sok helyről hallottam hogy "az olyan helyen van stb" . De látom ezeket a képeket ott pedig igenis festve van. De idáig én azt gondoltam hogy ezek olyan kiállitási darabok. De hát ezek szerint nem..
Mégegyszer kösszi a választ..

Ui: Sok sikert a versenyhez!!!

Üdv:
Gordon
Gabi 103123 2007. május 13. 09:50
Válasz erre
Jabbeke 005_1
Jabbeke 005_1

Szia gordon24!
Nem halt ki a topik, csak pl én is lassan egy hónapja már nem tudtam maketthez nyúlni a versenyünk szervezése miatt.
A sárvédő kérdés. Lehet bármelyik, én azt javaslom olyanra fesd, amelyik jobban tetszik. Nem feltétlenűl sérül, ez attól is függ, hogy milyen pótót húz. Soknál előfordul, hogy a felső betétet kiveszik, így elkerülhető a sérülés. Mondjuk Scaniánál elég jellemző a hátsó sárvédő festése. A Jabbekében fotozótt Longline hátsó sárvédője pl nem is csak simán volt festve, szép volt, pedig ezt is használják.

945!
Eszembe jutott, a BKV-nál, vagy Gázműveknél is láttam már tolóajtós, felépítményes Skodákat, valamint anno volt Ifában is utcaseprő tolóajtós. Ilyeneket még lehet, hogy könnyebb is találni Pesten is.
Gabi
gordon24 103122 2007. május 13. 09:12
Válasz erre
12011
12011
herpanr106
herpanr106

Két kép a témához.
gordon24 103121 2007. május 13. 09:07
Válasz erre
Sziasztok!!

Mi van itt? Kihalt a topik:D
Csingálgatom a Scaniát, de a sárvédők szine miatt megakadtam. Nézegettem képeket sok sok Scaniáról. Rengetegnek Szinre fujt hátsó sárvédője van, de nem tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam. A Szinre fujtat vagy a feketét.
Melyik az életszerübb? Az amelyiket ha hozáér a pót hetente ujra festeni kell, vagy az amelyik karcos lesz, de nem kell cserélni?

Gordon
945 103120 2007. május 12. 17:00
Válasz erre
Szia Csabi!
Zöld+narancs.Próbálok valamit kitalálni a fülke belsejére.Most kárpitozom ruhajavítóval.Vasalható de vettem hozzá ragasztót ami nem ragad.
945
gordon24 103119 2007. május 12. 16:23
Válasz erre
Techinikai tanácsot kérnék! (nem tud irni)
gordon24 103118 2007. május 12. 16:22
Válasz erre
Sziasztok egy techinikai tanács:

Az a kérdésem hogy a kamzikank a hátsó sárvédőjét szinre fujjam vagy feketére?
Láttam sok olyan kamzit aminek szinre fujt, de ha pótkocsit vontat akkor azt szétcseszi nem?
Ezért jobb a matt fekete vagy ti mit gondoltok erről?

ÜDV
Csabi 103117 2007. május 12. 16:19
Válasz erre
Szia 945!

Hát csak műveld tovább!! Eddig jó! Fülke színe, egyéb extrák?

Üdv,
Csabi
Csabi 103116 2007. május 12. 16:17
Válasz erre
1_big
1_big

Sziasztok!

Megjött a prospektusom, de sajnos a technikai adatokat kihagyták belőle.
Szükségem lenne a főbb méretekre, leginkább a tengelytávok érdekelnének.
Ha valaki tud, kérem segítsen!

Köszi,
Csabi
Bombraider 103115 2007. május 12. 08:55
Válasz erre
Sziasztok!
Hoppáhoppá: www.cybermodeler.com/news/images/amt_autocar.pdf
Ilyet még lehet,hogy én is összeraknék,ha lenne ennyi pénzem:)

üdv:bomb
945 103114 2007. május 12. 01:51
Válasz erre
Köszönöm!!!
Tolóajtó továbbra is+forgódobos megoldás.
945
945 103113 2007. május 11. 22:52
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Köszönöm szépen,minden olyan kriksz-kraksz,mintha bizonyos képeket nem tudnék megnézni.
945
DjBogyi 103112 2007. május 11. 21:45
Válasz erre
kuka01
kuka01
kuka02
kuka02
kuka03
kuka03
kuka04
kuka04

Üdv 945,

egy kis kuka enciklopédia SCHÖRLING-éktől, lám-lám egy tolóajtós MAN is van a képeken:-) természetesen ez is, szerény gyűjteményemből való
945 103111 2007. május 11. 21:33
Válasz erre
alv 2
alv 2
alv 3
alv 3
alv 4
alv 4
alv 5
alv 5
alv 6
alv 6

Elnézést,a képek lemaradtak:
945
945 103110 2007. május 11. 21:26
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt műveltem.
945
gordon24 103103 2007. május 11. 11:05
Válasz erre
Szia!!

Nagyon tetszik!! Grat.

Üdv.

Gordon24
Kusti 103102 2007. május 11. 10:53
Válasz erre
Atis! Nagyon penge eddig! A daru az meg isten! :D
Kusti
Atis 103101 2007. május 11. 10:11
Válasz erre
Szia Csabi.

Helyesen látod a dolgokat, a sárvédő helye nekem is szúrja a szemem. egy kis csiszolás után fektével bemázolom és kész. A plató amint láthatod még festetlen. Lesz rajta ajtó is, most készül. Szal még messze van a vége.
Köszi az észrevételeket.
Még raklapot kell kreálnom.. rá csomagolt cuccot.. raklapemelőt.. egy 4 águ-2 águ láncot is kell kreáljak.. pár drótkötelet.. és szerintem még egy "szerszámos" ládika is elférne valahol a plató alatt. Azonkívül aláfutásgátlók, korrekciók.. Hetek vannak még elötte.:)

Stefire tuti elkészül:D

üdv.
Csabi 103100 2007. május 11. 07:38
Válasz erre
Szia Atis!

Jó lett a gép, de nekem két apróság szúrja a szemem. A legszembetűnőbb (főleg, hogy csináltál róla közelit, kép 034) a sárvédők helye! Azt jó lenne eltüntetni.
A másik: szerintem jól passzolna a plató oldalára néhány rakonca.
De amúgy tetszik, a daru klassz!

Üdv,
Csabi
945 103099 2007. május 10. 23:13
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Nem muszáj,hogy Mercedes legyen,a tolóajtó a lényeg.A forgódobos téma is nagyon érdekel,minden ami kukás.
Atis,nagyon szép lett.
945
DjBogyi 103098 2007. május 10. 22:50
Válasz erre
...ja, most látom, tolóajtós merci kellene, hmmm, arról nincs anyagom.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.